Et varsinkaan ota huomioon minun tarpeitani, toiveitani tai tunteitani. Asiahan ei mitenkään yllätä, vaan tiesin oikean asianlaidan ensisekunneista, vaikka muuta esitin. Ihmistuntenukseni ei sittenkään pettänyt - tälläkään kertaa.
Lähestymistapasi on sangen omaperäinen
24
607
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minunkaan hyvä nainen
- Anonyymi
Katkeraa länkytystä
- Anonyymi
Länkytystä sanoo mies kun ei kestä totuuksia
- Anonyymi
Anteeksi mies 😔 ymmärrän sen ja keskustelemalla löydetään keinot ymmärtää, voit ymmärtää minuakin paremmin.
- Anonyymi
Älähän nyt, mitäpä jos kertoisit tunteistasi ja kaipaisit. Olisit haavoittuvainen, mutta ei, kun pitää olla niin jääräpäinen.
- Anonyymi
Olen kertonut ja kaivannut, sekö ollut haavoittunut. Ei vaan sulle maistunut, kun oli niitä vaatimuksia ja tuhansia toiveita mitä en pysty täyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertonut ja kaivannut, sekö ollut haavoittunut. Ei vaan sulle maistunut, kun oli niitä vaatimuksia ja tuhansia toiveita mitä en pysty täyttämään.
Sitten olet tehnyt voitavasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu uudelleen. Hän varmasti ymmärtää. Hitaastiko tahdot edetä?
- Anonyymi
Menkää orkuille Turha selittää
- Anonyymi
Ihan kuin minun sanojani olisit kirjoittanut!
- Anonyymi
Ei Multa.
- Anonyymi
Kyllähän aloituksessa soraääniä kuuluu joten ei liene ihan mullasta kyse hampaanväleissä.
- Anonyymi
Ja tiedät syyn täysin ja on täysin käsittämätöntä että pidät omaa toimintaasi normaalina vaikka se on rikollista.
- Anonyymi
Eikä Multa.
- Anonyymi
Et taida olla itsellesi kovin rehellinen. ” Tiesin sen ensihetkestä”, päättäväinen ja looginen ihminen ei olisi jäänyt leikkimään ihmissuhteille vaan jatkanut hänelle sopivien ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Autisti varmaan. En suosittele kumppaniksi jos itse ei ole.
- Anonyymi
olen olen
- Anonyymi
Mahdollisesti autisti
- Anonyymi
Selvä 👍
- Anonyymi
Aljoitettu hyvin kirjoitus-aloitus 0000 minuutilla kun on alkanut perjantai eli perskuleen päivä perjantsi. eilen Thorin päivä... mikä mytologiassa minkä jmalan päivä on perjantai.... vettä sataa,höpisee ja ropisee
- Anonyymi
Ö-män joi vain olutta
- Anonyymi
Ö-män ei juo muuta
- Anonyymi
Ö-mapissa ja kilometritehtaalla siis
- Anonyymi
Moni ajattelee vain itseään. Ensi-ihastuksen jälkeen tunteet voikin lopahtaa. Toinen ei välttämättä olekaan sillä tavalla kiinnostava kuin aluksi kuvitteli. Tuntuukin enemmän kaverilta. Toiseen ei kohdistu minkäänlaista himoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573715
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.453116Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1512934Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,372773SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722383Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s591881Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a221854Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1171728Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681160- 821131