Lähestymistapasi on sangen omaperäinen

Anonyymi-ap

Et varsinkaan ota huomioon minun tarpeitani, toiveitani tai tunteitani. Asiahan ei mitenkään yllätä, vaan tiesin oikean asianlaidan ensisekunneista, vaikka muuta esitin. Ihmistuntenukseni ei sittenkään pettänyt - tälläkään kertaa.

24

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei minunkaan hyvä nainen

• Anonyymi

Katkeraa länkytystä

• Anonyymi

Länkytystä sanoo mies kun ei kestä totuuksia

• Anonyymi

Anteeksi mies 😔 ymmärrän sen ja keskustelemalla löydetään keinot ymmärtää, voit ymmärtää minuakin paremmin.

• Anonyymi

Älähän nyt, mitäpä jos kertoisit tunteistasi ja kaipaisit. Olisit haavoittuvainen, mutta ei, kun pitää olla niin jääräpäinen.

• Anonyymi

Olen kertonut ja kaivannut, sekö ollut haavoittunut. Ei vaan sulle maistunut, kun oli niitä vaatimuksia ja tuhansia toiveita mitä en pysty täyttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kertonut ja kaivannut, sekö ollut haavoittunut. Ei vaan sulle maistunut, kun oli niitä vaatimuksia ja tuhansia toiveita mitä en pysty täyttämään.

Sitten olet tehnyt voitavasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu uudelleen. Hän varmasti ymmärtää. Hitaastiko tahdot edetä?

• Anonyymi

Menkää orkuille Turha selittää

• Anonyymi

Ihan kuin minun sanojani olisit kirjoittanut!

• Anonyymi

Ei Multa.

• Anonyymi

Kyllähän aloituksessa soraääniä kuuluu joten ei liene ihan mullasta kyse hampaanväleissä.

• Anonyymi

Ja tiedät syyn täysin ja on täysin käsittämätöntä että pidät omaa toimintaasi normaalina vaikka se on rikollista.

• Anonyymi

Eikä Multa.

• Anonyymi

Et taida olla itsellesi kovin rehellinen. ” Tiesin sen ensihetkestä”, päättäväinen ja looginen ihminen ei olisi jäänyt leikkimään ihmissuhteille vaan jatkanut hänelle sopivien ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Autisti varmaan. En suosittele kumppaniksi jos itse ei ole.

• Anonyymi

olen olen

• Anonyymi

Mahdollisesti autisti

• Anonyymi

Selvä 👍

• Anonyymi

Aljoitettu hyvin kirjoitus-aloitus 0000 minuutilla kun on alkanut perjantai eli perskuleen päivä perjantsi. eilen Thorin päivä... mikä mytologiassa minkä jmalan päivä on perjantai.... vettä sataa,höpisee ja ropisee

• Anonyymi

Ö-män joi vain olutta

• Anonyymi

Ö-män ei juo muuta

• Anonyymi

Ö-mapissa ja kilometritehtaalla siis

• Anonyymi

Moni ajattelee vain itseään. Ensi-ihastuksen jälkeen tunteet voikin lopahtaa. Toinen ei välttämättä olekaan sillä tavalla kiinnostava kuin aluksi kuvitteli. Tuntuukin enemmän kaverilta. Toiseen ei kohdistu minkäänlaista himoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3715
    2. 45
      3116
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      151
      2934
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      37
      2773
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2383
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      59
      1881
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      22
      1854
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      117
      1728
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1160
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1131
    Aihe