Pommeja räjäytellää ihmisten pihoissa ja yöllä rällätään pitkin kyliä, eikö vanhemmat nykyään saa lapsiansa kuriin?
Huligaani nuoret kauhavalla.
134
7522
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhemmat ei piittaa
- Anonyymi
Ei vanhempia kiinnosta kersojensa toilaalut ei väliä vaikka mummut ja papat pääsis hengestään.
- Anonyymi
Joo ja sitten voivootellaan, että eihän meidän lapset tuollaista tee.
- Anonyymi
Ei niille enää mitään saa kun jokku viisaat päättäjät tehneet oikee lain ettei saa lasta kurittaa tai rangaista.
Joka kuritta kasvaa...jne.
Puukkojen kans riahutaan ja ryöstellään kelttuja toisten lasten päältä
Räitään vanhusten päälle ja säikytellään
Pelkkä puhe ei kaikkiin todellakaan uppoa.- Anonyymi
Lasta hakkaamalla kasvatetaan todella täyspäisiä ihmisiä. Mitä raaempaa väkivaltaa lapseesi kohdistat, sitä terveempi ja tasapainoisempi yhteiskunnan jäsen siitä kuoriutuu, niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasta hakkaamalla kasvatetaan todella täyspäisiä ihmisiä. Mitä raaempaa väkivaltaa lapseesi kohdistat, sitä terveempi ja tasapainoisempi yhteiskunnan jäsen siitä kuoriutuu, niinkö?
Elikkä mielestäsi kuri tarkoittaa hakkaamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä mielestäsi kuri tarkoittaa hakkaamista
Mikään laki ei estä lapsen kurittamista ja rankaisemista, kuten ketjun aloituksessa väitetään joten viittaus lienee suoraan rikoslakiin ja ihmisen oikeuteen fyysiseen koskemattomuuteen. Kyllä on kohtuuton tuommoinen rikoslaki. Korpilaki käyttöön siis.
- Anonyymi
Palomieskerho hoitaa
- Anonyymi
Pakko se on jonkun tehdä täällä munattomien kauhavalla
- Anonyymi
Vidal sassoo shamppomainoksen mannekiinin siunauksella ja hyväksynnällä tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko se on jonkun tehdä täällä munattomien kauhavalla
Kyllä! Kaikki Kauhavalaiset siis oitis muna pystyssä hakkaamaan lapsia. Onneksi on moni jo näyttänyt mallia.
- Anonyymi
Pitäis muuttaa pois täältä. Eikä ainakaan isompaan pitäjään, vaan jonnekin aivan pieneen tuppukylään, jossa nuoriso vielä edes vähän kunnioittaa muita ihmisiä. Tämä alkaa olla niin nähty. Ei täällä huvita enää edes ulkona liikkua, kun siellä on kuitenkin aina äänekäs rallikisa ja renkaanvingutus menossa. Tai sitten kuuluu hirveä huuto, niinku lauma villieläimiä. Kyllästyttää.
- Anonyymi
Ootko koska viimeksi oikeasti ulkona käynyt? Mä en näe sielä ketään missään vaikka kulkisin mihin tahansa aikaan minä tahansa päivänä. Jossain voi kerran viikonloppuna viitisen minuuttia joku rallittaa mopolla tai autolla jossain kaupan pihassa? Taitaa nämä huligaanit asua nyt enimmäkseen sielä sun päässäs. Mummot ja papat käy maitokaupassa ja rauha on maassa. Onpas kauhiaaaa. Ei siinä tarvi heti suuttua ja ottaa itteensä jos joku vähän polkaisee kaasua tai sudittaa mopolla. Jos nuo liikaa häiritsee niin sitten sä et pärjää yhtään mihnään ja vika rupiaa olhon jo ihan sus ittessäs. Jos ne sitten häiritsee kuitenkin liikaa ja haluat välttyä meluhaitalta.. niin mee sivuteille, niitä piisaa. Koita ensiksi saada perse ylös lavittalta ja koita edes päästä sinne ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko koska viimeksi oikeasti ulkona käynyt? Mä en näe sielä ketään missään vaikka kulkisin mihin tahansa aikaan minä tahansa päivänä. Jossain voi kerran viikonloppuna viitisen minuuttia joku rallittaa mopolla tai autolla jossain kaupan pihassa? Taitaa nämä huligaanit asua nyt enimmäkseen sielä sun päässäs. Mummot ja papat käy maitokaupassa ja rauha on maassa. Onpas kauhiaaaa. Ei siinä tarvi heti suuttua ja ottaa itteensä jos joku vähän polkaisee kaasua tai sudittaa mopolla. Jos nuo liikaa häiritsee niin sitten sä et pärjää yhtään mihnään ja vika rupiaa olhon jo ihan sus ittessäs. Jos ne sitten häiritsee kuitenkin liikaa ja haluat välttyä meluhaitalta.. niin mee sivuteille, niitä piisaa. Koita ensiksi saada perse ylös lavittalta ja koita edes päästä sinne ulos.
Noi äänekkäämmät päivät kauhavan keskustassa nuorten toimesta on aika marginaalisia ja vähäisiä. Sitten tälläiset ilkivallan teot vielä huomattavasti vähäisempiä, joita ei tapahdu edes joka viides vuosi yhtään ainutta. Ei kannata valittaa jos ei huonommasta tiedä. Älä ensinnäkään välitä kaikesta mitä sun ympärillä tapahtuu niin huomaat että kohta et huomaakkaan niitä asioita enää. Käy edes kerran koittamas heittää vaikka kävelylenkki sielä ulkona, on niin hiljaista ettet kuule kuin omat ajatukses.
- Anonyymi
Ei auta vaikka olis kuinka tuppukylässä, kortesjärvellä teinit "seonnu" myös totaalisesti, häiritään kiusataan vanhoja ihmisiä, vanhat ihmiset pelkää, ei saa yöllä nukkua kun rallataan ja huudatetaaan mopoa suoraan ikkunan alla. Pahimmillaan ryypätty ja rellestetty rivitalojen pihoissa joissa kukaan näistä nuorista ei edes itse asu.
Jos olet rohkea ja uskallat mennä sanomaan, että voisiko paikkaa vaihtaa, saat vittuilua ja haistattelua päin näköä
Sotketaan ja roskataan joka ainut paikka viikonloppu iltaisin
Mopoilla ajetaan kuin kahjot piittaamattaa muusta liikenteestä, 2 vakavaa onnettomuutta kuukauden sisään sattunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta vaikka olis kuinka tuppukylässä, kortesjärvellä teinit "seonnu" myös totaalisesti, häiritään kiusataan vanhoja ihmisiä, vanhat ihmiset pelkää, ei saa yöllä nukkua kun rallataan ja huudatetaaan mopoa suoraan ikkunan alla. Pahimmillaan ryypätty ja rellestetty rivitalojen pihoissa joissa kukaan näistä nuorista ei edes itse asu.
Jos olet rohkea ja uskallat mennä sanomaan, että voisiko paikkaa vaihtaa, saat vittuilua ja haistattelua päin näköä
Mopoilla ajetaan kuin kahjot piittaamattaa muusta liikenteestä, 2 vakavaa onnettomuutta kuukauden sisään sattunut.Ja tätä ei ole todellakaan ollut meno kortesjärvellä aikaisemmin, vielä n 5 vuotta sitten teinit oli kohteliaita ja kunnioittivat aikuista. Muistelen kuinka yksikin poika nosteli ystävälleni ostokset autoon kun ei jaksanut itse kantaa. Nyt kaupan edustalla istuvat nuoret syljeksivät ja roskaavaat, naureskelevat muille ihmisille. Ikävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mopoilla ajetaan kuin kahjot piittaamattaa muusta liikenteestä, 2 vakavaa onnettomuutta kuukauden sisään sattunut.Siitä tietää että on tullut vanhaksi kun alkaa pelätä teinejä ja muita nuorempia. Tuskin ne sua puree, onko jonkin tietyn ikäryhmän eli sukupolven nuoriso joskus tehnyt sulle yhtään mitään? Rauhoittukaa ja uskaltakaa elää. Ei sielä ulkona teille kukaan mitään tee. Ei kaikki oo pelkkää saatanaa ja saatanoita, jos näin ajattelet niin kädet risiin ja valon voimalla eteenpäin. Jos ei, niin pysykää kotona piilossa. Kukaan ei pakota elämään tätä elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tietää että on tullut vanhaksi kun alkaa pelätä teinejä ja muita nuorempia. Tuskin ne sua puree, onko jonkin tietyn ikäryhmän eli sukupolven nuoriso joskus tehnyt sulle yhtään mitään? Rauhoittukaa ja uskaltakaa elää. Ei sielä ulkona teille kukaan mitään tee. Ei kaikki oo pelkkää saatanaa ja saatanoita, jos näin ajattelet niin kädet risiin ja valon voimalla eteenpäin. Jos ei, niin pysykää kotona piilossa. Kukaan ei pakota elämään tätä elämää.
Tässä keskustelussa täysi vastakkain asettelu, siitä näkee kuinka meillä on vanhempia jotka sallii ihan kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä keskustelussa täysi vastakkain asettelu, siitä näkee kuinka meillä on vanhempia jotka sallii ihan kaiken.
Vai niin. Noh, en mä ajatellut peiton alle jäädä piiloon kun pari kersaa rettelöi. Ai ai, tuleekohan aurinkoinen päivä, olis mukava mennä oikein ihanalle ja pitkälle kävelylle. Ilmoittelen tänne sitten jos joku käy kimppuun ja muiluuttaa. Muistethan yhres peliätä. Täälä suomi24 palstalla on hianoa teirän kans pelijätä. Yhyres me pelekäämmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Noh, en mä ajatellut peiton alle jäädä piiloon kun pari kersaa rettelöi. Ai ai, tuleekohan aurinkoinen päivä, olis mukava mennä oikein ihanalle ja pitkälle kävelylle. Ilmoittelen tänne sitten jos joku käy kimppuun ja muiluuttaa. Muistethan yhres peliätä. Täälä suomi24 palstalla on hianoa teirän kans pelijätä. Yhyres me pelekäämmä.
Pilkka osui omaan nilkkaan. Lähdin 14:20 kävelylle ja noin 20-30 minuutin ulkoilun jälkeen tuntematon mies löi nyrkkiä päähän ja antoi polvea keskivartaloon. Olen mustelmilla. Rauhatonta seutua. Miehellä oli punainen nuttu ja pitkä valkoinen parta. Kukahan olis ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mopon ääni oo paree kuin autioitunut kylä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi äänekkäämmät päivät kauhavan keskustassa nuorten toimesta on aika marginaalisia ja vähäisiä. Sitten tälläiset ilkivallan teot vielä huomattavasti vähäisempiä, joita ei tapahdu edes joka viides vuosi yhtään ainutta. Ei kannata valittaa jos ei huonommasta tiedä. Älä ensinnäkään välitä kaikesta mitä sun ympärillä tapahtuu niin huomaat että kohta et huomaakkaan niitä asioita enää. Käy edes kerran koittamas heittää vaikka kävelylenkki sielä ulkona, on niin hiljaista ettet kuule kuin omat ajatukses.
Mistähän akuankasta sä nämä sun tiedot oot keksiny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän akuankasta sä nämä sun tiedot oot keksiny?
Muualta kuin suomi24 sivustolta ja suljetun osaston käytäviltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualta kuin suomi24 sivustolta ja suljetun osaston käytäviltä.
Ei se ainakaan kauhavalla ole ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imöövät samaa peukkua, kersojensa kans.
- Anonyymi
Mitähän tämä kersojen muiluttaja olis itte tarvinnu nuarena oli muuten aivan sairas yksilö sadisti ja miälenvikaanen
- Anonyymi
Vissi ero nykypäivässä menneeseen on se, että ennen kun kersat typeröi, tyyli oli että koko kylä kasvatti. Tohti mennä pitään puhuttelua naapurin tenavallekin ja kyllä uskottiin. Ja kun kotia meni tieto tenavan pahanteosta niin kyllä siellä sai maistaa koivuniemenherraa. Ja näin kasvoi hyvätapaisia nuoria.
- Anonyymi
Taitaa Kauhava olla jo menetetty.
Miksi lastensuojelu ei huostaanota ja sijota rettelöitsijöitä?
Meillä on kyltti näkyvällä paikalla vartioivasta koirasta ja pääsy kielletty. Koira kyllä päästää pihaan mutta ei pihasta pois. Mulla ei ole mitään kiirettä tulla katsomaan ketä koira on nurkkaan ajanut. Mä nukun yöllä- Anonyymi
Sehän ei muuta teekään kun huostaanota ja sijoita. Apua vaan tarvittaisiin ennemmin.
- Anonyymi
Onko riehuja oman maan kansalaisia vai ruskettunutta porukkaa.
- Anonyymi
Täällä muutama kommentoija taitaa olla juuri noiden huligaanien vanhempia. Tai jos ei ole, sitten kannattaisi mennä korvalääkäriin.
- Anonyymi
Näkyykö tässä korona vuosien, ym nykymenon/synkeyden/negatiivisuuden/uutisten tulos: osa nuorista voi huonosti ja vanhemmat katsovat muualle. Pahoinvointi ihmisten keskuudessa on yleisesti lisääntynyt.
Muistakaa ihmiset maailmassa on myös paljon hyvää, vaikka ei se iltauutisissa näy!!!- Anonyymi
Mökkihöperyys täälä näkyy, vanhat ihmiset katsoo televisiosta kaikki pelottelut. Edesvastuutonta kun television ja lehtien uutisoinnit on koko ajan pelkkää pelkoa ja seksiä, mutta ne kaksi asiaa myy sekä sen lisäksi vihan lietsominen. Arat ja lapsenuskoiset ihmiset on sitten aivan hätää kärsimässä eikä uskalleta enää edes ulos lähteä. Aika surullista. Mutta turha auttaa kun elätte aivan eri maailmassa kuin siinä mitä me muut kutsumme realismiksi.
Näitäkin kun lukee niin ei teillä oo avistustakaan enää edes siitä miten ihmisille jutellaan, kuinka te edes pärjäisitte missään kun kielenkäyttö on mitä on. Ootte peloissanne, arkoja ja hiljaisia. Täälä se sitten purkautuu. Lääkäristä jotain rauhoittavia tms?
Hätätila päällä kun pari tenavaa pelleilee. Oikeasti todella surkeaa meininkiä. Pullamössöt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökkihöperyys täälä näkyy, vanhat ihmiset katsoo televisiosta kaikki pelottelut. Edesvastuutonta kun television ja lehtien uutisoinnit on koko ajan pelkkää pelkoa ja seksiä, mutta ne kaksi asiaa myy sekä sen lisäksi vihan lietsominen. Arat ja lapsenuskoiset ihmiset on sitten aivan hätää kärsimässä eikä uskalleta enää edes ulos lähteä. Aika surullista. Mutta turha auttaa kun elätte aivan eri maailmassa kuin siinä mitä me muut kutsumme realismiksi.
Näitäkin kun lukee niin ei teillä oo avistustakaan enää edes siitä miten ihmisille jutellaan, kuinka te edes pärjäisitte missään kun kielenkäyttö on mitä on. Ootte peloissanne, arkoja ja hiljaisia. Täälä se sitten purkautuu. Lääkäristä jotain rauhoittavia tms?
Hätätila päällä kun pari tenavaa pelleilee. Oikeasti todella surkeaa meininkiä. Pullamössöt.Sinä et ilmeisesti ole liikkunut viime aikoina esimerkiksi Abc:n ympäristössä perjaitai tai lauantai iltana. Mitä lähemmäksi sulkemisaikaa mennään villimpää meno on. Sulkemisajan jälkeen on ihan oma lukunsa. Kannattaisi ihan kaikkien täällä tätä häiriköinti porukkaa puolustavien koittaa käydä tutustumassa kylän menoon, etenkin näiden nuorien vanhemmat, että mitä se meidän kultamussukka siellä kylillä oikein puuhailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti ole liikkunut viime aikoina esimerkiksi Abc:n ympäristössä perjaitai tai lauantai iltana. Mitä lähemmäksi sulkemisaikaa mennään villimpää meno on. Sulkemisajan jälkeen on ihan oma lukunsa. Kannattaisi ihan kaikkien täällä tätä häiriköinti porukkaa puolustavien koittaa käydä tutustumassa kylän menoon, etenkin näiden nuorien vanhemmat, että mitä se meidän kultamussukka siellä kylillä oikein puuhailee.
Kyllä siinä ja siiitäkin tulee aika usein poikettua, kovin on vähäistä mikään meluaminen sieläkään. Tiedän että tuota on tapahtunut jo vuosia. Silti mun ulkoilut ei sijoitu mihinkään abc ympäristöön. Tässä tullaan taas siihen että onko tuo mun ongelma kun ei oo lapsiakaan. Pois silmistä pois mielestä. Ei oo mun asiani ja murheeni. Ketään en oo puolustanut kuitenkaan. Ei se oo ok että sielä vedetään traktorilla pitkin talvea luisua, se on ihan idioottien hommaa se. Mun mielestä se ei silti kuvasta "kylän menoa" mitä jonkin kaupan pihassa joskus tapahtuu. Kaikkialla nuo kauppojen parkkipaikat toimii nuorten kokoontumispaikkoina ja ralliratoina ja siihen ei oo tulossa muutosta, sori vaan, mutta ei oo. Ei se ole läheskään joka päiväistä tai joka iltaista ja jos sielä joku käy kuovittamassa niin tuskin ne sielä kauaa viihtyy.
Ei mun mielestä oo mitään murhetta näistä asioista. Ei tarvi edes kovin monta vuotta mennä taaksepäin niin oli enemmän melua mopoista jne, mutta se oli silloinkin vähäistä. Katsokaa niitä asukaslukuja taas muistutukseksi. Ei voi meteli nousta kun väkimäärä putoaa koko ajan, eiköhän se tarkoita sitä että kauhava hiljenee ja hiljenee. Kauhava on kokonaisuudessaan rauhallisempi kuin koskaan, hyvällä ja huonolla tavalla. Ei tästä olisi silti tarvinnut tulla näin tuppukylä mitä tämä nykyään on. Tuola ulkona ei kuule mitään meluamista. Menkää porukalla kokoontumaan abc pihaan ja pyörähtäkää lauttamuksen läpi. Siinä teille realismia siitä että häiriköikö kauhavalla huligaanit. Laskekaa montako autoa tulee vastaan kun kiertelette pari tuntia näin perjantai iltana kauhavaa. Koittakaa saada vihkoon edes luku 20, menee hetki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä ja siiitäkin tulee aika usein poikettua, kovin on vähäistä mikään meluaminen sieläkään. Tiedän että tuota on tapahtunut jo vuosia. Silti mun ulkoilut ei sijoitu mihinkään abc ympäristöön. Tässä tullaan taas siihen että onko tuo mun ongelma kun ei oo lapsiakaan. Pois silmistä pois mielestä. Ei oo mun asiani ja murheeni. Ketään en oo puolustanut kuitenkaan. Ei se oo ok että sielä vedetään traktorilla pitkin talvea luisua, se on ihan idioottien hommaa se. Mun mielestä se ei silti kuvasta "kylän menoa" mitä jonkin kaupan pihassa joskus tapahtuu. Kaikkialla nuo kauppojen parkkipaikat toimii nuorten kokoontumispaikkoina ja ralliratoina ja siihen ei oo tulossa muutosta, sori vaan, mutta ei oo. Ei se ole läheskään joka päiväistä tai joka iltaista ja jos sielä joku käy kuovittamassa niin tuskin ne sielä kauaa viihtyy.
Ei mun mielestä oo mitään murhetta näistä asioista. Ei tarvi edes kovin monta vuotta mennä taaksepäin niin oli enemmän melua mopoista jne, mutta se oli silloinkin vähäistä. Katsokaa niitä asukaslukuja taas muistutukseksi. Ei voi meteli nousta kun väkimäärä putoaa koko ajan, eiköhän se tarkoita sitä että kauhava hiljenee ja hiljenee. Kauhava on kokonaisuudessaan rauhallisempi kuin koskaan, hyvällä ja huonolla tavalla. Ei tästä olisi silti tarvinnut tulla näin tuppukylä mitä tämä nykyään on. Tuola ulkona ei kuule mitään meluamista. Menkää porukalla kokoontumaan abc pihaan ja pyörähtäkää lauttamuksen läpi. Siinä teille realismia siitä että häiriköikö kauhavalla huligaanit. Laskekaa montako autoa tulee vastaan kun kiertelette pari tuntia näin perjantai iltana kauhavaa. Koittakaa saada vihkoon edes luku 20, menee hetki.Ootko eksyny kortesjärvelle kuitenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko eksyny kortesjärvelle kuitenkin?
En, mutta oon ainut tästä keskustelusta joka käy oikeasti ulkona ja kuljen pitkin poikin kauhavaa ja voin siksi nämä asiat sanoa itsevarmasti ja vankalla tiedolla. Mä käyn alkukeväästä-loppusyksyyn heittämässä jotain lenkkiä melkein joka päivä tai joka ilta, vähintään joka kolmas päivä. Talvisin huomattavasti vähemmän, mutta tulee lenkkeiltyä talvetkin, sellainen noin 20km-25km viikossa, jos ei oo 20 asteen pakkaset. Voin sanoa että hiljaista on.
Puhelinta räpläätte ja teeveetä vahtaatte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta oon ainut tästä keskustelusta joka käy oikeasti ulkona ja kuljen pitkin poikin kauhavaa ja voin siksi nämä asiat sanoa itsevarmasti ja vankalla tiedolla. Mä käyn alkukeväästä-loppusyksyyn heittämässä jotain lenkkiä melkein joka päivä tai joka ilta, vähintään joka kolmas päivä. Talvisin huomattavasti vähemmän, mutta tulee lenkkeiltyä talvetkin, sellainen noin 20km-25km viikossa, jos ei oo 20 asteen pakkaset. Voin sanoa että hiljaista on.
Puhelinta räpläätte ja teeveetä vahtaatte.Varmaan valkoisen kepin kans lenkkeilly
- Anonyymi
Kyllä nää häiriköt on nähty ja osataan nimetä....
- Anonyymi
Taitaa polliisin poika kuulua samaan porukkaan ku nii kovin näitä nuoria puolustetaan sieltä suunnasta. Kovin on ajat muuttuneet siitä kun sitä ei muu kiinnostanu ku kylän poikien mopoilu ja oliko mopoja viritetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa polliisin poika kuulua samaan porukkaan ku nii kovin näitä nuoria puolustetaan sieltä suunnasta. Kovin on ajat muuttuneet siitä kun sitä ei muu kiinnostanu ku kylän poikien mopoilu ja oliko mopoja viritetty
Juuri näin.
- Anonyymi
Ennen sai turpahan niin eipä menty enää
- Anonyymi
Mahtaako K-Lahti mennä enää
- Anonyymi
Taitaa palomieskerho olla tänä iltana hissunkissun, oli sen verran poliisipartioita kylillä
- Anonyymi
Mites se poikien mopokerho? Vai mahtaa se olla niillekki tiedotus toiminu
- Anonyymi
Paikalliselta poliisiltakin sais ottaa facebook tunnukset pois ennenku itteänsä enempää nolaa.
- Anonyymi
Varmaan vaimo laittanu kommentoimaa. Taitaa olla omalehemä ojas. Kuten tällä toisellakin kirjoittelija vanhemmalla.
- Anonyymi
Haloo…nyt oikeesti pitäisi täälläkin olla jonkinlainen roti kirjoittelussa en ole asianomainen tässä asiassa mutta olen nähnyt kyseiset videot tapahtumista missä hyvin näkyy kyseisten palo/jääkiekkomiesten yli lyönnit … nyt pitäisi hillitä kirjoittelua ja toisten syyllistämistä eiköhän ns. käräjätuomari jonain päivänä päätä kuka löi ketä ja minne..Aamen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo…nyt oikeesti pitäisi täälläkin olla jonkinlainen roti kirjoittelussa en ole asianomainen tässä asiassa mutta olen nähnyt kyseiset videot tapahtumista missä hyvin näkyy kyseisten palo/jääkiekkomiesten yli lyönnit … nyt pitäisi hillitä kirjoittelua ja toisten syyllistämistä eiköhän ns. käräjätuomari jonain päivänä päätä kuka löi ketä ja minne..Aamen.
Harmi kun ei oo paikkallista enää pystys. Pitääs käyrä joku lapualaanen sielä retuuttamas mutta nyt joutuu tänne purkaa koko olemuksensa. Ei oo enää viikonlopuulle mitään hommaa. Kaverikki vaihteloo vaan vaippoja, toiset kersoollensa ja toiset vanhemmillensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mammat ja muut vaan puhuu näistä ylilyönneistä, mutta ei niistä tapahtumista mitkä niihin johti/johtaa. Puolustellaan vaan laput silmillä omaa jälkikasvua. Jos vähänkään olis näillä vanhemmilla järkeä pääs ne tajuais ettei nuo ihmiset ole ihan tyhjästä ja huvin vuoksi lähteny tätä nuorisoporukka ettimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä nähnyt jonkun kusisen 5sec klipin vai tapahtumat alusta asti. Nää nuoret ku tykkää pätkiä videot niin ettei oma toiminta käy ilmi niistä
- Anonyymi
Onko joku pyromaanisukua?
- Anonyymi
On kyllä hauska seurata, kuinka tätä Kauhavan porukkaa puolustellaan, kun niitä nuoretkin ympäri maakuntaa on jo pidemmän aikaa pitänyt ihan sekopäinä.
Tullaan puukot taskuissa sinne missä muut nuoret kokoontuu ja yritetään varastaa vaatteetkin päältä. Jos joku sanoo poikkipuolista sanaa, niin hakataan.
Ja kyllä, justiinsa tätä samaa porukkaa.
Vedetään tuubihuivia naamalle ja leikitään olevansa ison maailman roadmaneja ja vanhemmat vaan puolustelee, että ei meidän pojat.- Anonyymi
Joopa joo...
- Anonyymi
Onko matuja vai purooko kuitenkin omat koirat?
- Anonyymi
Missä poliisi. Kahvitauollako ?
- Anonyymi
Fases kirjoittamas puolustelu kommenttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fases kirjoittamas puolustelu kommenttia
Kaliupää avopemarilla meinaa oksennus tulla kun näkee
- Anonyymi
Suames liian lepsut rangaastukset.
Kyllä heti ku 15v rapsahtaa mittariin nii linnaan vaa kaikesta pahanteosta.Kyllä siperia opettaa jos isi ei - Anonyymi
Kui vanhemmat voivat saaha kuriin "toukkiaan" kun itekin ollaan vähä samas veneessä ??? siinä sitä onkin funtsimista kerrakseen , vapaa kasvatus ,vapaat vanhemmilkin ollut jo vissiin .
- Anonyymi
Vanhemmista lähtee. Aikuiset ihmiset työpaikoilla puhuu pahaa toisista heti kun selkänsä kääntää. Työaika menee naaman vääntelyyn kun mikään ei miellytä. Tällaisista ne mallin saa…kunnioituksen puute, opittu tapa.
- Anonyymi
Justiin näin. Lässytetään mitä sattuu niistä jotka yrittää tehdä ja vastuuta kantaa, laitetaan pahimmillaan liikkeelle ties mitä juttuja. Ja tämä kylien välinen. Kauhavalla on harvassa se joka ei hauku härmäläistä tai toisinpäin. Kaikenlainen näköalattomuus ja pikku vilppi rehottaa. Huonoon suuntaan ollaan oltu menos jo pitkään.
- Anonyymi
Kuulemma se tämän parikertaa” sattumalta” mukiloodun kersan äiti on juuri tälläinen ja erittäinkin kova uhriutuja joka nyt kaikille näistä hänen kirjoituksista onkin käynyt ilmi.
- Anonyymi
Siinä nähään sisäsiittoisuuden tulos.
- Anonyymi
Minkä sille voi kun kantikset on niin aneemisia. Härmä pelastui vain herätysliikkeiden takia.
- Anonyymi
Isommat konnat siellä politiikassa mukana jolloin ovat pois minkään epäiltyjen listalta vaikka mitä tehneetkään. Ihmekös tuo jos nuoretkin oirehtii Ei mikään uusi ilmiö.
- Anonyymi
Kylläpä ilkka pohjalainen poliisia mielistelee "kylään mahtuu vain yksi seriffi"
Nokkelaa, muttei pidä paikkaansa kun arvon virkavaltaa ei näy mailla halmeilla eikä ne mistään piittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä ilkka pohjalainen poliisia mielistelee "kylään mahtuu vain yksi seriffi"
Nokkelaa, muttei pidä paikkaansa kun arvon virkavaltaa ei näy mailla halmeilla eikä ne mistään piittaa.Jos isät virittää mopoa poikiensa kanssa tieliikennekäyttöön niin ei tarvi poliisin syyksi laittaa. Siinä oppii heti kakarana että poliisi on vihollinen ja sitä pitää varoa. Äiti ei tiedä missä mennään mutta silmät vielä liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokkelaa, muttei pidä paikkaansa kun arvon virkavaltaa ei näy mailla halmeilla eikä ne mistään piittaa.Se on nykyään tuo sheriffi oikeen some aktiivi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos isät virittää mopoa poikiensa kanssa tieliikennekäyttöön niin ei tarvi poliisin syyksi laittaa. Siinä oppii heti kakarana että poliisi on vihollinen ja sitä pitää varoa. Äiti ei tiedä missä mennään mutta silmät vielä liikkuu.
Ei viritä meirän isä. Ja monet lapset kunnioittaa vanhempia. Paljon melua tyhjästä mutta ei olla asian ytimessä likikään. No näkyy olevan Seinäjoelta käsin tehty juttu. Mistä ne voi Kauhavan asiat tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei viritä meirän isä. Ja monet lapset kunnioittaa vanhempia. Paljon melua tyhjästä mutta ei olla asian ytimessä likikään. No näkyy olevan Seinäjoelta käsin tehty juttu. Mistä ne voi Kauhavan asiat tietää.
On se ihmettelemisen aihe jos "rehdit pohjanmaalaiset" ja vielä "suoraselkäiset" kauhavalaiset odottaa, että hyvinvoinnin ja toimeentulon tarjoaa pelkästään valtio, sekä sen päälle odotetaan että poliisin pitää kasvattaa näiden kakaratkin. Opettajan pitää opettaa alkeellisimmat käytöstävät, kaikki ulkoistetaan jonnekkin muualle kun itsellä on kiire tehdä jotain aivan muuta ja viikonloppukännit on ainoa aihe mihin psyykkinen kapasiteetti riittää tekemään mitään suunnitelmia.
Applen tai samsungin tabletit lyödään pikkukersojen käteen ja teljetään omaan huoneeseen ja sitten ne heitetään taaperon kehitystasolla olevina eskariin. Yhtään ainutta kirjainta ei osata lukea, omaa nimeä ei osata kirjoittaa, 5+5 on liian vaikea laskukaava, kellon viisareita ei osata. Kuset tulee housuuhin vielä 6-luokalla kun ei osata itsenäisesti mennä edes vessaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ihmettelemisen aihe jos "rehdit pohjanmaalaiset" ja vielä "suoraselkäiset" kauhavalaiset odottaa, että hyvinvoinnin ja toimeentulon tarjoaa pelkästään valtio, sekä sen päälle odotetaan että poliisin pitää kasvattaa näiden kakaratkin. Opettajan pitää opettaa alkeellisimmat käytöstävät, kaikki ulkoistetaan jonnekkin muualle kun itsellä on kiire tehdä jotain aivan muuta ja viikonloppukännit on ainoa aihe mihin psyykkinen kapasiteetti riittää tekemään mitään suunnitelmia.
Applen tai samsungin tabletit lyödään pikkukersojen käteen ja teljetään omaan huoneeseen ja sitten ne heitetään taaperon kehitystasolla olevina eskariin. Yhtään ainutta kirjainta ei osata lukea, omaa nimeä ei osata kirjoittaa, 5 5 on liian vaikea laskukaava, kellon viisareita ei osata. Kuset tulee housuuhin vielä 6-luokalla kun ei osata itsenäisesti mennä edes vessaan.Mitä tuossa jutussa muka oli? Turhan pyörittelyä kiertelyä ja kaartelua.
- Anonyymi
Näyttää vuosi vuodelta pahenevan. Ihmisten pihoissa kuljetaan pahan teossa. Isit ja äitit selittelee asioita parhain päin. Mikä päälle käynti koulun salilla oli ollut pari viikkoa sitten ?
- Anonyymi
Liirum laarum Ilkka pohjalainen ja komiatti
- Anonyymi
Kullannuput toteuttaa itseään..kotokuria ei oo ollukkaan..vanhemmat ei saa aisoihin
- Anonyymi
Silloin mennään liian pitkälle, jos toisten pihoille mennään. Ne on kotirauhan suojelemaa aluetta. Jos näiden vanhemmat tietää mitä heidän lapsensa tekee niin silloin pitää puuttua asioihin. Vai onko peli jo menetetty niiden kanssa?
- Anonyymi
Joo terveesiä vannparjatustata Härmästä! Meilläkin mopoilla häirikkökäyttäytymistä, mutta ne panhan kurhin. Ns. Kellokkaat vanhemmat Voltin suunnas heränny!
- Anonyymi
Se on härmänlaki joka pelaa täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on härmänlaki joka pelaa täällä!
Nytkö sitten olkaan oikeutta vastimassa kun ensin annetaan kersojen touhuta mitä sattuu ? Maakuntalehteen mennään itkemän?
- Anonyymi
Mikä selkkaus tänään ollut koulukeskuksessa?
- Anonyymi
Notta tuata yks seriffi vaan mahtuu kylähän ugh
- Anonyymi
Siellä on taas vaihteeks käyty käsiksi. Joku öljymaan kansalainen kuulemani mukaan. Sais suksia vittuun täältä rikastuttamasta.
- Anonyymi
Puukko ollu esillä
- Anonyymi
Kohta meno rauhottuu ku tiet jäätyy nii mopolla kaatuu..
Tosin sitten alkaa mahaaroooton raktori ja mopoautoralli ja aurausviitat saa kyyttiä- Anonyymi
Autollahan ne hellu ja sepi käy nurisoa hakkaamas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autollahan ne hellu ja sepi käy nurisoa hakkaamas
Eikös ohje ollut soittakaa 112
Tällä mennään
Ja paikallislehden pääkirjotuskin on hävitetty
Vituttaa tuollainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ohje ollut soittakaa 112
Tällä mennään
Ja paikallislehden pääkirjotuskin on hävitetty
Vituttaa tuollainenMikä se sellainen paikallislehti on johona ei pääkirjoitusta ole? Rahat takaisin tilauksesta .
- Anonyymi
En ihmette. Kävin yhtenä iltana S-Marketissa.
Olihan meno aikamoista. En yhtään ihmette jos on mennyt jollain vanhemmalla ihmisellä kuppi täyteen. Huutelusta ja avaamisesta.
Tulee mieleen Rokka ja sen repliikki.
"Joku raja se on mullakin..."
Tämän ajan kersoolla, ei tunnu olevan mitään rajoja. Kiitokset sinne kotiin. Koulun tehtävä ei ole kasvattaa, ainoastaan opettaa.
Mutta, päässilimääset on päässilimääsiä. Jo virkavallan lausunnoista sen on saanut kuulla.
Herää kyllä kysymys, jos vielä löytyy rasismiin viittaavaa toimintaa. Perussuomalaisilla on kasvamassa vahvoja äänestäjiä.- Anonyymi
Olisko Kepulaiaten kansanvalehtelijoiden kasvatteja?
Sitten polvi pojasta paranee. Ei oo ihme jos on ongelmia psyykkeessä. Pakkosyötetty Kurvisen ja kumppaneiden soopaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko Kepulaiaten kansanvalehtelijoiden kasvatteja?
Sitten polvi pojasta paranee. Ei oo ihme jos on ongelmia psyykkeessä. Pakkosyötetty Kurvisen ja kumppaneiden soopaa.Lapsista tulee negatiivisia kun on sellainen ympäristö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsista tulee negatiivisia kun on sellainen ympäristö
Kauhavalla vallitsee kaiken maailman hippi aatteet ja yleinen periaatteettomuus. Miehet on miesten kanssa samassa sängyssä, itse tehdyt liput liehuu tangoissa. Mitä siinä voi jälki kasvulta ryhtiä vaatia.
- Anonyymi
Katsokaa joku jakso Salkkaria, ja verratkaa sitä nuorison käyttäytmiseen, täysin yhtäläisyyksiä löytyy jo 20 vuoden ajalta.
- Anonyymi
Ylellä juttua, somemammat siellä valkopesee ja linkoaa. Ihmeteltävää mikä kaikki menee Ylelle läpi.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylellä juttua, somemammat siellä valkopesee ja linkoaa. Ihmeteltävää mikä kaikki menee Ylelle läpi.....
Mitenkä se on kansalaisten asia etsiä vanhempia saatikka mennä niiden kanssa kahville? Vanhemmat itse menee lastensa perään ja katsoo mitä ne tekee. Netissä jokainen voi kirjoittaa mitä vaan. Se ei tarkoita sitä, että pitää mennä rautalangasta vetämään asia uudelleen kasvotusten vanhemmille. En asu Kauhavalla enkä ole onneksi tavannut kyseistä nuorisoa, mutta miettikää nyt vanhemmatkin taas sillä kuuluisalla maalaisjärjellä. Kasvatus kuuluu vanhemmille ei opettajille tai koko kylälle.
- Anonyymi
Ainakin ennen vanhaan asiat oli niin, että kolme lastensuojeluilmoitusta saa tulla ja sen jälkeen lapset lähtee vanhemmilta, halusivat sitä tai ei. Päätös asioista on poliisilla ja lasulla. Jos ei varoituksesta huolimatta vanhemmat saa jälkikasvia kuriin niin sitten ne otetaan pois, Ei siihen tarvita ulkopuolisia vaan laki on laki.
- Anonyymi
Se nyt on täyttä teatteria ja naamapeliä sossujen touhu. Poliisit ja sossut samassa veneessä.
- Anonyymi
Mitä jos poliisin ja sossun oma jälkikasvu näyttäis esimerkkiä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos poliisin ja sossun oma jälkikasvu näyttäis esimerkkiä??
Eikös ne nyt ole näyttänytkin, ei vaan kovin hyvää sellaista. Niinkun ei niiden vanhemmatkaan kun lukee mitä ne kirjoittaa ja kommentoi tuolla sosiaalises medias. Sekaisin on niin vanhemmat kun lapsetkin.
- Anonyymi
Poliiseja tarvitaan myös muualle kuin lastenvahdiksi. Aina se on pois poliisien oikeista töistä. Kauhavalla ei ole omaa poliisiasemaa niin tämä nuoriso vie henkilökuntaa oikeista töistä. Poliisit tulee esimerkiksi Lapualta ja Seinäjoelta. Juuri ryöstettiin Prisma eli on niillä poliiseilla oikeitakin töitä.
- Anonyymi
Lasku vanhemmille aina kun poliisi joutuu mennä Kauhavalle niin loppuu vanhempien ylimielisyys. Ei se halpaa ole.
- Anonyymi
Sillä energialla kun vanhemmat uhoaa niin opettavat lapsilleen mikä on oikein ja mikä ei. Vai onko jo liian myöhäistä. Ainakin ennen vanhaan lapset ymmärsivät mitä niille sanotaan. Onko sekin muuttunut?
- Anonyymi
Juappoja ja narkkaria vanhemmat niin mitä ne piittaa. Vahingos tehty tenavia ja annetaan kasvaa pellossa. Pitkä on odotus että voi sitten elää taas vapaata elämää ja vetää kunnon ränniä niinku nuorena kun lapset lähtee kotoa. Lapset kasvaa aikuusiksi ja lähtöö pitäjästä ja sitten niiden vanhemmat jää kylän holhottaviksi ja paikallisiiksi kylähulluiksi.
- Anonyymi
On hyvä ettei lapsukaiset oo liikaa netissä
- Anonyymi
🤣Ne on netis ja sekoilee yhtä aikaa.
- Anonyymi
Rehtejä pohojalaasia ei enää ole . Täysin idiootteja . Lastensuojeluilmoituksia vaan lisää, jotta tilanne saadaan loppumaan. Tiedot muuten jäävät viranomaisten rekistereihin loppuelämäksi. Räkänokat itse hölmöyksistään joutuvat kärsimään. Poikien etuotsalohko kehittyy kuulemma vasta 25 vuotiaana. Siihen asti tomppeli ei ymmärrä syy-seuraussuhteita. Siksi toiminta tällaasella on täysin päätöntä. Lasten sikailu on saatava kuriin. Toivottavasti päättäjät heräävät. Jotain muutoksia tarttis teherä.
Poliisille voi ihan nimettömänä teherä ilmon, kun tilanteita tuloo.
http://www.poliisi.fi/liikennevalvontapyynto tai
https://poliisi.fi/nettivinkki
Laaja juttu Ylen sivulla
https://yle.fi/a/74-20188302- Anonyymi
Yhdeltä valkoisen farmari BMW:kuskilta sais ottaa kortin pois muutamaksi vuodeksi.
- Anonyymi
Lapsellista porukkaa nua kersat mitä videosta katsoi haastattelut. Tuskin on vanhemmat sen aikuisempia. Eipä ihmetytä kun tietää aika tarkasti keidenkä kakaroita, nimistä.
- Anonyymi
Kyllä teillä on ruusuinen kuva niin sanotusta lastensuojelusta. Sitä pitää välttää kaikin keinoin. Tehtävänsä on tehdä rahaa sopimalla sijoituksia. Olipa kerran teini joka otti kännit ja jäi kiinni, hyväuskoiset vanhemmat rehellisiä sossuille. Esittivät sijoitusta, muuta apua ei ole tarjolla. Eikä se kiinnosta ketään. Kauhava ikäloput päättäjät ulkona tilanteesta. Niin ja jos ette tienneet sijoituksissa oppii varmuudella huumeiden käyttäjäksi. Sellaista lasten 'suojelua".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista porukkaa nua kersat mitä videosta katsoi haastattelut. Tuskin on vanhemmat sen aikuisempia. Eipä ihmetytä kun tietää aika tarkasti keidenkä kakaroita, nimistä.
Oli aikamoisia isäntien isäntiä ja emäntää. Hieno nähdä että kauhavalla on karjalalippis muodissa. Se kertoo paljon tasokkaasta laadusta perheessä ja seura tekee kaltaisekseen.
- Anonyymi
Vanhemmat nielee ylimielisyytensä ja kasvattaa lapsensa yhteiskunta kelpoisiksi. Niin asia ratkeaa itsekseen. Se, että ei myönnä virhettään ja käyttäytyy epäasiallisesti niin ei vakuuta, että ne lapset kasvatetaan kuinka pitäisi. Esimerkiksi Vantaalla lapset tekee mitä haluaa joten sinne kannattaa muuttaa jos haluaa villiin länteen.
- Anonyymi
Ne olis voinut nielaista jotain muutakin silloin aikanaan. Ei olisi koko ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne olis voinut nielaista jotain muutakin silloin aikanaan. Ei olisi koko ongelmaa.
Eikö pitäisi puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Kuten jottei kersat hakkaa ihmisten ovilla. Ei tartte äireen aapeeseellä postata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pitäisi puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Kuten jottei kersat hakkaa ihmisten ovilla. Ei tartte äireen aapeeseellä postata.
Me oltiin 5-6 vanhoja kun joskus pimpoteltiin ovikelloa ja heitettiin lumipallo ikkunaan. Sitten puhutaan siitä että nuoret aikuistuu nykyään niin äkkiä. Ehkä niin oli mutta nyt on suunta muuttunut radikaalisti siihen suuntaan että 20-vuotiaatkin on ihan lapsia.
- Anonyymi
Vantaalla nämä ipanat ei pärjäisi viikkoakaan.
- Anonyymi
Vantaalla???kas kun ei Göteborgissa tai Malmössä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me oltiin 5-6 vanhoja kun joskus pimpoteltiin ovikelloa ja heitettiin lumipallo ikkunaan. Sitten puhutaan siitä että nuoret aikuistuu nykyään niin äkkiä. Ehkä niin oli mutta nyt on suunta muuttunut radikaalisti siihen suuntaan että 20-vuotiaatkin on ihan lapsia.
Onko kummakaan jos toisten ovilla meluaminen on aina ollu kantisten touhua.
- Anonyymi
Pitääkö siitä keskustella sen enempää, kun vaan sopii että tenavat pysyy poissa muiden pihoista. Keskustelkoon kaikki oman jälkikasvunsa kanssa, kun heitähän asia koskee. Ei vähempää vois kiinnostaa muiden kakarat.
- Anonyymi
Juuri näin. Ei tartte odottaa ketään keskustelemaan, kin vaan laittaa tenavansa kuriin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ei tartte odottaa ketään keskustelemaan, kin vaan laittaa tenavansa kuriin
Miksi poliisin akka esiintyy paikallisella huoltiksella kuin poliisi?
- Anonyymi
Joko olette lesittänyt nämä kersat?
- Anonyymi
Ketä nämä vandaalit ovat? Onko nimet tiedossa?
- Anonyymi
Rakkautta ne tarttee eikä voi yleistää koska suurin osa lapsista ja nuorista on hyväkäytöksistä.
- Anonyymi
Mitä se on? Päihteet turruttaa tunteet ja setelit kuivaa kyyneleet.
- Anonyymi
Rakkaus ei auta näihin nuoriin. Nämä on jo pilalla!
Joihinkin muihin nuoriin rakkaus auttaa.
Mutta nämä ovat jälkeenjääneitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nämä ovat jälkeenjääneitä.Yle sentään tekee juttua pisteet siitä..koniat ei tee mitää.turhanpäiväistä lehti täynnään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nämä ovat jälkeenjääneitä.Aika törkeää puhetta. Et tiedä mitään nuorten maailmasta etkä sen lainalaisuuksista. Ylen juttu hyvä yritys mutta ei kerro sitä mistä kaikki alkoi. Siinä on munat ja kanat syyt ja seuraukset sekaisin ja asianosaiset tietää ja nauraa. PaikallislehtiKomiat on pudonnut kelkasta kokonaan.
- Anonyymi
Yhteisön asenteet vammauttaa nuoria
- Anonyymi
Ja vit..t, omien vanhempien asenne se on mikä rapauttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vit..t, omien vanhempien asenne se on mikä rapauttaa.
Nimenomaan
- Anonyymi
Kaikille ei anneta mahdollisuuksia kun saa kuulla lapsesta asti ettei tuosta mitään tuu kun vanhemmat on semmoista porukkaa
- Anonyymi
Näkeehän sen kun lukee näitä juttuja kuinka sairaita ihmisiä on. Missään ei oo mitään hyvää paitsi itsessä
- Anonyymi
"Meno kuin eläintarhassa", puuttuu enää että puukot alkaa heilua ja siinä leikissä kankeat boomerit ei pärjää. 🪓️🗡⚰️
https://yle.fi/a/74-20188302 - Anonyymi
En kehottaisi kokeilemaan voipi boomerilta löytyä jotain sun pikkumoraa järeämpää.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13214322Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va305952SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545515Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014359HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394117"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1053671Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63592Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632655Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438