Ylipitkiä vuoroja ja viikkolevot pitämättä voi ajaa. Myös mittari päällä odottaminen on työaikaa.
Välitysyhtiön koneilta tunnit on helppo tarkastaa tai vuororaporteista.
Liikenteessä taksinkuljettaja saa olla väsyneenä ja ajaa seitsemän päivää viikossa. Moniautoyritykset voivat hyvin, pelkkä provisiopalkka maksetaan vasten tilaajavastuusopimusta.
Hyvä ettei renkien työaikaa valvota
9
104
Vastaukset
- Anonyymi
Työterveyshuolto on myös 99% järjestämättä. Se on pakollinen eli lakisääteinen, mikäli työnantajalla on työntekijä, missä tahansa työsuhteen muodossa.
- Anonyymi
Työterveyshuolto on kallis, minimilasku on 180€ eikä ole alvia edes
- Anonyymi
Ostot pitää tietenkin lisätä kuljetuksien hintaan. Tietenkin voi ajaa alihinnalla ja jättää kaikki lakisääteiset maksut maksamatta. Mm. Kelan henkilökunta on sillä kannalla, ettei mitään lakisaateisiä velvollisuuksia pidä hoitaa, muuten heidän hinnoittelulla ei ole perusteita.
- Anonyymi
Meillä kuljettajan lepoaika on tolpalla asiakasta odottaessa. Yleensä kuljettajan työaika on noin 2-4 tuntia päivässä tästä johtuen, joten työaikalakia noudatetaan kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Tolpallaoloaika on työaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolpallaoloaika on työaikaa.
On on mutta myös lepoaikaa . Tämä on oikeudessakin todettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on mutta myös lepoaikaa . Tämä on oikeudessakin todettu.
Työsuhteessa oleville läheteille tullaan maksamaan tehtyjen kuljetusten perusteella. Työaikansa lähetit voivat päättää itse yrityksen asettamissa raameissa. Woltin mukaan lähettien keskimääräinen ansio tulee olemaan noin 14 euroa tunnissa siltä ajalta, kun he tekevät kuljetuksia. Tämä pitää sisällään myös korvauksen oman ajoneuvon käytöstä.Wolt maksaa lain mukaiset työnantajan sivukulut, kuten työeläkevakuutuksen ja sairausvakuutuksen. Työsuhteisille läheteille maksetaan myös sairausajan palkka, vuosilomakorvaus, eläkemaksut sekä työttömyysturva- ja tapaturmavakuutukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työsuhteessa oleville läheteille tullaan maksamaan tehtyjen kuljetusten perusteella. Työaikansa lähetit voivat päättää itse yrityksen asettamissa raameissa. Woltin mukaan lähettien keskimääräinen ansio tulee olemaan noin 14 euroa tunnissa siltä ajalta, kun he tekevät kuljetuksia. Tämä pitää sisällään myös korvauksen oman ajoneuvon käytöstä.Wolt maksaa lain mukaiset työnantajan sivukulut, kuten työeläkevakuutuksen ja sairausvakuutuksen. Työsuhteisille läheteille maksetaan myös sairausajan palkka, vuosilomakorvaus, eläkemaksut sekä työttömyysturva- ja tapaturmavakuutukset.
Paremmat ehdot ku taksirengillä sekä palkka..
- Anonyymi
Taas yksi syy miksi tämä maa ei menesty.
TÄÄLLÄ EI SAA IHMINEN TEHDÄ TÖITÄ NIINPALJONKUIN HALUAA.
100 % sairas kansa ( eli kommareita ja sosialisteja )
ei pienintäkään toivoa pärjätä
Aina joku saatanan hyysäri antamassa elämänohjeita
itse ei osaa edes kengännauhojaan solmia
Sdp/ Ay- haisee alapäälle !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130