Ovatkin sellaisia NYT! Että olisiko syuytä nyt tehdä / avata senkaltainen palsta, missä olisi aiheenea .... "KARJALAN palautus" ....venäläisille! Eli ryssille!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011398615.html
Neuvostoliittoon sitä Ei voi palauttaa, kun moista roistovaltiota EI enää ole!
( Tämä VENÄJÄ tosin on YHTÄ-lailla roistovaltio, kuin sen edeltäjä eli NL !
SE on nähty ja koettu ja/ eli se entinen meno jatkuu; - kuinkas muuten! ? !
... tuumailee: "SE Avarakatseinen"
Aamun UUTISET
3
272
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että olet jälleen palstalla! Kannanottosi ja kirjoituksesi ovat täyttä asiaa. Minun juureni ovat Salmissa Kaunoselkä nimisessä kylässä.
- Anonyymi
Hei! " Mihinkäs koira karvoistaan?" .... Olen käyttänyt tätä mielestän hyvää nimimerkkiä jo liki kolmekymmentä vuotta ! Ainä en OLE, enkä lisää sitä sellaisiin teksteihi, joista olen ehkä tunnistettavissa ; siis "allekirjoitusta".
Siis viikoittain kuitenkin tätä erinomaista "SUOMI 24 -palstaa" seuraan!
( P.S. Aktiivisena, eli työaikoina olin mukana "Karjalan Liiton ja erityisesti Karjalatalon rakentamisen "kuvioissa". )
Meikä-pojan juuret ovat Wiipurissa ja Koivistolla!
Piti tekstisij johdosta oikein hakeutua karttapalveluihin. Kovin olet kaukana juuristasi; "sieltä" .... Salmin Kaunoselkä = kyästä ! Onpä muuten kylälle annettu aikoinaan upea/hieno NIMI . !
Tällä palstalla on muuten HYVÄ ja tulevaisuuta ennakoiva nimi !
Oletettavasti NYT, kun tämä "uuden Venäjän" diktaattori ; "keisari" ... PUTIN ....
Eli ... STALINin tavoin "potkaisee tyhjää'', niin X-ryssänmaan (NL) ryöstämän Karjalan osan palautus konkretisoituu ! Vauhditetaan SITÄ! Se on yhtäkuin: ( Ostetaan Karjala takaisin! )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661