Rakas Jumala.

Anonyymi-ap

En oikein aina ymmärrä ja tiedä miten minun tulisi olla ja elää. Kiitän Sinua kaikesta mitä minulla on, turvallinen koti, kumppani ja koira. Silti en tiedä mitä oikein olen tekemässä. Koen niin ettei minulle täällä maan päällä ole paikkaa ja tarkoitusta. Ihan kuin elämälläni ei todella olisi mitään tarkoitusta. Katselen, kuin etäältä oman "avatarini" toimia tässä elämässä, ja ne asiat mitä teen, eivät ole, eivätkä ole olleet paljon. En ole missään, en kuulu mihinkään, en löydä todellisia hengenheimolaisia kuin ripotellen netistä. Yksikään fyysinen ihminen minun konkreettisessa elämässäni ei ole hengenheimolaiseni. Olen niin järkyttävän yksin etten osaa oikein edes kuvailla sitä. Katson tähtitaivasta aamuin illoin ja kaipaan Luojani syliin. Miten putosin tänne näin yksin. Eeli, Eeli , lama sabaktani? Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?
Toiset ovat vahvoja ja tekevät vaikka mitä, ovat jotakin, osaavat iloita ja nauttia elämästä. Minä en oikein osaa nauttia tästä maailmasta. Voi kumpa ymmärtäisin elämänriemun salaisuuden, runsauden, siunauksen ja johdatuksen. Miksi aina painun maahan hetken ilon jälkeen? Tunnen itseni vainotuksi, pimeyden valtakunta vaikuttaa ihmisten kautta ja unieni, mieleni, kautta.
Tunnen häpeää usein sanoistani ja teoistani, en uskalla näkyä omana itsenäni, en ole koskaan uskaltanut. Olen kyllästynyt kaikkiin ihmisiin jotka kohtelevat minua tökerösti. En ole itse ketään parempi, tiedän sen erittäin hyvin. Mutta mitta on tullut täyteen. Olen joutunut miellyttämään todella vääristyneitä ja narsistisia ihmisiä välttääkseni henkisen pahoinpitelyn, olen peittänyt kivikasvojeni taakse niin monet loukkaukset ja olemukseeni käyneet julmat, rumat ja vaativat sanat ja teot. Niitä olen sitten yksin öisin itkenyt ulos, unettomana, kärsimääni ehdotonta sortoa ja vääryyttä. Opin ettei minun tunteeni tai mikään minussa ole kenellekään täällä minkään arvoisia. Koko elämä on ollut selviytymistä, ihmisistä, ihmisten kusipäisyydestä ja siitä että minua on painettu alas ja dominoitu ja kontrolloitu niin monelta taholta. Ei enää! Ei enää Jumala! Nosta minut ylös ja lupaustesi mukaan ensimmäiseksi. En ole sitä millään teoillani ansainnut, mutta Sinuun ripustaudun.Sinuun kurkottaudun, ei ole muuta. Olen surkea kristitty. En jaksa lukea raamattua, en halua mennä mihinkään seurakuntayhteisöihin. En koe niitä oikein millään tavalla kodikseni. En löydä aitoa ymmärrystä. Olen laitapuolilla kulkenut. En kuulu sinne. Olen vääränlainen. En ole kunnon luterilainen vaan tosi totuuden etsijä, koko olemukseni voimalla. Etsin ja kyseenalaistan, ja Sinä upea, ihana Jumala, taivaallinen Isäni kestät sen! Kestät minua! Johdat minua paimensauvallasi sinne minne Sinä minut tahdot! Anna minun seistä rohkeana ja olla ylpeästi juuri se joka olen! Tahdon kohdata aidon Yashuan, Jesaja 53:: Hyljeksitty hän oli, ihmisten torjuma, kipujen mies, sairauden tuttava, josta kaikki käänsivät katseensa pois.
Nyt on aika voittaa ja nousta voittajan puolelle! Hän voitti kuoleman, Hän oli täydellisen tahraton, Hän on valinnut meidät, omansa! Auta Jeesus, armahda. Paranna minutkin kokonaan! Rakenna minut uudeksi! Jesaja 54.
Aamen!

4

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vithumainen jumala sulla!

• Anonyymi

Selvempää huomista päivää! Älä ota enää.

• Anonyymi

Kiitos aloittaja!

Älä välitä noista tökeröistä ja typeristä vastauksista!
        Miten aoikeasti tällä palstalla liikkuu tuollaisia tyyppejä?
        Ei pienintäkään kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaa "rukouspalstalla"!

Minua kosketti kirjoituksesi, itsestänikin on tuntunut samanlaiselta.
        Olisi kiva keskustella kanssasi

• Anonyymi

Mietin ihan samaa, miksi jaksaa nähdä vaivaa ja ilkeillä? Tuo kirjoitus oli hetken purskahdus, tuntui että halusin laittaa sen jonnekin, että edes jollakin tavalla kokemukseni tulee näkyviin. En yleesä koskaan kirjoittele tänne mitään. Kai maailmaan kirjoiuksia ja rukouksia mahtuu, mutta paljon on ihmisiä jotka vihaavat ja haluavat provosoida. Olkoon he siellä missä ovat, en onneksi jaksa enää välittää, haukut ei tartu, varsinkin kun täällä anonyyminä ollaan.
      AP

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      92
      4040
    2. 61
      3339
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3032
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      66
      2980
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2484
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2306
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2004
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      181
      1995
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1969
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1368
    Aihe