Vaiko juutalaiset?
Molemmilla on luja tahto tappaa vastustaja.
Onko se rasitmia jommalta kummalta puolelta?
Kontiolahdessa pari töhryä aiheutti valtakunnan mediassa uutisvyöryn.
Pitäisi kunnanjohtajallakin olla suhteellisuuden tajua.
Paitsi paletiinan sota rasimia on muuallakin ja siitä vaietaan tietoisesti.
Huthit tappavat nälkään Jemeniläisiä, 17 mijonaa on kuolenassa nälkään, se ei ole rasismia.
Ovatko arabit rasisteja?
13
294
Vastaukset 13
- Anonyymi
No mutta saihan kunnajohtaja vatakunnallista kuuluisuutta.
- Anonyymi
Toisen maan vapaustaistelija on toisen maan mielestä terroristi.
- Anonyymi
Arabitko rasisteja? Onkohan noin jos he haluavat takaisin maan jonka israel ryösti heiltä?
Onko omansa takaisin haluaminen rasismia?- Anonyymi
Jos tutkit Juudean, Palestiinan ja Israelin historiaa voit tulla toisiin aatoksiin.
Selvitä myös kuka oli Nebukadnessar.
Jumala ryiöti Nebukadnessarilta vallan ja antoi sen kenelle halusi
Lähi-idän historia on niin sekava, sotaisa ja riippuu siitä minkä ajanjakson valitset.
Ovat juutalaiset ryöstäjiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tutkit Juudean, Palestiinan ja Israelin historiaa voit tulla toisiin aatoksiin.
Selvitä myös kuka oli Nebukadnessar.
Jumala ryiöti Nebukadnessarilta vallan ja antoi sen kenelle halusi
Lähi-idän historia on niin sekava, sotaisa ja riippuu siitä minkä ajanjakson valitset.
Ovat juutalaiset ryöstäjiä?Raamattu ja jumala ovat ihmisten sepitelmiä, ei niillä voi oikeuttaa toisten maille tunkeutumista. Harvat tämän ymmärtää koska heidät on aivopesty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ja jumala ovat ihmisten sepitelmiä, ei niillä voi oikeuttaa toisten maille tunkeutumista. Harvat tämän ymmärtää koska heidät on aivopesty.
Itse en viittaisi raamattuun puhuttaessa lähi-idän historiasta.
Älä tule mulle puhumaan raamatusta ja Palestiinalaissodasta.
Historian tutkimus ja kirjoitus on muuta kuin raamattu.
Raamatussa kyllä mainitaan monia historian henkilöitä ja alueita.
Tiedäthän että juutalaisilla on myös kirjoitettua historiaa.
Historiaa on kirjoitettu pergamentille papyrukselle steeloihin jne
Oletko kuullut babylonian nuolenpää kirjoituksista?
Entä hieroglyyfeistä?
Gilgames eepos on varmaan sinullekin tuttu?
Enuma Elish Babylonialainen luomiskertomus on kirjoitettu Nebukadnessar I valtakaudella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en viittaisi raamattuun puhuttaessa lähi-idän historiasta.
Älä tule mulle puhumaan raamatusta ja Palestiinalaissodasta.
Historian tutkimus ja kirjoitus on muuta kuin raamattu.
Raamatussa kyllä mainitaan monia historian henkilöitä ja alueita.
Tiedäthän että juutalaisilla on myös kirjoitettua historiaa.
Historiaa on kirjoitettu pergamentille papyrukselle steeloihin jne
Oletko kuullut babylonian nuolenpää kirjoituksista?
Entä hieroglyyfeistä?
Gilgames eepos on varmaan sinullekin tuttu?
Enuma Elish Babylonialainen luomiskertomus on kirjoitettu Nebukadnessar I valtakaudella.Äläkä sinä tule jumala-saduillasi sotkemaan silkkaa eri kansojen välistä maanomistusriitaa.
Jumalalla on jo ihan tarpeeksi sotkettu asiaa ja perusteltu vääryyttä.
Israelin juutalaiset ovat ihan väärässä paikassa, mutta johonkin kai tuo sontasakki oli sijoitettava kun ei sitä haluttu Eurooppaankaan ottaa... - Anonyymi
Suomeen on tullut parisataatuhatta arabia haluamaan kuvittelemaansa maata takaisin.
- Anonyymi
Jumalasadut ovat kommentoijan keksintö.
Israelin historia ei ole jumalallinen kuin Juutalaisen oman satukirjan mukaan.
Alue oli arabien hallinnossa ain 1. vuosituhannen tienoilta 1. sotaan saakka..
Toisen sodan jälkeen britit pihtisynnyttivät israelin.
En ole ottanut kantaa siihenkään kumpi on paskaskki juutalaiset vai arabit.
Muista myös että Italia, Andalusia, Iberian niemimaa ja Maghreb olivat Maurien eli berberien hallitsema.
Maurit ovat siis islamilaisia arabeja.- Anonyymi
Mutta hepä olivakin Euroopan alueelle tulleita valloittajia, kuten israelilaisetkin lähi-idässä. Toivottavasti israelilaisille käy samoin kuin Maureille Euroopassa.
- Anonyymi
Kontiolahden maahanmuuttaja nainen on rasisti....vihaa muita suomalaisia!
Häiriköi ja mustamaalaa muita ihmisiä. Selvä häirikkö- Anonyymi
Älä kirjoita paskaa mistä olet saanut sellaista tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851562Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10668- 37645
- 50616
- 54612
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487