Kireä esinahka?

Anonyymi-ap

En tiedä että kenen puoleen kääntyä tässä asiassa. Olen 22-vuotias mies, ja minulla on ongelmia esinahan kanssa.

Lepotilassa saan vedettyä taakse, ei ongelmia. Tositoimissa esinahka ei liu'u itsestään terskan päältä, vaan se vaatii apua kädellä. Sen kyllä saa vedettyä kokonaan taakse, mutta tuntuu epämukavalta ja kireältä. Itsestään se rullaantuu ehkä 1/3 verran terskan päältä juhlakunnossa. Esinahka ei kuitenkaan liu'u kunnolla edestakaisin käteen vetäessä tai yhdynnässä.

Kysymys kuuluu, että onko tämä fimoosia vaiko ei? En kehtaa hakeutua urologille mikäli mitään ongelmaa ei ole olemassakaan. Hävettää, olo on kuin varhaisteini-ikäisellä joka ei kehtaa kysyä asiasta eikä tiedä kenen puoleen kääntyä...

11

556

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No se on se urologi tai sitten latvalääkäri sinun tapauksessasi.

• Anonyymi

Itse olen ratkaissut saman asian penispumpulla. Reilusti ihovoidetta joka sopii alueelle ja pitää ihon joustavana. Varovasti pumppailee lyhyitä jaksoja. Max 30 minuuttia kerrallaan. Urologille voi tietysti mennä ja pyytää esinahan leikkausta. Mulle urologi sanoi että voi sen leikata tai sitten venytellä itse.

• Anonyymi

Ympärileikkaus voisi olla hyvä vaihtoehto

• Anonyymi

Gynekologille mars, leikkaa sen nahkan lipareen huut´helevettiin!

• Anonyymi

Etsi hyvä imutaitoinen kaveri , kuukauden käsittelyn jälkeen on helppoo rullata esinahkaa ees taas . Minut naapurin pappa hoiteli kuntoon.

• Anonyymi

Ahkeralla runkkauksella venyy hyväksi.

• Anonyymi

Kireän esinahan kanssa ei kannata taistella, toimenpide jolla avataan "suuaukkoa" on pieni. Itsellä tehty ympärileikkaus jossa koko esinahka poistettu, parantaa kestävyyttä huomattavasti ;)

• Anonyymi

Ja näyttääkin todella hyvältä

• Anonyymi

Suosittelen varmaan heti ajan urologille ja hankkiudu ympärileikkaukseen terv. viimeviikolla käynyt samasta syystä

• Anonyymi

Miten leikkaus sujui?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      954
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      830
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      25
      624
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      64
      606
    Aihe