Mitä se Orpo siellä---- Tietysti lipomassa Stubbin kanssa Trumpin persvakoa. Olisiko ollut niiin ettei naispuolinen ulkoministeri olisi tähän touhuun alkanut.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Vastenmielistä kielenkäyttöä ja moukkamaista käytöstä aloittajalta.
Suomen ylin virkavalta yrittää pitää suhteita kunnossa ja rauhan
maassa jopa sinunlaisia arvostelijoita varten.- Anonyymi
He yrittävät pitää suomalaisten veronmaksajien rahahanat Trumpille auki.
- Anonyymi
Ulkoministerinhän tuolla pitäisi ollla, kun ulkopolitiikkaa tehdään. No ehkäpä Elinalla on muita kiireitä.
Orpon paikalla olo ei välttämättä ole hyvä asia, mutta aika näyttää.- Anonyymi
No sellainen hikoileva maalaisserkku liian pienessä rippipuvussa ja lasit valuu hikoilevaa nenänvartta pitkin.
Nauratti se, kun kiitti että Suomeen tulee työpaikkoja, oli vähän väärässä paikassa höoisemässäturhia ja jäi "supertähti" presidentin varjoon.
Olis jääny kotiin.
Odotan tilausta ja sen tuomia rahoja suurella mielenkiinnolla. Meneehän kaikki niin kuin pitää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellainen hikoileva maalaisserkku liian pienessä rippipuvussa ja lasit valuu hikoilevaa nenänvartta pitkin.
Nauratti se, kun kiitti että Suomeen tulee työpaikkoja, oli vähän väärässä paikassa höoisemässäturhia ja jäi "supertähti" presidentin varjoon.
Olis jääny kotiin.
Odotan tilausta ja sen tuomia rahoja suurella mielenkiinnolla. Meneehän kaikki niin kuin pitää?Pääministerillä on kaikkien ministeriöiden salkut! MYÖS ULKOMINISTERIN!
- Anonyymi
Lienee juuri näitten LAKEIJOJEN tehtävä eu;n alaisuudessa kumartaa "oletettua hyväntekijää" ja olla samanaikaisesti röyhkeä toiseen suuntaan ja viedä kansalaisten rahat jonkun muun käyttöön.
Ovat tunteettomia tämän maan ihmisten tarpeitten suhteen.
"Stubbi tapasi Zelenskyn, Stubbi tapasi Trumpin" televisio uutisten UUTISET!
Ja jatkoa edellelliseen "Venäjä hyökkäsi Ukrainaan", mietelause iankaikkinen.
Voisiko kansalla olla enää muuta kuultavaa kuin tätä ihanuutta? - Anonyymi
golfaamassa Trumpin kanssa.
- Anonyymi
Paljonkohan tulee poliittisesti järjestettyjen puttilyöntien hinnaksi/ kpl? Veikkaisinpa että aika paljon ainakin Kekkosen kalansaaliisiin verrattuna.
- Anonyymi
Trump on mahtavin mies maailmassa. On se äijä. Hän osaa vedättää Eurooppaa miten tahtoo. Jos jokin asia ei etene Euroopassa Trumpin tahdon mukaan, hän soittelee aina Putinille ja on sopivinaan jotain. Tästäpä Euroopan päättäjät ja etenkin Zele Ukrainassa hätääntyvät. Taas lähtee delekaatiot Valkoiseen taloon kielet roikkuen. Huvittavaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455