Homojen tuomitsijat syyllistyvät itse syntiin, eivät homoiksi luodut ihmiset, eikä heidän Luojansa Jumala.
Homojen tuomitsijat sen sijaan ovat mitä pahimpia syntisinä homoja ja valehtelijoita.
Valehtelevat olevansa heteroja, vaikka himoitsevat muita miehiä.
Totisesti sanon minä.
Se vasta syntiä on.
Homous EI OLE VALINTA!
Homoksi SYNNYTÄÄN!
Ja että milläkö todistan tuon?
Sillä että minä synnyin heteroksi.
Minulle ei tulisi mieleenikään miehenä olla toisen miehen kanssa ja jo pelkkä ajatuskin sellaisesta kauhistuttaa.
Minun EI TARVITSE VALITA HETEROUTTA!
Minä SYNNYIN HETEROKSI!
Homoudesta jatkuvasti jahkaavat mielikuvituksissaan muka heteroja olevat homot säälittävät minua syvästi. Ihmisparat.
Täten tämäkin asia todistetuksi tuli Amen!
Voin todistaa ettei homous ole valinta eikä synti vaan homoksi synnytään, Jumalan luomana. AMEN!
215
1428
Vastaukset
- Anonyymi
ArtoTTT
Ja aina vain enemmän syntyy *******, Sellaisiksi syntyneiden määrä nousee ihan trendin ja muodin omaisesti. Taitaa olla ihan ensimmäinen synnynnäinen muuttumaton ominaisuus joka ymmärtää käyttäytyä muodin ja trendin omaisesti, ties vaikka saisit nooppelin tiedepalkinnon.
"Ennen 2000-lukua vain noin viisi prosenttia eri-ikäisistä naisista ilmaisi seksuaalista mielenkiintoa muita naisia kohtaan (he olivat kuitenkin voittopuolisesti kiinnostuneet miehistä). Tämä vakiintunut tilanne muuttui merkittävästi nuoremmissa ikäluokissa 2000-luvulle tultaessa. Vuonna 2007 noin 25 prosenttia ja vuonna 2015 noin 35 prosenttia alle 30-vuotiaista naisista raportoi seksuaalisesta kiinnostuksestaan miesten lisäksi myös naisiin. "
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-valinen-halu/- Anonyymi
Huolettaako jos jää ilman naista?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olin nuorena kova lukemaan ja urheilemaan.
Niin monet naisetkin.
No mietipä arto nyt tarkkaan, voisitko itse vaihtaa, en minä ainakaan. Siksi en oikein usko noihin sinun muoti höpinöihin sillä miettii kuinka pohjattoman kiinnostunut sinä olet aiheesta niin kaiketi olet yhä hetero, tai siis noin olen ymmärtänyt.
Tai voihan se olla, että olen totaalisesti väärässä ja siellä teidän aitouskovien seurakunnissa homous on tosiaan suorastaan tarttunut viruksen kaltaisesti ja siellä sitten olette jotta päät yhteen kolisee, no tuo ainakin selittäisi tuon sairaanloisen kiinnostuksen.- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
No mietipä arto nyt tarkkaan, voisitko itse vaihtaa, en minä ainakaan. Siksi en oikein usko noihin sinun muoti höpinöihin sillä miettii kuinka pohjattoman kiinnostunut sinä olet aiheesta niin kaiketi olet yhä hetero, tai siis noin olen ymmärtänyt.
Tai voihan se olla, että olen totaalisesti väärässä ja siellä teidän aitouskovien seurakunnissa homous on tosiaan suorastaan tarttunut viruksen kaltaisesti ja siellä sitten olette jotta päät yhteen kolisee, no tuo ainakin selittäisi tuon sairaanloisen kiinnostuksen.ArtoTTT
No ei tilastot valehtele, kai sinäkin sen verran tiedät ettei "synnynnäinen" muuttumaton ominaisuus vaihtele trendin omaisesti. Kun homopropagandaa aloiteltiin joitakin vuosikymmeniä sitten puhuttiin 1-2 % synnynnäisestä muuttumattomasta ominaisuudesta, nyt huidellaan jo kaksinumeroisissa prosenttiluvuissa ja aina vain on sama "synnynnäinen "muuttumaton ominaisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
No ei tilastot valehtele, kai sinäkin sen verran tiedät ettei "synnynnäinen" muuttumaton ominaisuus vaihtele trendin omaisesti. Kun homopropagandaa aloiteltiin joitakin vuosikymmeniä sitten puhuttiin 1-2 % synnynnäisestä muuttumattomasta ominaisuudesta, nyt huidellaan jo kaksinumeroisissa prosenttiluvuissa ja aina vain on sama "synnynnäinen "muuttumaton ominaisuus.Niin? Kommentissasi kirjoitat ihmisistä joiden seksuaalinen suuntautuminen saattaa kohdistua sekä miehiin, että naisiin.
Jaan TI,:n kanssa kokemuksena sen, että en pysty seksiin samaa sukupuolta olevan kanssa ja lapset sekä seksuaalinen nautiskelu on tapahtunut vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.
Jotain outoa tuossa teidän miesten intohimoisessa kohkaamisessanne sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjä kohtaan vaikuttaa olevan. Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
No ei tilastot valehtele, kai sinäkin sen verran tiedät ettei "synnynnäinen" muuttumaton ominaisuus vaihtele trendin omaisesti. Kun homopropagandaa aloiteltiin joitakin vuosikymmeniä sitten puhuttiin 1-2 % synnynnäisestä muuttumattomasta ominaisuudesta, nyt huidellaan jo kaksinumeroisissa prosenttiluvuissa ja aina vain on sama "synnynnäinen "muuttumaton ominaisuus.Niin, yritätkö nyt selittää, että tilanne houkuttaa sinua koska tilastotkin sen osoittaa ?
- Anonyymi
Niin, yritätkö nyt selittää, että tilanne houkuttaa sinua koska tilastotkin sen osoittaa ?
Tavallisesti henkilöön puuttuminen on sen merkki, että ei ole asiaperusteita. Kummaa että ne ihmiset, jotka leimaavat ja halventavat kristittyjä puhuvat myös eniten ihmisarvosta ja toisten kunnioittamisesta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olin nuorena kova lukemaan ja urheilemaan.
Meidän kaupungissa on yksi eläkkeellä oleva homo pari , he eivät voineet 70 luvulla kertoa sitä kenellekään .asuivat yhdessä kummallakin oma lanka puhelin omalla numeroillaan yhteisessä asunnossa.
Liike miehiä kumpikin toisella oli miesten asuste kauppa muoti vaatteita enimmäkseen. Toisella oli myös jokin liike luulisin että siinä myytiin söhkötavaroita liesistä pölyimurin. Heidän rakkautensa on kestänyt kaikki nämä vuodet ja tänään saavat sanoa että ovat pari ja ovat olleet nuoresta asti . Ihania luonteita molemmat . Kukaan ei tuomitse heitä ovat hyvin pidettyjä henkilöitä kaupungissa.. niin että kamalaa ajatellakkin että jonkun on kiellettävä rakkautensa toiseen ihmiseen vuosi kymmeniä typerien ihmisten vuoksi .
Tämäkään otti ei tehnyt koskaan pahaa kenellekkään . Silti heidän piti elää salaista elämää , voidakseen tehdä työtään rauhassa. Sillä jos olisivat silloin paljastaneet suhteensa niin olisivat saman tien saaneet kumpikin sulkea oman liikkeensä . Ihmettelen usein miten typerien ihmisten vuoksi toisten on otettava askel taaksepäin oman elämänsä polulla .
Onneksi tänäön on ihmiset kehittyneempiä ja ymmärtävät ettei homous ole mikään muoti trendi vaan se on ihan yhtä aito asia kun että on hetero. Sitten on tänäänkin joitakin vanhoja kääpiä jotka eivät koskaan tule ymmärtämään vihaavat vihaamisen vuoksi .tyhmyydestäkään ei sakoteta , joten sellaisten ihmisten puheet on jätettävä omaan arvoonsa . Yksinkertaisuudellekkaan eivät voi mitään. Syntyivät sellaisina - Anonyymi
Lesboja on ollut jo 1800 luvulla ja asuneet yhdessä
- Anonyymi
Tai voihan se olla, että olen totaalisesti väärässä ja siellä teidän aitouskovien seurakunnissa homous on tosiaan suorastaan tarttunut viruksen kaltaisesti ja siellä sitten olette jotta päät yhteen kolisee, no tuo ainakin selittäisi tuon sairaanloisen kiinnostuksen.Anna aatto ressukan olla , ei hän voi sille mitää; että on vajaa . Elää luulojen maailmassa . Kaikilla vaa; ei leikkaa . Niin kauan kun hän floreeraa netissä samaa aihetta puhuen niin tiedetään että siitä puhe mistä puute. Hänen tapansa päästää omaa identiteettiään pihalle.
Samalla kieltämällä sen. Resukka on ei muuta.
Nykynihminen ei mitenkään tunne tarvetta kokoajan keksiä teorioita miksi joku on homo , koska ymmärtävät ihan vaan miksi. Ja se jolla on oma seksuaalisuutensa kunnossa ei koskaan hyökkäile vähemmistöryhmää haukkumaan ja selittelemään trendeistä . Hänellä,on ihan oma trendinsä sen nimi on kova kiinnostus aiheesta homoseksualismi . Pian taas tulee uusilla selityksillä kunhan on keksinyt taas jonkin selityksen
Siksi että aihe on juuttunut hänen pikku pää nuppiinsa hallelujaa Anonyymi kirjoitti:
Meidän kaupungissa on yksi eläkkeellä oleva homo pari , he eivät voineet 70 luvulla kertoa sitä kenellekään .asuivat yhdessä kummallakin oma lanka puhelin omalla numeroillaan yhteisessä asunnossa.
Liike miehiä kumpikin toisella oli miesten asuste kauppa muoti vaatteita enimmäkseen. Toisella oli myös jokin liike luulisin että siinä myytiin söhkötavaroita liesistä pölyimurin. Heidän rakkautensa on kestänyt kaikki nämä vuodet ja tänään saavat sanoa että ovat pari ja ovat olleet nuoresta asti . Ihania luonteita molemmat . Kukaan ei tuomitse heitä ovat hyvin pidettyjä henkilöitä kaupungissa.. niin että kamalaa ajatellakkin että jonkun on kiellettävä rakkautensa toiseen ihmiseen vuosi kymmeniä typerien ihmisten vuoksi .
Tämäkään otti ei tehnyt koskaan pahaa kenellekkään . Silti heidän piti elää salaista elämää , voidakseen tehdä työtään rauhassa. Sillä jos olisivat silloin paljastaneet suhteensa niin olisivat saman tien saaneet kumpikin sulkea oman liikkeensä . Ihmettelen usein miten typerien ihmisten vuoksi toisten on otettava askel taaksepäin oman elämänsä polulla .
Onneksi tänäön on ihmiset kehittyneempiä ja ymmärtävät ettei homous ole mikään muoti trendi vaan se on ihan yhtä aito asia kun että on hetero. Sitten on tänäänkin joitakin vanhoja kääpiä jotka eivät koskaan tule ymmärtämään vihaavat vihaamisen vuoksi .tyhmyydestäkään ei sakoteta , joten sellaisten ihmisten puheet on jätettävä omaan arvoonsa . Yksinkertaisuudellekkaan eivät voi mitään. Syntyivät sellaisinaJuuri niin. Rakkautta ei voi estää, ei varsinkaan muiden rakkautta..
On olemassa varsin paljon eläkeikäisiä homopareja, ollen yhdessä kymmeniä vuosia. Hienoa!Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
No ei tilastot valehtele, kai sinäkin sen verran tiedät ettei "synnynnäinen" muuttumaton ominaisuus vaihtele trendin omaisesti. Kun homopropagandaa aloiteltiin joitakin vuosikymmeniä sitten puhuttiin 1-2 % synnynnäisestä muuttumattomasta ominaisuudesta, nyt huidellaan jo kaksinumeroisissa prosenttiluvuissa ja aina vain on sama "synnynnäinen "muuttumaton ominaisuus.On se silti synnynnäinen ominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
No ei tilastot valehtele, kai sinäkin sen verran tiedät ettei "synnynnäinen" muuttumaton ominaisuus vaihtele trendin omaisesti. Kun homopropagandaa aloiteltiin joitakin vuosikymmeniä sitten puhuttiin 1-2 % synnynnäisestä muuttumattomasta ominaisuudesta, nyt huidellaan jo kaksinumeroisissa prosenttiluvuissa ja aina vain on sama "synnynnäinen "muuttumaton ominaisuus.Kuuluisat Kinseyn raportit 1948, 1953 arvioivat, että noin kymmenes mies on homo. Siitä ollaan varmaan tultu jonkin verran alaspäin myöhemmin.
- Anonyymi00090
Tai voihan se olla, että olen totaalisesti väärässä ja siellä teidän aitouskovien seurakunnissa homous on tosiaan suorastaan tarttunut viruksen kaltaisesti ja siellä sitten olette jotta päät yhteen kolisee, no tuo ainakin selittäisi tuon sairaanloisen kiinnostuksen.Ihmeellisä oletuksia ihmisistä, jotka ovat uskovia, kuten itsekin väität olevasi ?
Laitauskoviahan ei ole olemassakaan muualla, kuin niin väittävien mielikuvissa.
On jokseenkin ilmeistä, että näitä hokevailla ihmisillä, on selviä antipatioita kristittyjä kohtaan, joita et siis tässä valossa edusta.
Homouskovaisuuskin on siellä samassa paikassa, eli teidän näitä hokevien mielikuvissa, joista tunnut sinäkin innostuvan, mutta kuten kuvaat; "tuon sairaanoloisen kiinnostuksen" muodossa. - Anonyymi00091
torre3 kirjoitti:
Ennen tuota vuotta 2000 oli huono sanoa, että on lesbo. Nykyään sillä ei ole väliä.
Millään ei ole enää mitään väliä!
Anonyymi00091 kirjoitti:
Millään ei ole enää mitään väliä!
On väliä monessakin asiassa. Kuten Putinin pommeilla ja Trumpin touhuilla
- Anonyymi00125
Olemme kaikki luojan omaksi kuvakseen luomia, kaikkine puutteinemmekin jumala rakastaa kaikkia luomiaan. Olemme jokainen ihminen, tasan saman arvoisia herramme edessä, vai epäilevätkö jotkut itseään muita parempina pitävät uskovat tietävänsä asian paremmin.
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
Olemme kaikki luojan omaksi kuvakseen luomia, kaikkine puutteinemmekin jumala rakastaa kaikkia luomiaan. Olemme jokainen ihminen, tasan saman arvoisia herramme edessä, vai epäilevätkö jotkut itseään muita parempina pitävät uskovat tietävänsä asian paremmin.
Tuo on vain pieni osa kristinuskon sanomaa. Jos Jumala vain rakastaa kaikkia, niin minkä takia sitten Jeesuksen piti kärsiä ja kuolla ristillä, sanopa se? Hänen piti kuolla, koska homous on synti ja synnit pitää sovittaa tavalla tai toisella.
- Anonyymi00135
Anonyymi00126 kirjoitti:
Tuo on vain pieni osa kristinuskon sanomaa. Jos Jumala vain rakastaa kaikkia, niin minkä takia sitten Jeesuksen piti kärsiä ja kuolla ristillä, sanopa se? Hänen piti kuolla, koska homous on synti ja synnit pitää sovittaa tavalla tai toisella.
Jeesus lunasti meidän kaikkien synnit ristinkuolemalla.
- Anonyymi00154
torre3 kirjoitti:
Juuri niin. Rakkautta ei voi estää, ei varsinkaan muiden rakkautta..
On olemassa varsin paljon eläkeikäisiä homopareja, ollen yhdessä kymmeniä vuosia. Hienoa!Ei siinä mitään hienoa ole.
Hupaisaa lähinnä. - Anonyymi00155
torre3 kirjoitti:
On väliä monessakin asiassa. Kuten Putinin pommeilla ja Trumpin touhuilla
Ihannoit Putinia.
- Anonyymi00179
16. Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa,
17. ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus,
18. jotka ovat totuudesta eksyneet, kun sanovat, että ylösnousemus jo on tapahtunut, ja he turmelevat useiden uskon.
19. Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
20. Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
21. Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
22. Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
23. Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
24. Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
25. hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
26. ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
▲ ▼2.Tim. 3. luku Uusi Testamentti 1938 Anonyymi00154 kirjoitti:
Ei siinä mitään hienoa ole.
Hupaisaa lähinnä.Tiedän, että sinä naurat niille.
- Anonyymi00191
torre3 kirjoitti:
Tiedän, että sinä naurat niille.
Kuten kaikki muutkin.
- Anonyymi00211
Tai voihan se olla, että olen totaalisesti väärässä ja siellä teidän aitouskovien seurakunnissa homous on tosiaan suorastaan tarttunut viruksen kaltaisesti ja siellä sitten olette jotta päät yhteen kolisee, no tuo ainakin selittäisi tuon sairaanloisen kiinnostuksen.Seta kai tietää parhaiten nämä suuntauksen muutokset. Niiden sivustolla lukee, että suuntaus voi muuttua, tosin vain heterosta homoksi. Naisilla on myös havaittu voimakkaampi taipumus bi-seksuaalisuuteen kuin miehillä. Pääasia kuitenkin on, että vaikka nuori nainen vain kokeilisi lesboutta kerran, niin se olisi vakava synti, kuolemansynti itseasiassa.
"Tai voihan se olla, että olen totaalisesti väärässä ja siellä teidän aitouskovien seurakunnissa homous on tosiaan suorastaan tarttunut viruksen kaltaisesti ja siellä sitten olette jotta päät yhteen kolisee, no tuo ainakin selittäisi tuon sairaanloisen kiinnostuksen."
Tämä on tarpeeton trollaus. Homokeskustelun aloittivat homot itse, Seta, laitafeministit, Tahdon2013-liike ja kansankirkkomme. Loppuiko perustelut, kun pitää yrittää leimata toinen ihminen? - Anonyymi00212
Anonyymi00211 kirjoitti:
Seta kai tietää parhaiten nämä suuntauksen muutokset. Niiden sivustolla lukee, että suuntaus voi muuttua, tosin vain heterosta homoksi. Naisilla on myös havaittu voimakkaampi taipumus bi-seksuaalisuuteen kuin miehillä. Pääasia kuitenkin on, että vaikka nuori nainen vain kokeilisi lesboutta kerran, niin se olisi vakava synti, kuolemansynti itseasiassa.
"Tai voihan se olla, että olen totaalisesti väärässä ja siellä teidän aitouskovien seurakunnissa homous on tosiaan suorastaan tarttunut viruksen kaltaisesti ja siellä sitten olette jotta päät yhteen kolisee, no tuo ainakin selittäisi tuon sairaanloisen kiinnostuksen."
Tämä on tarpeeton trollaus. Homokeskustelun aloittivat homot itse, Seta, laitafeministit, Tahdon2013-liike ja kansankirkkomme. Loppuiko perustelut, kun pitää yrittää leimata toinen ihminen?Maallistuneet ovat mm. tuhoamassa kirkkoa sille vierailla homoaatteilla, eikä saisi muka puolustautua..heidän pitäisi vain antaa ajaa harhaoppejaan ilman häiriötekijöitä.. he saavat ajaa näitä asioita, puhua niistä, vastustajat syyllistetään ja leimataan siitä, että asia kiinnostaa ja on tärkeä ottaa kantaa, vaikka noiden asioiden ajajiahan nuo erityisesti kiinnostavat..lopettaisivat ja veisivät setamessunsa, opin vastaiset homovihkimiset ja muut asiattomat toimet pois kirkosta, niin eiköhän se kannanotto vähenisi toiseltakin puolelta.
- Anonyymi00220
Anonyymi00212 kirjoitti:
Maallistuneet ovat mm. tuhoamassa kirkkoa sille vierailla homoaatteilla, eikä saisi muka puolustautua..heidän pitäisi vain antaa ajaa harhaoppejaan ilman häiriötekijöitä.. he saavat ajaa näitä asioita, puhua niistä, vastustajat syyllistetään ja leimataan siitä, että asia kiinnostaa ja on tärkeä ottaa kantaa, vaikka noiden asioiden ajajiahan nuo erityisesti kiinnostavat..lopettaisivat ja veisivät setamessunsa, opin vastaiset homovihkimiset ja muut asiattomat toimet pois kirkosta, niin eiköhän se kannanotto vähenisi toiseltakin puolelta.
Sateenkaariliike olisi voinut saada homovihkimiset ihan omassa kirkossaan jo vuonna 2017. Miksi he eivät perusta omaa kirkkoa? Se on halpaa ja kätevää. Sen sijaan aktivistit ovat nillittäneet kansankirkossa kahdeksan vuoden ajan ja kauhea valitus tasa-arvosta ja sorrosta, vaikka itse sortavat itseään.
- Anonyymi
Onko tämä Tuleva Puhdistus samanlainen kun varmaakin varmempi Tenpaisu joka tapahtui pari viikkoa sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä Tuleva Puhdistus samanlainen kun varmaakin varmempi Tenpaisu joka tapahtui pari viikkoa sitten?
Jep, sama puhdistus prosentti.
- Anonyymi
Herra Sebaot loi ihmisen sellaiseksi kuin loi, ja kaikkitietävänä tiesi jokaisen tulevan ihmisen kaikki ajatukset ja teot jo aikojen alussa, joten vastuu siitä millainen ihminen on, on yksinomaan Herra Sebaotin.
Ja jos Herra Sebaot olisi halunnut, että joistain ihmisistä ei tule homoseksuaaleja, Hän olisi voinut tehdä ihmisestä sellaisen, ettei näin tapahdu.
Onko Herra Sebaot sinun mielestäsi kaikkitietävä ja kaikkivoipa?- Anonyymi
Ihmisen luo tavallisesti kaksi ihmistä yhdynnän kautta, siitä alkaa sikiö kehittymään lapseksi . Siis kukaan näkymätön henkiolento ei luo yhtään mitään . Missä on aikuisen ihmisen realistinen ajatus vai onko sitä koskaan päässyt edes kehittymäänkään siksi vajakki huutelee omiaan asioista mistä ei kykene todistamaan mitään konkreettisesti . Kai sitä nyt jonkin asteen loogisuus luulisi olevan aikuisella ihmisellä . Ei elämässä ole mitään muita voimia kun tavallisen ihmisen voimat
Aika herätä jo vuonna 2025 näkemään maailman sellaisena kun se on , eikä.leikitellä,aikuisena enää mytoloogisilla jutuilla . Uskomnhistoria on monimutkaista, mutta senkin ymmärtää kun raamatun jututkin on olleet yli 2000 vuotta vanhoja ja miten sen ajan ihmset edes kommunikoi toistensa kanssa , heillä ei ollut mitään tietoisuutta oman pohdinnassa , vuoksi koska heille on hakattu pienestä pitäen jotain uskoa, kullakin omat lahkonsa
pienstä pitäen jumalan pelko,, että saavat sitten aikuisena käydä terapiassa ,kun huomaavat miten looginen ajatus on aina se joka voittaa ja miten lapsuus elettiin jumalaa peläten .
Moni on tajunnut miten omat vanhemmat ovat opettaneet heille asioita joita ei ole olemassakaan .ainoastaan vinksahanut jokin päässä . Niillä. ,menevät . Tieteestä, osaamatta yhtään mtään . Vaikka kovasti luulevat vielä tänään omiin oletamisiinsa . Sääliksi ainoastaan käy , mutta nämä ovat juuri niitä joiden päänupissa ei tule koskaan olemaan edes osana.
Kuolevat kuten muutkin ihmiset ja siihen sitten loppuu sekin typeryys, toivon mukaan lapsensa, ovat viisaampia , toivon mukaan , ettei typeryys menisi perintönä seuraavalle sukupolvelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen luo tavallisesti kaksi ihmistä yhdynnän kautta, siitä alkaa sikiö kehittymään lapseksi . Siis kukaan näkymätön henkiolento ei luo yhtään mitään . Missä on aikuisen ihmisen realistinen ajatus vai onko sitä koskaan päässyt edes kehittymäänkään siksi vajakki huutelee omiaan asioista mistä ei kykene todistamaan mitään konkreettisesti . Kai sitä nyt jonkin asteen loogisuus luulisi olevan aikuisella ihmisellä . Ei elämässä ole mitään muita voimia kun tavallisen ihmisen voimat
Aika herätä jo vuonna 2025 näkemään maailman sellaisena kun se on , eikä.leikitellä,aikuisena enää mytoloogisilla jutuilla . Uskomnhistoria on monimutkaista, mutta senkin ymmärtää kun raamatun jututkin on olleet yli 2000 vuotta vanhoja ja miten sen ajan ihmset edes kommunikoi toistensa kanssa , heillä ei ollut mitään tietoisuutta oman pohdinnassa , vuoksi koska heille on hakattu pienestä pitäen jotain uskoa, kullakin omat lahkonsa
pienstä pitäen jumalan pelko,, että saavat sitten aikuisena käydä terapiassa ,kun huomaavat miten looginen ajatus on aina se joka voittaa ja miten lapsuus elettiin jumalaa peläten .
Moni on tajunnut miten omat vanhemmat ovat opettaneet heille asioita joita ei ole olemassakaan .ainoastaan vinksahanut jokin päässä . Niillä. ,menevät . Tieteestä, osaamatta yhtään mtään . Vaikka kovasti luulevat vielä tänään omiin oletamisiinsa . Sääliksi ainoastaan käy , mutta nämä ovat juuri niitä joiden päänupissa ei tule koskaan olemaan edes osana.
Kuolevat kuten muutkin ihmiset ja siihen sitten loppuu sekin typeryys, toivon mukaan lapsensa, ovat viisaampia , toivon mukaan , ettei typeryys menisi perintönä seuraavalle sukupolvelle"Ihmisen luo tavallisesti kaksi ihmistä yhdynnän kautta, siitä alkaa sikiö kehittymään lapseksi . Siis kukaan näkymätön henkiolento ei luo yhtään mitään ."
Eihän tässä kyse ole tuosta ollenkaan, vaan kysymys on tärkeämpi: kuka loi ensimmäisen ihmisen? Tai mistä elämä ylipäätään on saanut alkunsa? Tuskin elottomasta materiasta kuitenkaan ja jos niin miten muka? Anonyymi kirjoitti:
"Ihmisen luo tavallisesti kaksi ihmistä yhdynnän kautta, siitä alkaa sikiö kehittymään lapseksi . Siis kukaan näkymätön henkiolento ei luo yhtään mitään ."
Eihän tässä kyse ole tuosta ollenkaan, vaan kysymys on tärkeämpi: kuka loi ensimmäisen ihmisen? Tai mistä elämä ylipäätään on saanut alkunsa? Tuskin elottomasta materiasta kuitenkaan ja jos niin miten muka?Elämää oli ensin merissä. Maan päällä sitten kun otsonikerros vahvistui. Sen enempää tietoa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolevat kuten muutkin ihmiset ja siihen sitten loppuu sekin typeryys, toivon mukaan lapsensa, ovat viisaampia , toivon mukaan , ettei typeryys menisi perintönä seuraavalle sukupolvellePalstan tyhmin kirjoitus. Luterilaisuudessa uskotaan Jumalaan ja ihmisen omat voimat ovat varsin mitättömät ja pahantahtoiset.
- Anonyymi00075
Anonyymi kirjoitti:
Kuolevat kuten muutkin ihmiset ja siihen sitten loppuu sekin typeryys, toivon mukaan lapsensa, ovat viisaampia , toivon mukaan , ettei typeryys menisi perintönä seuraavalle sukupolvelleKummallista, että tämä kommentti vastustaa kristinuskoa ja puolustaa logiikkaa, tiedettä ja viisautta, ja kuitenkin koko kommentti on täynnä voimakasta tunnetta ja varsin sekavasti kirjoitettua ajatusryöppyä. Se on olevinaan viisas, mutta selvästikään itse teksti ei vaikuta viisaan ihmisen kirjoittamalta. Siinä on vain joukko väitteitä, joille ei anneta pätevää perustelua.
- Anonyymi00077
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kummallista, että tämä kommentti vastustaa kristinuskoa ja puolustaa logiikkaa, tiedettä ja viisautta, ja kuitenkin koko kommentti on täynnä voimakasta tunnetta ja varsin sekavasti kirjoitettua ajatusryöppyä. Se on olevinaan viisas, mutta selvästikään itse teksti ei vaikuta viisaan ihmisen kirjoittamalta. Siinä on vain joukko väitteitä, joille ei anneta pätevää perustelua.
Siinä on hätäisen kirjoituksen merkkejä, kirjoitusvirheitä, pilkut ja pisteet on välillä miten sattuu ja ajatukset poukkoilevat sinne tänne. Siitä kommentista on tieteellinen ajattelu, harkinta ja järjestys kaukana. Kuten koko woke-ideologiasta.
Anonyymi kirjoitti:
Palstan tyhmin kirjoitus. Luterilaisuudessa uskotaan Jumalaan ja ihmisen omat voimat ovat varsin mitättömät ja pahantahtoiset.
Jumala se vasta pahantahtoinen on.
- Anonyymi00097
torre3 kirjoitti:
Jumala se vasta pahantahtoinen on.
Jumala ei ole pahantahtoinen.
Anonyymi00097 kirjoitti:
Jumala ei ole pahantahtoinen.
Ei myöskään hyväntahtoinen. Kaikkea muuta. Lähinnä murha mielessä.
- Anonyymi00127
Jumala loi ihmisille vapaan tahdon. Homot ovat valintansa tehneet. Raamatusta ei koskaan tule vaikutelmaa, että ihmiset toteuttavat Jumalan tahtoa kun he tekevät syntiä.
- Anonyymi00221
Anonyymi kirjoitti:
Kuolevat kuten muutkin ihmiset ja siihen sitten loppuu sekin typeryys, toivon mukaan lapsensa, ovat viisaampia , toivon mukaan , ettei typeryys menisi perintönä seuraavalle sukupolvelle"Ihmisen luo tavallisesti kaksi ihmistä yhdynnän kautta, siitä alkaa sikiö kehittymään lapseksi . Siis kukaan näkymätön henkiolento ei luo yhtään mitään . "
Mistä ihminen on tullut tai ylipäänsä elämä maapallolle? Tai mistä maapallo ja universumi on tullut? Jumala on luonut kaiken, sanoo Raamattu, etkä sinä voi todistaa toisin. - Anonyymi00222
Anonyymi kirjoitti:
Kuolevat kuten muutkin ihmiset ja siihen sitten loppuu sekin typeryys, toivon mukaan lapsensa, ovat viisaampia , toivon mukaan , ettei typeryys menisi perintönä seuraavalle sukupolvelle"Missä on aikuisen ihmisen realistinen ajatus vai onko sitä koskaan päässyt edes kehittymäänkään siksi vajakki huutelee omiaan asioista mistä ei kykene todistamaan mitään konkreettisesti . Kai sitä nyt jonkin asteen loogisuus luulisi olevan aikuisella ihmisellä . Ei elämässä ole mitään muita voimia kun tavallisen ihmisen voimat "
Miten realistista on se, että maailma on pullahtanut tyhjästä ihan itsekseen? Mitä loogista on homouden hyväksymisessä? Kukaan ei todella välitä heistä, ei edes liberaalit, vaan käyttävät vain heitä poliittisena välineenä.
- Anonyymi
Jumala tais tehä virheen ? Kyl ihminenkin pitäis olla semmoinen kuin jotkut eliöt ovat kun ne ihan ite pystyy vaihtamaan sukupuoltakin . Ihminen parka joutuu käymään leikkauksissa
- Anonyymi
Eikä silti sukupuoli muutu.
- Anonyymi00128
"Kyl ihminenkin pitäis olla semmoinen kuin jotkut eliöt ovat kun ne ihan ite pystyy vaihtamaan sukupuoltakin"
Jos ihminen olisi sellainen eliö, sukupuolen vaihto ihmisellä olisi normaalia. Mutta nyt se on epänormaalia, mahdotonta ja valhe.
- Anonyymi
Kymmeniä vuosia sitten työskentelin isossa firmassa, jossa kymmenet ihmiset joutuivat toistensa kanssa tekemisiin. Eräs helluntailainen miespuolinen työntekijä oli jyrkän tuomitseva kaikkia vähänkään alkoholia käyttäviä vastaan, pitäen jyrkkääkin jyrkempiä palopuheita alkoholin kirouksia vastaan, käyttäytyen halveksivasti vähänkään alkoholia viikonloppuisin käyttäviä vastaan.
Kun muutaman kuukauden päästä työsuhteeni aloittamisesta sillä osastolla oli kulunut, en ollut uskoa nenääni ja silmiäni, haistettuani ja nähtyäni tuon palopuheiden pitäjän itse ryypiskelevän työpaikallaan.
Työnsä hän kuitenkin teki hyvin, joten kymppi ja pomo katsoivat sormiensa välistä hänen työpaikkajuopotteluaan.
Käytös hänellä oli muuttunut ystävällisemmäksi ja alistuvaisen lammasmaiseksi muita kohtaan.
Jäi sitten noin kuukauden ajaksi pois töistään.
Kertoivat sillä kaverilla olevan pari kolme kertaa vuodessa sellaisia ryyppyputkia, niinkuin itsekin seuraavien muutaman vuoden aikana huomasin olevan.
Kun hän aina joka kerta ryyppyputkistaan selvittyään palasi takaisin töihin, alkoi hän taas sen saman, muiden ihmisten tuomitsemisen, kuultuaan näiden viikonlopulla ottaneen muutaman kaljan tai käväisseen ravintolassa. Itse hän jatkoi säännöllisin väliajoin noita ryyppyputkiaan, jotka aina alkoivat muutaman päivän tai jopa viikon työmaajuopotteluna.
Juuri ennenkuin lopetin siinä työpaikassa, muuttaen toiseen firmaan, kuulin hänen vaimonsa lapsineen jättäneen hänet.
Säälittävä tapaus.
En vain ikinä ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään, että miksi hän muita syytteli alkoholismista, vaikka hän itse oli sen työpaikan ainut alkoholisti.
Aina nähdessäni noiden kahden miehen, aito_laisen ja Heimo.Vesan viestiketjuja täällä, tulee tuo alkoholisti mieleeni, joka muita syytteli alkoholismista, vaikka itse oli lyömätön siinä omassa alkoholismissaan.
Piti ja syytteli muita alkoholisteiksi, vaikka itse sitä oli.
Jokin psykologinen juttu.
aito_lainen ja tuo Heimo,
heteroita,
valinneet olla heteroita,
joo joo,
tämän Luterilaisuuspalstan
pesunkestävämpiä homoja molemmat.
En kyllä niiden kummankaan omasta seksuaalisuudestaan valehtelevan homon kanssa heterona menisi saunaan.
Ällöttävää, oksettavaa ajatuksenakin!- Anonyymi
kukaan ei usko sanaakaan tarinastasi.
joko et ymmärrä mitään kuka on uskovainen j akuka esittää olevansa jne.
pihalla olet Anonyymi kirjoitti:
kukaan ei usko sanaakaan tarinastasi.
joko et ymmärrä mitään kuka on uskovainen j akuka esittää olevansa jne.
pihalla oletTäällä jotkut sanovat tietävänsä kuka on uskova.
- Anonyymi
Heidän seksuaalisuutensa saattaa selittää heidän suhtautumisensa naisiin, pelkäävät omaa kykenemättömyyttään elää naisen kanssa suhteessa.
Jotenkin huvittavaa miten jo Raamatussa raavaat miehet ovat olleet kauhuissaan pienestä kuukautisveripisarasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän seksuaalisuutensa saattaa selittää heidän suhtautumisensa naisiin, pelkäävät omaa kykenemättömyyttään elää naisen kanssa suhteessa.
Jotenkin huvittavaa miten jo Raamatussa raavaat miehet ovat olleet kauhuissaan pienestä kuukautisveripisarasta."Jotenkin huvittavaa miten jo Raamatussa raavaat miehet ovat olleet kauhuissaan pienestä kuukautisveripisarasta"
Aika usein naiset ovat niitä, jotka ovat huolissaan kuukautisistaan, miehet ei niinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jotenkin huvittavaa miten jo Raamatussa raavaat miehet ovat olleet kauhuissaan pienestä kuukautisveripisarasta"
Aika usein naiset ovat niitä, jotka ovat huolissaan kuukautisistaan, miehet ei niinkään.Menkat eivät aina ole kaikille naisille helpot ja huolissaan olo ihan luonnollista, mutta huvittaa miten kauhuissaan uskovat miehet ovat lakanalla vuoteessa näkyvästä pienestä kuukautisveritipasta.
Miehet tosiaan ole vaimonsa menkoista huolissaan vaan raukat kauhuissaan sekä kiukuttelevat kun joutuu pitämään viikon tauon seksistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkat eivät aina ole kaikille naisille helpot ja huolissaan olo ihan luonnollista, mutta huvittaa miten kauhuissaan uskovat miehet ovat lakanalla vuoteessa näkyvästä pienestä kuukautisveritipasta.
Miehet tosiaan ole vaimonsa menkoista huolissaan vaan raukat kauhuissaan sekä kiukuttelevat kun joutuu pitämään viikon tauon seksistä."sekä kiukuttelevat kun joutuu pitämään viikon tauon seksistä."
Itseasiassa Antiikin juutalaisilla oli aviopareille yleisin suositus harrastaa seksiä kerran viikossa, joten viikon tauko on totutuissa rajoissa.
- Anonyymi
ihmiskunta rappeutuu, paha sukupolvi tuottaa vielä pahempia jälkeläisiä!
yhä useampi asia luonnollistetaan ja sillä on seurauksensa pitemmällä intervallilla.
eihän maailma ole yhdessä yössä saastunut, vaan pikkuhiljaa ja nyt ollaan jo kaulaa myöten sotkussa.- Anonyymi
Homoutta yritetään luonnollistaa, mutta eihän luonnollisia asioita tarvitse erikseen luonnollistaa.
- Anonyymi00078
Anonyymi kirjoitti:
Homoutta yritetään luonnollistaa, mutta eihän luonnollisia asioita tarvitse erikseen luonnollistaa.
Niin, mikäli se olisi luonnollista, sitä ei tarvitsisi edes yrittää todistella.
Toisin sanoen, se ei siis ole luonnollista. Anonyymi kirjoitti:
Homoutta on pidetty epäluonnollisena. On yritetty sanoa, että homot ainakin ovat yhteiskunnassa kuten muutkin.
- Anonyymi00173
torre3 kirjoitti:
Homoutta on pidetty epäluonnollisena. On yritetty sanoa, että homot ainakin ovat yhteiskunnassa kuten muutkin.
Kuutio on Iihonut kymmeniä kiIoja.
- Anonyymi
Homoutensa avoimesti tunnustavat eivät ole kanssaihmisilleen vaarallisia mutta tuollaiset omasta homoudestaan valehtelevat homot, kuten tuokin aitolainen ja Heimo ovat.
Ennen valintojaan olla heteroita, (jo ajatuksenakin naurettava)
ovat he ties kuinka pitkään ehtineet homoilla.
Ei tuollaisia asioita itse valita!
Mitä hullua!
Mitä hulluja!
NAURETTAVAA!
Minä itse olen aito hetero, eikä minulla ole mitään syytä tuomita homoja, kuten noilla falskeilla tekoheteroilla on!
Miksi?
MIKSI he ovat niin sairaaloisen kiinnostuneita homoista, jos eivät itse sitä olisi?
Miksi?
MIKSI he ovat muuttaneet tämän Luterilaisuuspalstan homopalstaksi?
Koska!
KOSKA he itse, aito_lainen ja Heimo, sellaisia ovat! - Anonyymi
Vissiin alhaalta. Siis siksi synnytään?
- Anonyymi
Joku sukukirous taitaa olla ja nykyisin sitä ei enää paheksuta niin kuin aikaisemmin.
- Anonyymi00174
torre3 kirjoitti:
Et voi tietää sukujen historiaa. En minäkään sitä, että suvussani olisi ollut joskus homo.
Kaksi nàismaista siellä.
Ja suuri häpeä.
- Anonyymi
jumala loi homon omaksi kuvaksee ja jeesus oli sellainen vain opetuslasten kanssa kulki 🤣
- Anonyymi
En ole kristitty ja sukupuoli on eri, mutta täysin samat ajatukset aloittajan kanssa.
Homoja ja lesboja myöskin tunteneena väitän, että se on synnynnäistä. Aivan kuten meidän heterouskin on.
Se ei kylläkään ole uskovaisten vika, että pride ja Seta välittää disinformaatiota. Ihmisen seksuaalisuus EI VAIHTELE elämän aikana. Bi:t puhuu pa*kaa!
Ihminen saa biseksuaalisuuden syntymässään. Homoa ja heteroa ei pysty käännyttämään eikä eheyttämään, eikä mielenkiinnon kohde vaihdu koskaan.- Anonyymi
ArtoTTT
"Seksuaalinen suuntautuminen voi vaihdella nuorena laidasta laitaan – ja vielä myöhemminkin elämän aikana. "
https://www.nuortennetti.fi/seksuaalisuus/seksuaalinen-suuntautuminen/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
"Seksuaalinen suuntautuminen voi vaihdella nuorena laidasta laitaan – ja vielä myöhemminkin elämän aikana. "
https://www.nuortennetti.fi/seksuaalisuus/seksuaalinen-suuntautuminen/Noinko sinulle on käynyt ja siksi olet niin ärhäkkänä?
Eikö kuitenkin nykyään kaikki ole hyvin olet hetero, vai vieläkö nuo jutut siellä taustalla kuumottelee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
https://www.nuortennetti.fi/seksuaalisuus/seksuaalinen-suuntautuminen/Homoilla ja heteroilla suuntautuminen ei muutu, bi-seksuaalisilla vaihtumista saattaa tapahtua.
Kommenttiesi mukaan olet kiinnostunut ainoastaan homoista, vaikka kirjoitat bi-seksuaaleista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoilla ja heteroilla suuntautuminen ei muutu, bi-seksuaalisilla vaihtumista saattaa tapahtua.
Kommenttiesi mukaan olet kiinnostunut ainoastaan homoista, vaikka kirjoitat bi-seksuaaleista.Voi kamala sentään ja sinä olet siis jonkinlainen siipeilijä joka noilla fiilistelee mutta tietenkin ihan hetero. Ei jumakauta , antakaa ihmisten olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko sinulle on käynyt ja siksi olet niin ärhäkkänä?
Eikö kuitenkin nykyään kaikki ole hyvin olet hetero, vai vieläkö nuo jutut siellä taustalla kuumottelee?No ihan takuu varmasti just kuumottelee. Ei artsi muuten jaksaisi. Aina noi homo jutut esillä tai sitten joku vielä pienempi piiskaporukka ja aina sama laulu, kohta tämä on valtavirtaa. Vaikka ei ole, eikä tule koska ongelma on artsin pervous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
https://www.nuortennetti.fi/seksuaalisuus/seksuaalinen-suuntautuminen/Sukupuolenkin kanssa jotkut syntyvät kuulemma väärään kehoon, väärän sukupuolen edustajiksi, kyllä ihminen itse parhaiten osaa sanoa mitä sukupuolta on ja pätevät asiantuntijat antaa luvan hormonihoitoihin ja -leikkauksiin.
Silti on katujia, eikä kaikkien muidenkaan kohdalla ongelmat ratkea sukupuolta ”vaihtaessa”.
Eikä kaikkien itse mieltämä sukupuoli ole niin yksiselitteinen, vaan vaihtelee,
kuten Frans:
”Vaikka Frangén on syntymässä määritelty pojaksi, hän valitsee nykyään sukupuolta kysyttäessä mieluiten vaihtoehdon ”muu”. – Mutta ei sekään ole mikään kiveen nakutettu. Ensi viikolla saatan olla jo eri mieltä. Siksi en mielelläni määrittele itseäni mitenkään.9.2.2024” - Anonyymi00074
"Homoja ja lesboja myöskin tunteneena väitän, että se on synnynnäistä. Aivan kuten meidän heterouskin on."
Muuten ok kommentti, mutta homous ei ole ollenkaan samalla tavalla synnynäinen kuin heterous. Heteroseksuaalisuus on luonnollista ja tarpeellista, homous on luonnotonta ja tarpeetonta. Heitä pitää tietenkin kunnioittaa ihmisinä, siis sitä osaa heistä joka ei ole homoa. - Anonyymi00079
Anonyymi kirjoitti:
No ihan takuu varmasti just kuumottelee. Ei artsi muuten jaksaisi. Aina noi homo jutut esillä tai sitten joku vielä pienempi piiskaporukka ja aina sama laulu, kohta tämä on valtavirtaa. Vaikka ei ole, eikä tule koska ongelma on artsin pervous.
Voi v*ttu miten tyhmä kommentti.
Homot tunkevat homouttaan joka paikkaan ja kun siihen on täysin kyllästynyt ja huomauttaa jotenkin, niin on joko homofoobinen tai homo itsekin.
Uskokaa vaikka huviksenne, kun lopetatte homouden hypetyksen, saatte varmasti olla enemmän rauhassa.
Eihä tätä kukaan jaksa ja loppuviimein teette vain itsellenne vahinkoa. - Anonyymi00092
Kyllä vuoden välein saa lain mukaan muuttaa sukupuoltaan ja näin on myös tehty!
- Anonyymi
Heikot ihmiset käy heikompiensa kimppuun.
Natsit juutalaisten,
Uskovaiset seksuaalivähemmistöjen.
Onpa se kaunista. - Anonyymi
Se on sukuvika jos suksi ei luista.
- Anonyymi
Aloitus on hölynpölyä.
- Anonyymi
Ihminen on saanut hänelle kuuluvat sukuelimet luonnonlakien mukaan.
- Anonyymi
Saastaiset saastuvat omine luonnottomuksineen.
Seksuaalisten luonnottomuuden hyväksyminen on kuin saastan leviämisen sallimista. - Anonyymi
1. Moos. 1:
26. Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja ja koko maata sekä kaikkia maan päällä liikkuvia isoja ja pieniä eläimiä."
1. Moos. 2:7; Ps. 8:6; Hepr. 2:7
27. Niin Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Jumalan kuvaksi hän loi hänet, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
1. Moos. 5:1; 1. Moos. 9:6; Matt. 19:4; Matt. 4:24; Kol. 3:10
28. Jumala siunasi heidät ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset, lisääntykää, täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne. Teidän vallassanne ovat meren kalat, taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet."
29. Jumala sanoi: "Katso, minä annan teille kaikki siementä tekevät kasvit kaikkialla maan päällä ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä. Olkoot ne teille ravinnoksi.
1. Moos. 9:3 - Anonyymi
"Homojen tuomitsijat sen sijaan ovat mitä pahimpia syntisinä homoja ja valehtelijoita.
Valehtelevat olevansa heteroja, vaikka himoitsevat muita miehiä."
Ei kai sentään! Kyllä varmaan synnin tekijät ovat pahempia, kuin ne, jotka tuomitsevat synnin tekijät. Ja väite, että jokainen homouden tuomitsija olisi itse homo on täysin naurettava. Esim. 50-luvun Suomessa, kun homoseksuaalisuus oli sekä rikos että psykologinen tauti, ainakin 90% kansasta piti homoutta syntinä. Tuskin he kaikki olivat homoja!- Anonyymi
Pelkkää yksinkertaista provoamista tuo homottelu. Aivan kuin muidenkin syntien huomauttelijoilla olisi taipumusta niihin synteihin itsellään. On siis syytä katsoa logiikkansa mukaan heilläkin peiliin, kun joistain teoista muita moittivat.
- Anonyymi
"Kyllä varmaan synnin tekijät ovat pahempia, kuin ne, jotka tuomitsevat synnin tekijät. "
Ja sitäpaitsi eivät ainakaan Jeesukseen uskovat emme tuomitse, varoitamme vaan rakkaudesta ihmisiä, heteroita ja homoja, että seksi saman sukupuolen kanssa on synti Jumalan ilmoittamana ja toiseksi niissä harjoitetaan seksiä miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella mikä myös on syntiä. - Anonyymi
"Esim. 50-luvun Suomessa, kun homoseksuaalisuus oli sekä rikos että psykologinen tauti, ainakin 90% kansasta piti homoutta syntinä."
Vieläkään ei kumottu niitä tieteellisiä tutkimuksia jotka ovat tuoneet esiin ja todistelleet että homoseksin harjoittaminen on eräänlainen psyykkeen poikkeama normaalista. Ei pidä siis olla tiededenialisti vaan tulee luottaa että nämä tutkimukset on tehty vastuullisesti ja tieteen sääntöjä noudattaen. - Anonyymi00093
torre3 kirjoitti:
Eihän homoutta tarvitse kannattaa, vaan hyväksyä.
Miksi sitä ei kannateta, jos se on niin oikein ja upeeta ja mahtavaa?
Anonyymi00093 kirjoitti:
Miksi sitä ei kannateta, jos se on niin oikein ja upeeta ja mahtavaa?
Mitä upeaa ja mahtavaa homoudessa on?
Suurin osa Pohjoismaiden ihmisistä hyväksyy homot.- Anonyymi00106
torre3 kirjoitti:
Mitä upeaa ja mahtavaa homoudessa on?
Suurin osa Pohjoismaiden ihmisistä hyväksyy homot.Tähän on tultu, valitettavasti.
Anonyymi00106 kirjoitti:
Tähän on tultu, valitettavasti.
Maailma on osittain siis mennyt hyvään suuntaan, eikä sinun mielipiteesi vaikuta asiaan.
- Anonyymi00175
torre3 kirjoitti:
Eihän homoutta tarvitse kannattaa, vaan hyväksyä.
Eipä sitäkään tarvitse.
Anonyymi00175 kirjoitti:
Eipä sitäkään tarvitse.
Ei tosin. En itsekään hyväksy kaikkia. Itsekin inhoan ylimielisiä kristittyjä.
- Anonyymi
Jeesusta tarvitsemattomat palaa goan paratiiseissa https://youtu.be/qdFy6WWDcHk?si=0H-3hs1n5TFigVvM
- Anonyymi
Avaajan kannattaisi lukea Raamattu.
Room. 1
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti,
amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet,
miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan,
tekemään sopimattomia.- Anonyymi
Tuon mukaan homostelu on jokaisen ihmisen oma valinta, koska he ovat "vaihtaneet" hyvät asiat syntisiin ja häpeällisiin homosteluihin.
- Anonyymi00094
Anonyymi kirjoitti:
Tuon mukaan homostelu on jokaisen ihmisen oma valinta, koska he ovat "vaihtaneet" hyvät asiat syntisiin ja häpeällisiin homosteluihin.
Raamatussa sana ’vaihtaneet’, siis ihminen itse vaihtaa jonkun asian johonkin toiseen!
Anonyymi00094 kirjoitti:
Raamatussa sana ’vaihtaneet’, siis ihminen itse vaihtaa jonkun asian johonkin toiseen!
Homo eikä hetero ole mitään vaihtaneet.
- Anonyymi00146
torre3 kirjoitti:
En mitenkään niin ajatellut.. kaiken jälkeen olin muu kuin hetero edelleen.
Halusit eheytyä.
OIi todella hupasss kun sinä Híntti leikit heteroa 21 vuoden ajan.
- Anonyymi
Ihminen on taipuvainen alistamaan sekundäärisiä piirteitä omaavia ihmisiä, kuten mustalaisia ja homoja.
Joutuessaan valtaväestön ironian kohteeksi, osoittavat sekundaariset ryhmät heikkoutensa ja pyrkivät kiistämään juoksukaljat ja siveettömyytensä.- Anonyymi
Vain niin se valtaväestö tekee. Mutta miten tuo liittyy luterilaisuuteen? Siinä ihmisten syntisyys on yksi peruslähtökohta koko kristinuskolle. Eikä mustalaisuus ole syntiä, mutta homostelu on.
- Anonyymi00073
Ei ole kovin hyvät todistelut, joten pitää edelleen paikkaansa se Raamatun opetus, että homous on synti.
- Anonyymi00082
torre3 kirjoitti:
Sinun Raamattu opettaa sellaista. Vaihda Raamattua.
Sellaista vaIehtelet Raamatusta.
- Anonyymi00086
Anonyymi00082 kirjoitti:
Sellaista vaIehtelet Raamatusta.
Vai sellaista SINÄ valehtelet Raamatusta!
- Anonyymi00123
Anonyymi00086 kirjoitti:
Vai sellaista SINÄ valehtelet Raamatusta!
Sellaisia vaiheita sinulla Raamatusta.
- Anonyymi00080
3.Moos. 20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
Vaikka tämä laki ei olekaan voimassa, todistaa se kuitenkin, että Jumala pitää aktiivista homoseksuaalisuutta vakavana syntinä eikä Jumala tunnusta luoneensa homoja homoiksi.- Anonyymi00085
Eiköhän tämä laki ole edelleen voimassa. Kristityt vain eivät enää tuomitse kuolemaan, vaan antavat sen vallan Jumalalle.
- Anonyymi00088
Anonyymi00085 kirjoitti:
Eiköhän tämä laki ole edelleen voimassa. Kristityt vain eivät enää tuomitse kuolemaan, vaan antavat sen vallan Jumalalle.
Laki on hyvä eikä sitä ole laadittu kunnollisten ihmisten takia vaan väärintekijöiden takia.
- Anonyymi00112
torre3 kirjoitti:
Ei sellaista ole.
Kyllä vaan on.
- Anonyymi00120
torre3 kirjoitti:
Olet valheen ikuinen orja.
OIet tosiaan VaIheen ikuinen Orja.
- Anonyymi00087
Ei synnytä se on oma valinta
- Anonyymi00089
Todistat ainostaan oman tuntemuksesi, et muuta, piste.
Room. 1- luku. - Anonyymi00095
Ei tullut todistetuksi sillä.......
1. Sinä et käsitä "tuomio" sanan todellista merkitystä.
2. Sinä teet valinnan aina, kun päätät tehdä jotain omasta vapaasta tahdostasi.
3. Etkö tunne omaa tai toisen ihmisen psyykettä ymmärtääksesi ettei valintaperusteinen seksualisuus voi olla ihmislajin lisääntymisen kannalta edullisin luonnonvalinta.- Anonyymi00096
Ps....edell. kommentti koski aloitusta.
- Anonyymi00104
Mihin käyttötarkoitukseen jumala loi homon ?
- Anonyymi00105
Jumala loi homot itseämme haastaaksemme. Tuomitsemmeko vai rakastammeķo? Homous ei ole synti. Syntiä on harjoittaa haureutta,oli sitten homo tai hetero. Mutta ei Jumala siitäkään helvettiin laita,tahtoo vaan että jossainvaiheessa hokaa ja muuttaa käyttäytymistään. Jo eläimistössä on homoja. Uros sammakot hyppii urosten niskaan. Homo on JUMALAN LUOMA ja siksi sellaisena just täydellinen,kun tunne/ liitto perustuu rakkauteen.Mutta kaikenlainen irto irstailu ja pervoilu ei ole Jumalasta. 🤷♀️
- Anonyymi00138
"Homous ei ole synti. Syntiä on harjoittaa haureutta,oli sitten homo tai hetero. "
Eiköhän se ole juuri sitä haureutta, eli avioliiton ulkopuolista seksiä. Jumalahan on yhdistänyt vain miehen ja naisen. Ainoa ongelma on synti ja kristinuskon tärkein sanoma on, että Jeesus Kristus on ratkaissut synnin ongelman, myös homojen synnin ongelman. Koputtakaa niin teille avataan! Anonyymi00138 kirjoitti:
"Homous ei ole synti. Syntiä on harjoittaa haureutta,oli sitten homo tai hetero. "
Eiköhän se ole juuri sitä haureutta, eli avioliiton ulkopuolista seksiä. Jumalahan on yhdistänyt vain miehen ja naisen. Ainoa ongelma on synti ja kristinuskon tärkein sanoma on, että Jeesus Kristus on ratkaissut synnin ongelman, myös homojen synnin ongelman. Koputtakaa niin teille avataan!Jumala on luonut miehen ja tehnyt naisen. Mistä keksit sen olleen yhdistäminen?
- Anonyymi00166
torre3 kirjoitti:
Jumala on luonut miehen ja tehnyt naisen. Mistä keksit sen olleen yhdistäminen?
Mistäkö keksin? Se on kuule suoraan Raamatusta. Jeesus sanoi miehestä ja naisesta: "Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." Sinun kannattaisi varmaan joskus lukea Raamattua, kun kerran kommentoit luterilaisuus-palstalla etkä näemmä tiedä mitään asioista.
- Anonyymi00178
Anonyymi00166 kirjoitti:
Mistäkö keksin? Se on kuule suoraan Raamatusta. Jeesus sanoi miehestä ja naisesta: "Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." Sinun kannattaisi varmaan joskus lukea Raamattua, kun kerran kommentoit luterilaisuus-palstalla etkä näemmä tiedä mitään asioista.
Se on aina kännissä ja heikkoIahjainen.
Ei ymmärrä Raamatusta mitään. Anonyymi00166 kirjoitti:
Missä se Jumala on sitten yhdistänyt miehen ja naisen?
Olet hakoteillä.- Anonyymi00192
torre3 kirjoitti:
Missä se Jumala on sitten yhdistänyt miehen ja naisen?
Olet hakoteillä.Älä ala haukkumaan kun et itse tiedä, että tuo jae löytyy Raamatusta.
Anonyymi00192 kirjoitti:
Älä ala haukkumaan kun et itse tiedä, että tuo jae löytyy Raamatusta.
Raamatussa ei sellaista näy. Se on sinun luuulosi.
- Anonyymi00107
Aloitus on valetta ja se on todistettu täällä valheeksi.
- Anonyymi00108
Hahaa. Höpö todistus🤭
"Homojen tuomitsijat syyllistyvät itse syntiin, eivät homoiksi luodut ihmiset, eikä heidän Luojansa Jumala."
Vastaus.
Raamattu opettaa selvästi, että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja sääti avioliiton heidän välilleen. Tämä näkyy jo Raamatun luomiskertomuksessa.
"Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi Hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät.
Ja Jumala siunasi heidät ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa...."... 1.Moos.1:27-28
Jo näistä jakeista selviää, että ihmisiä ei luotu homoseksuaaleiksi, sillä he evät pysty lisääntymään, kuten Jumala kehottaa.
"Sen tähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi." 1.Moos.2:24
Tämä yllä mainittu jae puolestaan kehottaa miestä liittymään vaimoonsa eli naiseen, eikä toiseen mieheen. Samaa sukupuolta olevat eivät voi liittyä toisiinsa ja tulla yhdeksi lihaksi, kuten Jumala kehottaa.
Mainittakoon vielä, että homoseksuaalinen taipumus ei vielä sinänsä ole synti, vaan homoseksuaalinen suhde samaa sukupuolta olevaan on synti tai tarkemmin sanottuna synnin seuraus. Jokainen homoseksuaali voi saada syntinsä anteeksi kuten mitkä muut synnit tahansa ja vapautua väärästä ihmissuhteesta Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta uskomalla Häneen ja syntien anteeksiantamukseen.
Tämä on evankeliumin ilosanoma, joka kuulu myös homoseksuaaleille.
Jumalan siunausta kaikille, niin homoille kuin heteroillekin!- Anonyymi00136
torre3 kirjoitti:
Missä se avioliitto tuossa oli?
Ai saman sukupuolen kesken? Se puuttuu kokonaan Raamatusta.
- Anonyymi00137
torre3 kirjoitti:
Avioliitto on miehen ja naisen välinen asia.
Anonyymi00136 kirjoitti:
Ai saman sukupuolen kesken? Se puuttuu kokonaan Raamatusta.
Ei, vaan luomisen kertomuksessa.
Raamatusta puuttuu nykyaika kokonaan. Ei mitään edes öljystä eikä kaasusta.- Anonyymi00143
torre3 kirjoitti:
Siellä ei avioIiittoa koskaan!
- Anonyymi00148
Viittaat itsesi ulkopuolisiin asioihin.
Kuka kaltaisesi reuhaajatrollin kanssa erehtyisikään avioliittoon. - Anonyymi00150
torre3 kirjoitti:
Olet väärien tietojen levittäjä.
Kerron Totuuden sinulle VaIheen Orjalle.
Anonyymi00150 kirjoitti:
Kerron Totuuden sinulle VaIheen Orjalle.
Minä tiedän miten asiat ovat. Sinä et.
- Anonyymi00158
Anonyymi00148 kirjoitti:
Viittaat itsesi ulkopuolisiin asioihin.
Kuka kaltaisesi reuhaajatrollin kanssa erehtyisikään avioliittoon.Eipä sinua reuhaajaa kukaan tosiaan huoli.
- Anonyymi00160
Aamen!
🙏 - Anonyymi00163
Anonyymi00158 kirjoitti:
Eipä sinua reuhaajaa kukaan tosiaan huoli.
Trololololoo vain?
torre3 kirjoitti:
"Missä se avioliitto tuossa oli?"
Vastaus:
Avioliitto käy selville seuraavasta jakeesta:
"Sen tähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi." 1.Moos.2:24
Avioliitto syntyy siitä, kun mies ja nainen liittyvät seksuaalisesti yhteen, vaikka sanaa avioliito ei mainittaisikaan. Siten kaikki miehen ja naisen väliset seksuaaliset yhteydet luovat avioliiton biologisella tasolla. Siksi myös kaikki esiaviolliset sukupuolisuhteet ovat väärin. Samaa sukupuolta olevat eivät puolestaan koskaan voi liittyä samalla tavalla yhteen eikä heistä siksi voi siksi tulla avioparia. Homoseksuaaleilla on täysin samat oikeudet mennä avioliittoon vastakkaisen sukupuolen kanssa kuin heteroillakin, joten mistään syrjinnästä ei myöskään voida puhua.torre3 kirjoitti:
Ei, vaan luomisen kertomuksessa.
Raamatusta puuttuu nykyaika kokonaan. Ei mitään edes öljystä eikä kaasusta."Raamatusta puuttuu nykyaika kokonaan. Ei mitään edes öljystä eikä kaasusta"
Raamatussa puhutaan paljonkin öljystä. Öljymäki Matt.21:1 Luukas.21:37
Öljyllä voitelu. Markus 6:13
Ölypuu. Room 11:17 Ilm.11:4
Öljymarja. Jaak.3:12
Öljy lampun valaisemiseen. Matt.25:3,4
Kaasusta ei nyt mainita, ehkä siksi ettei sillä ollut merkitystä ihmisen pelastushistorian kannalta. Ei siellä mainita myöskään autoista, junista, laivoista, lentokoneista, tietokoneista tai puhelimistakaan. Siellä ei myöskään ole mainintaa Pride-kulkueista eikä sateenkaarimessuista, puhumattakaan samaa sukupuolta olevien avioliitoista.Joppa2 kirjoitti:
"Raamatusta puuttuu nykyaika kokonaan. Ei mitään edes öljystä eikä kaasusta"
Raamatussa puhutaan paljonkin öljystä. Öljymäki Matt.21:1 Luukas.21:37
Öljyllä voitelu. Markus 6:13
Ölypuu. Room 11:17 Ilm.11:4
Öljymarja. Jaak.3:12
Öljy lampun valaisemiseen. Matt.25:3,4
Kaasusta ei nyt mainita, ehkä siksi ettei sillä ollut merkitystä ihmisen pelastushistorian kannalta. Ei siellä mainita myöskään autoista, junista, laivoista, lentokoneista, tietokoneista tai puhelimistakaan. Siellä ei myöskään ole mainintaa Pride-kulkueista eikä sateenkaarimessuista, puhumattakaan samaa sukupuolta olevien avioliitoista.Raamatussa tosiaan on vain sitä mitä siihen aikaan oli. Jotain sellaista on myös nykyään. Mutta kehitys on mennyt rajusti eteenpäin parin vuosisadan aikana. Nykyään on poliittisia vaaleja ja käydään saunassa. Hiihdetään.
Joppa2 kirjoitti:
"Missä se avioliitto tuossa oli?"
Vastaus:
Avioliitto käy selville seuraavasta jakeesta:
Avioliitto syntyy siitä, kun mies ja nainen liittyvät seksuaalisesti yhteen, vaikka sanaa avioliito ei mainittaisikaan. Siten kaikki miehen ja naisen väliset seksuaaliset yhteydet luovat avioliiton biologisella tasolla. Siksi myös kaikki esiaviolliset sukupuolisuhteet ovat väärin. Samaa sukupuolta olevat eivät puolestaan koskaan voi liittyä samalla tavalla yhteen eikä heistä siksi voi siksi tulla avioparia. Homoseksuaaleilla on täysin samat oikeudet mennä avioliittoon vastakkaisen sukupuolen kanssa kuin heteroillakin, joten mistään syrjinnästä ei myöskään voida puhua.Raamatussa tosiaan, kun mies yhtyy naiseen niin siitä tulee hänen vaimonsa. Monelle vaimoja kertyi.
Avioliitto on kahden ihmisen välillä oleva virallinen liitto. Siihen ei ehtoa sukupuolisuhteesta.
Homolle sopii parhaiten avioliitto miehen kanssa. Sen jo järkikin sanoo. Ja loppujen lopuksi mies jättää isänsä ja äitinsä, vaikka vaimoa ei olisikaan. Itse olin avioliitossa naisen kanssa, ja olimme kaksi eri lihaa.- Anonyymi00171
torre3 kirjoitti:
Raamatussa tosiaan on vain sitä mitä siihen aikaan oli. Jotain sellaista on myös nykyään. Mutta kehitys on mennyt rajusti eteenpäin parin vuosisadan aikana. Nykyään on poliittisia vaaleja ja käydään saunassa. Hiihdetään.
Mies ja nainen = AvioIiitto.
Pulinat pois! Anonyymi00171 kirjoitti:
Mies ja nainen = AvioIiitto.
Pulinat pois!Kaksi miestä on yhtä lailla avioliitossa. Kokemusta on.
Olet kehno tyyppi.- Anonyymi00177
torre3 kirjoitti:
Kaksi miestä on yhtä lailla avioliitossa. Kokemusta on.
Olet kehno tyyppi.Sellaista uskottelet itsellesi.
Äärimmäisen hupaisaa.
🤓 - Anonyymi00193
torre3 kirjoitti:
Raamatussa tosiaan on vain sitä mitä siihen aikaan oli. Jotain sellaista on myös nykyään. Mutta kehitys on mennyt rajusti eteenpäin parin vuosisadan aikana. Nykyään on poliittisia vaaleja ja käydään saunassa. Hiihdetään.
Kaikki ei käy saunassa tai hiihdä, joten kehitys on kyseenalaista.
Anonyymi00193 kirjoitti:
Kaikki ei käy saunassa tai hiihdä, joten kehitys on kyseenalaista.
Mutta kun kaikki on toisin kuin Raamatussa. Muuten olisi kehitys jäänyt sikseen.
- Anonyymi00194
torre3 kirjoitti:
Mutta kun kaikki on toisin kuin Raamatussa. Muuten olisi kehitys jäänyt sikseen.
Gazan sota ja Ukraina. Onpa kehitystä kun ihmiset asuu itse kyhätyissä teltoissa ja savikuopissa.
Anonyymi00194 kirjoitti:
Gazan sota ja Ukraina. Onpa kehitystä kun ihmiset asuu itse kyhätyissä teltoissa ja savikuopissa.
On telkkari ja tietokone. On käyty kuussa.
Emme ole Raamatun ajassa- Anonyymi00197
Meidän aikana se varsinkin on syntiä. Homoseksuaalisuuden ympärille on rakennettu järjestöjä, lakeja, tiloja ja sen ylistämiseksi on kirjoitettu tuhansia kirjoja ja jopa jotkut rappioituneet kirkotkin ovat ottaneet sen agendakseen. Kyllä niitä varmaan harmittaa kun Jeesus palaa takaisin ja he joutuvat tuomituksi kadotukseen.
Anonyymi00197 kirjoitti:
Meidän aikana se varsinkin on syntiä. Homoseksuaalisuuden ympärille on rakennettu järjestöjä, lakeja, tiloja ja sen ylistämiseksi on kirjoitettu tuhansia kirjoja ja jopa jotkut rappioituneet kirkotkin ovat ottaneet sen agendakseen. Kyllä niitä varmaan harmittaa kun Jeesus palaa takaisin ja he joutuvat tuomituksi kadotukseen.
Näet syntejä omin silmin. Tavallisesti synnit ovat Raamatussa.
- Anonyymi00151
Kyllä nämä saarnaajat kääntää kaiken synniksi vaikka jumalaa ei ole olemassakaan.
- Anonyymi00152
Jotkut ovat syntymästään asti avioon kelpaamattomia, mutta se ei tee homoilusta sallittua. Elämme laittomuuden lietsonnan aikaa.
- Anonyymi00159
torre3 kirjoitti:
Homoilu on varmasti ihan sallittua, mitä se lieneekin.
Sinä lietsot valheita.Ei ole Raamatun mukaan. Jumala kertoo.
Ihmisen mielipide ei siinä paljon paina. Anonyymi00159 kirjoitti:
Ei ole Raamatun mukaan. Jumala kertoo.
Ihmisen mielipide ei siinä paljon paina.Jumala ei kuitenkaan puutu mihinkään, joten vain ihmisten käsitykset merkitsee.
Eikä Raamatussa ole homoilua.
- Anonyymi00153
Joskus joku voi olla ns. "kaks´`neuvoinen", niinkuin vanhat sanoi. Se tarkoittaa, että on kahdet vehkeet, toiset ehkä vajavaiset.
Muuten homous on Raamatun mukaan synti.- Anonyymi00165
Raamattu on Lähi-idän paimentolaisheimon myyttisten mielikuvitustarinoiden kokoelma, ei mitään muuta.
- Anonyymi00206
Anonyymi00165 kirjoitti:
Raamattu on Lähi-idän paimentolaisheimon myyttisten mielikuvitustarinoiden kokoelma, ei mitään muuta.
Jeesusta pidetään historiallisena henkilönä, historian tutkijoiden keskuudessa on konsensus.
Anonyymi00206 kirjoitti:
Jeesusta pidetään historiallisena henkilönä, historian tutkijoiden keskuudessa on konsensus.
Voi olla. Mutta ei ollut jumalallinen.
- Anonyymi00162
Jumala loi eevan ja aatamin, ei sinne homoja luotu.
tuon nyt luulis jokainen tajuavan.- Anonyymi00164
Herra Sebaot loi Saatanaksi muuttuvan arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä tiesi kuinka tulee käymään, sekä vajavaisen ihmisen, jota sitten syyttää siitä, että tämä ei ole täydellinen.
Vastuu on siten yksinomaan Herra Sebaotin.
- Anonyymi00180
Kyllä siinä tehdessä on kusta luiskahtanut pahasti sekaan. Taikka sitten sielut jaettu vikahyllyltä. Pojalle tytön sielu ja tytölle pojan sielu. Näin sen täytyy olla.
Ei ihan niin. Kolme tärkeää asiaa meni hyvin. Kaksi poikaa, elämä Espanjassa ja peräti avioliitto miehen kanssa.
- Anonyymi00184
torre3 kirjoitti:
Ei ihan niin. Kolme tärkeää asiaa meni hyvin. Kaksi poikaa, elämä Espanjassa ja peräti avioliitto miehen kanssa.
Luuletko, että häntä kiinnostaa korjauksesi.
- Anonyymi00182
Erilaisten syrjintä on diktaattoreiden yksi vallankäytön muoto. Vain alamaiset,jotka ovat haluttomia, persoonattomia, tottelevaisiaovat kelpoja Toki emakkoja tarvitaan,vaikka naisia vihataankin.
- Anonyymi00183
Se ketään luonut... Jeesuksen korkeintaan, kullin luikautuksella.
Siitäkin tuli sitten tunnettu homoseksuaali.- Anonyymi00185
On se ollut tiedossa jo kauan.
- Anonyymi00186
Lue Raamatusta Roomalaiskirje luku 1 kokonaan se luku varsinkin jakeesta 24 eteenpäin luvun loppuun .Voit tulla toisiin aatoksiin !
- Anonyymi00204
torre3 kirjoitti:
Paavali siinä taisi vaahdota sielunsa kyllyydestä. Järki meni.
Vai meni sinulta järki.
- Anonyymi00198
Kunnon selfieläinen laittaa karvahatun päähän kuviinsa.
- Anonyymi00200
Jos teissä asuisi universaali tieto ja rakkaus,ettete täällä pätisi raamatuillanne ja muilla oikeassaolemisillanne,jotka on teidän riidelläksenne ja oppikouluiksenne tarkoitetùt. Haastaaksenne omas sydäntänne ja sietoisuuttanne.🤷♀️
- Anonyymi00201
Universaali tieto sanoo samaa kuin Raamattu. Homoseksuaalisuus on luonnonvastaista ja elämänvastaista. Se ei osallistu ihmiskunnan evoluutioon ja estää sitä nousemasta korkeammalla henkiselle astraalitasolle.
- Anonyymi00202
Anonyymi00201 kirjoitti:
Universaali tieto sanoo samaa kuin Raamattu. Homoseksuaalisuus on luonnonvastaista ja elämänvastaista. Se ei osallistu ihmiskunnan evoluutioon ja estää sitä nousemasta korkeammalla henkiselle astraalitasolle.
Ehkä kaikki homot itsekin tietävät, että se mitä he tekevät ei ole aivan normaalia. Näin on varmaan ollut ihan alusta asti. Himo on kova, mutta kärsimys ei jätä rauhaan. Ei ole heidän elämänsä mitenkään kadehdittavaa. Uskoon tuleminen auttaisi heitä paljon.
Anonyymi00202 kirjoitti:
Ehkä kaikki homot itsekin tietävät, että se mitä he tekevät ei ole aivan normaalia. Näin on varmaan ollut ihan alusta asti. Himo on kova, mutta kärsimys ei jätä rauhaan. Ei ole heidän elämänsä mitenkään kadehdittavaa. Uskoon tuleminen auttaisi heitä paljon.
Eniten himoja on biseksuaalisilla. Homoilla vaihtelevasti. Tunnen yhden uskossa olevan homon, ja sillä elämä vasta sekaisin on.
Sinun on syytä tutustua homoihin ja sitten kirjoittaa.- Anonyymi00203
torre3 kirjoitti:
Eniten himoja on biseksuaalisilla. Homoilla vaihtelevasti. Tunnen yhden uskossa olevan homon, ja sillä elämä vasta sekaisin on.
Sinun on syytä tutustua homoihin ja sitten kirjoittaa.Olen jutellut usean homon ja lesbon kanssa. Juttu loppuu lyhyeen kun sanon että homous on syntiä Raamatun mukaan. Homot on tosi tylyjä.
Anonyymi00203 kirjoitti:
Olen jutellut usean homon ja lesbon kanssa. Juttu loppuu lyhyeen kun sanon että homous on syntiä Raamatun mukaan. Homot on tosi tylyjä.
On tylyä sanoa toisista syntinä. En tosin usko, että olet kohdannut homoseksuaalisia.
- Anonyymi00205
torre3 kirjoitti:
On tylyä sanoa toisista syntinä. En tosin usko, että olet kohdannut homoseksuaalisia.
Kyllä siinäkin tulee olla harkintaa missä tilanteessa ja miten asiasta huomauttaa.
Mutta homoseksuaalisen elämäntavan sanominen synniksi ei ole itsessään tylyä, vaan sillä ohjataan ihmisiä oikeaan suuntaan. - Anonyymi00209
torre3 kirjoitti:
Voipa olla tylyäkin, mutta tylympää on olla sanomatta ja sitten toinen joutuu vaivan paikkaan!
Minusta se vaan on jopa vastuutonta olla sanomatta, varoittamatta! Ihmisiä voi varoittaa KAIKISTA vaaroista. Jokaisen omalla vastuulla sitten on, miten varotuksiin vastaa! Vrt, vaikka heikot jäät, joista on syytä varoittaa toisia, mutta et voi juurikaan estää toisia menemästä heikoille jäille.
k_v - Anonyymi00213
torre3 kirjoitti:
Mukavuus loppui heti, suu meni mutruun ja silmät olivat heillä täynnä vihaa. Lähtivät nopeasti pois nokat pystyssä. Usein ovat haukkuneet homofoobikoksi ja vihapuhujaksi. Homoilla ei ole lähimmäisen rakkautta. He tahtovat pahaa.
Anonyymi00209 kirjoitti:
Voipa olla tylyäkin, mutta tylympää on olla sanomatta ja sitten toinen joutuu vaivan paikkaan!
Minusta se vaan on jopa vastuutonta olla sanomatta, varoittamatta! Ihmisiä voi varoittaa KAIKISTA vaaroista. Jokaisen omalla vastuulla sitten on, miten varotuksiin vastaa! Vrt, vaikka heikot jäät, joista on syytä varoittaa toisia, mutta et voi juurikaan estää toisia menemästä heikoille jäille.
k_vMitä vaaroja ihmisillä on?
- Anonyymi00207
Homoseksuaaliksi ja transpuoliseksi ei synnytä, se on synnynnäinen ja olosuhteinen häiriö (tuntematon sellainen) sekä maailman henkeä, muoti, erikoisuuden tavoittelu olla jotain muuta kuin on.
- Anonyymi00208
Aloituksen väite ei voi pitää paikkaansa, sillä homoksi ei voi syntyä. Seksuaalisuus ja sen tietoisuus ei ole vielä vastasyntyneessä yksilössä olemassa, joten ei ole olemassa homovauvoja!!!! Näin yksinkertaista se elämä ja biologiakin on, kun osaa ajatella ja tuntee ihmisen biologiaa.
-hetero-- Anonyymi00214
Homous voi olla lapsuuden syvätrauma, eli ensimmäisen kolmen ikävuoden aikana tapahtunut traumaattinen tapahtuma, joka on laukaissut alitajuisen kaipuun isään ( mieshomoilla ) tai henkinen tai fyysinen hyväksikäytön uhka ( lesbonaisilla ). Kyllä se siitä, kun saa kunnon hoitoa, terapiaa ja lääkkeitä. Mutta homon pitää itse haluta muutosta eikä luulla järjettömiä.
Anonyymi00214 kirjoitti:
Homous voi olla lapsuuden syvätrauma, eli ensimmäisen kolmen ikävuoden aikana tapahtunut traumaattinen tapahtuma, joka on laukaissut alitajuisen kaipuun isään ( mieshomoilla ) tai henkinen tai fyysinen hyväksikäytön uhka ( lesbonaisilla ). Kyllä se siitä, kun saa kunnon hoitoa, terapiaa ja lääkkeitä. Mutta homon pitää itse haluta muutosta eikä luulla järjettömiä.
Sinä luulet järjettömiä. Sodan jälkeen homot eivät lisääntyneet.
- Anonyymi00210
Taisit pudota synnytyksessä kätilön käsistä ja huonosti kävi …
Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36812359Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2565403Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002645Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271862No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59736