Voin todistaa ettei homous ole valinta eikä synti vaan homoksi synnytään, Jumalan luomana. AMEN!

Anonyymi-ap

Homojen tuomitsijat syyllistyvät itse syntiin, eivät homoiksi luodut ihmiset, eikä heidän Luojansa Jumala.

Homojen tuomitsijat sen sijaan ovat mitä pahimpia syntisinä homoja ja valehtelijoita.
Valehtelevat olevansa heteroja, vaikka himoitsevat muita miehiä.

Totisesti sanon minä.
Se vasta syntiä on.

Homous EI OLE VALINTA!
Homoksi SYNNYTÄÄN!

Ja että milläkö todistan tuon?
Sillä että minä synnyin heteroksi.
Minulle ei tulisi mieleenikään miehenä olla toisen miehen kanssa ja jo pelkkä ajatuskin sellaisesta kauhistuttaa.

Minun EI TARVITSE VALITA HETEROUTTA!
Minä SYNNYIN HETEROKSI!

Homoudesta jatkuvasti jahkaavat mielikuvituksissaan muka heteroja olevat homot säälittävät minua syvästi. Ihmisparat.

Täten tämäkin asia todistetuksi tuli Amen!

57

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ArtoTTT

Ja aina vain enemmän syntyy *******, Sellaisiksi syntyneiden määrä nousee ihan trendin ja muodin omaisesti. Taitaa olla ihan ensimmäinen synnynnäinen muuttumaton ominaisuus joka ymmärtää käyttäytyä muodin ja trendin omaisesti, ties vaikka saisit nooppelin tiedepalkinnon.

"Ennen 2000-lukua vain noin viisi prosenttia eri-ikäisistä naisista ilmaisi seksuaalista mielenkiintoa muita naisia kohtaan (he olivat kuitenkin voittopuolisesti kiinnostuneet miehistä). Tämä vakiintunut tilanne muuttui merkittävästi nuoremmissa ikäluokissa 2000-luvulle tultaessa. Vuonna 2007 noin 25 prosenttia ja vuonna 2015 noin 35 prosenttia alle 30-vuotiaista naisista raportoi seksuaalisesta kiinnostuksestaan miesten lisäksi myös naisiin. "
      https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-valinen-halu/

• Anonyymi

Huolettaako jos jää ilman naista?

• Ilmaisu on eri asia kuin todellinen tilanne. 1980-luvulla en millään voinut ilmaista mitään.

• Olin nuorena kova lukemaan ja urheilemaan.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Olin nuorena kova lukemaan ja urheilemaan.

Niin monet naisetkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin monet naisetkin.

Ei näkynyt naisia urheilemassa siellä.

• No mietipä arto nyt tarkkaan, voisitko itse vaihtaa, en minä ainakaan. Siksi en oikein usko noihin sinun muoti höpinöihin sillä miettii kuinka pohjattoman kiinnostunut sinä olet aiheesta niin kaiketi olet yhä hetero, tai siis noin olen ymmärtänyt.

Tai voihan se olla, että olen totaalisesti väärässä ja siellä teidän aitouskovien seurakunnissa homous on tosiaan suorastaan tarttunut viruksen kaltaisesti ja siellä sitten olette jotta päät yhteen kolisee, no tuo ainakin selittäisi tuon sairaanloisen kiinnostuksen.

• Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

No mietipä arto nyt tarkkaan, voisitko itse vaihtaa, en minä ainakaan. Siksi en oikein usko noihin sinun muoti höpinöihin sillä miettii kuinka pohjattoman kiinnostunut sinä olet aiheesta niin kaiketi olet yhä hetero, tai siis noin olen ymmärtänyt.

Tai voihan se olla, että olen totaalisesti väärässä ja siellä teidän aitouskovien seurakunnissa homous on tosiaan suorastaan tarttunut viruksen kaltaisesti ja siellä sitten olette jotta päät yhteen kolisee, no tuo ainakin selittäisi tuon sairaanloisen kiinnostuksen.

ArtoTTT

No ei tilastot valehtele, kai sinäkin sen verran tiedät ettei "synnynnäinen" muuttumaton ominaisuus vaihtele trendin omaisesti. Kun homopropagandaa aloiteltiin joitakin vuosikymmeniä sitten puhuttiin 1-2 % synnynnäisestä muuttumattomasta ominaisuudesta, nyt huidellaan jo kaksinumeroisissa prosenttiluvuissa ja aina vain on sama "synnynnäinen "muuttumaton ominaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

No ei tilastot valehtele, kai sinäkin sen verran tiedät ettei "synnynnäinen" muuttumaton ominaisuus vaihtele trendin omaisesti. Kun homopropagandaa aloiteltiin joitakin vuosikymmeniä sitten puhuttiin 1-2 % synnynnäisestä muuttumattomasta ominaisuudesta, nyt huidellaan jo kaksinumeroisissa prosenttiluvuissa ja aina vain on sama "synnynnäinen "muuttumaton ominaisuus.

Niin? Kommentissasi kirjoitat ihmisistä joiden seksuaalinen suuntautuminen saattaa kohdistua sekä miehiin, että naisiin.
        Jaan TI,:n kanssa kokemuksena sen, että en pysty seksiin samaa sukupuolta olevan kanssa ja lapset sekä seksuaalinen nautiskelu on tapahtunut vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.
        Jotain outoa tuossa teidän miesten intohimoisessa kohkaamisessanne sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjä kohtaan vaikuttaa olevan.

• Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

Niin, yritätkö nyt selittää, että tilanne houkuttaa sinua koska tilastotkin sen osoittaa ?

• Anonyymi

Niin, yritätkö nyt selittää, että tilanne houkuttaa sinua koska tilastotkin sen osoittaa ?

Tavallisesti henkilöön puuttuminen on sen merkki, että ei ole asiaperusteita. Kummaa että ne ihmiset, jotka leimaavat ja halventavat kristittyjä puhuvat myös eniten ihmisarvosta ja toisten kunnioittamisesta.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Olin nuorena kova lukemaan ja urheilemaan.

Meidän kaupungissa on yksi eläkkeellä oleva homo pari , he eivät voineet 70 luvulla kertoa sitä kenellekään .asuivat yhdessä kummallakin oma lanka puhelin omalla numeroillaan yhteisessä asunnossa.
        Liike miehiä kumpikin toisella oli miesten asuste kauppa muoti vaatteita enimmäkseen. Toisella oli myös jokin liike luulisin että siinä myytiin söhkötavaroita liesistä pölyimurin. Heidän rakkautensa on kestänyt kaikki nämä vuodet ja tänään saavat sanoa että ovat pari ja ovat olleet nuoresta asti . Ihania luonteita molemmat . Kukaan ei tuomitse heitä ovat hyvin pidettyjä henkilöitä kaupungissa.. niin että kamalaa ajatellakkin että jonkun on kiellettävä rakkautensa toiseen ihmiseen vuosi kymmeniä typerien ihmisten vuoksi .
        Tämäkään otti ei tehnyt koskaan pahaa kenellekkään . Silti heidän piti elää salaista elämää , voidakseen tehdä työtään rauhassa. Sillä jos olisivat silloin paljastaneet suhteensa niin olisivat saman tien saaneet kumpikin sulkea oman liikkeensä . Ihmettelen usein miten typerien ihmisten vuoksi toisten on otettava askel taaksepäin oman elämänsä polulla .
        Onneksi tänäön on ihmiset kehittyneempiä ja ymmärtävät ettei homous ole mikään muoti trendi vaan se on ihan yhtä aito asia kun että on hetero. Sitten on tänäänkin joitakin vanhoja kääpiä jotka eivät koskaan tule ymmärtämään vihaavat vihaamisen vuoksi .tyhmyydestäkään ei sakoteta , joten sellaisten ihmisten puheet on jätettävä omaan arvoonsa . Yksinkertaisuudellekkaan eivät voi mitään. Syntyivät sellaisina

• Anonyymi

Lesboja on ollut jo 1800 luvulla ja asuneet yhdessä

• Anonyymi

No mietipä arto nyt tarkkaan, voisitko itse vaihtaa, en minä ainakaan. Siksi en oikein usko noihin sinun muoti höpinöihin sillä miettii kuinka pohjattoman kiinnostunut sinä olet aiheesta niin kaiketi olet yhä hetero, tai siis noin olen ymmärtänyt.

Anna aatto ressukan olla , ei hän voi sille mitää; että on vajaa . Elää luulojen maailmassa . Kaikilla vaa; ei leikkaa . Niin kauan kun hän floreeraa netissä samaa aihetta puhuen niin tiedetään että siitä puhe mistä puute. Hänen tapansa päästää omaa identiteettiään pihalle.
        Samalla kieltämällä sen. Resukka on ei muuta.
        Nykynihminen ei mitenkään tunne tarvetta kokoajan keksiä teorioita miksi joku on homo , koska ymmärtävät ihan vaan miksi. Ja se jolla on oma seksuaalisuutensa kunnossa ei koskaan hyökkäile vähemmistöryhmää haukkumaan ja selittelemään trendeistä . Hänellä,on ihan oma trendinsä sen nimi on kova kiinnostus aiheesta homoseksualismi . Pian taas tulee uusilla selityksillä kunhan on keksinyt taas jonkin selityksen
        Siksi että aihe on juuttunut hänen pikku pää nuppiinsa hallelujaa

• Anonyymi kirjoitti:

Meidän kaupungissa on yksi eläkkeellä oleva homo pari , he eivät voineet 70 luvulla kertoa sitä kenellekään .asuivat yhdessä kummallakin oma lanka puhelin omalla numeroillaan yhteisessä asunnossa.
        Liike miehiä kumpikin toisella oli miesten asuste kauppa muoti vaatteita enimmäkseen. Toisella oli myös jokin liike luulisin että siinä myytiin söhkötavaroita liesistä pölyimurin. Heidän rakkautensa on kestänyt kaikki nämä vuodet ja tänään saavat sanoa että ovat pari ja ovat olleet nuoresta asti . Ihania luonteita molemmat . Kukaan ei tuomitse heitä ovat hyvin pidettyjä henkilöitä kaupungissa.. niin että kamalaa ajatellakkin että jonkun on kiellettävä rakkautensa toiseen ihmiseen vuosi kymmeniä typerien ihmisten vuoksi .
        Tämäkään otti ei tehnyt koskaan pahaa kenellekkään . Silti heidän piti elää salaista elämää , voidakseen tehdä työtään rauhassa. Sillä jos olisivat silloin paljastaneet suhteensa niin olisivat saman tien saaneet kumpikin sulkea oman liikkeensä . Ihmettelen usein miten typerien ihmisten vuoksi toisten on otettava askel taaksepäin oman elämänsä polulla .
        Onneksi tänäön on ihmiset kehittyneempiä ja ymmärtävät ettei homous ole mikään muoti trendi vaan se on ihan yhtä aito asia kun että on hetero. Sitten on tänäänkin joitakin vanhoja kääpiä jotka eivät koskaan tule ymmärtämään vihaavat vihaamisen vuoksi .tyhmyydestäkään ei sakoteta , joten sellaisten ihmisten puheet on jätettävä omaan arvoonsa . Yksinkertaisuudellekkaan eivät voi mitään. Syntyivät sellaisina

Juuri niin. Rakkautta ei voi estää, ei varsinkaan muiden rakkautta..

On olemassa varsin paljon eläkeikäisiä homopareja, ollen yhdessä kymmeniä vuosia. Hienoa!

• Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

On se silti synnynnäinen ominaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lesboja on ollut jo 1800 luvulla ja asuneet yhdessä

Se oli syntiä jo silloin.

• Anonyymi kirjoitti:

Se oli syntiä jo silloin.

Syntiä on keksitty niin paljon, ettei kukaan jaksa.

• Anonyymi

Onko tämä Tuleva Puhdistus samanlainen kun varmaakin varmempi Tenpaisu joka tapahtui pari viikkoa sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä Tuleva Puhdistus samanlainen kun varmaakin varmempi Tenpaisu joka tapahtui pari viikkoa sitten?

Jep, sama puhdistus prosentti.

• Anonyymi

Herra Sebaot loi ihmisen sellaiseksi kuin loi, ja kaikkitietävänä tiesi jokaisen tulevan ihmisen kaikki ajatukset ja teot jo aikojen alussa, joten vastuu siitä millainen ihminen on, on yksinomaan Herra Sebaotin.
      Ja jos Herra Sebaot olisi halunnut, että joistain ihmisistä ei tule homoseksuaaleja, Hän olisi voinut tehdä ihmisestä sellaisen, ettei näin tapahdu.
      Onko Herra Sebaot sinun mielestäsi kaikkitietävä ja kaikkivoipa?

• Anonyymi

Ihmisen luo tavallisesti kaksi ihmistä yhdynnän kautta, siitä alkaa sikiö kehittymään lapseksi . Siis kukaan näkymätön henkiolento ei luo yhtään mitään . Missä on aikuisen ihmisen realistinen ajatus vai onko sitä koskaan päässyt edes kehittymäänkään siksi vajakki huutelee omiaan asioista mistä ei kykene todistamaan mitään konkreettisesti . Kai sitä nyt jonkin asteen loogisuus luulisi olevan aikuisella ihmisellä . Ei elämässä ole mitään muita voimia kun tavallisen ihmisen voimat
        Aika herätä jo vuonna 2025 näkemään maailman sellaisena kun se on , eikä.leikitellä,aikuisena enää mytoloogisilla jutuilla . Uskomnhistoria on monimutkaista, mutta senkin ymmärtää kun raamatun jututkin on olleet yli 2000 vuotta vanhoja ja miten sen ajan ihmset edes kommunikoi toistensa kanssa , heillä ei ollut mitään tietoisuutta oman pohdinnassa , vuoksi koska heille on hakattu pienestä pitäen jotain uskoa, kullakin omat lahkonsa
        pienstä pitäen jumalan pelko,, että saavat sitten aikuisena käydä terapiassa ,kun huomaavat miten looginen ajatus on aina se joka voittaa ja miten lapsuus elettiin jumalaa peläten .
        Moni on tajunnut miten omat vanhemmat ovat opettaneet heille asioita joita ei ole olemassakaan .ainoastaan vinksahanut jokin päässä . Niillä. ,menevät . Tieteestä, osaamatta yhtään mtään . Vaikka kovasti luulevat vielä tänään omiin oletamisiinsa . Sääliksi ainoastaan käy , mutta nämä ovat juuri niitä joiden päänupissa ei tule koskaan olemaan edes osana.
        Kuolevat kuten muutkin ihmiset ja siihen sitten loppuu sekin typeryys, toivon mukaan lapsensa, ovat viisaampia , toivon mukaan , ettei typeryys menisi perintönä seuraavalle sukupolvelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen luo tavallisesti kaksi ihmistä yhdynnän kautta, siitä alkaa sikiö kehittymään lapseksi . Siis kukaan näkymätön henkiolento ei luo yhtään mitään . Missä on aikuisen ihmisen realistinen ajatus vai onko sitä koskaan päässyt edes kehittymäänkään siksi vajakki huutelee omiaan asioista mistä ei kykene todistamaan mitään konkreettisesti . Kai sitä nyt jonkin asteen loogisuus luulisi olevan aikuisella ihmisellä . Ei elämässä ole mitään muita voimia kun tavallisen ihmisen voimat
        Aika herätä jo vuonna 2025 näkemään maailman sellaisena kun se on , eikä.leikitellä,aikuisena enää mytoloogisilla jutuilla . Uskomnhistoria on monimutkaista, mutta senkin ymmärtää kun raamatun jututkin on olleet yli 2000 vuotta vanhoja ja miten sen ajan ihmset edes kommunikoi toistensa kanssa , heillä ei ollut mitään tietoisuutta oman pohdinnassa , vuoksi koska heille on hakattu pienestä pitäen jotain uskoa, kullakin omat lahkonsa
        pienstä pitäen jumalan pelko,, että saavat sitten aikuisena käydä terapiassa ,kun huomaavat miten looginen ajatus on aina se joka voittaa ja miten lapsuus elettiin jumalaa peläten .
        Moni on tajunnut miten omat vanhemmat ovat opettaneet heille asioita joita ei ole olemassakaan .ainoastaan vinksahanut jokin päässä . Niillä. ,menevät . Tieteestä, osaamatta yhtään mtään . Vaikka kovasti luulevat vielä tänään omiin oletamisiinsa . Sääliksi ainoastaan käy , mutta nämä ovat juuri niitä joiden päänupissa ei tule koskaan olemaan edes osana.
        Kuolevat kuten muutkin ihmiset ja siihen sitten loppuu sekin typeryys, toivon mukaan lapsensa, ovat viisaampia , toivon mukaan , ettei typeryys menisi perintönä seuraavalle sukupolvelle

"Ihmisen luo tavallisesti kaksi ihmistä yhdynnän kautta, siitä alkaa sikiö kehittymään lapseksi . Siis kukaan näkymätön henkiolento ei luo yhtään mitään ."

Eihän tässä kyse ole tuosta ollenkaan, vaan kysymys on tärkeämpi: kuka loi ensimmäisen ihmisen? Tai mistä elämä ylipäätään on saanut alkunsa? Tuskin elottomasta materiasta kuitenkaan ja jos niin miten muka?

• Anonyymi kirjoitti:

"Ihmisen luo tavallisesti kaksi ihmistä yhdynnän kautta, siitä alkaa sikiö kehittymään lapseksi . Siis kukaan näkymätön henkiolento ei luo yhtään mitään ."

Eihän tässä kyse ole tuosta ollenkaan, vaan kysymys on tärkeämpi: kuka loi ensimmäisen ihmisen? Tai mistä elämä ylipäätään on saanut alkunsa? Tuskin elottomasta materiasta kuitenkaan ja jos niin miten muka?

Elämää oli ensin merissä. Maan päällä sitten kun otsonikerros vahvistui. Sen enempää tietoa ei ole.

• Anonyymi

Jumala tais tehä virheen ? Kyl ihminenkin pitäis olla semmoinen kuin jotkut eliöt ovat kun ne ihan ite pystyy vaihtamaan sukupuoltakin . Ihminen parka joutuu käymään leikkauksissa

• Anonyymi

Kymmeniä vuosia sitten työskentelin isossa firmassa, jossa kymmenet ihmiset joutuivat toistensa kanssa tekemisiin. Eräs helluntailainen miespuolinen työntekijä oli jyrkän tuomitseva kaikkia vähänkään alkoholia käyttäviä vastaan, pitäen jyrkkääkin jyrkempiä palopuheita alkoholin kirouksia vastaan, käyttäytyen halveksivasti vähänkään alkoholia viikonloppuisin käyttäviä vastaan.

Kun muutaman kuukauden päästä työsuhteeni aloittamisesta sillä osastolla oli kulunut, en ollut uskoa nenääni ja silmiäni, haistettuani ja nähtyäni tuon palopuheiden pitäjän itse ryypiskelevän työpaikallaan.
      Työnsä hän kuitenkin teki hyvin, joten kymppi ja pomo katsoivat sormiensa välistä hänen työpaikkajuopotteluaan.
      Käytös hänellä oli muuttunut ystävällisemmäksi ja alistuvaisen lammasmaiseksi muita kohtaan.
      Jäi sitten noin kuukauden ajaksi pois töistään.
      Kertoivat sillä kaverilla olevan pari kolme kertaa vuodessa sellaisia ryyppyputkia, niinkuin itsekin seuraavien muutaman vuoden aikana huomasin olevan.
      Kun hän aina joka kerta ryyppyputkistaan selvittyään palasi takaisin töihin, alkoi hän taas sen saman, muiden ihmisten tuomitsemisen, kuultuaan näiden viikonlopulla ottaneen muutaman kaljan tai käväisseen ravintolassa. Itse hän jatkoi säännöllisin väliajoin noita ryyppyputkiaan, jotka aina alkoivat muutaman päivän tai jopa viikon työmaajuopotteluna.
      Juuri ennenkuin lopetin siinä työpaikassa, muuttaen toiseen firmaan, kuulin hänen vaimonsa lapsineen jättäneen hänet.
      Säälittävä tapaus.
      En vain ikinä ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään, että miksi hän muita syytteli alkoholismista, vaikka hän itse oli sen työpaikan ainut alkoholisti.

Aina nähdessäni noiden kahden miehen, aito_laisen ja Heimo.Vesan viestiketjuja täällä, tulee tuo alkoholisti mieleeni, joka muita syytteli alkoholismista, vaikka itse oli lyömätön siinä omassa alkoholismissaan.
      Piti ja syytteli muita alkoholisteiksi, vaikka itse sitä oli.
      Jokin psykologinen juttu.

aito_lainen ja tuo Heimo,
      heteroita,
      valinneet olla heteroita,
      joo joo,
      tämän Luterilaisuuspalstan
      pesunkestävämpiä homoja molemmat.
      En kyllä niiden kummankaan omasta seksuaalisuudestaan valehtelevan homon kanssa heterona menisi saunaan.
      Ällöttävää, oksettavaa ajatuksenakin!

• Anonyymi

kukaan ei usko sanaakaan tarinastasi.

joko et ymmärrä mitään kuka on uskovainen j akuka esittää olevansa jne.

pihalla olet

• Anonyymi kirjoitti:

kukaan ei usko sanaakaan tarinastasi.

joko et ymmärrä mitään kuka on uskovainen j akuka esittää olevansa jne.

pihalla olet

Täällä jotkut sanovat tietävänsä kuka on uskova.

• Anonyymi

Heidän seksuaalisuutensa saattaa selittää heidän suhtautumisensa naisiin, pelkäävät omaa kykenemättömyyttään elää naisen kanssa suhteessa.
        Jotenkin huvittavaa miten jo Raamatussa raavaat miehet ovat olleet kauhuissaan pienestä kuukautisveripisarasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heidän seksuaalisuutensa saattaa selittää heidän suhtautumisensa naisiin, pelkäävät omaa kykenemättömyyttään elää naisen kanssa suhteessa.
        Jotenkin huvittavaa miten jo Raamatussa raavaat miehet ovat olleet kauhuissaan pienestä kuukautisveripisarasta.

"Jotenkin huvittavaa miten jo Raamatussa raavaat miehet ovat olleet kauhuissaan pienestä kuukautisveripisarasta"

Aika usein naiset ovat niitä, jotka ovat huolissaan kuukautisistaan, miehet ei niinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jotenkin huvittavaa miten jo Raamatussa raavaat miehet ovat olleet kauhuissaan pienestä kuukautisveripisarasta"

Aika usein naiset ovat niitä, jotka ovat huolissaan kuukautisistaan, miehet ei niinkään.

Menkat eivät aina ole kaikille naisille helpot ja huolissaan olo ihan luonnollista, mutta huvittaa miten kauhuissaan uskovat miehet ovat lakanalla vuoteessa näkyvästä pienestä kuukautisveritipasta.
        Miehet tosiaan ole vaimonsa menkoista huolissaan vaan raukat kauhuissaan sekä kiukuttelevat kun joutuu pitämään viikon tauon seksistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkat eivät aina ole kaikille naisille helpot ja huolissaan olo ihan luonnollista, mutta huvittaa miten kauhuissaan uskovat miehet ovat lakanalla vuoteessa näkyvästä pienestä kuukautisveritipasta.
        Miehet tosiaan ole vaimonsa menkoista huolissaan vaan raukat kauhuissaan sekä kiukuttelevat kun joutuu pitämään viikon tauon seksistä.

"sekä kiukuttelevat kun joutuu pitämään viikon tauon seksistä."

Itseasiassa Antiikin juutalaisilla oli aviopareille yleisin suositus harrastaa seksiä kerran viikossa, joten viikon tauko on totutuissa rajoissa.

• Anonyymi

ihmiskunta rappeutuu, paha sukupolvi tuottaa vielä pahempia jälkeläisiä!

yhä useampi asia luonnollistetaan ja sillä on seurauksensa pitemmällä intervallilla.

eihän maailma ole yhdessä yössä saastunut, vaan pikkuhiljaa ja nyt ollaan jo kaulaa myöten sotkussa.

• Anonyymi

Homoutta yritetään luonnollistaa, mutta eihän luonnollisia asioita tarvitse erikseen luonnollistaa.

• Anonyymi

Homoutensa avoimesti tunnustavat eivät ole kanssaihmisilleen vaarallisia mutta tuollaiset omasta homoudestaan valehtelevat homot, kuten tuokin aitolainen ja Heimo ovat.
      Ennen valintojaan olla heteroita, (jo ajatuksenakin naurettava)
      ovat he ties kuinka pitkään ehtineet homoilla.

Ei tuollaisia asioita itse valita!
      Mitä hullua!
      Mitä hulluja!

NAURETTAVAA!

Minä itse olen aito hetero, eikä minulla ole mitään syytä tuomita homoja, kuten noilla falskeilla tekoheteroilla on!

Miksi?
      MIKSI he ovat niin sairaaloisen kiinnostuneita homoista, jos eivät itse sitä olisi?

Miksi?
      MIKSI he ovat muuttaneet tämän Luterilaisuuspalstan homopalstaksi?

Koska!
      KOSKA he itse, aito_lainen ja Heimo, sellaisia ovat!

• Anonyymi

Vissiin alhaalta. Siis siksi synnytään?

• Anonyymi

Joku sukukirous taitaa olla ja nykyisin sitä ei enää paheksuta niin kuin aikaisemmin.

• Et voi tietää sukujen historiaa. En minäkään sitä, että suvussani olisi ollut joskus homo.

• Anonyymi

jumala loi homon omaksi kuvaksee ja jeesus oli sellainen vain opetuslasten kanssa kulki 🤣

• Anonyymi

En ole kristitty ja sukupuoli on eri, mutta täysin samat ajatukset aloittajan kanssa.
      Homoja ja lesboja myöskin tunteneena väitän, että se on synnynnäistä. Aivan kuten meidän heterouskin on.

Se ei kylläkään ole uskovaisten vika, että pride ja Seta välittää disinformaatiota. Ihmisen seksuaalisuus EI VAIHTELE elämän aikana. Bi:t puhuu pa*kaa!
      Ihminen saa biseksuaalisuuden syntymässään. Homoa ja heteroa ei pysty käännyttämään eikä eheyttämään, eikä mielenkiinnon kohde vaihdu koskaan.

• Se on tosi totta!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

"Seksuaalinen suuntautuminen voi vaihdella nuorena laidasta laitaan – ja vielä myöhemminkin elämän aikana. "
        https://www.nuortennetti.fi/seksuaalisuus/seksuaalinen-suuntautuminen/

Noinko sinulle on käynyt ja siksi olet niin ärhäkkänä?
        Eikö kuitenkin nykyään kaikki ole hyvin olet hetero, vai vieläkö nuo jutut siellä taustalla kuumottelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

"Seksuaalinen suuntautuminen voi vaihdella nuorena laidasta laitaan – ja vielä myöhemminkin elämän aikana. "

Homoilla ja heteroilla suuntautuminen ei muutu, bi-seksuaalisilla vaihtumista saattaa tapahtua.
        Kommenttiesi mukaan olet kiinnostunut ainoastaan homoista, vaikka kirjoitat bi-seksuaaleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoilla ja heteroilla suuntautuminen ei muutu, bi-seksuaalisilla vaihtumista saattaa tapahtua.
        Kommenttiesi mukaan olet kiinnostunut ainoastaan homoista, vaikka kirjoitat bi-seksuaaleista.

Voi kamala sentään ja sinä olet siis jonkinlainen siipeilijä joka noilla fiilistelee mutta tietenkin ihan hetero. Ei jumakauta , antakaa ihmisten olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko sinulle on käynyt ja siksi olet niin ärhäkkänä?
        Eikö kuitenkin nykyään kaikki ole hyvin olet hetero, vai vieläkö nuo jutut siellä taustalla kuumottelee?

No ihan takuu varmasti just kuumottelee. Ei artsi muuten jaksaisi. Aina noi homo jutut esillä tai sitten joku vielä pienempi piiskaporukka ja aina sama laulu, kohta tämä on valtavirtaa. Vaikka ei ole, eikä tule koska ongelma on artsin pervous.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

Sukupuolenkin kanssa jotkut syntyvät kuulemma väärään kehoon, väärän sukupuolen edustajiksi, kyllä ihminen itse parhaiten osaa sanoa mitä sukupuolta on ja pätevät asiantuntijat antaa luvan hormonihoitoihin ja -leikkauksiin.
        Silti on katujia, eikä kaikkien muidenkaan kohdalla ongelmat ratkea sukupuolta ”vaihtaessa”.
        Eikä kaikkien itse mieltämä sukupuoli ole niin yksiselitteinen, vaan vaihtelee,
        kuten Frans:
        ”Vaikka Frangén on syntymässä määritelty pojaksi, hän valitsee nykyään sukupuolta kysyttäessä mieluiten vaihtoehdon ”muu”. – Mutta ei sekään ole mikään kiveen nakutettu. Ensi viikolla saatan olla jo eri mieltä. Siksi en mielelläni määrittele itseäni mitenkään.9.2.2024”

• Anonyymi

Heikot ihmiset käy heikompiensa kimppuun.
      Natsit juutalaisten,
      Uskovaiset seksuaalivähemmistöjen.

Onpa se kaunista.

• Miten juutalaiset ja seksuaalivähemmistöt ovat heikompia kuin heikot ihmiset?

• Anonyymi

Se on sukuvika jos suksi ei luista.

• Anonyymi

Aloitus on hölynpölyä.

• Anonyymi

Ihminen on saanut hänelle kuuluvat sukuelimet luonnonlakien mukaan.

• Niinhän eläimillä on.

• Anonyymi

Saastaiset saastuvat omine luonnottomuksineen.
      Seksuaalisten luonnottomuuden hyväksyminen on kuin saastan leviämisen sallimista.

• Anonyymi

1. Moos. 1:
      26. Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja ja koko maata sekä kaikkia maan päällä liikkuvia isoja ja pieniä eläimiä."
      1. Moos. 2:7; Ps. 8:6; Hepr. 2:7
      27. Niin Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Jumalan kuvaksi hän loi hänet, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
      1. Moos. 5:1; 1. Moos. 9:6; Matt. 19:4; Matt. 4:24; Kol. 3:10
      28. Jumala siunasi heidät ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset, lisääntykää, täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne. Teidän vallassanne ovat meren kalat, taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet."
      29. Jumala sanoi: "Katso, minä annan teille kaikki siementä tekevät kasvit kaikkialla maan päällä ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä. Olkoot ne teille ravinnoksi.
      1. Moos. 9:3

• Mitä järkeä oli sanoa, että pitää vallita kaikkia eläimiä? Ja osa kasveista on myrkyllisiä.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      194
      2625
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      41
      2510
    3. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      64
      2197
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      114
      2195
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      71
      2065
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      40
      2060
    7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      70
      1491
    8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      138
      1339
    9. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      24
      1167
    10. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      63
      1078
    Aihe