Olin kokenein ja pätevin Suomen johdon edustaja, kielitaitoni huippuluokkaa, Lipponen kirjoittaa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011543688.html
Paavi Lipponen mielestään pelkkää parhautta eli paras
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan Paavi Lipponen ollut koskaan bona fide?
Jäätteenmäki oli päivää aiemmin käynyt kysymässä Lipposelta, Sdp:n puheenjohtajalta, omasta luottamuksestaan. Lipponen oli vastannut Jäätteenmäelle suorasukaisesti.
– Olemme olleet hallituksessa bona fide, kaikki on alkanut hyvin. Asia on vakava, olisit miettinyt kaksi kertaa ennen kuin ryhdyit pelaamaan tasavallan presidentti-instituution kanssa, Lipponen oli todennut Jäätteenmäelle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011228697.html - Anonyymi
Hullu demari, ei muuta. Tuhoon pisti maan ja sen kansalaiset. Ei enää ikinä demareita valtaan!
- Anonyymi
Paavi oli "muna-fide uskossa" kun tapaili toisen vaimoa, Päkätillään Herzbergistä.
- Anonyymi
Semmoisia idän ystäviä...
Edellä mainittujen lisäksi hän ? nostanut koko ajan sopeutumiseläkettä, joka on tarkoitettu kansanedustajien eräänlaiseksi työttömyysturvaksi.
Kansanedustajana Lipponen toimi eduskunnan tulevaisuusvaliokunnan "Sopimusten Venäjä 2030" -ohjausryhmän puheenjohtajana. Hän tiivisti kirjoittamassaan esipuheessa viestinsä: "Euroopan pitää hakea Venäjän kanssa kumppanuutta".
Eduskunnasta pudottuaan 2015 Päivi Lipponen toimi vuoden 2017 lokakuuhun saakka miehensä Paavo Lipposen perustamassa Cosmopolis Oy -nimisessä konsulttiyrityksessä toimitusjohtajana. Hän toimii myös yhteiskuntaopin opettajana Eiran aikuislukiossa. Edellä mainittujen lisäksi hän nostanut koko ajan sopeutumiseläkettä, joka on tarkoitettu kansanedustajien eräänlaiseksi työttömyysturvaksi. Lipponen erosi toimitusjohtajan tehtävästä, kun tiedotusvälineet alkoivat kysellä Cosmopoliksen osakasluetteloa. Lipposten Cosmopolis toimi Venäjän valtionyhtiö Gazpromin tytäryhtiö Nord Streamin lobbarina. Vuosina 2007–2021 Cosmopolis laskutti asiakkailtaan 3,4 miljoonaa euroa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Päivi_Lipponen
- Anonyymi
Jovain prkl, Tapani vain jäi tiedollisuudesta.
- Anonyymi
Minä luulin kyseessä olevan Paavi Suuren Keminmaasta
Paavo Väyrynen ei aio ehdolle seuraavissa presidentinvaaleissa.
– Ei, en ole enää asettumassa presidenttiehdokkaaksi, Väyrynen kertoo päätöksestään Aamulehden haastattelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512