Se ei avaa hallitus hanaa. Hallitusta vastaan lakkoilevat ei ole hallitus kypsiä, eivät osaa maan tilaa, jolle lakot on hallaa. Ainostaan Putinille kelpaa Nato-suomen lakot. 3 kuukauden paperitehtaitten lakot mukamas 6 minuutin päivätyö oli liikana sossu ay-johtajalle, jota monesti toi julki. Tuollaisen paikka olisi linnassa, oikealla lailla. Isänmaan vastustaja hänkin. Putinin renki.
Miljardit paloi, AKT vielä mukana, tehtaita meni seis kun ei vetänyt satamat. Nämäkö sitten hallitukseen "pahan ilman linnut" Mitä he hallituksessa ?
Ennusteiden mukaan SDP eneimmillään 7 % EK vaalissa
15
123
Vastaukset
- Anonyymi
Vaaliennuste on tehty Suomen uutisten toimituksessa : )
- Anonyymi
Lakot kuin Putin kasakoiden tekemiä.
- Anonyymi
Suomen vastaisia Putinille tehdyt lakot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punakaarti elää johtajilleen 2x ministerin palkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinille tehdyt lakot.
- Anonyymi
7 % suunnilleen sama mitä Putinin kannatus meidän vasemmistolla.
- Anonyymi
Hallitusta vastaan lakkoilevat ei ole hallitus kypsiä, eivät osaa maan tilaa, jolle lakot on hallaa.
- Anonyymi
Sdp on isänmaallinen puolue, Venäjälle.
- Anonyymi
Mutta tämän hallituksen saavutukset ovat kasvaneet väärään suuntaan, kuin lehmän häntä. Kasvu on ollut siis negatiivista! Näin voi kyllä sanoa! Numerotiedot sen kertovat!
- Anonyymi
Miljardit paloi lakoissa.
- Anonyymi
3 kuukautta isot tehtaat lakoissa, muka ay-johtajan mukaan aihe lakolle 6 -minuutin päivän jatke.
- Anonyymi
hanaa hanaa ei voi avata SDP 7 %:lla.
- Anonyymi
Meneekö SDP kahteen vai kolmeen osaan ?
- Anonyymi
SEITSEMÄN PINNAN ÄO ?
DAA DAA DIIPA DAA .
HAHHAHHAAAA .
JA POOOIS . - Anonyymi
Yleishyödylliset hallituksen vastaiset lakot heheheh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006