imetyksen jälkeiset rinnat :(

minni..

ennen niin kauniit pyöreät ja kiinteät rintani ovat nyt vain muisto :( nyt ensimmäisen lapseni saatuani rintani kokivat täydellisen muodonmuutoksen. ne ovat vain roikkuvat nahka pussit, niin kamalan rumat :( tiedän että olen hieman pinnallinen ehkä ja tiedän myös että näin siinä käy rinnoille kun saa lapsen, mutta onko kenelläkään mitään neuvoja miten on saanut rintansa edes hieman paremman näköiseksi? ihan mitä neuvoja tahansa. olisin todella kiitollinen :)

15

6680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalotoveri

En tiedä.Itse ajattelin jumpata tai alkaa säästää silikoneihin.Tai sitten olla vain tällainen littana kuin nyt olen, onhan maailmassa tärkeämpiäkin asioita...:(

• ---

ekaa lasta imetin vajaa 2 viikkoa (en todellakaan ulkonäöllisistä syistä lopettanut) sílloin ei juuri rintojen ulkonäkö/koko muuttunut, mutta nyt toisen lapsen jälkeen (imetys taas vain pari viikkoa)rinnat pieneni 3 kuppikokoa, huih! minun koko edelleen sama :)
      nyt on jäljellä siis vain ne "rukkaset", kyllä sitä vähän kaipaa niitä täyteläisen pyöreitä ja suht kookkaita rintoja,varsinkin vielä näin nuorena vielä...ja laihduttaakin pitäisi vielä toistakymmentä kiloa, siinä häviää viimosetkin rinnat. nyyh!:)

• jenni

mulla ollut kans ihan normaalinkokoiset ehkä keskim suuremmat rinnat ehkä C kuppi ja paino ennen lapsia 62-65 (173cm) nyt mulla kaksi lasta, ekka imetin vuoden tokaa 5kk ja rintoja ei käytännöllisesti katsoen ole ollenkaan...:/hetkellisesti kyllä palasivat tokaa odottaessa ja maidon noustessa olivat valtaisat mutta kuinkas kävikään..Myös paino pudonnut molempien rask jalkeen (tuli 17kg) itsestään enemmänkin kuin tarpeeksi,kävi jo alle 55kg nyt n 57kg.Onhan se kiva kun ei ole tarvinnut laihduttaa mutta tissit kyllä katosivat sille tielle.KAikkea ei voi kai saada:) tietysti jotain rintalihas liikkeita voi tehdä mutta rinta on rasvakudosta etta ei ne niita kasvata, voi kiinteyttää ja "kohottaa" kuitenkin.

• kohtalotoveri

Omat rintani (ennen D-kupit) muuttuivat myös rukkasiksi VAIKKA EN IMETTÄNYTKÄÄN KUN KUUKAUDEN! Joku viisas sanoi että ei se imetys niitä rintoja pillaa vaan raskaushormoonit? Ei näihin auta vissiinkään kun silikonit ja veitsi!

• 2lapsenäiti

Tiedättekö, kirjoittelin joskus kauan aikaa sitten tästä samasta aiheesta tuolla imetys-palstalla, ja silloin luin ensimmäistä kertaa juttuja siitä, että rinnat on jääneet rukkasiksi...

Kun minä sain ensimmäisen lapseni, imetin häntä 9 kuukauden ajan, ja rintani olivat koko ajan d-kuppia odotusaikaa edeltävän ajan B-kuppien sijaan. Kun imetys pikkuhiljaa väheni, pienenivät myös rinnat, ja kun imetys loppui kokonaan, jäljelle jäivät vain "rukkaset". Olin aivan myrtsinä ja ihmeissäni, ja ajattelin että sellaiseksiko minun oli koko loppuelämäkseni jäätävä!

Noh, ihohan yleisesti ottaen kiinteytyy, kun sitä kosteutetaan ja hierotaan säännöllisesti, joten aloin siis toteuttamaan samaa hommaa sekä rinnoilleni että masulleni. Huomasin, että kun rinnat olivat rasvattuna, tuntui ilma jotenkin kylmemmältä, ja nännithän supistuvat kylmästä. Luin myös jostain "mukarintojenkokoasuurentavasta" voidepakkauksesta jossain, että rintoja suihkutellaan ensin 2 minuutin ajan kylmällä vedellä ja sitten voidellaan kyseisellä voiteella. Eli otin tavaksi käydä suihkussa vähintään kerran joka päivä, ja otin viimeiseksi oikein kylmän suihkun. Sitten kosteusvoidetta muun vartalon lisäksi myös rintoihin, ja johan oli terhakka olo! Ja kun iho oli kuivahtanut, pistin push-up-rintrikat päälle, koska toivoin että iho sillä tavalla pääsisi kiinteytymään, kun iho ei olisi koko ajan venytyksessä roikkumisen takia. Ja se toimi!!! En muista yhtään miten kauan meni, kun rintani olivat taas nätit, mutta kyllä se hoitaminen ja paapominen kannatti!

Toista lasta imetin 11 kuukautta, ja silloin aloitin sen rasvaamisen ja viileät suihkut heti imetyksen ja maidon tulon loputtua. Sen takia toisella kerralla rinnoista ei tullutkaan rukkasia, koska hoidin niitä ennaltaehkäisevästi! Olen todella tyytyväinen itseeni, ja toivon ettei toisetkaan äidit vaivu epätoivoon rintojensa takia. Kylmä vesi ja ihan tavallinen koko vartalolle tarkoitettu kosteusvoide ovat riittävä apu! Pitää mahdollisimman usein vain saada ne nännit nöpöttämään, koska se rutistaa sitä ihoa kokoon. Ja push-up-liivit ovat oiva apu, koska niillä saa rintoja kurottua kokoon niin, että ihon palautuminen onnistuu hyvin.

Tsemppiä kaikille äideille, näillä ohjeilla onnistutte!

• totta!

pitääkin kokeilla jos vielä olisi apua tuosta. imetin esikoista 1v3kk ja toinen lapsi täyttää kohta vuoden ja imetän häntä vielä. ajattelin kyllä lopettaa viimeistään syksyllä. on kyllä tosi lohduttavaa ja kannustavaa kuulla että olet saanut rintasi "takaisin". hyvää kesää!

• nuottiavain
        totta! kirjoitti:

pitääkin kokeilla jos vielä olisi apua tuosta. imetin esikoista 1v3kk ja toinen lapsi täyttää kohta vuoden ja imetän häntä vielä. ajattelin kyllä lopettaa viimeistään syksyllä. on kyllä tosi lohduttavaa ja kannustavaa kuulla että olet saanut rintasi "takaisin". hyvää kesää!

Oikeilla tuotteilla ja oikeilla menetelmillä voi saada huomattaviakii tuloksia ja ennalta ehkäisevä hoito on tärkeää!

MUTTA kudostyypistä ja perintötekijöistä riippuen ei välttämät oikea hoitokaan mitää älyttömän hohdokkait tuloksii anna.

Esim. itse olen pitänyt ihonhoidost hyvää huolta pitkään ja raskauden aikaine "kengurupussi" on kiinteytyny entistäkin piukemmaks, mut rinnat vaan ei, hoidosta huolimatta.

Niihä se on et kaikkee ei voi saaha. Kyllä näitten "kärpäslätkien" kans tulee toimee. Tosin olin kyl aatellu ettei ne iha näil ikävuosil olis viel kurpsahtanu. Pitää korostaa niit hyvii puolii itessää eikä miettii vaa sitä mihi ei oo tyytyväine. On "niit päivii" (varmaa aikas monelle naisille tuttuja oloja) tietyin väliajoin millon mikää ei näytä hyvältä peiliin kurkates ja niit päivii millon on sinut ittesä kaa. :)

• elvira

Anteeksi, pakko sanoa että oon onnellinen kun löysin kohtalotovereita -edes näin netin kautta.. Joku sentään ymmärtää miltä tuntuu!! Tähän mennessä ainut samasta ongelmasta kärsivä (ts. sen myöntänyt) ihminen lähipiirissä on ollut äitini, joka ei välitä ulkonäöstään tuon taivaallista ja kuvittelee minunkin pystyvän sulattamaan sen että olen vasta 19-vuotias ja sopivat pyöreät b-kupin rintani ovat kadonneet ja tilalle on jäänyt pelkkää nahkaa!!!

Itsetuntoni on kärsinyt tilanteesta kovasti..Toisinaan ongelman unohtaa kun on päällä geelitäytteiset liivit, mutta kun olisi luvassa läheisyyttä miesystävän kanssa, mieltä todellakin painaa oma ulkonäkö.Olen jopa onnistunut pilaamaan useita kertoja hyvin alkaneen hellittelyn alkamalla parkumaan kuinka elämä on epäreilua. Mies sanoo ettei häntä kiinnosta rinnat vaan minä itse, ja se on kultaista, mut tissitilanne heijastuu mun itsetuntoon niin voimakkaasti ettei siitä voi olla välittämättä.

Tilanne on ollut stressaava jo pitemmän aikaa, sain poikani kesäkuussa 2002, ja jo imetyksen loppuvaiheessa rintani olivat painajaismaiset nahkapussit..

mitä mieltä naiset olette rintojen suurennusleikkauksesta, onko kokemuksia...?
      olen alkanut harkita leikkausta vakavasti koska en ole saanut tuloksia aikaan sen paremmin voiteilla kuin urheilullakaan.
      Eniten leikkauksessa pelottaa tulevaisuus, onnistuuko imetys normaalisti (haluan lisää lapsia joskus ja haluan imettää tulevaisuudessakin optimiajan, kuten tein ensimmäisenikin kanssa)..

SIIS OLISIN KIITOLLINEN JOS JOKU KERTOISI KOKEMUKSISTAAN LIITYEN RINTOJEN SUURENNUSLEIKKAUKSEEN..ERITYISESTI ÄIDIN NÄKÖKULMASTA..

• 2lapsenäiti

Etkö kuitenkin ajattelisi tehdä ne loputkin lapset ennen kuin alkaisit leikkausta ajattelemaan? Sun rinnat ei nimittäin varmastikaan olisi samanlaiset uuden raskauden ja imettämisen myötä?

Mä suosittelisin lämpimästi, että pitäisit jatkuvasti liivejä päällä kotonakin, niin unohtaisit suurimmaksi osaksi aikaa sen, että häpeät rintojasi. Käy vaikka ostamassa jotkut oikein nätit liivit, ja vaikka jokin ohut "iltatoppi" päälle. Voisihan sun miesystäväsikin tykätä ajatuksesta, että et riisuisikaan yläosaasi paljaaksi sängyssä, vaan pitäisit nätit liivit ja vaikka pitsitopin päälläsi? Miehet nauttii visuaalisista ärsykkeistä! Siirrä ajatukset rinnoistasi nättiin pitsi-/satiinitoppiin tai vastaavaan, niin piristyt!

Mutta vältäthän olemista ilman liivejä, niin et pahenna tilannetta entisestään? Ei sinun tosiaankaan kannata neuvoja ainakaan äidiltäsi kysyä....

Leikkauksesta täytyy muistaa, että implantit viruttavat rintojen ihoa entisestään, ja saattaa tulla ihan toisenlaisia ongelmia eteen. Minä en ikikuuna päivänä olisi itse uskaltanut ottaa minkäänkokoisia implantteja, siksi tein kaiken muun mahdollisen... Siis jos pelkää yhtä paljon "turhia leikkauksia" kuin minä, niin kannattaa kokeilla sitä minun keinoani, minkä kerroin jo aiemmin.... Viileää vettä, rasvausta ja liivit päällä lähestulkoon aina, siinä se minun ohjeeni edelleenkin.

• DD.
        2lapsenäiti kirjoitti:

Etkö kuitenkin ajattelisi tehdä ne loputkin lapset ennen kuin alkaisit leikkausta ajattelemaan? Sun rinnat ei nimittäin varmastikaan olisi samanlaiset uuden raskauden ja imettämisen myötä?

Mä suosittelisin lämpimästi, että pitäisit jatkuvasti liivejä päällä kotonakin, niin unohtaisit suurimmaksi osaksi aikaa sen, että häpeät rintojasi. Käy vaikka ostamassa jotkut oikein nätit liivit, ja vaikka jokin ohut "iltatoppi" päälle. Voisihan sun miesystäväsikin tykätä ajatuksesta, että et riisuisikaan yläosaasi paljaaksi sängyssä, vaan pitäisit nätit liivit ja vaikka pitsitopin päälläsi? Miehet nauttii visuaalisista ärsykkeistä! Siirrä ajatukset rinnoistasi nättiin pitsi-/satiinitoppiin tai vastaavaan, niin piristyt!

Mutta vältäthän olemista ilman liivejä, niin et pahenna tilannetta entisestään? Ei sinun tosiaankaan kannata neuvoja ainakaan äidiltäsi kysyä....

Leikkauksesta täytyy muistaa, että implantit viruttavat rintojen ihoa entisestään, ja saattaa tulla ihan toisenlaisia ongelmia eteen. Minä en ikikuuna päivänä olisi itse uskaltanut ottaa minkäänkokoisia implantteja, siksi tein kaiken muun mahdollisen... Siis jos pelkää yhtä paljon "turhia leikkauksia" kuin minä, niin kannattaa kokeilla sitä minun keinoani, minkä kerroin jo aiemmin.... Viileää vettä, rasvausta ja liivit päällä lähestulkoon aina, siinä se minun ohjeeni edelleenkin.

Viruttavat viruttavat, mutta jos tyhjää nahkaa on ja sen vain täyttää implanteilla, niin ei siitä virutusta tai siis raskausarpia tule.
        Itselläni kävi niin, että ennen esikoisen imetystä koko oli kiinteä DD, imetyksen jälkeen löysähkö DD. Toisen lapsen jälkeen löysä DD ja kolmannen jälkeen navassa riippuva DD. Nahan koko pysyi samana mutta täyte katosi.
        Kolmannen jälkeen kävin täyttämässä tyhjät pussit silikonilla ja nyt on taas ihan omat alkuperäisenoloiset rinnat. Ja koska toivoin vielä neljättä lasta, toimenpide tehtiin niin ettei maitotiehyitä vaurioitettu.

• 2lapsenäiti
        DD. kirjoitti:

Viruttavat viruttavat, mutta jos tyhjää nahkaa on ja sen vain täyttää implanteilla, niin ei siitä virutusta tai siis raskausarpia tule.
        Itselläni kävi niin, että ennen esikoisen imetystä koko oli kiinteä DD, imetyksen jälkeen löysähkö DD. Toisen lapsen jälkeen löysä DD ja kolmannen jälkeen navassa riippuva DD. Nahan koko pysyi samana mutta täyte katosi.
        Kolmannen jälkeen kävin täyttämässä tyhjät pussit silikonilla ja nyt on taas ihan omat alkuperäisenoloiset rinnat. Ja koska toivoin vielä neljättä lasta, toimenpide tehtiin niin ettei maitotiehyitä vaurioitettu.

Ei kai sen kokoisten silikonirintojen kanssa voi edes maata mahallaan? Minä en kestä koko ajatusta silikonirinnoista, kun aika moni niitä on kokeillut ja joutunut niistä terveyssyistä myöhemmin luopumaan. Ja kyllähän niillä silikoneilla aika mahtava maanvetovoima on, katsoo nyt vaikka kenen tahansa julkkiksen riippurintoja... Normaalilla tavallakin vain iän myötä "repsahtaneisiin" rintoihin kun laitetaan lisää täytettä, niin jos ei koko ajan liivit päällä kulje, on tulos karmea.

Kyllä se rintojen iho vain tuppaa venymään, minkä takia rinnat alkaa roikkua. Kun iholle antaa mahdollisuuden palautua, niin yllättäen rinnat eivät olekaan enää "pelkkää nahkaa". En minä vitsinä ohjeitani antanut, on niillä ohjeilla jo useampikin "parantunut" riippurinnoistaan! On pidettävä push-up-liivejä tai muita yhtä hyvin "kurovia" liivejä, jottei rintojen iho ole YHTÄÄN venytyksessä, vaan päinvastoin "kurottuna" kokoon. Eli ei liian löysiä liivejä ympärysmitaltaan, eikä liian suuria tai väljiä liivejä kuppikooltaan. Pitää käydä vaikka liivimyyjän juttusilla, jos on unohtunut millä kohtaa nännien kuuluisi törröttää...

• uteluun
        2lapsenäiti kirjoitti:

Ei kai sen kokoisten silikonirintojen kanssa voi edes maata mahallaan? Minä en kestä koko ajatusta silikonirinnoista, kun aika moni niitä on kokeillut ja joutunut niistä terveyssyistä myöhemmin luopumaan. Ja kyllähän niillä silikoneilla aika mahtava maanvetovoima on, katsoo nyt vaikka kenen tahansa julkkiksen riippurintoja... Normaalilla tavallakin vain iän myötä "repsahtaneisiin" rintoihin kun laitetaan lisää täytettä, niin jos ei koko ajan liivit päällä kulje, on tulos karmea.

Kyllä se rintojen iho vain tuppaa venymään, minkä takia rinnat alkaa roikkua. Kun iholle antaa mahdollisuuden palautua, niin yllättäen rinnat eivät olekaan enää "pelkkää nahkaa". En minä vitsinä ohjeitani antanut, on niillä ohjeilla jo useampikin "parantunut" riippurinnoistaan! On pidettävä push-up-liivejä tai muita yhtä hyvin "kurovia" liivejä, jottei rintojen iho ole YHTÄÄN venytyksessä, vaan päinvastoin "kurottuna" kokoon. Eli ei liian löysiä liivejä ympärysmitaltaan, eikä liian suuria tai väljiä liivejä kuppikooltaan. Pitää käydä vaikka liivimyyjän juttusilla, jos on unohtunut millä kohtaa nännien kuuluisi törröttää...

olenhan minä nukkunut omillakin DD-rinnoillani 15 vuotta. Itseasiassa silikonit eivät ole niin puikeat kuin luullaan.
        Uskoisin, että ongelmat ovat silloin kun A kokoiseen nahkaan laitetaan D kupin silikonit, silloin aivan varmasti nahka repeää. Minulla ei ollut sitä ongelmaa (nahkaa oli parin käsilaukullisen verran) ja olisin varmasti mielelläni kokeillut keinoasi, mutta kuten järkikin sanoo niin nahka ei kiinteydy niin paljon ikinä kuin mitä se olisi minulla vaatinut :-(
        Ja kyllä se vaan niin on, että iän mukanaan tuoma rupsahtaminen ei ole mitenkään parannettavissa. Kyseessä kun on kudosten oheneminen ja kimmoisuuden katoaminen -ja siihen ei rasvat ja kylvyt enää viiskymppisenä auta. Sitä en kiellä, etteikö keinosi voisi nyt tämänikäisellä toimia erittäin hyvin...mutta ei minulla, sinä keksit keinon auttaa itseäsi (ja muita) ja niin tein minäkin -onko minun keinoni mielestäsi jotenkin halveksittavampi kuin sinun?

• elvira
        2lapsenäiti kirjoitti:

Kiitos neuvoista, mutta mun kohdalla ei taida osa ainakaan toimia.. Tosin täytyy myöntää että olen nyt muutaman päivän kokeillut jo neuvomaasi suihku voide-tekniikkaa ihan asenteella, että jos siitä nyt olis ees pientä apua...Toivotaan parasta...

Mutta liivien käytöstä sen verran että kun ongelma tässä just onkin se, etten kehtaa ottaa rintsikoita pois edes oman miesystävän nähden!! Että enempää rinnat tuskin pääsevät venähtämään, kun pidän liivejä lähes yötä päivää..Olis joskus ihanaa saada tuntea kokonaisvaltainen ihokontakti rakkaan kanssa, mut jotenkin tunnelmaa pilaa se kun tissit valuu kainaloon:/

Nyt tunnen itseni kuitenkin entistäkin masentuneemmaksi, neuvosi olivat hyviä, mutta olenko nyt naiivi jos mielessäni pyörii vain se, että saatan joutua kärsimään näiden riipparintojen takia vielä vuosikymmeniä..Haluan kyllä lisää lapsia, mutta ainakaan tällä hetkellä ei elämäntilanne ole sopiva (opiskelen), joten voi olla että perheenlisäystä siunautuu vasta kymmenen, jopa kahdenkymmenen vuoden päästä!!

Onko siis mielestäsi/mielestänne epäsopivaa että 19-vuotias korjauttaa etumustaan, vai se että nainen ylipäätään turvautuu kirurgiaan?!

Huh, tuntuu että hajoan tähän aiheeseen, kun en itsekään tiedä mikä olis parasta.. vaan sen tiedän että (vaikka voi kuulostaa vähän pinnalliselta) olis kyllä ihanaa ja mieltä ylentävää jos olis kropassa ees yks kohta mistä vois olla ylpee:) kun on muuallakin vähä ylimääräistä riippuvaa, laihdutin raskauden jälkeen n.30 kiloa.. ja ei varmaan löydy vartalosta ainoatakaan paikkaa missä ei olis arpia, jos ei raskausarpia niin sitten pahan aknen jäljiltä, joka sekään ei lähtenyt itsestään, siihen söin puolen vuoden lääkekuurin.. tuntuu jotenkin epäreilulta, enkä haluais potea huonoa itsetuntoa lopun elämääni!

• 2lapsenäiti
        elvira kirjoitti:

Kiitos neuvoista, mutta mun kohdalla ei taida osa ainakaan toimia.. Tosin täytyy myöntää että olen nyt muutaman päivän kokeillut jo neuvomaasi suihku voide-tekniikkaa ihan asenteella, että jos siitä nyt olis ees pientä apua...Toivotaan parasta...

Mutta liivien käytöstä sen verran että kun ongelma tässä just onkin se, etten kehtaa ottaa rintsikoita pois edes oman miesystävän nähden!! Että enempää rinnat tuskin pääsevät venähtämään, kun pidän liivejä lähes yötä päivää..Olis joskus ihanaa saada tuntea kokonaisvaltainen ihokontakti rakkaan kanssa, mut jotenkin tunnelmaa pilaa se kun tissit valuu kainaloon:/

Nyt tunnen itseni kuitenkin entistäkin masentuneemmaksi, neuvosi olivat hyviä, mutta olenko nyt naiivi jos mielessäni pyörii vain se, että saatan joutua kärsimään näiden riipparintojen takia vielä vuosikymmeniä..Haluan kyllä lisää lapsia, mutta ainakaan tällä hetkellä ei elämäntilanne ole sopiva (opiskelen), joten voi olla että perheenlisäystä siunautuu vasta kymmenen, jopa kahdenkymmenen vuoden päästä!!

Onko siis mielestäsi/mielestänne epäsopivaa että 19-vuotias korjauttaa etumustaan, vai se että nainen ylipäätään turvautuu kirurgiaan?!

Huh, tuntuu että hajoan tähän aiheeseen, kun en itsekään tiedä mikä olis parasta.. vaan sen tiedän että (vaikka voi kuulostaa vähän pinnalliselta) olis kyllä ihanaa ja mieltä ylentävää jos olis kropassa ees yks kohta mistä vois olla ylpee:) kun on muuallakin vähä ylimääräistä riippuvaa, laihdutin raskauden jälkeen n.30 kiloa.. ja ei varmaan löydy vartalosta ainoatakaan paikkaa missä ei olis arpia, jos ei raskausarpia niin sitten pahan aknen jäljiltä, joka sekään ei lähtenyt itsestään, siihen söin puolen vuoden lääkekuurin.. tuntuu jotenkin epäreilulta, enkä haluais potea huonoa itsetuntoa lopun elämääni!

Ei minua ainakaan vaivaa se, jos toiset äidit hoitavat tilanteensa toisella tavalla kuin minä itse. Sitä minä vain olen tahtonut sanoa, ettei siihen silikonihommaan ihan täysin ajattelematta kannata lähteä, jottei sitten kaduta jälkeenpäin. Minä voin vain omalta kohdaltani sanoa, että minä itse suorastaan PELKÄÄN ajatusta siitä, että ottaisin itse silikonit ja niistä aiheutuisi jotakin haittaa... Mieluummin menisin johonkin korjausleikkaukseen, jossa niitä liikoja nahkoja poistettaisiin, mutta onneksi vältyin senkinlaiselta leikkelyltä...

Eli en minä halua että kukaan tuntee itseään mitenkään vähempiarvoisemmaksi minun kommenttieni takia, vaan tosiaankin halusin vain varmistaa ettette ihan vähässä kummassa niihin silikoneihin päädy. En voi ollenkaan asettua kenekään suuririntaisen asemaan, kun itse en kuitenkaan B-C -kuppia suurempaa rintavarustusta omista... Mutta kyllä minunkin rintani näyttivät TODELLA karmeilta rukkasilta ensimmäisen imettelyn päätyttyä, eli kyllä minulla asiasta sentään ON omaa kokemusta! Se kylmän suihkun jälkeen rasvailu on kätevää, kun iho supistuu vähän kokoon, mutta jos rinnat ihan roikkuu eikä nännit näpötä, niin silloin se rasvaaminen ei tunnu kovin kiehtovalta ajatukselta... Eli pitää vain ajatella ja tehdä paljon sellaista, mikä saa ne nännit näpöttämään, niin kyllä se siitä!

Mutta todellakin, en minä ainakaan paheksu ketään, joka siinä tilanteessa meneekin ottamaan ne silikonit! Ehkä se on uskalluksestakin kiinni, mene ja tiedä...!

• minna
        elvira kirjoitti:

minäkin olen vasta 19 ja masentaa nämä nahkapussit niin pirusti !!
        en haluaisi valittaa koska tiesin kuitenkin mihin ryhdyin, mutta en aijo sitä kieltääkkään ettenkö tekisi melkein mitä vain että saisin ne kiinteät ja pyöreät ihanat rintani takaisin.

jos minulla vain olisi varaa, melko varmasti kävisin leikkauttamassa rintani.
        nyt pitänee sitten vaan tyytyä näihin kotikonsteihin, mistä ei ole kyllä apua näyttänyt olevan..

tuntuu niin kamalata nykyään piilotella rintojaan.
        ennen en useimmiten edes käyttänyt rintaliivejä. tykkäsin olla ilman, mutta nyt se ei tulisi kuuloonkaan.
        ja yhteiset suihku reissut mieheni kanssa ovat tietysti jääneet kokonaan. vaikkei miestäni haittaisi, niin minua kuitenkin haittaa.

on hyvä tietää että on kohtalotovereita. meitä on varmasti useampia. kaikkea hyvää sinulle jatkossa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe