Lapsi ja opetustyöhön palkataan lapsiin sekaantujia. Turvallisuusalalle varmaan terroristeja ja seurakuntaan varmaan satanisteja ja lääkäreiksi varmaan narkkeja ja autokouluun varmaan rattijuoppoja siltä vähä rupeaa tuntumaan. Olisko aika tehdä muutosneuvottelut rekrytoijille jos tulos on tämä!
On se kumma paikka tuo nivala
5
1150
Vastaukset
- Anonyymi
Normaali meno Nivalassa.
- Anonyymi
Eihän sitä palkatessa välttämättä tämmöset asiat tuu ilmi. Mutta siinä on tehty virhe että tätä touhua on katseltu läpi sormien vuosien, vuosikymmenten ajan!!!! Tässä vaarannetaan lasten kehitys ja turvallinen ympäristö todella rajusti, joten kyllä olisi pitänyt kenkää antaa heti kun ensimmäiset jutut on tullut ilmi. Tämmöset ei päänsilittelyllä parane. Kuten nytkin huomaa niin kyseinen opettaja ei muka edes ymmärrä tehneensä mitään väärää. Luulen että ihminen on jotenkin mieleltään kieroutunut jos ei ymmärrä mikä on oikein ja mikä väärin.
- Anonyymi
Ragebait
- Anonyymi
Tainu jäbät pitää naisopet tyytyväisenä,eihän tämä muuten ois näin kauan jatkununna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179