Jippii Viinaa Verkosta Kotiin

Anonyymi-ap

Alkosta ja lähikaupasta. Miten siinä käy?
Moni muukin tekee kotona etätyötä ja
nyt on lakimuutos kotiinkuljetuksesta
lähellä. Voimmeko olla käyttämättä jos
Alkon hyllyt tulevat oven taakse. Kyllä ja Ei
Alkaa valtava rumba. Onko mieluinen ateisteille.

10

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Onko mieluinen ateisteille.”

      Meinaatko, ettei alkoholin etämyynti ja etätyö sovi yhteen ilman Jeesusta ja helvetillä uhkailua? Voin kertoa, että kyllä onnistuu, ainakin ateisteilla. Toki teisteillä impulssikontrolli on huonompi, joten Jeesus, helvetti ja etämyyntikielto on ihan paikallaan, mutta pääosalle suomalaisia toimii myös ilman niitä.

    • Anonyymi

      Koska nyt alkoholin ostaminen ulkomailta on laillista,
      Niin kohtapuoliin voit Woltata kossua kotiin Alkosta.
      Lisäpuolto. Nyt ulkomailta tilattuna, ostaja järjestää erillisen toimituksen itsenäisesti. Jos tähän uuteen malliin mennään, niin Alkon myynti kohisee ylös.
      Me uskovat voimme tilata. Ei tarvitse nolostua itse
      myymälässä, kaulukset pystyssä. Näkikö kukkaan.

    • Anonyymi

      Koittaa Apukoululaisen onnen päivät! Tarvii käydä vain tekemässä JH seisontaa kadun varressa ja viinat voi tilata salaa kotiin!

    • Anonyymi

      Vaikuttaa suoraan kansanterveyteen ...
      Ja kuolleisuuteen...ja perheväkivaltaan

      .jos kovaa
      viinaa saa tilattua kotiovelle..

      Alkoholistit ja muuten huonosti
      liikkuvat...eivät tarvitse Taksia enää
      Eivät " käy hakemassa " Ystävää apuun

      Moni heittää Wolttia onnesta
      Suomalaiset eivät ole valmiita
      KossuaKotiin joka säällä vaikka
      Järkky krapula päällä.

    • Anonyymi

      Todella mukavaa, että myös huonojalkaisia ajatellaan ja heille järjestetään tasavertainen mahdollisuus hankkia alkoholia turvallisesti. Mitä järkeä siinä muka on, että vaikeasti liikkumaan pääsevät kaatuilevat luunsa ja ostamansa tuotteet rikki? Ei tämä maa pelkastään terveitä varten ole!!!

      Kaikille haku kaupasta ei onnistu helposti, vaikka uskovaiset saavat rukoilemalla kirkkoviininsä ilmateitse kotiinsa. Mikä yksinoikeus uskovaisilla on lotrata "Jeesuksen verellä", mutta muut eivät saisi niin tehdä? Vapaus kotimyynnille!!!!

    • Viina on vihtahousun päihdyttävää ja estoja vapauttavaa kivesnektaria. Papitkin kuulemma alkaa katselemaan kuoripoikia sillai tuhmasti.

      • Anonyymi

        Ei siihen viinaa tarvita, kun hormoonit hyrrää. Testosteronia se on!!!


    • Anonyymi

      Alkoja on joka ilmansuunnalla, .mutta
      matkaa on. Siksipä ei ole tullut käytyä.
      Eli on tämä hyvä juttu. Viimeksi tilasin
      Hurjat 30 litraa viiniä naapurimaasta ja
      vuoden kesti. Näin suuria määriä ei tule
      varmastikaan lakiin. Komppania kuriireita
      Laatu konjakkia vain. Suomalaiset haluaa
      että raha jää maahan.

    • Anonyymi

      eikös kaikki jotka käyttävät alkoholia runsaasti ole jo tilanneet konttikaupalla ulko ovelle ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe