Nurinkurista, mutta (hyvää yötä)

Anonyymi-ap

mahdollisuus elämän polkujen yhtymiseen oman puolikkaan kanssa kasvaa sitä enemmän, mitä enemmän osaa olla tasapainoisella tavalla yksinään. Jos kohtaa ihmisen, jonka vaikutuksesta alkaa tavallista enemmän rakentaa itseään, on löytynyt iso kimpale kultaa. Sitten ei tunne itseään yksinäiseksi yksinkään ollessa ja lopulta ei tarvitse olla yksinäinen eikä yksinkään.

https://www.youtube.com/watch?v=wtT3qs96yb0

12

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kohdannut jo sen ihmisen?

• Anonyymi

Kyllä olen ❤️ -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen ❤️ -ap

Näitkö hänet tänään? Naisen?

• Anonyymi

En minä ainakaan ole yksin ollessa yksinäinen. Ihan hyvin viihdyn.

• Anonyymi

Sama.

• Anonyymi

Olet se hyvä kirjoittaja, joka kirjoittaa täyttä asiaa. Omalla kohdallani vaan en ole tavannut puolikastani. Olisin toivonut, että hän olisi sitä ollut. Olen häntä rakastanut vuosia. Se kaikki on minulle tapahtunut kyllä, että olen joutunut kohtaamaan kipuni ja haavani hänen jälkeensä. Hän oli se liikkeelle paneva voima, peili, että jouduin kohtaamaan traumani ja ottamaan kasvukivut vastaan. Mutta minun palkintoni ei mitä ilmeisimminkään tule olemaan yhteinen rakkaus hänen kanssaan, vaan jotain muuta. Ehkä opin olemaan itselleni tuki ja turva. Olen koko elämäni ollut sellainen yksinselviytyjä.

Ehkä opin vielä nauttimaan yksinäisyydestäni ja omasta seurastani ja saan vielä ne energiat takaisin, mitkä kokemani vastoinkäymiset viime vuosina minulta vei. Enkä odota mitään suhdetta pelastamaan minua yksinäisyydeltä. Jokaisella meillä on erilainen elämänpolku, erilaiset oppiläksyt. Nyt ei minulle tainnut tulla sitä sielujen yhdistymistä tässä elämässä. Tai sitten se tulee jonkun muun, kuin hänen kanssaan. Kunhan osaan irrottautua. Yksin en täysin kuitenkaan ole, on olemassa rakkaita, läheisiä ihmisiä.

• Hirmu hyvä kirjoitus. Kyllä sä vielä tapaat sen puolikkaasi. Nyt taidat olla siihen valmis?

• Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

Hirmu hyvä kirjoitus. Kyllä sä vielä tapaat sen puolikkaasi. Nyt taidat olla siihen valmis?

En ole varmaan vielä valmis, olen aika hajalla. Kun on niitä muita elämän ongelmia, jotka ei liity edes rakkauselämään. Mutta kiitos kauniista sanoistasi ❤️

• Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

Hirmu hyvä kirjoitus. Kyllä sä vielä tapaat sen puolikkaasi. Nyt taidat olla siihen valmis?

Oon tavannut jo ja oon valmis

• Anonyymi

Minäkin kohdannut puolikkaani ja itselle elämä liikkuu niin että rauhan tunne on kasvanut kun koko ajan hahmottuu paremmin se että mikä tulee tehdä ennen kuin olisimme yhdessä.

• Anonyymi

Hyvää yötä ihanalle

• Anonyymi

Hyvää yötä hänelle, vielä ihanammalle ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      26
      4051
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      132
      3987
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      55
      3458
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      20
      3435
    5. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3407
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      63
      3270
    7. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      29
      2955
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81