mahdollisuus elämän polkujen yhtymiseen oman puolikkaan kanssa kasvaa sitä enemmän, mitä enemmän osaa olla tasapainoisella tavalla yksinään. Jos kohtaa ihmisen, jonka vaikutuksesta alkaa tavallista enemmän rakentaa itseään, on löytynyt iso kimpale kultaa. Sitten ei tunne itseään yksinäiseksi yksinkään ollessa ja lopulta ei tarvitse olla yksinäinen eikä yksinkään.
https://www.youtube.com/watch?v=wtT3qs96yb0
Nurinkurista, mutta (hyvää yötä)
12
491
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kohdannut jo sen ihmisen?
- Anonyymi
Kyllä olen ❤️ -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen ❤️ -ap
Näitkö hänet tänään? Naisen?
- Anonyymi
En minä ainakaan ole yksin ollessa yksinäinen. Ihan hyvin viihdyn.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Olet se hyvä kirjoittaja, joka kirjoittaa täyttä asiaa. Omalla kohdallani vaan en ole tavannut puolikastani. Olisin toivonut, että hän olisi sitä ollut. Olen häntä rakastanut vuosia. Se kaikki on minulle tapahtunut kyllä, että olen joutunut kohtaamaan kipuni ja haavani hänen jälkeensä. Hän oli se liikkeelle paneva voima, peili, että jouduin kohtaamaan traumani ja ottamaan kasvukivut vastaan. Mutta minun palkintoni ei mitä ilmeisimminkään tule olemaan yhteinen rakkaus hänen kanssaan, vaan jotain muuta. Ehkä opin olemaan itselleni tuki ja turva. Olen koko elämäni ollut sellainen yksinselviytyjä.
Ehkä opin vielä nauttimaan yksinäisyydestäni ja omasta seurastani ja saan vielä ne energiat takaisin, mitkä kokemani vastoinkäymiset viime vuosina minulta vei. Enkä odota mitään suhdetta pelastamaan minua yksinäisyydeltä. Jokaisella meillä on erilainen elämänpolku, erilaiset oppiläksyt. Nyt ei minulle tainnut tulla sitä sielujen yhdistymistä tässä elämässä. Tai sitten se tulee jonkun muun, kuin hänen kanssaan. Kunhan osaan irrottautua. Yksin en täysin kuitenkaan ole, on olemassa rakkaita, läheisiä ihmisiä.Hirmu hyvä kirjoitus. Kyllä sä vielä tapaat sen puolikkaasi. Nyt taidat olla siihen valmis?
- Anonyymi
AliasOSOS kirjoitti:
Hirmu hyvä kirjoitus. Kyllä sä vielä tapaat sen puolikkaasi. Nyt taidat olla siihen valmis?
En ole varmaan vielä valmis, olen aika hajalla. Kun on niitä muita elämän ongelmia, jotka ei liity edes rakkauselämään. Mutta kiitos kauniista sanoistasi ❤️
- Anonyymi
AliasOSOS kirjoitti:
Hirmu hyvä kirjoitus. Kyllä sä vielä tapaat sen puolikkaasi. Nyt taidat olla siihen valmis?
Oon tavannut jo ja oon valmis
- Anonyymi
Minäkin kohdannut puolikkaani ja itselle elämä liikkuu niin että rauhan tunne on kasvanut kun koko ajan hahmottuu paremmin se että mikä tulee tehdä ennen kuin olisimme yhdessä.
- Anonyymi
Hyvää yötä ihanalle
- Anonyymi
Hyvää yötä hänelle, vielä ihanammalle ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759512Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872080Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377