Keskustapuolue haluaa lisätä rajusti maahanmuuttoa Suomeen.

Anonyymi-ap

9

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kepulisti on unohtanut maanviljelijän.

• Anonyymi

Juha Sipilä maahanmuutto 2015

Islamilla samat ajatukset ja värit?

Tere kok sen sanoi

• Anonyymi

" Keskustan ehdotuksen mukaan työnhakuviisumilla ei olisi kuitenkaan mahdollista saada sosiaaliturvaa. "

En ihan varma miten asioita voidaan tulkita mutta käsittääkseni perustuslaki ei anna myöden toimia näin ja se nykyisellään este tälle toiminnalle.

• Anonyymi

hyh

• Anonyymi

jyväjemmarit ajaa pari kertaa raktorilla pellossa vuodessa 🤔
      vittu nykyiset viljat 20cm varttaa ja aivan saatanan tiheässä jyviä 🤣
      on se maajussilla helppoa nykyään ja vielä tukirahat juoksee

• Anonyymi

Suomessa on nyt n 180 000 ulkomaalaista koululaista ja opiskelijaa
      Jokainen voi laskea mitä se maksaa suomelle

• Anonyymi

Vastuuttomat ryhmät, Vas vihreät kulttuuri marxistit, sekä markkina Liberalisti oikeisto ovat se haitta Suomelle.
      Koska molemmat , nämä uskomus idealismiin uskovat ääripäät, haluaa Suomen alasajoa ja muutosta kehitysmaaksi. Visiona on ollut Keinottelun kiskonnan, turvattomuuden ja terrorin, anarkian ja pervouden maa !

Julkisuudessa, mediassa pyörii monia, ei tosia asioita. Ja niitä hoetaan, toistetaan. Ollaan eu nato median alla, kuuntelu-oppilaina. Itsenäisyys on hävinnyt.
      Ja tilalla on seurailu politiikka ja eri lobbarit.
      Todellisuudessa, asiat ovat toisin.. - Esim.. Meillä on työvoimaa yli tapeen.
      Ja lisää tulee kun julkista hallintoa pienennetään.
      Ja ihmisiä siirretään tuottavan työn ääreen. Lisänä on automaatio.
      - Jos pysytään tosiasioissa, niin Suomen, arktisen kylmän maan tulisi pysyä maltillisen väestön kasvun maana.
      Ja tulisi hoitaa omia asioita itsenäisesti , esim.. sotkeutumatta suurvalta-asioihin.
      Tai ei esim.. pidä toimia yksipuolisesti nettomaksajana eu talous pelissä. Täytyisi siis osata sitä eu-talouspeliä !!.

Omaa ulko- ja talous- ja sisäpolitiikkaa tulee hoitaa Omalle maalle järkevästi.
      ( ----eikä niin, kuten on tehty vuosikymmeniä, - seurailu politiikalla, uskomus politiikalla, -- josta tuloksena on taantuva, turvaton, yli-velka valtio, ulkoa ohjattu velkamaa.. ulkoa ohjattuna ajautuva maa, joka muuttuu tällä menolla kehitysmaaksi..).

Järkevää politiikkaa on poliittinen tosiasioiden ymmärrys, talous realismi.
      Ja nopeasti tulee eri ongelmat, virheet, turhat menot ja trendi idealismin aiheuttamat kulut rajoittaa.
      esim.
      - verovarojen tuhlaus harha idealismiin,
      - täys ylläpito kela-lomat ulkomaalaisille tulee lopettaa !
      Koska On järjetöntä maksaa täysi sosiaaliturva ulkomaalaisille.
      - raha lahjana, ilman työ- tai sopeutumis velvollisuutta, lomailuun täys ylläpidossa !!
      - Se ns. "pakolais-teollisuus" ja "pakolais-politiikka" ovat täysin korruptoitunutta verovarojen tuhlausta, - tulonsiirto businesta. Joka tulee lopettaa !!
      rikollisena toimintana.

• Anonyymi

Meidän olli....

• Anonyymi

keskustan maahanmuutto paperissa ei lasketa kustannuksia

kuten ei missään suomen poliitikkojen papereissa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe