Tiesitkö, Minja Kosela: Vasemmisto haluaa rahaa kaikille eikä vastuuta kellekään!

Anonyymi-ap

Kyllä!

"Vasemmisto haluaa rahaa kaikille eikä vastuuta kellekään!"

Näin lukee Minja Koskelan nettisivuilla!
Huh!

28

336

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Minulla on kokemusta myös puhelinmyynnistä, kassatyöskentelystä, hotellisiivoojan työstä ja musiikkileikkikoulun opettajana toimimisesta. Olen kirjoittanut kolme tietokirjaa (Ennen kaikkea feministi, Karisto 2019; Toisin tehty – keskusteluja koulusta (yhdessä Elina Tuomen kanssa), S&S 2020; Äidiksi tuleminen, Into 2021).''

• Anonyymi

Oikeisto taas jakaa rahaa niille, joilla sitä on jo muutenkin muita enemmän ja siirtää kaiken vastuun niille, joilla ei ole rahaa eikä mahdollisuutta vaikuttaa mihinkään.

Juuri siten hallitus on nyt toiminut.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Oikeisto tienaa itse rahansa ja saa jakaa niitä miten haluaa.

Vastuu, jota oikeisto haluaa, on se että ottaa itse vastuin omasta elämästään eikä syytä yhteiskuntaa epäonnistumisestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeisto tienaa itse rahansa ja saa jakaa niitä miten haluaa.

Vastuu, jota oikeisto haluaa, on se että ottaa itse vastuin omasta elämästään eikä syytä yhteiskuntaa epäonnistumisestaan.

Näin vassut toimii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin vassut toimii

Eli ovat yhteiskuntaa syyttämässä

• Anonyymi

Oikeisto yrittäjät työllistää ja rahat menee duunareille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

https://minjakoskela.fi/keskustelu-sosiaaliturvasta-kuihtui-nyt-puhutaan-perustulosta/

Tuoltahan tuo löytyy:

'Somen oikeistosiipi räjähti. Vasemmisto haluaa rahaa kaikille eikä vastuuta kellekään! Koskela kannattaa loisimista! Ei minun verorahoillani! Iltalehdessä julkaistiin erillinen kommenttipuheenvuoro otsikolla: Minja Koskela teki linjauksen, jota ei voi ymmärtää. “Meillä on tulevaisuudessa muutenkin aivan liian vähän työllisiä suhteessa työvoiman ulkopuolella oleviin. Tähän yhtälöön ei sovi terveiden työikäisten ideologinen lorvailu”, tekstissä todettiin.'

• Anonyymi

Joo, kyllä pitää työhaluttomat ensin pakottaa töihin, ettei töitä etsivät vaan pääse töihin.

• Anonyymi

Oikeistopopulismia
        Eläköön EU-liittovaltio Saksan johtamana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kyllä pitää työhaluttomat ensin pakottaa töihin, ettei töitä etsivät vaan pääse töihin.

Työhaluttomat vain usein on narkkareita ja mieleltään sairaita. Kuka niitä vapisivia hemmoja ottaa töihin.

• Anonyymi

En tiennyt, enkä löytänyt. Mutta satuin etsiessäni näkemään, että onpa hän korkeasti koulutettu; musiikin tohtori ja yhteisuntatieteiden maisteri.

Missä se siellä sivuilla lukee?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tiedät!

Se löytyy hänen blogi -osiostaan otsikolla" "Keskustelu sosiaaliturvasta kuihtui – nyt puhutaan perustulosta!"

( https://minjakoskela.fi/keskustelu-sosiaaliturvasta-kuihtui-nyt-puhutaan-perustulosta/)

Niin näetpä itsekin, että siellä lukee niin!!
        Eli tuolleen:

"Vasemmisto haluaa rahaa kaikille eikä vastuuta kellekään!"

Eli siis tämä, minkä joku yllä julkaisi:

'Somen oikeistosiipi räjähti. Vasemmisto haluaa rahaa kaikille eikä vastuuta kellekään! Koskela kannattaa loisimista! Ei minun verorahoillani! Iltalehdessä julkaistiin erillinen kommenttipuheenvuoro otsikolla: Minja Koskela teki linjauksen, jota ei voi ymmärtää. “Meillä on tulevaisuudessa muutenkin aivan liian vähän työllisiä suhteessa työvoiman ulkopuolella oleviin. Tähän yhtälöön ei sovi terveiden työikäisten ideologinen lorvailu”, tekstissä todettiin.'

Mutta kiitos vain trollailusta. En koskaan tiennyt hänen olevan noin korkeasti koulutettu, kun ei ole sinällään kiinnostanut. Nyt tuli sitten käytyä sivuilla ja opittua Koskelasta muutamia positiivisia asioita.

• Anonyymi

Niin no, eihän se vastuu taida kuulua kommunistien pelikirjaan!

• Anonyymi

Pistä jo viinapullo pois ketjun aloittaja öyhöttäjä.

• Anonyymi

Vastuuttomat ryhmät, Vas vihreät kulttuuri marxistit, sekä markkina Liberalisti oikeisto ovat se haitta Suomelle.
      Koska molemmat , nämä uskomus idealismiin uskovat ääripäät, haluaa Suomen alasajoa ja muutosta kehitysmaaksi. Visiona on ollut Keinottelun kiskonnan, turvattomuuden ja terrorin, anarkian ja pervouden maa !

Julkisuudessa, mediassa pyörii monia, ei tosia asioita. Ja niitä hoetaan, toistetaan. Ollaan eu nato median alla, kuuntelu-oppilaina. Itsenäisyys on hävinnyt.
      Ja tilalla on seurailu politiikka ja eri lobbarit.
      Todellisuudessa, asiat ovat toisin.. - Esim.. Meillä on työvoimaa yli tapeen.
      Ja lisää tulee kun julkista hallintoa pienennetään.
      Ja ihmisiä siirretään tuottavan työn ääreen. Lisänä on automaatio.
      - Jos pysytään tosiasioissa, niin Suomen, arktisen kylmän maan tulisi pysyä maltillisen väestön kasvun maana.
      Ja tulisi hoitaa omia asioita itsenäisesti , esim.. sotkeutumatta suurvalta-asioihin.
      Tai ei esim.. pidä toimia yksipuolisesti nettomaksajana eu talous pelissä. Täytyisi siis osata sitä eu-talouspeliä !!.

Omaa ulko- ja talous- ja sisäpolitiikkaa tulee hoitaa Omalle maalle järkevästi.
      ( ----eikä niin, kuten on tehty vuosikymmeniä, - seurailu politiikalla, uskomus politiikalla, -- josta tuloksena on taantuva, turvaton, yli-velka valtio, ulkoa ohjattu velkamaa.. ulkoa ohjattuna ajautuva maa, joka muuttuu tällä menolla kehitysmaaksi..).

Järkevää politiikkaa on poliittinen tosiasioiden ymmärrys, talous realismi.
      Ja nopeasti tulee eri ongelmat, virheet, turhat menot ja trendi idealismin aiheuttamat kulut rajoittaa.
      esim.
      - verovarojen tuhlaus harha idealismiin,
      - täys ylläpito kela-lomat ulkomaalaisille tulee lopettaa !
      Koska On järjetöntä maksaa täysi sosiaaliturva ulkomaalaisille.
      - raha lahjana, ilman työ- tai sopeutumis velvollisuutta, lomailuun täys ylläpidossa !!
      - Se ns. "pakolais-teollisuus" ja "pakolais-politiikka" ovat täysin korruptoitunutta verovarojen tuhlausta, - tulonsiirto businesta. Joka tulee lopettaa !!
      rikollisena toimintana.

• Anonyymi

Onko minja koskela globalisti?...
      Eläköön liittovaltio ja yhteisvelka. JopaSaksa on tällä kannalla. Minja Koskela on ajan tasalla. Toisin kuin neoliberalistitminja näyttää oivaltaneen Saksan linjan nerouden maailmanvaltioiden puristuksessa, vain valuuttakikkailulla kisassa pärjää. Jääräpäinen vahvan valuutan ylläpito on liian kallista ja vain tulonsiirto kiinaan ja usanon aika päästää euro kellumaan, kuin markka -90 luvulla eikö kokoomus oppinut mitään -90 luvun lamasta?

• Anonyymi

Eikö kansanedustajana pääse työterveyshuollon mielenterveyspalveluihin?

• Anonyymi

Ei puhu tuo ihminen missä ruoka pitäisi tuottaa

• Anonyymi

Maailman tärkeimmän asian unohti. Ei ainakaan sattunut silmään olisiko maininnut ruuantuotannosta mitään. Ainiin, vassuille ruoka tulee kaupasta. Siitä heillä ei näytä olevan harmainta hajua mistä se sinne tulee ja millä tuottajahinnalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailman tärkeimmän asian unohti. Ei ainakaan sattunut silmään olisiko maininnut ruuantuotannosta mitään. Ainiin, vassuille ruoka tulee kaupasta. Siitä heillä ei näytä olevan harmainta hajua mistä se sinne tulee ja millä tuottajahinnalla

Ihmisen elossapysymisen kannalta tärkeimmän asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän ruuan tuotannon. Maanviljely tuttua.olen demari.

• Anonyymi

Tekoäly pelastaa?

• Anonyymi

Vasemmistolainen ei tietysti voi ymmärtää, että oikeistolaiset lopettavat heti työn teon jos vaan pääsevät sosiaalituelle. Sellainen maailma on, puolillaan ja enemmänkin täysin moraalittomia oikeistolaisia, jotka pitää pakottaa ja potkia tekemään edes jotain hyödyllistä.

• Anonyymi

Hyvää öyhötystä. Kerrassaan aivotonta ja päihdytyävää. Nyt sitä kierroslukua isommalle ja sumutorvet ujeltamaan. Megaspurgumaaniset lakivalvojaiset päättävät, että aliittaja öyhättää paskaa. Hahhh. Näin se on. Käskyjen noudattamisesta jättäminen on varaallista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14351
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      147
      3809
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3722
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1492
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      367
      1459
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      13
      1290
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      45
      1236
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      981
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      918
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      91
      763
    Aihe