Nolasi itsensä ja hallituksen äsken perusteellisesti kyselytunnilla.
Sääliksi käy ministeri Juusoa.
46
227
Vastaukset
- Anonyymi
Juuson mökkitielle löytyi rahoitus, mutta Oulaskankaan yöpäivystykselle ei.
- Anonyymi
Jep 0.9 milj
- Anonyymi
Millä tavalla ? Koita nyt edes hiukan skarpata.
- Anonyymi
Menisi takaisin hoitamaan aviotonta tytärtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisi takaisin hoitamaan aviotonta tytärtään
Vittu mitä et ymmärtänyt noin yksinkertaisessa kysymyksessä ? Koita tosiaan hiukan skarpata ja opettele käyttäytymään.
- Anonyymi
"Sääliksi käy ministeri Juusoa."
Empatia ei kuulu politiikkaan. (Riikka Purra).- Anonyymi
Kuinka ryhmä sinä oikein olet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka ryhmä sinä oikein olet ?
Minä olen yhden hengen ryhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti, se tyhmä ryhmä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
otatko suihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
otatko suihin?
Paljonko maksat suihinotosta, olen aika PA!
- Anonyymi
Juuso kuuluu siihen lukuisaan kaartiin persujen ministereitä jotka ovat asioista täysin pihalla : )
- Anonyymi
Taitava koomikko.
- Anonyymi
Faijasi nolasi, olisi vaan laskenut koko lastinsa lakanoille, tippa lirahti sisään ja lopputulos mölyää täällä ????
- AnonyymiUUSI
Eikä pelkästään mölyä vaan se pieree todella lujaa!
- Anonyymi
Sopii hyvin ps porukkaan,täys roistoja koko sakki
- Anonyymi
Mitäpä juusto on nyt kysellyt
- Anonyymi
Näki silmistä miten hänen teki mieli mennä piileksimään. Kaikki jyrähtelivät hänelle vuorotellen ja Juuso vieritti tuttuun tyyliin vastuuta muualle.
- Anonyymi
Juuson motivaatio hoitaa asioita loppui samantien kun Purra lupasi hänelle miljoonan kotitien. Seuraavalla kerralla palkkiota ei kannata antaa heti aluksi vaan vasta sitten kun hommat on suoritettu kunnialla.
- AnonyymiUUSI
Juuso on viisaudella mitattuna persujen eliittiä.
- AnonyymiUUSI
Leipoo kuitenkin kenttään kaikki demarit.
- AnonyymiUUSI
Persut ovat epäpäteviä ja tietämättömiä. Tìetämättömien sinne äänestämiä. Kouluttamattomat tavikset eivät politiikassa osaa toimia. Monimutkaisiin ongelmiin ei ole yksinkertaisia ratkaisuja.
- AnonyymiUUSI
Sääliksi käy demareita, tyhmempiä kuin aasit.
- AnonyymiUUSI
Oppositio itkee yhdenvertaisuudesta, Suomessa asunut ihmisiä vuosikymmenet niillä alueilla, joista on jumalaton matka ollut aina lääkäriin, eikä ne urputa samalla tavalla kuin tänään kyselytunnilla oppositio, joilla on ilmainen lääkäri vieressä.
- AnonyymiUUSI
Demareita ei säälitellä.
Sdp on
kamala puolue
Sdp: ssä on hirveitä ihmisiä.
En tykkää !- AnonyymiUUSI
SDP ON PARAS! EI TARVITAKAAN SÄÄLIÄ, VAAN LUU KURKKUUN JA MENOKSI!
HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE ELÄMÄN TAISTOIHIN!
- AnonyymiUUSI
Oppositiota vitutti kun Juuso puhui totta: SDP ja Kepu deletoi sotea maakunnissa ja siitä alkoi tämä asiaton nälviminen.
- AnonyymiUUSI
Silmät pyöreinä oli Juuso... on siinä meillä ministeri. Juuson kahden kuukauden työkokemuksesta sairaanhoitajana ei taida olla kovin paljoa apua kun työntää vastuun kaikille muille.
- AnonyymiUUSI
Totta, tuo näköjään unohtuu kysyjiltä itseltään ja saa ministeri Juuson hetkeksi pysähtymään , että kuulinko oikein, ovatko näin pihalla opposition puolella kaikesta, vaikka olen kertonut tämän saman asian jo sataan kertaan heille, ei vaan tahdo mennä perille, esim. se että sotea yritetään pitää yllä opposition tekemän rahoituslaki normien puitteessa, euroja lisättiin n. 2 miljardia lisää.
- AnonyymiUUSI
Kolmekymmentä kirjoitusta mutta kukaan ei vielä kertonut mitä Juuso on tehnyt. Tyypillisiä persuvastauksia.
- AnonyymiUUSI
No sehän se juuri on kun Juuso ei tee mitään vaikka on ministeri. Seisoskelee suu pyöreänä kuin pumpattava barbara ja pyrkii eroon vastuustaan.
- AnonyymiUUSI
Lindman tietää:¤ katsotaan syksyllä 2026¤, oikea tietäjä!!!
- AnonyymiUUSI
Ei säälitä yhtään se valehtelija. Kaikki ne on PS:ssässä.
- AnonyymiUUSI
Perskokkareet antoi yksityisille, kakojen omistamille terveysjäteille 600 miljoonaa euroa, yöäpäivystysten säilyttäminen olisi maksanut 26,5 miljoonaa euroa. Sairaaloiden yöpäivystysten lopettamisesta päätöksen on tehnyt perskokkarehallitus, soteministerinä Kaisa Juuso (persu).
Faktat voi persut poistattaa mutta ne pysyvät silti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perskokkareet antoi yksityisille, kakojen omistamille terveysjäteille 600 miljoonaa euroa, yöäpäivystysten säilyttäminen olisi maksanut 26,5 miljoonaa euroa. Sairaaloiden yöpäivystysten lopettamisesta päätöksen on tehnyt perskokkarehallitus, soteministerinä Kaisa Juuso (persu).
Faktat voi persut poistattaa mutta ne pysyvät silti.Anonyymi
2025-10-10 08:37:33
Ropeli taas räplättää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Faktat voi persut poistattaa mutta ne pysyvät silti.Missä ongelma ap sinun aikoinaan vaatiessa aatesisartesi kanssa kotikaupunkisi eroa kuntayhtymästä sotepalveluiden ulkoistamiseksi yksityiselle kuntaliitosten välttämiseksi?
- AnonyymiUUSI
Oppositio haluaa jo vuokralääkäri työllä pyörivälle lisää vuokralääkäri yöpäivystystä ja samaan aikaan huutavat kita punaisena terveysjätit vie kaikki eurot meiltä.
- AnonyymiUUSI
Miksi perskokkareet antoi rahat yksityisille terveysjäteille? Kokoomus on aina halunnut yksityistää terveydenhoidon ja nyt apupuolue persujen avulla se onnistuu.
- AnonyymiUUSI
Tämä Juuso on hankkinut jo nyt legendaarisen maineen hyödyllisenä hölmönä, joka on härski kokoomuksen sätkynukke
- AnonyymiUUSI
Oulaskankaan paisuttelu on pelkästään demarien ja apupuolue kepun vaalipropagandaa.
- AnonyymiUUSI
Suvakit tekevät kaikkensa jotta yöpäivystys säilyy. Mutta nyt on aikuiset hallituksessa ja sulkemispäätös on tehty! Päivystyksen hinnalla voi palkata monta yksityislääkäriä pääkauounkiseudulle!
- AnonyymiUUSI
Juuso ei tarvitse mitään sääliä, kohta menee hallitus vaihtoon, potkastaan pois niinkuin orpo, purra, grahn-laasonen ym. kahjot!
- AnonyymiUUSI
Tämä hallitus on jo niin nolannut itsensä ettei mitään rajaa!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1285363HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164775Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu853971Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833320- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221322- 171318
- 421215