Tokikaan ei ollut vastausta. Tokikaan ei ottanut vastuuta.
Keskustan Hilkka Kemppi sanoi, että kyse ei ole keskustan pelottelusta vaan ihmisten huolista.
– Esimerkiksi Oulaskankaan osalta hyvinvointialue on todistanut tässä talossa, että heille tulee lisää kustannuksia, he eivät säästä, Kemppi sanoi.
Kemppi kysyi Juusolta, kuinka paljon hän uskoo Oulaskankaan henkilöstön siirtyvän uuden työpaikan perässä, kun matkat pitenevät huomattavasti.
Hilkka Kemppi sai Kaisa Juuson hiljaiseksi.
– Minulla on se käsitys, että useimmille on tarjottu muuta työtä. Tällä hetkellä, kun vielä osalla alueista, etenkin pohjoisessa, on pulaa hoitajista, uskon vakaasti, että kaikille töitä löytyy. Ehkä vähän eri paikassa sitten ja ei ole kolmivuorotyötä, kuten ennen on ollut, Juuso aloitti puheenvuoronsa.
Seuraavaksi Juuso piti noin kymmenen sekunnin tauon ja näytti miettivän, mitä seuraavaksi sanoisi. Sen jälkeen puhe jatkui ja Juuso sanoi, että nykyiset oppositiopuolueet ovat lakkauttaneet satoja terveysasemia ja vuodeosastoja.
Voi Kaisa ressua, se valittiin persiin persujen parhaana!
Kaisa Juuso jäätyi koko eduskunnan edessä
8
227
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kaisa on selkeästi katkera kun ei veronmaksajien rahoilla saanut vielä kesämökin pihaan asfalttia vedettyä kun on tiekin nyt mökille kunnossa....
- Anonyymi
Siinä näette juuso on kaikkien aikojen tyhmin ministeri. Näyttää aivan hamsterilta pyöreät posket täynnä ruokaa. Miten noin tyhmä voi olla ministerinä. No tyhmiä taitaa olla kaikki ministerit. Orpokaan ei osaa käyttäytyä edes valkoisessa talossa koko maailma nauraa ja hyvä niin orpokin lihonnut kuin syöttöporsas. Hahhh
- Anonyymi
Navetassa viihtyvän näköinen.
Näyttää enemmän maatalous lomittajalta.
"Kaisa Juuso jäätyi" = mietti joitakin sekunteja, ennen kuin jatkoi puhettaan. Arkipäiväisen tavallinen klikkiotsikko.
Ja toiseksi, ihan perustellusti Juuso kritisoi Kepuleiden opponointia, vaikka asia on vakava. Kritiikissä oli painoarvoa mm. sen osalta, että ensihoito kuitenkin jatkuu, joten Kepuleiden kärjistynyt provosointi kuoIemaIIa oli perusteeton, vaikkakin ihan arkipäiväistä kapinaoppisition esitystä.
Sdp:n Borat Kämynen yritti epätoivoisesti lisätä hiillostusta änkyttämällä, että "ministerit naureskelee edustajien vastauksille ja vähättelee kansalaisten huolia". Kansalaisten huolille kukaan ei todellakaan naureskele, mutta opposition peIIeiIy sen sijaan on useinkin aiheuttanut naurunpurskahduksia.
☝🏻🙄- Anonyymi
Tokikaan Sanna Marin toki saman teki jo kesäloman lipussa lopussa
Olen väsynyt
Tokikaan Outoa kun oli lomalla - Anonyymi
Itsehän perskokkareet on lakkauttaneet terveyskeskuksia.
Hallitus leikkasi sotesta heti alkuun 1,4 miljardia ja leikkaukset
jatkuvat. Pakko sulkea terveydenhuoltopaikkoja.
Leikatut rahat hallitus pörriäisille. - Anonyymi
Juuso kunnostutti kotitiensä. Hinta veronmaksajille 900000 euroa.
https://yle.fi/a/74-20180129
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470