Nainen pissalla

Anonyymi-ap

Kiihottaako muita katsella kun nainen istuu pissalla tai on kyykkypissalla.

17

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiihottaa nähdä pissan suihkuavan pillusta ja mieluiten mun jäykän kalun päälle....

• Anonyymi

Voisin ottaa sen jäykän kalun

• Anonyymi

Tai jos suuhun lirauttaa.

• Anonyymi

No kuse ja pussaa vittuuko tänne siitä tuut ilmotteleen dorka.

• Anonyymi

No mitäs se meidän määkivä pikkukyyläri nyt tietäsit.

• Anonyymi

Minusta ois kiva jos mies katsoisi kun pissaan esim suihkussa tai ulkona kyykyssä tai hajareisin. Minusta ois myös kiva katsella miehen pissailua.

• Anonyymi

Tykkään todellakin katsella, joskus ihana ennen kun rouva laski posliinipillustaan mökillä. Mukava katsella kun pillu suihkuaa pissaa. Nuolin puhtaaksi, eritoten ihanaa kun saunasta tultiin jäähylle.

Tykkäisitkö katsoa jos runkkaisin munan kovaksi ja ruikkisin sillä kuset... Olisi mukava työntää se sen jälkeen pimpsaan peffaan tai suuhun.

Saisit laskea minun päälle ja suuhun jos haluaisit. M51

• Anonyymi

Tykkäisitkö runkata samalla puoliseisovaa tai seisovaa kyrpää samalla kun kusen. Suudella samalla ja pitää kiinni, ja katsoa välillä kun lentää ja ruiskii menemään? Itse tykkäisin ihan hitosti, kun saisin naisen pitelemään kiinni kun lasken menemään. Rullaat kuivaksi ja ravistelet. Mmmm

• Anonyymi

Mökkisaunalla saunomisen ja kivan kesäisen juotavan välissä ehdottoman kiva käydä siinä kusella. Paikat puhtaana ja ei yleensä maistu väkevältä. Puolin ja toisin voi tuoda pillun nuoltavaksi joissa jälkeen. Hyvin pesty ja kera kustu. Samoin itse... Ravistelun sijaan työntää suuhun. Na.. Pusuja perään

• Olisiko Porin seudulla tuollaista naista?

• Anonyymi

Katselin netistä kun nainen istui kivellä jalat levitettyinä pissasin. Karvat ajettu ja video oli otettu ihan läheltä

• Anonyymi

En varsinaisesti pidä pissa tai muusta vastaavanlaisista leikeistä, kaikki muu kyllä tuttua.
      Mutta täytyy sanoa, että oli yksi kiihottavimmista näyistä, kun näin yhden vanhemman sukulaisnaisen kyykkypissalla ollessamme mustikassa.
      Rouva oli juuri vetämässä housuja alas, kun paikalle takaa.
      Jähmetyin täysin ja jähmettyi kalukin näystä.
      Paljas iso takapuoli, pyllistää minun suuntaan niin, että karvainen kunnon mätäs esillä.
      Se itse pissaaminen ei kiinnostanut, mutta se takapuoli ja karvainen jalkoväli, ei voinut kun jäädä siihen toljottamaan näkyä.

• Anonyymi

Se on. Siihen äkkiä vaan kalu alle ja ihana suihku päälle ja äkkiä kyrpää sisään. Metsässä ei roiskeet haittaa.

• Anonyymi

No mitäs possu täällä röhkit. Painu pahnoilles haiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on. Siihen äkkiä vaan kalu alle ja ihana suihku päälle ja äkkiä kyrpää sisään. Metsässä ei roiskeet haittaa.

No empä taida, mutta mustikkaan lähden kyllä innolla jatkossakin, jos tuo rouva mukana ja koitan kuljeskella sen verran likellä, jos näkisi vielä tuon mielettömän kiihottavan näyn.

• Anonyymi

Kerran näin naisen kyykypissalla. En nähnyt pillua mutta nainen oli niin söpön näköinen housut polviin laskettuna, pylly paljaana ja levitettyjen jalkaterin väliin suihkusi pissa.

• Anonyymi

Kyykkypissaus on syntinen asento. Olen nähnyt ja aina pitänyt vetää käteen näkymälle

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      100
      2971
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2395
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1926
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1500
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1470
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1355
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      882
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      877
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      826
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      749
    Aihe