SDP hallituksessa lakkoilisi itseään vastaan

Anonyymi-ap

Hallituksen vastaisilla lakoillaan.
Nyt on SDP tippumassa 7 % :tiin, kaikki viittaa siihen. Ei immeiset lakkopuoluetta äänestä.

23

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti se luuseriporukka joka on tottunut nyt elämään muiden laskuun velaksi, saattaa haluta jatkaa ja äänestää vasureita ja SDP saa siinä ohessa anomuksia ilmaisesta ruuasta!

• Anonyymi

Tarkoitit siis ilmeisesti kuitenkin Kokoomusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demareita ! Joille järkätään ilmainen ruoka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis eihän ay liike ole SDP

Silloinhan ei olis kokoomus vai onhan se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ; SDP, kommunistit ja vasurit. Eivät hyväksy siihen mafiaan muita.

• Extyökkäri
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuslainen ansaitsee itse elonsa, hän ei siihen sosiaaliapua kaipaa. Siinä on eroa fiksun ja sosialistin välillä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kokoomuslainen ansaitsee itse elonsa, hän ei siihen sosiaaliapua kaipaa. Siinä on eroa fiksun ja sosialistin välillä!

Ihan itse minä ole ansainnut rehellisesti itseni ja perheeni elämisen. Ja en varmasti koskaan enkä milloinkaan kannatta ja äänestä Kokoomusta kuten ei kukaan fiksu ja itse asioita ymmärtävä. Nyt olen jo eläkkeellä mutta en nyt enkä ennenkään olisi koskaan äänestänyt Kokoomusta vaikka olisitte aseella uhanneet. Niin paljon olen isänmaallinen ja suomalaisten puolella. Tuskin sinäkään pystyt sanomaan mitään hyvää Kokoomuksesta Suomen historiassa, kun ei kukaan mukaan ole pystynyt. Myönnä pois että uskonnosta kyse, ja olet siitä sekaisin ja uskontosi vaalikarjaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan itse minä ole ansainnut rehellisesti itseni ja perheeni elämisen. Ja en varmasti koskaan enkä milloinkaan kannatta ja äänestä Kokoomusta kuten ei kukaan fiksu ja itse asioita ymmärtävä. Nyt olen jo eläkkeellä mutta en nyt enkä ennenkään olisi koskaan äänestänyt Kokoomusta vaikka olisitte aseella uhanneet. Niin paljon olen isänmaallinen ja suomalaisten puolella. Tuskin sinäkään pystyt sanomaan mitään hyvää Kokoomuksesta Suomen historiassa, kun ei kukaan mukaan ole pystynyt. Myönnä pois että uskonnosta kyse, ja olet siitä sekaisin ja uskontosi vaalikarjaa.

Ansaitsit leipäsi sillä kun joku oikeiston sijoittaja, kokoomuslainen ehkä, oli sijoittanut varojaan yritykseen joka sinut työllisti!

Siitä ansiostasi saat siis kiittää oikeistoa ja Kokoomusta saman tien!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

85+ € kuussa.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ansaitsit leipäsi sillä kun joku oikeiston sijoittaja, kokoomuslainen ehkä, oli sijoittanut varojaan yritykseen joka sinut työllisti!

Siitä ansiostasi saat siis kiittää oikeistoa ja Kokoomusta saman tien!

Mikäs tarina tuo oli?

Tuohon et ottanut kantaa tunnetusta syystä.
        "Tuskin sinäkään pystyt sanomaan mitään hyvää Kokoomuksesta Suomen historiassa, kun ei kukaan mukaan ole pystynyt. Myönnä pois että uskonnosta kyse, ja olet siitä sekaisin ja uskontosi vaalikarjaa."

"Siitä ansiostasi saat siis kiittää oikeistoa ja Kokoomusta saman tien!"

En todellakaan oikeistoa ja Kokoomusta. Minun työelämässä ja nykyisessä eläkkeessä kaikki perustuu juuri siihen että nuo tahot osasin pitää kaukana omasta työelämästä. Työeläkkeeni veroprosentti on noin 30 ja se jo kertoo että osasin pysyä kaukana noista yhteiskunnan tuhoajista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs tarina tuo oli?

Tuohon et ottanut kantaa tunnetusta syystä.
        "Tuskin sinäkään pystyt sanomaan mitään hyvää Kokoomuksesta Suomen historiassa, kun ei kukaan mukaan ole pystynyt. Myönnä pois että uskonnosta kyse, ja olet siitä sekaisin ja uskontosi vaalikarjaa."

"Siitä ansiostasi saat siis kiittää oikeistoa ja Kokoomusta saman tien!"

En todellakaan oikeistoa ja Kokoomusta. Minun työelämässä ja nykyisessä eläkkeessä kaikki perustuu juuri siihen että nuo tahot osasin pitää kaukana omasta työelämästä. Työeläkkeeni veroprosentti on noin 30 ja se jo kertoo että osasin pysyä kaukana noista yhteiskunnan tuhoajista.

Kaikki se raha jota jaetaan niin palkkoina kuin eläkkeinä on yritysten tuloksista peräisin, muualta kun sitä ei heru! Olet siis edelleen yritysmaailman ruokinnassa! Ihan samaa se on ay mafian kanssa hekin ovat yritysten ruokkimia monella tapaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Ay mafiahan on SDP:n taistelujärjestö! Jos tuota ei tajua niin on tyhmä tai vaan haluaa peitellä tosiasioita!

Jos halutaan todellista ansaittua hyvinvointia on koko järjestelmä uusittava ja sosialistiset ajatukset on heitettävä romukoppaan. On myös tehtävä vain kokonaisuuden hyväksi toimivia työympäristön parannuksia!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kaikki se raha jota jaetaan niin palkkoina kuin eläkkeinä on yritysten tuloksista peräisin, muualta kun sitä ei heru! Olet siis edelleen yritysmaailman ruokinnassa! Ihan samaa se on ay mafian kanssa hekin ovat yritysten ruokkimia monella tapaa!

Meidänkin ay-liittojen kommunistit saisi lakkojaan hillitä.

• Anonyymi

Lakko on hallituksen vastainen vain jos hallitus on kuten Neuvostoliitto eli puuttuu työvoiman ja työnantajan väliseen kiistaan!!

Nyt on Suomi tilassa jossa hallitus sanelee kuten Neuvostoliitossa työsuhteita. Suomi ei ole siten enää vapaa markkinatalous maa!

• Hallitus hallitsee maata/valtiota, jossa osana on myös työvoimapolitiikka, joten hallitus voi puuttua kaikkeen minkä näkee tarpeelliseksi. Ei työvoima ole minkään erillisen vapauden varassa, jossa sitä joku taho voi vapaasti riistää kuten ay tekee ja saa aikaan suurta työttömyyttä!

• Anonyymi

Kuten usein olen lausunut suomessa ollaan äärioikeisto dikatatuurissa jossa rikkaat saa kaikki kansan berorahat itselleen kun venäjällö

• Mitä ovat ne rikkaat jotka ne rahat saavat ja miten se saaminen on järjestetty?

En tiedä mitä sinun rikkaasi tarkoittaa mutta ovatko he niitä joilla on esim. rikas sanavarasto? Vai mitä he ovat?

Sen sijaan varakkaat maksavat sen suurimman osan varoistakin kuten hyvin tietänet koska verotus on progressiivista! Jos he ne verot maksavat niin miten arvelet heidän saavan ne takaisin?

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitä ovat ne rikkaat jotka ne rahat saavat ja miten se saaminen on järjestetty?

En tiedä mitä sinun rikkaasi tarkoittaa mutta ovatko he niitä joilla on esim. rikas sanavarasto? Vai mitä he ovat?

Sen sijaan varakkaat maksavat sen suurimman osan varoistakin kuten hyvin tietänet koska verotus on progressiivista! Jos he ne verot maksavat niin miten arvelet heidän saavan ne takaisin?

Riittääkö sinulla sen verran ymmärrystä, että tajuat miten yritys toimii?
        Eihän se omistaja yksin pysty 100 hengen yritystä pyörittämään ja valmistamaan tavaraa, jonka ne työntekijät tekevät.
        Varakkaita ei olisi, jos ei olisi yrityksiä, joista ne varakkaat varallisuutensa ovat saaneet.

• Anonyymi

Sdp on tuoppiuunojen puolue.

• Anonyymi

Naapuripöydästä juovat.

• Anonyymi

Lakot vei SDP:n. Todetaan EK vaalin jälkeen.

• Anonyymi

Ei SDP lakkoile

• Anonyymi

Yleoshyödylliset lakot, sanoo kommunistit,,..heheeh

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3869
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3485
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3320
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2628
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1522
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1496
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1104
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1066
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1006
    Aihe