Ole toista naista.
Voin sanoa suoraan että en ikinä luota ettei sulla
29
434
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tällä yhdellä sankarilla on nainen joka sormelle.
- AnonyymiUUSI
Hienoa.
- AnonyymiUUSI
Naisia onh.
- AnonyymiUUSI
Kiva. Pysy ihan helvetin kaukana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. Pysy ihan helvetin kaukana.
Monta naista onh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monta naista onh.
Kiitos tiedosta. Voit arvata nussinko taas jotakuta muuta.
- AnonyymiUUSI
Sä et välttämättä kilpaile toisten naisten kanssa vaan rauhan kanssa jonka mies on saavuttanut. Monet tykkää olla vaan ja tehdä omiaan mieluummin, kuin yrittää miellyttää jotakuta.
- AnonyymiUUSI
Traumatisoiduin. Enkä saa selitystä ikinä.
- AnonyymiUUSI
Joku nainenkin saattaa ajatella niin. Ettei luovu enää vapaudestaan, voimastaan eikä mielenrauhastaan yhdenkään miehen vuoksi. Siinä paikassa, oman mielen sopukoissa asuu varmuus. Tyynessä itseluottamuksessa on koskemattomuuden voima.
- AnonyymiUUSI
Naiset pärjää yleensä yksin paremmin kuin miehet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset pärjää yleensä yksin paremmin kuin miehet.
Enpä sanoisi. Aina tarvitsevat kolmijalkaisten apua ratkaisemaan ongelmiaan. Toki kerrostalossa asuminen kaupungin keskellä on helppoa, mutta eipä näe paljoa oikeasti itsekseen pärjääviä naisia paljoa. Minkä takia aina kaikki on naisten puolesta käännettynä olevinaan hienoa ja jos miehestä sanoo samaa, niin se on vähän niin kuin whatever. Koska naiset tekevät numeron siitä ja kaikesta yleensäkin. Menee taas sanoma kaikilta ohi, kun keskitetty vain itseenne ettekö siihen miksi mieskin voi valita olla yksin. Miehet pystyvät oikeasti kaikkeen yksin. Naiset ovat yksin ja tarvitsevat aina jonkun miehen apua, vaikka asuisivat itsekseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enpä sanoisi. Aina tarvitsevat kolmijalkaisten apua ratkaisemaan ongelmiaan. Toki kerrostalossa asuminen kaupungin keskellä on helppoa, mutta eipä näe paljoa oikeasti itsekseen pärjääviä naisia paljoa. Minkä takia aina kaikki on naisten puolesta käännettynä olevinaan hienoa ja jos miehestä sanoo samaa, niin se on vähän niin kuin whatever. Koska naiset tekevät numeron siitä ja kaikesta yleensäkin. Menee taas sanoma kaikilta ohi, kun keskitetty vain itseenne ettekö siihen miksi mieskin voi valita olla yksin. Miehet pystyvät oikeasti kaikkeen yksin. Naiset ovat yksin ja tarvitsevat aina jonkun miehen apua, vaikka asuisivat itsekseen.
Miestä ei tarvita mihinkään. kun aina voi palkata ammattilaisen tekemään tietyt kotityöt.
Sinkkuna ihanampaa.
- AnonyymiUUSI
Kiitos tiedosta mies. Vedän pataan jos yrität tulla lähelle.
- AnonyymiUUSI
No on mulla. Ajatteleppa järjellä miksi odottaisin vuosia ja vuosia...
- AnonyymiUUSI
Ajatteleppa järjellä, kiinnostatko sen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Luottamuspula aiheuttaa epätietoisuutta.
- AnonyymiUUSI
Minulla luottamuspula aiheuttaa alkaneiden tunteiden kuolemisen. Kaikki rakentuu luottamuksen päälle, ja jos sitä ei ole, ei tule mitään muutakaan.
- AnonyymiUUSI
Ystäviä pitää olla ja hyvää saa jakaa..
- AnonyymiUUSI
Tottakai saa ja pitää olla. Se vain, että minkälainen se ystävyys on muiden näkökulmasta ja kuinka intensiivinen on tietysti oma valinta. Asiat menee sitten sen mukaisesti.
- AnonyymiUUSI
niin jos janottaa niin huoltoasemalle.. tunge suuhun joku A1 Jet Fuel on siis..
https://en.wikipedia.org/wiki/Jet_fuel
lähtee jano pis - AnonyymiUUSI
Ei multa. Haluan, että pysytte yhdessä. Sovitte yhteen, olette sielunkumppanit.
- AnonyymiUUSI
Niin ollaan. Jatka sinä eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Jos tällä palstalla sovitaan, niin voit luottaa minuun ja olen sinun kokonaan!
- AnonyymiUUSI
Vaikeaa olisi luottamuspulasta kärsivän ihmisen kanssa olla suhteessa, yhtä selittelyä ja todistelua.
- AnonyymiUUSI
Ei heillä ole naista ja poliisitkin joutuvat raiskaamaan. Tämä nyt selvä?
- AnonyymiUUSI
Voidaanko lopettaa tämän aiheinen keskustelu elämme Suomessa.
- AnonyymiUUSI
Voi nainen. Eihän mulla ole ketään toista. Luulotautisi on aivan ihanaa! m>n
- AnonyymiUUSI
Palstalta tekoäly puhui naisen olevan kiinnostunut, vaikka ollut edes häneltä. Nyt onkin oikeasti kiinnostunut..anyways..jää nähtäväksi. Viikonloppua.
- AnonyymiUUSI
En usko että tämän ikäisenä enää tulen yhtäkkiä bi-seksuaaliksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1275339HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164765Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu843967Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833310- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221312- 171308
- 421215