Oletteko saaneet olla kaheleita toisillenne?

Kahdessa parisuhteessa mulla on ollut hyvä jakaa fantasioita, yhdessä jopa nainen lähti niitä innokkaasti toteuttamaan, miellyttämään taipuvainen kun oli.
Toisessa seksin aikana fantasiointi yhdessä ääneen toimi.

Ehkä olen ollut onnekaskin. Mut vähän jotenkin kaipaa, että jonain päivänä löytäisi sen jonkun, joka olisi oikeasti samojen juttujen perään.
Eli BNWO, aisankannatus jne. spheren naiset saa ilmoittautua :D

Mut joo mites teillä, oletteko saaneet toteuttaa parisuhteissa mieltymyksiänne?

12

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hupiukko taas satuilee hehehee

• Anonyymi

Katos mitäs hupiukko satuilet hehehee

• Anonyymi

Seksileikki on kuin keppihevostelu: leikkiä leikin vuoksi. Vaikkapa sellaista, että ensin piiskataan äijän perse punaiseksi, ja sitten työnnetään sormi kerrallaan käsi äijän anukseen. Kun on pieni käsi, ja venyvä perse, niin onnistuu.

• Anonyymi

vois tuntuu kyllä upeelta peppuni venyy kyllä käytät vaan voimaa pitääkin sattua vähän

• Anonyymi

kyllä annoin vaimolle luvan tehdä mulle mitä haluaa pian sainkin sauvaa peppuun ja hyvän suihin-oton myöhemmin toi myös miehen kun halus kattella homo seksiä

• Anonyymi

Sitten leikin jälkeen lyödään puutappi keppihevosen persereikään.

• Anonyymi

No sultahan se puutappi perseestäsi löytyy. Mitäs olet keppihevonen hähähää

• Anonyymi

Olkaa kaheleita toisinnelle.

• Anonyymi

Hähähää mitäs olet lukihäiriöinen vajakki.

• Anonyymi

Ollaan jotakin vuosia sitten, pitäisi herätellä juttua. Kerran rouva tuli pelkässä pienessä mekossa alakertaan jonka oli pimentänyt. Sidoin silmät ja pistin tarroilla kiinnittyvät kahleet käsiin ja sidoin kädet ylös, tein hänelle kaiken laista kivaa/vähemmän kivaa. Sen jälkeen kiinnitin rouva tukevaan keittiön tuoliin ja kuljetin pitkin alakertaa, käytiin terassillakin ja selostin ollaan matkalla johonkin. Irroitin tuolista ja kiinnitin hänet pöytää. Kerroin Paksupeten tuleva ja ottavan hänet. Kolistelin uskottavuutta lisäen ja mörisin jotain. Karkeahkoilla hanskoilla pitelin pieneen mekkoon verhottua naista ja aloin nuolemaan ja sormettamaan märkää ja kovettunutta klittaan takaapäin. Rouva sidottuna ja kiihkosta jännityneenä sai orgasmeja ja lisää oli tulossa kun aloin panemaan.
      Kaikki loppuu aikanaan , tämäkin, otin siteet pois ja hän siristeli silmiään sanomatta mitään. Hetken kuluttua sanoi ettei tiennyt missä oli, mitä tapahtuu ja ketä on paikalla, niin oli jännitys sekoittanut todellisuuden. Kokemus oli uskomattoman siisti, muttei sen toisinta onnistu, vaan pitää keksiä jotain muuta ja olenkin.

• Anonyymi

BDSM leikkejä rooleja vaihtaen pitemmällä aikajänteellä.

• Anonyymi

Sidottuna sänkyyn kontalleen, perse pystyssä, side silmillä. Ensin ei tapahdu mitään, sitten soi ovikello. Ovi avataan, kukaan ei puhu mitään. Huoneessa on ihan varmasti kaksi ihmistä. Rupeaa piiska viuhumaan, kovaa. Sitten taas hiljaa, ovi käy. Ja taas piiskaa. Ja sitten kysymys, että joko riittää. Piisjaus loppuu ja köydet ja silmien side poistetaan. Vaimo kertoo, että turhaan kyselet, en kerro mitään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe