JT luulevat, että vähättely ja syrjiminen saa innostumaan paremmin mukana olevaksi. Se ei pidä paikkaansa.
Vähättely ja syrjiminen
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
JT eivät ymmärrä psykologiasta mitään.
- Anonyymi
Olen itse jäänyt toiminnasta sivuun mutta vaimo käy vielä kokouksissa Sunnuntaisin.
Vuosi sitten olin pitkään teho-osastolla ja oli ihme että selvisin.
Tämän vuoden aikana kukaan vanhin ei ole tullut puhumaan vaimolleni mitään.
Se ei ole ainakaan vaimoani innostanut, vaan lopetti raportoimisen.
Eikä ketään kiinnosta vaikka lopettaisi kokouksissa käymisen.- Anonyymi
Koko porukka alkaa olla enemmän tai vähemmän masentuneita.
- Anonyymi
He odottavat, että on aktiivinen itse. Soittelee ym. Minäkään en ole käynyt kokouksessa yli kymmeneen vuoteen liikuntarajoitteisuuden takia. Mutta teen kenttää lähettämällä artikkeleita JW.OORGISTA puhelimella mahdollisille kiinnostuneille. Ja puhun läheisilleni. Raportoin joka kuukausi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He odottavat, että on aktiivinen itse. Soittelee ym. Minäkään en ole käynyt kokouksessa yli kymmeneen vuoteen liikuntarajoitteisuuden takia. Mutta teen kenttää lähettämällä artikkeleita JW.OORGISTA puhelimella mahdollisille kiinnostuneille. Ja puhun läheisilleni. Raportoin joka kuukausi.
Vanhinten kyllä pitäisi tukea ystäviä ja olla kiinnostuneita seurakunnan jäsenistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet viimeinen mohikaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 992906
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on812380- 241916
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221490Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291460Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151335- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26867Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62816Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2729