Saako hänestä sanoa totuuden vai onko hän tavalliseen ihmiseen nähden siinä asemassa että häntä tulee siunata ja puhua pelkkää hyvää vaikka se ei olisi totuus?
Mitä mieltä olet Alexander Stubbista
8
73
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tähän asti ihan hyvä pressa
- AnonyymiUUSI
Miksi sanot Alexanderia hyväksi?
Millä tavoin hän on hyvä?
Jumala yksin on hyvä, lukee Raamatussa ja Jeesuksen toteamana tosiasiana. - AnonyymiUUSI
"Tähän asti ihan hyvä pressa"?
Ja mistähän syystä?
Tässä Stubb poseeraa ainoana länsimaisena johtajana entisen al-Qaidan Syyrian haaran johtajan kanssa YK:ssa. Ja on jakanut postauksensa vielä tämän lisäksi viestipalvelu X:ssä. Mikä typerys! Ja valtamedia mm YLE salaa nämä idioottimiset temput.
https://youtu.be/nXdjnV0Pz-A
- AnonyymiUUSI
Ensimmäiseksi tulee mieleen vanha vammaisen koulukiusaaja ja 100 % perseennuolija.
- AnonyymiUUSI
Ei taida mikään lahko perkeleeseen purra.
- AnonyymiUUSI
Elisa Cichoracki:
"Apua, Orpo ja Stubb, Suomen pikkupojat, tapaamaan Trumpia!"
https://youtu.be/Nc9d6bgDB_k - AnonyymiUUSI
Ensin Jumala nostaa nämä itseään tärkeinä pitävät henkilöt pyramidin huipulle.
Sen jälkeen pudottaa heidät alas ja polkee maanrakoon.
Samoin käy näille maan kuninkaita palvoneille ihmisille...
*sitä odotellessa* - AnonyymiUUSI
Russofobi koko äijä. Samoin kuin vähä älyiset vihervassarit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1285363HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164775Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu853971Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833320- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221322- 171318
- 421215