https://www.nokianuutiset.fi/puheenvuoro/art-2000011546199.html
Voi hyvät hyssykät. Nokian ydinkeskustassa on jo Prisma ja K-Market Löytis. Lidlikö sinne vielä tarvitaan? :)
Tietysti juuri siihen omaan kortteliin tarvitaan ruokakauppa kaikkien nokialaisten tarpeisiin.
Älkää nyt vaan sanoko, että pelkkä Välikatu ja Pirkkalaistori on Nokian "ydinkeskusta". Käykää joskus Siurossa tai Tottijärvellä, niin saatte perspektiiviä asioihin, tai edes Tervasuolla.
Milloin Nokian ydinkeskustaan saadaan ruokakauppa?
15
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä te jaksatte puuttua ja itkeä joka väliin ,
voi hyvät lapset,
kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja ,
nokialle kommunistin iänikuinen itku ja valitus- Anonyymi
Onneksi en ole samanlainen kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Vain sinähän tässä nytkin itket ja valitat!
- Anonyymi
Robotithan tuovat ruokaa kotiin niin paljon kuin jaksaa syödä. Ei tarvitse muuta kuin painella puhelimella näppäimiä. Ei ainakaan läskit pääse vähenemään.
- Anonyymi
Niin ja kotiin voi tilata kaupasta kaikki mitä tarvitsee, mutta voi olla teille ,
paljon ja vaikeaa..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kotiin voi tilata kaupasta kaikki mitä tarvitsee, mutta voi olla teille ,
paljon ja vaikeaa.....Onneks mullon rahaa käyrä kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks mullon rahaa käyrä kaupassa.
Itse tilaan välillä kotiinkuljeutksen, tuovat kaikki mitä haluan sisälle asti, kätevää ja helppoa, suosittelen, nyt on 2025 .........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tilaan välillä kotiinkuljeutksen, tuovat kaikki mitä haluan sisälle asti, kätevää ja helppoa, suosittelen, nyt on 2025 .........
Sitä ei tiedä, mitä he tuovat. Vain itse valittu on parasta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei tiedä, mitä he tuovat. Vain itse valittu on parasta!
Oletko kokeillut?
Aivan..... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut?
Aivan.....Ai ivan? Kokeilin kerran
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai ivan? Kokeilin kerran
On vaihtoehtoja mistä ostaa ,
ja voi kertoa netissä mitä ja minkälaista haluaa,
olen aina saanut huipputavaraa ,
kun olen pyytänyt ,
ei koskaan ongelmaa,
mutta tästäkin jänkyttäjä jatkaa taas pakkomielteisesti,
kun on oppinut yrittää sanoon aina viimeisen sanan,
kotoa opittu ikävä tapa joka karkoittaa ihmiset ympäriltäsi,
tätä et muuten huomaa....
muista räkättää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007