Oli Järviseudussa juttu, mutta otsikon vaan luin. Kiinnitti silmään väite että apua haetaan sieltä. Omien havaintojeni mukaan siellä käy kyllä hyvin toimeentulevia, joten tuo lehden viesti on huti. Olen ite kolme kertaa asioinut, mutta jätän vastedes väliin kun lyötiin leima. On kiva ollut etsimisen ja löytämisen riemusta käydä ja ahneudesta, harvoin tarpeesta. Silloin täytyy kauppaan suunnistaa.
Vaatepankki
14
1220
Vastaukset
- Anonyymi
Jos noin tunteisiin ottaa joku "leiman" lyönti niin silloin ei kannata olla ihmisten kanssa tekemisissä.
- Anonyymi
Järviseutu kirjoittelee mitä sattuu
- Anonyymi
Halpahallista ei saa kondomeja!
- Anonyymi
En saanut tuota kuvaa lukemalla juttua. Vaatepankin koko ajatus ei ole, että vain vähävaraiset voivat hakea sieltä tarvitsemansa, myös kierrätys ajatus on vahvana, ei aina tarvitse ostaa uutta, vaikka varaa olisikin. Itse myöskin leimaat siellä asioivaa, hyväpalkkainen ei välttämättä ole varakas.
- Anonyymi
Eikö tässä ollutkaan mitään negatiivista tai skandaalia kuitenkaan kuten Järviseutu yritti?
- Anonyymi
Muutama lainaus jutusta:
” He (vapaaehtoiset haastateltavat) ovat Vaatepankin pitkäaikaisia vapaaehtoisia ja iloitsevat siitä, että tavara kiertää ja apua tarvitseville pystytään sitä antamaan.
– Muistutamme aina, että ei tarvitse olla katastrofaalinen tilanne, jotta täältä voi vaatetta hakea.”
Ja toinen kohta: ” Vaatepankki on nimensä mukaisesti paikka, josta kuka tahansa voi hakea käytettyjä, hyväkuntoisia vaatteita, kenkiä ja harrastusvälineitä itselleen tai läheisilleen. ”
Kannattaa aina lukea aina koko juttu, eikä hämääntyä otsikoinnista.- Anonyymi
Kannattaisiko otsikoida jutun mukaisesti eikä mitään klikkiotsikoita yrittää?
- Anonyymi
Menkööt toimittajat koulutukseen jotta oppivat otsikoimaan.
- Anonyymi
Luetun ymmärtäminen?
- Anonyymi
Kysymys on, että kuka edes lukee tupta roskalehteä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on, että kuka edes lukee tupta roskalehteä?
Minä ainakin luen, jos tuossa lehdessä jotain vikaa näköö niin todennäköisesti vika löytyy peilistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin luen, jos tuossa lehdessä jotain vikaa näköö niin todennäköisesti vika löytyy peilistä.
Klikkiotsikoista luopui Hesarikin
- Anonyymi
Jos ei ole tilaaja, niin otsikoiden varassa mennään. Otsikot ovat nykyajassa paljon tärkeämpi mielikuvien rakentaja kuin teksti, joka kertoo usein monisyisemmin.
- Anonyymi
Järviseudussa ne on tahallaan harhaan johtavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108