Vaatepankki

Anonyymi-ap

Oli Järviseudussa juttu, mutta otsikon vaan luin. Kiinnitti silmään väite että apua haetaan sieltä. Omien havaintojeni mukaan siellä käy kyllä hyvin toimeentulevia, joten tuo lehden viesti on huti. Olen ite kolme kertaa asioinut, mutta jätän vastedes väliin kun lyötiin leima. On kiva ollut etsimisen ja löytämisen riemusta käydä ja ahneudesta, harvoin tarpeesta. Silloin täytyy kauppaan suunnistaa.

14

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos noin tunteisiin ottaa joku "leiman" lyönti niin silloin ei kannata olla ihmisten kanssa tekemisissä.

• Anonyymi

Järviseutu kirjoittelee mitä sattuu

• Anonyymi

Halpahallista ei saa kondomeja!

• Anonyymi

En saanut tuota kuvaa lukemalla juttua. Vaatepankin koko ajatus ei ole, että vain vähävaraiset voivat hakea sieltä tarvitsemansa, myös kierrätys ajatus on vahvana, ei aina tarvitse ostaa uutta, vaikka varaa olisikin. Itse myöskin leimaat siellä asioivaa, hyväpalkkainen ei välttämättä ole varakas.

• Anonyymi

Eikö tässä ollutkaan mitään negatiivista tai skandaalia kuitenkaan kuten Järviseutu yritti?

• Anonyymi

Muutama lainaus jutusta:

” He (vapaaehtoiset haastateltavat) ovat Vaatepankin pitkäaikaisia vapaaehtoisia ja iloitsevat siitä, että tavara kiertää ja apua tarvitseville pystytään sitä antamaan.
      – Muistutamme aina, että ei tarvitse olla katastrofaalinen tilanne, jotta täältä voi vaatetta hakea.”

Ja toinen kohta: ” Vaatepankki on nimensä mukaisesti paikka, josta kuka tahansa voi hakea käytettyjä, hyväkuntoisia vaatteita, kenkiä ja harrastusvälineitä itselleen tai läheisilleen. ”

Kannattaa aina lukea aina koko juttu, eikä hämääntyä otsikoinnista.

• Anonyymi

Kannattaisiko otsikoida jutun mukaisesti eikä mitään klikkiotsikoita yrittää?

• Anonyymi

Menkööt toimittajat koulutukseen jotta oppivat otsikoimaan.

• Anonyymi

Luetun ymmärtäminen?

• Anonyymi

Kysymys on, että kuka edes lukee tupta roskalehteä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on, että kuka edes lukee tupta roskalehteä?

Minä ainakin luen, jos tuossa lehdessä jotain vikaa näköö niin todennäköisesti vika löytyy peilistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin luen, jos tuossa lehdessä jotain vikaa näköö niin todennäköisesti vika löytyy peilistä.

Klikkiotsikoista luopui Hesarikin

• Anonyymi

Jos ei ole tilaaja, niin otsikoiden varassa mennään. Otsikot ovat nykyajassa paljon tärkeämpi mielikuvien rakentaja kuin teksti, joka kertoo usein monisyisemmin.

• Anonyymi

Järviseudussa ne on tahallaan harhaan johtavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6348
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5865
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2833
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2268
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1958
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1108
    Aihe