Tänään 11.10. vietetään kansainvälistä kaapista ulos -päivää.
Kaapista tuleminen on rohkea teko. Se on aina oma valinta eikä velvollisuus tai vaatimus ulkopuolelta.
Suositellaan erityisesti palstalla riehuvalle heimolle ja aliaksilleen!
Nyt palstan kipuilijoille oivallinen tilaisuus! 11.10.
27
253
Vastaukset
- Anonyymi
Aika törkeää haukkua Heimoa homoksi tai ketään muutakaan ihmistä. Tosi ala-arvoista kirjoitustyyliä aloittajalta. En käsitä miksi kukaan haluaisi käyttää toisesta ihmisestä niin moraalisesti alhaista nimitystä kuin "homo". Onko tämä sitä toisten ihmisten kunnioitusta, mistä liberaalit aina suureen ääneen puhutaan, että haukutaan viattomia ihmisiä noin rankalla kädellä?
- Anonyymi
Eihän siinä haukuttu vaan ystävällisesti opastettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä haukuttu vaan ystävällisesti opastettiin.
Aloituksessa ei ole mitään ystävällistä, vaan se on homoihin kohdistuvaa vihapuhetta. Samalla siinä pilkataan kristittyjä ja vihjaillaan, että jokainen homoutta vastustavat kristitty olisi itse homo. Enkä ole koskaan kuullut mitään niin törkeää ja pahantahtoista haukkumista keneltäkään ihmiseltä, että muka kristitty olisi homoseksuaali. Se on täysin käsittämätöntä ihmisen halveksuntaa ja pilkkaamista, jota ei tulisi sallia sivistyneessä keskustelussa ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa ei ole mitään ystävällistä, vaan se on homoihin kohdistuvaa vihapuhetta. Samalla siinä pilkataan kristittyjä ja vihjaillaan, että jokainen homoutta vastustavat kristitty olisi itse homo. Enkä ole koskaan kuullut mitään niin törkeää ja pahantahtoista haukkumista keneltäkään ihmiseltä, että muka kristitty olisi homoseksuaali. Se on täysin käsittämätöntä ihmisen halveksuntaa ja pilkkaamista, jota ei tulisi sallia sivistyneessä keskustelussa ollenkaan.
Onko siis mielestäsi loukkaus homoja kohtaan, että erään vesan tuunustetaan kuuluvan heihin??
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinustako Patrick Tiainen ei ole kristitty ja homo, vaikka on itse tämän myöntänyt? Tai että Markku Koivisto ei tehnyt homoseksuaalisia tekoja johtaessaan Nokian laitauskovien porukkaa? Tai että pappi Topi Rautiainen ei ole uskova ja homo?
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/topi-rautiainen-25-vastaa-somessa-karsivallisesti-ankyroille-joiden-mukaan-homoseksuaalisuus-vie-helvettiin-uskon-etta-jumala-on-kutsunut-minut-homona-papin-tyohon-
PS. Oliko sulla muuta? Paitsi että tällä palstalla on useasti väitetty että helluntailiikkeen perustajat olivat itse asiassa homoja. Tätä vain en viitsinyt lähteä mistään kaivelemaan koska tuo sinun väitteesi oli muutenkin niin absurdi.- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Ai sinustako Patrick Tiainen ei ole kristitty ja homo, vaikka on itse tämän myöntänyt? Tai että Markku Koivisto ei tehnyt homoseksuaalisia tekoja johtaessaan Nokian laitauskovien porukkaa? Tai että pappi Topi Rautiainen ei ole uskova ja homo?
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/topi-rautiainen-25-vastaa-somessa-karsivallisesti-ankyroille-joiden-mukaan-homoseksuaalisuus-vie-helvettiin-uskon-etta-jumala-on-kutsunut-minut-homona-papin-tyohon-
PS. Oliko sulla muuta? Paitsi että tällä palstalla on useasti väitetty että helluntailiikkeen perustajat olivat itse asiassa homoja. Tätä vain en viitsinyt lähteä mistään kaivelemaan koska tuo sinun väitteesi oli muutenkin niin absurdi.Olet ymmärtänyt minut aivan väärin. En minä mitään tuollaista tarkoittanut. Onko sinulla jotain ongelmaa ymmärtää kirjoitettua sanaa? Monella homouden kannattajalla on.
Anonyymi kirjoitti:
Olet ymmärtänyt minut aivan väärin. En minä mitään tuollaista tarkoittanut. Onko sinulla jotain ongelmaa ymmärtää kirjoitettua sanaa? Monella homouden kannattajalla on.
En minä mitään väärin ymmärtänyt. Sinä vain ammatit itseäsi raskaasti omaan jalkaasi. Joka on muuten ihan yleistä teidän laitauskovien parissa. Te kun ette koskaan osaa ajatella loppuun saakka …
- Anonyymi
En minä mitään väärin ymmärtänyt. Sinä vain ammatit itseäsi raskaasti omaan jalkaasi. Joka on muuten ihan yleistä teidän laitauskovien parissa. Te kun ette koskaan osaa ajatella loppuun saakka …
Tietenkin ymmärsit väärin. En ole väittänyt mitään mitä sinä sanoit minun väittäneen. Ja nyt vielä jankkaat asiasta. Kerro minulle missä minä olen sanonut niin kuin väität?
- Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin ymmärsit väärin. En ole väittänyt mitään mitä sinä sanoit minun väittäneen. Ja nyt vielä jankkaat asiasta. Kerro minulle missä minä olen sanonut niin kuin väität?
Mmot ei koskaan vastaa jos siltä kysyy. Hän väistelee hankalia kysymyksiä. Semmoinen tapaus.
- Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis mielestäsi loukkaus homoja kohtaan, että erään vesan tuunustetaan kuuluvan heihin??
Ei ollut kyse siitä, vaan siitä että on loukkaavaa ja ihmisarvon vastaista haukkua jotain ihmistä homoksi. Se on alentavaa ja panettelevaa, vääristelevää ja kieroutunutta. On kamalaa ja häpeällistä lukea, kuinka ihmisten moraali on alentunut niin alas, että he nimittelevät toista ihmistä niin kauhealla haukkumanimellä kuin "homo". Sitä pahempaa ei voi olla!
- Anonyymi
"Kaapista tuleminen on rohkea teko. Se on aina oma valinta eikä velvollisuus tai vaatimus ulkopuolelta. "
Homoseksuaaliksi samaistuminen on todellakin aina oma valinta. Jokainen voi valita toisin ja tulla vaikka uskoon jos niin haluaa.- Anonyymi
Niin. Voi samaistua vaikka homoksi uskovaiseksi. Ei siinä mitään. Samaistumisiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Voi samaistua vaikka homoksi uskovaiseksi. Ei siinä mitään. Samaistumisiin!
Kyllä voi samaistua vaikka kaappikelloksi, mutta homous on syntiä vaikka homo kuinka kuvittelisi olevansa uskosta elävä kristitty.
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
"Uskovainen homo" on oksymoron.
- Anonyymi
Hyväksytään samalla amerikan homot.
- Anonyymi
Homous on syntiä vaikka olisi amerikkalainen.
- Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
Homous on syntiä vaikka olisi amerikkalainen.
Eiköhän synnit ole kaikki univeraaleja, koskevat kaikkia kansoja.
- Anonyymi
avatkaa pakastin please
- Anonyymi
Aloittaja käy kuumana Heimon takia.
- Anonyymi
Avaajakin voi siis rohkeasti kertoa olevansa luterilainen.
- Anonyymi
Oletko siis sitä mieltä, että homous on vakava synti, vai että se on tavallinen synti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis sitä mieltä, että homous on vakava synti, vai että se on tavallinen synti?
Homous aiheuttaa itsessään vain kiusauksia. Väärä vastaus niihin kiusauksiin, eli homoseksuaalisuuden harjoittaminen, ts. homoseksuaaliset teot, ajatuksetkin ovat synti.
Anonyymi kirjoitti:
Homous aiheuttaa itsessään vain kiusauksia. Väärä vastaus niihin kiusauksiin, eli homoseksuaalisuuden harjoittaminen, ts. homoseksuaaliset teot, ajatuksetkin ovat synti.
Vai että ihan homoja koskevat ajatuksetkin ovat syntiä? Eli juuri sinä teit äsken syntiä kun ajattelit ja kirjoitit homoista. Puhumattakaan aito- laisessa joka on yhtenään kyselemässä Torrelta koska häntä on taas vedelty pyllyyn…
- Anonyymi
Vai että ihan homoja koskevat ajatuksetkin ovat syntiä? Eli juuri sinä teit äsken syntiä kun ajattelit ja kirjoitit homoista. Puhumattakaan aito- laisessa joka on yhtenään kyselemässä Torrelta koska häntä on taas vedelty pyllyyn…
Sinä, aloituksenkin takana oleva homo selvästi kiihotut näistä " pyllyyn vetelyistä ", koska ne tuntuvat aina olevan mielessäsi.
Tätäkö se painiharrastus on sinulle merkinnyt ja inspiroinut tekemään ? - Anonyymi00020
Et taaskaan oikein ymmärtänyt selvää tekstiä. Kyse oli homoseksuaalisista ajatuksista, ei homoja koskevista ajatuksista. Miten sinulle tuottaa noin suuria vaikeuksia ymmärtää selvää tekstiä?
- Anonyymi00024
Vai että piispojen ja homoja vihkineiden pappien ajatukset ovat syntiä, koska he ajattelevat homoja kun ajavat niiden oikeuksia? Ammuit taas itseäsi jalkaan ja kusit omiin muroihisi...
- Anonyymi00025
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tiivistetty!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981