Arkkipiispa Tapio Luoma tunnusti Palestiinan valtion - kirkko ei palvele Kristusta

Anonyymi-ap

"Evankelis-luterilaisen kirkon arkkipiispan Tapio Luoman mukaan Suomen tulisi tunnustaa Palestiinan valtio, uutisoi Uutissuomalainen. Kirkko ei ole muodostanut vielä virallista kantaa."
https://yle.fi/a/74-20187856

Jo on aikoja eletty. Mutta tämähän vain vahvistaa sen yleisen käsityksen, ettei Evankelis-luterilainen kirkko palvele Kristusta, juutalaisten kuningasta. Tapio Luoma on ilmiselvästi asettunut Kristuksen vastustajaksi.

Kaikille tiedoksi, että Jumala ei lupauksiaan peruuta ja hänen on antanut Israelin maan juutalaisille. Luoman pitäisi tämä tietää.

"Sinä päivänä Herra teki Abramin kanssa liiton ja lupasi hänelle: "Sinun jälkeläisillesi minä annan tämän maan Egyptin rajapurosta Eufratin suureen virtaan saakka,"
-1Moos 15:18

50

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähänkään olisi älyä niin toki sillä ehdolla että kaikista maista muuttavat sinne asumaan myös ettei nämä ryöstelyt ja mielenosoitukset enää jatku täällä muiden maiden toreilla ja tilaisuuksissa. Yhtäkään palestiinalippuja ei enää nähdä täällä muiden maissa . Sillä ehdolla kyllä. Että he tekee niin että luovuttaa muiden maiden passit . Amen ITSESUOJELU VAISTO.

• Anonyymi

Ja Jeesus Kristus on siis ainoastaan Israelin hahmo. Ei siltä kyllä vaikuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut kirjautuneena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus oli Juudan suvusta polveutunut mies, jonka uskonto oli juutalaisuus. Jumala on antanut Israelin juutalaisille ja pyhittänyt heidät omaksi kansakseen, jolle Jumala antoi Israelin maan omaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus oli Juudan suvusta polveutunut mies, jonka uskonto oli juutalaisuus. Jumala on antanut Israelin juutalaisille ja pyhittänyt heidät omaksi kansakseen, jolle Jumala antoi Israelin maan omaksi.

YK antoi ja tuli valtio Israel.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

YK antoi ja tuli valtio Israel.

YK;ta ei edes silloin ollut, ääliö! 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyinen Israelin valtio on YK:n kädenojennus juutalaisille 2. maailmanssodan jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Joka tapauksessa maailman suurin organisaatio antoi valtion Israel. Samalla palestiinalaiset siirrettiin muualle.

• Anonyymi

Eikö juutalaisten luvattu maa kuulu "vanhaan liittoon"?

• Anonyymi

Juutalaisten Luvattu maa kuuluu uuteen liittoon. Oletko koskaa lukenut mitä uusi liitto sisältää? Se on käytännössä uusittu vanha liitto, joka solmittiin puretun liiton tilalle. Koitas lukea tästä:

Jer 31:
        31 "Tulee aika", sanoo Herra, "jolloin minä teen uuden liiton Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa.
        32 Tämä liitto ei ole samanlainen kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sen liiton he rikkoivat, vaikka minä olin ottanut heidät omakseni, sanoo Herra.
        33 "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. [Jes. 51:16, 59:21]
        34 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: 'Oppikaa tuntemaan Herra!' Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra. Minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejään."
        35 -- Herra on pannut auringon valaisemaan päivää, kuun ja tähdet radoilleen valaisemaan yötä. Hän panee meren kuohumaan, aallot pauhaamaan -- Herra Sebaot on hänen nimensä,
        36 ja hän sanoo näin: -- Yhtä varmasti kuin minä pidän voimassa tämän järjestyksen, yhtä varmasti pidän huolen siitä, että Israelin jälkeläiset ovat aina minun kansani.
        37 Näin sanoo Herra: -- Yhtä vähän kuin voidaan mitata taivaan avaruus tai tutkia maan perustukset, yhtä mahdoton minun on hylätä Israelin jälkeläisiä edes kaiken sen jälkeen, mitä he ovat tehneet, sanoo Herra.

• Anonyymi kirjoitti:

Juutalaisten Luvattu maa kuuluu uuteen liittoon. Oletko koskaa lukenut mitä uusi liitto sisältää? Se on käytännössä uusittu vanha liitto, joka solmittiin puretun liiton tilalle. Koitas lukea tästä:

Jer 31:
        31 "Tulee aika", sanoo Herra, "jolloin minä teen uuden liiton Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa.
        32 Tämä liitto ei ole samanlainen kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sen liiton he rikkoivat, vaikka minä olin ottanut heidät omakseni, sanoo Herra.
        33 "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. [Jes. 51:16, 59:21]
        34 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: 'Oppikaa tuntemaan Herra!' Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra. Minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejään."
        35 -- Herra on pannut auringon valaisemaan päivää, kuun ja tähdet radoilleen valaisemaan yötä. Hän panee meren kuohumaan, aallot pauhaamaan -- Herra Sebaot on hänen nimensä,
        36 ja hän sanoo näin: -- Yhtä varmasti kuin minä pidän voimassa tämän järjestyksen, yhtä varmasti pidän huolen siitä, että Israelin jälkeläiset ovat aina minun kansani.
        37 Näin sanoo Herra: -- Yhtä vähän kuin voidaan mitata taivaan avaruus tai tutkia maan perustukset, yhtä mahdoton minun on hylätä Israelin jälkeläisiä edes kaiken sen jälkeen, mitä he ovat tehneet, sanoo Herra.

Että missä Juudan kansa hymyilee? Missä liitto viipyy?

• Anonyymi

Liitto on yhä voimassa

1. Moos. 17:7–8
        "Minä teen liiton sinun ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta toiseen, ikuisen liiton. Minä olen sinun Jumalasi ja sinun jälkeläistesi Jumala. Minä annan sinulle ja sinun jälkeläisillesi maan, jossa nyt asut, koko Kanaanin maan, ikuiseksi omaisuudeksi, ja minä olen heidän Jumalansa."

Room. 11:1–2, 28–29
        "Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa.”
        "Evankeliumin kannalta he ovat Jumalan vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat Jumalalle rakkaita isien tähden. Sillä ei Jumala armolahjojaan eikä kutsumistaan kadu."

Hes. 36:24–28
        ”Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne.
        Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
        Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
        Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
        Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne.”

• Anonyymi kirjoitti:

Liitto on yhä voimassa

1. Moos. 17:7–8
        "Minä teen liiton sinun ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta toiseen, ikuisen liiton. Minä olen sinun Jumalasi ja sinun jälkeläistesi Jumala. Minä annan sinulle ja sinun jälkeläisillesi maan, jossa nyt asut, koko Kanaanin maan, ikuiseksi omaisuudeksi, ja minä olen heidän Jumalansa."

Room. 11:1–2, 28–29
        "Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa.”
        "Evankeliumin kannalta he ovat Jumalan vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat Jumalalle rakkaita isien tähden. Sillä ei Jumala armolahjojaan eikä kutsumistaan kadu."

Hes. 36:24–28
        ”Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne.
        Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
        Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
        Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
        Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne.”

Eipä noin ole ikinä tapahtunut. Raamattu kertoo vain menneestä ajasta.

• Anonyymi

No eihän juutalaisetkaan Jeesukselle painoarvoa anna. Viimeksi kun tapasivat eivät kohdelleet vieraanvaraisesti.

• Anonyymi

Tämä kaikki on selitetty Jesajan kirjan luvussa 53.

• Anonyymi

Jumala laittoi heidän silmilleen peitteen, siksi he eivät näe, tunnista Jeesusta jonka he ristiinaulitsivat.

"Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
        2. Kor. 3:15

Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;
        2. Kor. 3:16

mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran tykö, otetaan peite pois."

He siis edelleen odottavat messista, koska eivät Jeesusta tunne.

• Anonyymi kirjoitti:

Jumala laittoi heidän silmilleen peitteen, siksi he eivät näe, tunnista Jeesusta jonka he ristiinaulitsivat.

"Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
        2. Kor. 3:15

Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;
        2. Kor. 3:16

mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran tykö, otetaan peite pois."

He siis edelleen odottavat messista, koska eivät Jeesusta tunne.

Sinäkö luotat Paavaliin? Uskomatonta!

Kristinuskon mukaan siis Jumala on pannut peitteen Israelilaisten silmille, että eivät näe häntä itseään.

Eivätkö kristityt huomaa kuinka naurettava uskonto heillä on.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Sinäkö luotat Paavaliin? Uskomatonta!

Kristinuskon mukaan siis Jumala on pannut peitteen Israelilaisten silmille, että eivät näe häntä itseään.

Eivätkö kristityt huomaa kuinka naurettava uskonto heillä on.

Kyllä se lukee myös vt,n puolella.
        Mitä tulee Paavaliin, hän on Jumalan asettama apostoli, lue Apt. 9- luku.

• torre3
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se lukee myös vt,n puolella.
        Mitä tulee Paavaliin, hän on Jumalan asettama apostoli, lue Apt. 9- luku.

Etkö tiedä, että sitä mitä on Apostolien teoissa, ei 2000 vuoden aikana nähnyt? Kaikki haisee.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä kaikki on selitetty Jesajan kirjan luvussa 53.

Kukaan ei silti tiedä kuka siinä on.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kukaan ei silti tiedä kuka siinä on.

Jokainen kristitty tietää, että Jes. 53 kertoo Jeesuksesta,
        ellet tätä tiedä ?
        Et ole koskaan ollutkaan uskossa, vaikka niin valehtelet.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen kristitty tietää, että Jes. 53 kertoo Jeesuksesta,
        ellet tätä tiedä ?
        Et ole koskaan ollutkaan uskossa, vaikka niin valehtelet.

Tiedän että uusi testamentti ei esitä Jeesusta tuollaisena..

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Tiedän että uusi testamentti ei esitä Jeesusta tuollaisena..

Et tiedä yhtäön mitään, sivistymätön moukka!

• Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä yhtäön mitään, sivistymätön moukka!

Uusi Testamentti ei esitä Jeesusta kuten Jesaja 53 jostakin.

• Anonyymi

virka papit ovat vain virassa, heilta puutuu oma kohtainen usko,

• Tiedän usean papin, ja heillä usko hyvin.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Tiedän usean papin, ja heillä usko hyvin.

Ateisti tunnistaa uskon! 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Ateisti tunnistaa uskon! 😆

Näin on. Sattuvat olemaan tuttuja.

• Anonyymi

Missä Kristus on kieltänyt tunnustamasta Palestiinaa? Todellisuudessa Jeesus luultavsti itsekin oli enemmän palestiinalainen kuin juutalainen. Sukuluettelot ovat puuta heinää. tarkoituksellista valehtelua.

• Anonyymi

Ei täytä alkuunkaan valtion tunnusmerkkejä, terroristeja ja juutalaisia vihaavia ja siihen opettavaa kansaa täynnä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täytä alkuunkaan valtion tunnusmerkkejä, terroristeja ja juutalaisia vihaavia ja siihen opettavaa kansaa täynnä

Kristus ei ole puhunut mitään valtion tunnusmerkeistä.

• Anonyymi

Eipä uskoisi että kyseessä on sama kaveri jota joskus -70 luvulla haastaleltiin vapakirkollisessa Todistuslehdessä.

• Anonyymi

Joo, Luomasta -> luopioksi, hän oli silloin mukana Se löytyi toiminnassa, joka teki häneen vaikutuksen.
        Nyt on mennyt varmaan se kuuluisa keltainen neste ylemmäs, kun pääsi arkkipiispaksi, sekä yrittää eksyttää laumaansa.

• Anonyymi

Voi hyvänen aika. Ihmisten tappaminen on siis rakkaudenteko kun se tekee Israelin valtio. Aloitus on sikäli hyvä, että se kertoo miten terve myötätunto katoaa Raamatun lukijoilta. Usko vie Rakkauden.

• Anonyymi

Terroristit ovat viestineet tunnustusten olevan heidän terrorisminsa ansiota, palkkio sille.

• Anonyymi

Kirkon ei pitäisi muutenkaan politisoida sillä se merkkaa vain sitä että kristinusko on hylätty ja alku poliittiseksi puolueeksi on alkanut.

• Anonyymi

Onko rauha lähi-idässä mahdollista? Annetaan gazalaisen vastata (Hamas on tietenkin sallinut esiintymisen):

"Gazanin nainen kertoo ranskalaiselle elokuvantekijälle, että palestiinalaiset muslimit eivät koskaan ole lähi-idässä juutalaisten kanssa. Hän lisää, että islamin juutalaiset ovat samanlaisia kuin likaiset koirat. Hänen mukaansa syy siihen, että jokainen palestiinalainen muslimi haluaa tunkeutua Israeliin ja polttaa juutalaiset elossa puhdistamaan maata."

Eli uudelleen yritys 7.10 on tulossa ja jo suunnitteilla. Edellyttää kuitenkin juutalaiset sallii sen.

• Anonyymi

Hamas on käynnistänyt naisten avulla tiedotuskampanjan missä tuodaan esiin lähitavoitteet suorastaan voimalla:

"Gazalainen nainen vaatii juutalaisia ​​lähtemään Israelista, juutalaisten alkuperäisestä kotimaasta, jotta siitä voisi tulla "palestiinalainen valtio".

On selvää, ettei hän halua kahden valtion ratkaisua.

Hän haluaa tuhota Israelin valtion ja perustaa oman."

• Miksi muuten palestiinalaiset siirrettiin sieltä pois aikoinaan?

• Anonyymi

Hamasin rauhan kynnyksellä on käynnistänyt uuden kamppanjan Israelia vastaan ja kouluttaa nyt alle 10v lapsia tappamaan juutalaisia.

"On sydäntäsärkevää nähdä Gazassa viattomien lasten esittävän näytelmää, joka simuloi juutalaisten murhaa, samalla kun heidän vanhempansa taputtavat. Näytelmä lähetettiin suorana Hamas TV:llä.

Tämä on todellinen kuva Gazan koulutusjärjestelmästä, joka työntää lapsia kohti jihadia. Onko YK:n tukema koulutusjärjestelmä ratkaisu tähän?

Oletko tyytyväinen siihen, että verorahasi menevät UNRWA:lle, joka yllyttää lapsia sotaan?"

Myös Suomi on syyllinen kun rahoittaa tällaista lasten koulutusta!!

• Israelin kouluissa opetetaan vihaamaan palestiinalaisia..

Viha jatkuu.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Israelin kouluissa opetetaan vihaamaan palestiinalaisia..

Viha jatkuu.

Israelin koulut toimivat asiallisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Israelin koulut toimivat asiallisesti.

Siis että opetetaan vihaamaan palestiinalaisia. Sellaista siellä sitten on.

• Anonyymi

Mitä arkkipiispa epäsuoraan tukee? Annetaan muslimioppineen ja islamauktoriteetin vastata:

"Islamilainen oppinut: ”Muslimimiehellä on oikeus pitää neljä vaimoa ja rajoittamaton määrä seksiorjia.

Orjien täytyy antautua muslimi-isännilleen. Seksiorjat ovat ei-musliminaisia."

Uskon että nämä seksiorjat muslimimiehelle eivät voi olla juutalaisnaisia, koska juutalaisnaiset tietenkin tapetaan.

• Anonyymi

Hamas on nopeasti tämän viikonlopun aikana käynnistänyt uuden kamppanjan Israelia ja kahden valtion mallia vastaan käyttäen naisia ja heidän vihaansa apunaan naisia, jotka nyt jo julistavat Gazan rauniolla voittoaan tyylillä että ...

"Kahden vuoden ajan Gazan muslimit näyttelivät "kansanmurhan uhreja", itkien maailman myötätuntoa ja lavastaen omaa kurjuuttaan kameroille.

Nyt he vihdoin luopuvat tempusta – tulvivat kadut juhlistaakseen sitä, mitä he kutsuvat "Israelin tappioksi".

Islam on länsimaissa kasvava kuolemankultti, ja seuraava lokakuun 7. päivä on aivan oven takana. Muslimi tahtoo kuolla kun taas länsi-ihminen tahtoo elää. Tässä suhteessa muslimit laskee olevansa ylivoimaisia suhteessa länteen ja lopulta voittavansa - ensin tapetaan juutalaiset ja sitten kristityt länsi-ihmiset jotka eivät suostu orjiksi."

• Täällä on varsin paljon muslimeja, eikä he näytä haluavan kuolla. Mistä sait tuollaisen ajatuksen?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Täällä on varsin paljon muslimeja, eikä he näytä haluavan kuolla. Mistä sait tuollaisen ajatuksen?

Ans olla kun käsky käy niin johan alkaa Suomessakin tapahtua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma sai nähdä ennätyksellisen kuolleistanousemisen. Monta kuukautta oli huudettu kansamurhaa ja nyt yhtäkkiä nuo "murhatut" heräsivät henkiin ja uutisissakin näytettiin miten satojatuhansia palestiinalaisia palasi Gazan kaupunkiin.
        Olikohan tuo Allahin suuri ihme? Allah akkbar!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma sai nähdä ennätyksellisen kuolleistanousemisen. Monta kuukautta oli huudettu kansamurhaa ja nyt yhtäkkiä nuo "murhatut" heräsivät henkiin ja uutisissakin näytettiin miten satojatuhansia palestiinalaisia palasi Gazan kaupunkiin.
        Olikohan tuo Allahin suuri ihme? Allah akkbar!

... ja kukahan sen satojen tuhansien ajoneuvojen polttoaineen oli sinne kärrännyt vaikka saarto piti olla?? Ja kansa on lihavaa ja hyvinvoivaa vaikka nälkään piti heidän kuolla. Jotenkin tässä koko kuviossa suorastaan rienataan ja ilkutaan Sudanin ym. oikeasti nälkäänäkevillä ihmisillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen Espanjassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      156
      11042
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      47
      4315
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      66
      4054
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      197
      3664
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      101
      3486
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3340
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      1980
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1305
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      998
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      269
      964
    Aihe