25H2 asennettu

Eli 10.0.26200. Olipa nopea asennus, tuskin viittä minuuttia kesti. Automaattisesti vaihtuva taustakuva hävisi, mutta muuten ei äkikseltään mitään eroa ole,
23547
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

”Laitteet eivät tue kirjautumatonta käyttöä”
Microsoftin mukaan Windowsia käyttävät laitteet eivät tue kirjautumatonta käyttöä, mistä syystä yhtiö vaatii käyttäjiään rekisteröitymään Microsoft-tilille. Osa laitteen toiminnoista jää käyttämättä ilman rekisteröitymistä.

Äänestä
  • https://www.grc.com/incontrol.htm

Tuon kun laittaa koneeseen, niin ei tule ei-haluttuja päivityksiä vaan vain tietoturvapäivitykset tulee. Toki se ominaisuus pitää tuossa incontrol-softassa itse aktivoida.

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

https://www.grc.com/incontrol.htm

Tuon kun laittaa koneeseen, niin ei tule ei-haluttuja päivityksiä vaan vain tietoturvapäivitykset tulee. Toki se ominaisuus pitää tuossa incontrol-softassa itse aktivoida.

Toimiiko se?

Äänestä

• Zelenskyin kuolema on suuresti enneaikaista puhetta.

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Toimiiko se?

Toimii toimii.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Zelenskyin kuolema on suuresti enneaikaista puhetta.

Puhutaan että Kiovassa on kuumat paikat sisäisesti.

Äänestä

Diktaattori on virassaan korkeintaa elinikänsä.

Äänestä

Voi helvetti, kun mä luulin että siittä jo päästiin.

Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Voi helvetti, kun mä luulin että siittä jo päästiin.

Susta pitäis päästä, samoin kun isästäs Putlerista!

Äänestä

Mitä muuta se rikkoi kuin kuin taustakuvan.

Äänestä
  • Ei se mitään rikkonut. Piti se Microsoftin hallinnoima taustakuva kytkeä vaan uudelleen päälle personointivalikosta.

Äänestä

• WINKURAHOUSUPAPPARAISISTA SE TUNTUU TOLTA KUN WINDOWS ON IHAN MAINOSTAVA TOIMIMATON PASKA!
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    SELLAISTA TÄNÄÄN!

Äänestä

Miten käy, jos tuen päättyessä maanantaina sadat miljoonat koneet alkavat päivittää samaan aikaan kymppiä yhteentoista?

Muuttuukohan päivittäminen kympistä yhteentoista maksulliseksi tuen päättymisen jälkeen, nythän voi vielä päivittää ilmaiseksi?

Äänestä
  • No huonostihan siinnä käy!

Äänestä

• Ei tuossa mikään tuki lopu. Se koskee versiota 23H2, jonka tuki päättyy marraskuussa.

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei tuossa mikään tuki lopu. Se koskee versiota 23H2, jonka tuki päättyy marraskuussa.

Tuki päättyi jo.

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Tuki päättyi jo.

Tuki jatkuu 11. marraskuuta 2025 saakka, eli aika tarkalleen kuukauden päivät tästä ajankohdasta.

Äänestä

Olen vähän ihmetellyt kun kympissä oikealla alhaalla palkissa on ilmoitus, että win11 on valmiina käyttöön tietokoneellesi, onko se nyt jo sitten ladattu jossain välissä automaattisesti, ja se vain odottaisi asennusta kiintolevyltä tuosta, mihin ei mene kuin pikku hetki, aloittajakin meinaa, että win11 asentuisi hetkessä.

Joskus päivitin ysistä kymppiin ja siinä meni muistaakseni aika pitkä aika ja päivityksiäkin tuli päiväkausia, ennen kuin asennus oli täysin valmis.

Äänestä
  • Lisään vielä, että updaten mukaan win11 pitää ladata ja asentaa, vaikka palkissa siis lukee, että on valmiina käyttöön.

Äänestä

• Vai päivittikö aloittaja Windows 11 24H2:n versioon 11 25H2 eikä Windows kymppiä Windows 11 25H2:een? Eikä 11 automaattisesti lataudu vaan pitää hyväksyä itse Updatessa.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Vai päivittikö aloittaja Windows 11 24H2:n versioon 11 25H2 eikä Windows kymppiä Windows 11 25H2:een? Eikä 11 automaattisesti lataudu vaan pitää hyväksyä itse Updatessa.

Palsta on Windows 11, joten siitä voinee tehdä johtopäätöksiä.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Vai päivittikö aloittaja Windows 11 24H2:n versioon 11 25H2 eikä Windows kymppiä Windows 11 25H2:een? Eikä 11 automaattisesti lataudu vaan pitää hyväksyä itse Updatessa.

Näyttäs olevan 24H2

Äänestä

Eikö siinä ole mitään uutta?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Eli 10.0.26200. Olipa nopea asennus, tuskin viittä minuuttia kesti. Automaattisesti vaihtuva taustakuva hävisi, mutta muuten ei äkikseltään mitään eroa ole,

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu