25H2 asennettu

Anonyymi-ap

Eli 10.0.26200. Olipa nopea asennus, tuskin viittä minuuttia kesti. Automaattisesti vaihtuva taustakuva hävisi, mutta muuten ei äkikseltään mitään eroa ole,

23

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Laitteet eivät tue kirjautumatonta käyttöä”
      Microsoftin mukaan Windowsia käyttävät laitteet eivät tue kirjautumatonta käyttöä, mistä syystä yhtiö vaatii käyttäjiään rekisteröitymään Microsoft-tilille. Osa laitteen toiminnoista jää käyttämättä ilman rekisteröitymistä.

• Anonyymi

https://www.grc.com/incontrol.htm

Tuon kun laittaa koneeseen, niin ei tule ei-haluttuja päivityksiä vaan vain tietoturvapäivitykset tulee. Toki se ominaisuus pitää tuossa incontrol-softassa itse aktivoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.grc.com/incontrol.htm

Tuon kun laittaa koneeseen, niin ei tule ei-haluttuja päivityksiä vaan vain tietoturvapäivitykset tulee. Toki se ominaisuus pitää tuossa incontrol-softassa itse aktivoida.

Toimiiko se?

• Anonyymi

Zelenskyin kuolema on suuresti enneaikaista puhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimiiko se?

Toimii toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutaan että Kiovassa on kuumat paikat sisäisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diktaattori on virassaan korkeintaa elinikänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi helvetti, kun mä luulin että siittä jo päästiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi helvetti, kun mä luulin että siittä jo päästiin.

Susta pitäis päästä, samoin kun isästäs Putlerista!

• Anonyymi

Mitä muuta se rikkoi kuin kuin taustakuvan.

• Anonyymi

Ei se mitään rikkonut. Piti se Microsoftin hallinnoima taustakuva kytkeä vaan uudelleen päälle personointivalikosta.

• Anonyymi

WINKURAHOUSUPAPPARAISISTA SE TUNTUU TOLTA KUN WINDOWS ON IHAN MAINOSTAVA TOIMIMATON PASKA!
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        SELLAISTA TÄNÄÄN!

• Anonyymi

Miten käy, jos tuen päättyessä maanantaina sadat miljoonat koneet alkavat päivittää samaan aikaan kymppiä yhteentoista?

Muuttuukohan päivittäminen kympistä yhteentoista maksulliseksi tuen päättymisen jälkeen, nythän voi vielä päivittää ilmaiseksi?

• Anonyymi

No huonostihan siinnä käy!

• Anonyymi

Ei tuossa mikään tuki lopu. Se koskee versiota 23H2, jonka tuki päättyy marraskuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa mikään tuki lopu. Se koskee versiota 23H2, jonka tuki päättyy marraskuussa.

Tuki päättyi jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuki päättyi jo.

Tuki jatkuu 11. marraskuuta 2025 saakka, eli aika tarkalleen kuukauden päivät tästä ajankohdasta.

• Anonyymi

Olen vähän ihmetellyt kun kympissä oikealla alhaalla palkissa on ilmoitus, että win11 on valmiina käyttöön tietokoneellesi, onko se nyt jo sitten ladattu jossain välissä automaattisesti, ja se vain odottaisi asennusta kiintolevyltä tuosta, mihin ei mene kuin pikku hetki, aloittajakin meinaa, että win11 asentuisi hetkessä.

Joskus päivitin ysistä kymppiin ja siinä meni muistaakseni aika pitkä aika ja päivityksiäkin tuli päiväkausia, ennen kuin asennus oli täysin valmis.

• Anonyymi

Lisään vielä, että updaten mukaan win11 pitää ladata ja asentaa, vaikka palkissa siis lukee, että on valmiina käyttöön.

• Anonyymi

Vai päivittikö aloittaja Windows 11 24H2:n versioon 11 25H2 eikä Windows kymppiä Windows 11 25H2:een? Eikä 11 automaattisesti lataudu vaan pitää hyväksyä itse Updatessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai päivittikö aloittaja Windows 11 24H2:n versioon 11 25H2 eikä Windows kymppiä Windows 11 25H2:een? Eikä 11 automaattisesti lataudu vaan pitää hyväksyä itse Updatessa.

Palsta on Windows 11, joten siitä voinee tehdä johtopäätöksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäs olevan 24H2

• Anonyymi

Eikö siinä ole mitään uutta?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      146
      11311
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      27
      8063
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5840
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      158
      4503
    5. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      31
      4296
    6. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      81
      4152
    7. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3448
    8. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80