Eli 10.0.26200. Olipa nopea asennus, tuskin viittä minuuttia kesti. Automaattisesti vaihtuva taustakuva hävisi, mutta muuten ei äkikseltään mitään eroa ole,
25H2 asennettu
23
418
Vastaukset
- Anonyymi
”Laitteet eivät tue kirjautumatonta käyttöä”
Microsoftin mukaan Windowsia käyttävät laitteet eivät tue kirjautumatonta käyttöä, mistä syystä yhtiö vaatii käyttäjiään rekisteröitymään Microsoft-tilille. Osa laitteen toiminnoista jää käyttämättä ilman rekisteröitymistä.- Anonyymi
https://www.grc.com/incontrol.htm
Tuon kun laittaa koneeseen, niin ei tule ei-haluttuja päivityksiä vaan vain tietoturvapäivitykset tulee. Toki se ominaisuus pitää tuossa incontrol-softassa itse aktivoida. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.grc.com/incontrol.htm
Tuon kun laittaa koneeseen, niin ei tule ei-haluttuja päivityksiä vaan vain tietoturvapäivitykset tulee. Toki se ominaisuus pitää tuossa incontrol-softassa itse aktivoida.Toimiiko se?
- Anonyymi
Zelenskyin kuolema on suuresti enneaikaista puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiiko se?
Toimii toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaan että Kiovassa on kuumat paikat sisäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktaattori on virassaan korkeintaa elinikänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helvetti, kun mä luulin että siittä jo päästiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helvetti, kun mä luulin että siittä jo päästiin.
Susta pitäis päästä, samoin kun isästäs Putlerista!
- Anonyymi
Mitä muuta se rikkoi kuin kuin taustakuvan.
- Anonyymi
Ei se mitään rikkonut. Piti se Microsoftin hallinnoima taustakuva kytkeä vaan uudelleen päälle personointivalikosta.
- Anonyymi
WINKURAHOUSUPAPPARAISISTA SE TUNTUU TOLTA KUN WINDOWS ON IHAN MAINOSTAVA TOIMIMATON PASKA!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
SELLAISTA TÄNÄÄN!
- Anonyymi
Miten käy, jos tuen päättyessä maanantaina sadat miljoonat koneet alkavat päivittää samaan aikaan kymppiä yhteentoista?
Muuttuukohan päivittäminen kympistä yhteentoista maksulliseksi tuen päättymisen jälkeen, nythän voi vielä päivittää ilmaiseksi?- Anonyymi
No huonostihan siinnä käy!
- Anonyymi
Ei tuossa mikään tuki lopu. Se koskee versiota 23H2, jonka tuki päättyy marraskuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa mikään tuki lopu. Se koskee versiota 23H2, jonka tuki päättyy marraskuussa.
Tuki päättyi jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuki päättyi jo.
Tuki jatkuu 11. marraskuuta 2025 saakka, eli aika tarkalleen kuukauden päivät tästä ajankohdasta.
- Anonyymi
Olen vähän ihmetellyt kun kympissä oikealla alhaalla palkissa on ilmoitus, että win11 on valmiina käyttöön tietokoneellesi, onko se nyt jo sitten ladattu jossain välissä automaattisesti, ja se vain odottaisi asennusta kiintolevyltä tuosta, mihin ei mene kuin pikku hetki, aloittajakin meinaa, että win11 asentuisi hetkessä.
Joskus päivitin ysistä kymppiin ja siinä meni muistaakseni aika pitkä aika ja päivityksiäkin tuli päiväkausia, ennen kuin asennus oli täysin valmis.- Anonyymi
Lisään vielä, että updaten mukaan win11 pitää ladata ja asentaa, vaikka palkissa siis lukee, että on valmiina käyttöön.
- Anonyymi
Vai päivittikö aloittaja Windows 11 24H2:n versioon 11 25H2 eikä Windows kymppiä Windows 11 25H2:een? Eikä 11 automaattisesti lataudu vaan pitää hyväksyä itse Updatessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai päivittikö aloittaja Windows 11 24H2:n versioon 11 25H2 eikä Windows kymppiä Windows 11 25H2:een? Eikä 11 automaattisesti lataudu vaan pitää hyväksyä itse Updatessa.
Palsta on Windows 11, joten siitä voinee tehdä johtopäätöksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäs olevan 24H2
- Anonyymi
Eikö siinä ole mitään uutta?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14611311- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565840Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814152- 843448
- 803196
- 471679
- 391592