Nämä ns. asiantuntijat valkkaavat sinne joka vuosi samannäköiset pariskunnat...ja kilpailijoita valkataan tyyliin sillä periaatteella, että vau, tuolla on siniset hiukset, otetaan se, ku on varmaan jännä persoona.
Ja se varsinainen syy, miksi nämä liitot ei onnistu, kun valkataan kerta toisensa jälkeen noita sitoutumiskammoisia nirppanokkia, jotka aivan hakemalla hakee vikoja toisesta. Ja sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole sinut itsensä tai menneisyytensä kanssa. Ja kun puolison olemus ei miellytä, aletaan hakemalla hakea vikoja, mitä latoa tiskiin. Näitä esimerkkejä riittää aikaisemmilta kausiltakin. Haetaan satujen prinssiä ja prinsessaa ja kun sellaista ei tullutkaan, niin pettymyksestä ei pääse yli.
Elisa ensin itse arvosteli Mattia, ettei voi kuvitella miehelleen sinisiä hiuksia ja sitten aletaan hyvin tympeään sävyyn rutista siitä, kun ei saa läheisyyttä. Kun suhde on noin alussa, niin siihen ei kannattaisi tuoda tuota negatiivisuutta heti. Miksipä ei annettaisi aikaa toiselle ja itsellekin...ajan kanssa se sieltä joko tulee tai ei. Tuo natina ei ainakaan auta asiaa, vaan vie toista vain kauemmaksi noin alkuvaiheessa.
Sitten Arttu ja Julia. Harmi, kun meille ei näytetty millä tavalla Arttu on nämä "haukkumiset" sanonut, että jokainen voisi tehdä omat johtopäätöksensä siitä oliko Julian reaktio asiaan ylimitoitettu. Toki ymmärrän, ettei sellaiset kommentit välttämättä miellytä, mutta se ratkaisee paljon, millä tavalla Arttu on ne sanonut. Boh joka tapauksessa siitä alkoi tuo Julian ohjelmassa käymä jatkuva haukkumiskampanja, miten karmea Arttu ja miten se ei ymmärrä, kun Juliaa ei kiinnosta. Tuota noin...kannattaako tuollaiseen ihjelmaan lähteä jos on noin pikkusieluinen nirppanokka. Se on eri heti, kun suusta tulee ensimmäinen saba, joka ei miellytä. Ei todellakaan ollut minkäänlaista yritystä Julian puolelta, muuta kuin mollata Arttua. Taisi vain Artun lapai haitata ja piti alkaa pikavauhdilla kehitellä jotain sanottavaa, että pääsee pois. Jos mies sanoo, ettei pidä tatuoinneista tai sulla on leveät hartiat, niin voiko mielipiteestä rankaista 🤔 mutta kuten sanoinkin, että se ratkaisee, miten asia on sanottu. Ei ehkä paras veto Artultakaan kyllä, mutta ihminen, joka lähtee heti menemään, kun vetää ensimmäiset herneet nenäänsä, ei välttämättä ole kypsä pitkään suhteeseen. Se vaatii myös kyvyn antaa abteeksikin. Jos ei halua loppelämää yhdessä viettää, olisi voinut kuitenkin ohjelman ajan yrittää jatkaa tutustumista, kun kerran on leikkiin ryhtynyt.
Katrin ja Jannen kohdalla näkyy selkeäati, ettei Katrin ulkomuoto miellytä Jannea ja se suhde tulee tiensä päähän myös
Ei ihme, ettei ensitreffit alttarilla liitot onnistu
14
170
Vastaukset
- Anonyymi
Julian kommentti ihmetyttää: "Arttu sanoi, että sinä sitten muutat Imatralle.". Siis jos naimisiin mennään niin ei voi olettaa, että valittu puoliso on samalta paikkakunnalta. Ilmeisesti nää haluaa naimisiin siten, että mikään ei saa omassa elämässä muuttua. Ja omaa aikaa pitää olla jo kahden avioliittopäivän jälkeen. Hih hoitaa näitä.
- Anonyymi
Aivan, jos tuollaiseen ohjelmaan lähtee mukaan, niin pitäisi olla avoin muutoksille ja keskustelemaan asiasta...puolin ja toisin. Siihen tosiaan on syynsä, miksi nämä ihmiset ovat sinkkuja...kaikki tuntuvat olevan kyvyttömiä mihinkään kompromisseihin ja asioiden pitäisi mennä juuri niin, kuin itse on toivonut ja suunnitellut. Tässä ohjelmassa on ollut lukuisia nirppanokkia, jotka vetää heti herneet nenään jostakin, aloittaa kumppanin mollaamisen ja pakkaa kimpsunsa...ja nämä maukujat on ykeensä naisia
Sen vielä sanon, että Elisan tapa keskustella ja tutustella muistutti työhaastattelua tiukkoine kysymyksineen...kommunikointi ei ollut luontevaa
T. Ap
- Anonyymi
Arkkipiispa aina paikalle! Muuten sitä on ihan turha levittää. Justsitä.
- Anonyymi
Miksi katsot, kun noin ärsyttää? Minusta aivan älytön konsepti ja samanlaiset osallistujat.
- Anonyymi
Sairasta on vihkiä avioliittoon, koska eivät tunne toisiaan ollenkaan!
- Anonyymi
Eipä sitä etukäteen voi tietää kuinka paljon jakso tai ihmisten käytös ärsyttää 😅
Mutta olen totisesti sitä mieltä, että kaikki nämä ns. "asiantuntijat" vaihtoon, kun onnistuneita pareja ei ole tullut aikoihin, kun vain harvakseltaan. Päinvastoin kaikilla tuntuu menevän sukset ristiin heti ja heitetään hanskat tiskiin toisessa jaksossa.
Mitäpä jos kerrankin valittaisiin ihmisiä, jotka lähtee vähän toisella asenteella liikenteeseen...että ei odoteta sitä täydellistä unelmien prinssiä taikka prinsessaa ja kun sitä ei tule, niin alkaa heti se nahkea asenne, kun toinen ei näytä siltä, mitä odotti, eikä käyttäydy niin, kuin itse oli ajatellut. Osallistujien pitäisi olla oikeasti avoimia sille, että sieltä voi tulla mitä vain ja avoimia tutustumaan toiseen. Minusta tämä on näyttäny jo pitkään siltä, että sinne mennään kattomaan, että mitähän ne asiantuntijat mulle valkkaa ja todetaan, että joo ei kiitos ja mä lopetan tähän.
T. Ap
- Anonyymi
Ei se asenne siinä ole ongelma. Ongelma on se, että mene vähän niinkuin sokkotreffeille. Tällä kertaa alttarille. Kuvittele, jos joutusit ällönaapurisi kanssa naimisiin.
- Anonyymi
Ymmärrän toki, että jonkinlainen viehätys täytyy olla, että voi pariutua, mutta minusta on usein näyttänyt, ettei toinen puoliso ole ollut tyytyväinen toisen ulkomuotoon ja siitä lähtee se negatiivisuuden kehä. Aletaan "suurennuslasin kanssa syynätä", että mitä vikoja tuosta toisesta löytyisikään ja nähdään kaikessa pelkkää negatiivisuutta, että saadaan hyvä syy lopettaa leikki heti alkuunsa.
Mielestäni asenteessa on vikaa, kun lähdetään sinne sillä asenteella, että nyt alkaa minun "disney elämä" täydellisen prinssin tai prinsessan kanssa. Odotukset on överit ja eihän silloin voi muuta, kuin pettyä, kun vastassa onkin tavallinen ihminen virheineen. Ulkonäkökuvitelmatkin voivat olla ylimitoitettuja, että mulle on varmasti valkattu tosi komea taikka kaunis puoliso, niin pettymyksiä voipi tulla senkin suhteen. Asenteen pitäisi olla se, että sieltä voi tulla mitä vain ja olen sitoutunut tutustumaan ja yrittämään. Ei tuonne muuten pidä lähteä. Nyt on nämä hienohelmat, jotka vetelee heti herneet nenäänsä aivan kaikesta ja se oli siinä. Peiliin katsomisen paikka, miksi sitä on sinkku. Ei täällä olisi montaakaan pitkää suhdetta jos jokainen loppuisi ensimmäiseen poikkipuiseen sanaan. Toki ymmärrän, ettei ole itse valittu henkilö, eikä toinen välttämättä kiinnosta siinä mielessä, että voihan se olla väkinäistä silloin yrittää, mutta kun tuohon lähtee, pitäisi sitoutua viemään leikki loppuun. Sen jälkeen voi lähteä eri teillekin, mutta on ainakin oikeasti yrittänyt
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän toki, että jonkinlainen viehätys täytyy olla, että voi pariutua, mutta minusta on usein näyttänyt, ettei toinen puoliso ole ollut tyytyväinen toisen ulkomuotoon ja siitä lähtee se negatiivisuuden kehä. Aletaan "suurennuslasin kanssa syynätä", että mitä vikoja tuosta toisesta löytyisikään ja nähdään kaikessa pelkkää negatiivisuutta, että saadaan hyvä syy lopettaa leikki heti alkuunsa.
Mielestäni asenteessa on vikaa, kun lähdetään sinne sillä asenteella, että nyt alkaa minun "disney elämä" täydellisen prinssin tai prinsessan kanssa. Odotukset on överit ja eihän silloin voi muuta, kuin pettyä, kun vastassa onkin tavallinen ihminen virheineen. Ulkonäkökuvitelmatkin voivat olla ylimitoitettuja, että mulle on varmasti valkattu tosi komea taikka kaunis puoliso, niin pettymyksiä voipi tulla senkin suhteen. Asenteen pitäisi olla se, että sieltä voi tulla mitä vain ja olen sitoutunut tutustumaan ja yrittämään. Ei tuonne muuten pidä lähteä. Nyt on nämä hienohelmat, jotka vetelee heti herneet nenäänsä aivan kaikesta ja se oli siinä. Peiliin katsomisen paikka, miksi sitä on sinkku. Ei täällä olisi montaakaan pitkää suhdetta jos jokainen loppuisi ensimmäiseen poikkipuiseen sanaan. Toki ymmärrän, ettei ole itse valittu henkilö, eikä toinen välttämättä kiinnosta siinä mielessä, että voihan se olla väkinäistä silloin yrittää, mutta kun tuohon lähtee, pitäisi sitoutua viemään leikki loppuun. Sen jälkeen voi lähteä eri teillekin, mutta on ainakin oikeasti yrittänyt
T. ApJos ei edes liekkiä syty, miten ja miksi se pitäisi viedä vielä loppuun asti ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei edes liekkiä syty, miten ja miksi se pitäisi viedä vielä loppuun asti ?
Typerää touhua todellakin. Mikä hinku noilla ihmisillä on edes avioliittoon ? Kyllä jos tarvis vaatii, niin kohtalo tuo jossain vaiheessa puosison jokaisen tarvitsevan elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei edes liekkiä syty, miten ja miksi se pitäisi viedä vielä loppuun asti ?
Siksi, kun on tuollaiseen ohjelmaan lähtenyt. Harvoin kohtaa "rakkautta ensisilmäyksellä". Eikö tuon ohjelman idea ole juuri se, että ulkonäkö on toissijainen asia ja jos tulee ensimmäinen kinastelu jostakin asiasta ja sen jälkeen heittää heti hanskat tiskiin, niin onko silloin oikeasti yrittänyt tutustua toiseen 🤔 elämässä tulee konflikteja ja jos ei kykebe pääsemään niistä yli, vaan jää vatuloimaan siihen negatiivisuuteen, ni silloin kannattaa tehdä palvelus katsojille ja kumppaniehokkaalle, ettei hakeudu tuollaisiin ohjelmiin. Siinä pilaa samalla sen toisenkin ihmisen mahdollisuuden löytää joku, jika on oikeasti tosissaan liikkeellä ja kusaseehan tuo koko ohjelmakin jos kaikki lyö hanskat tiskiin jaksossa nro. 2
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, kun on tuollaiseen ohjelmaan lähtenyt. Harvoin kohtaa "rakkautta ensisilmäyksellä". Eikö tuon ohjelman idea ole juuri se, että ulkonäkö on toissijainen asia ja jos tulee ensimmäinen kinastelu jostakin asiasta ja sen jälkeen heittää heti hanskat tiskiin, niin onko silloin oikeasti yrittänyt tutustua toiseen 🤔 elämässä tulee konflikteja ja jos ei kykebe pääsemään niistä yli, vaan jää vatuloimaan siihen negatiivisuuteen, ni silloin kannattaa tehdä palvelus katsojille ja kumppaniehokkaalle, ettei hakeudu tuollaisiin ohjelmiin. Siinä pilaa samalla sen toisenkin ihmisen mahdollisuuden löytää joku, jika on oikeasti tosissaan liikkeellä ja kusaseehan tuo koko ohjelmakin jos kaikki lyö hanskat tiskiin jaksossa nro. 2
T. ApJa toki samalla kritiikkiä ns. "Asiantuntijoille", että älkää ottako enää noita niuhottavia vinkuintiaaneja sinne...pelkkää negatiivisuutta koko ohjelma nykyään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerää touhua todellakin. Mikä hinku noilla ihmisillä on edes avioliittoon ? Kyllä jos tarvis vaatii, niin kohtalo tuo jossain vaiheessa puosison jokaisen tarvitsevan elämään.
Nämä eivät ole oikeasti naimisissa keskenään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja toki samalla kritiikkiä ns. "Asiantuntijoille", että älkää ottako enää noita niuhottavia vinkuintiaaneja sinne...pelkkää negatiivisuutta koko ohjelma nykyään
Saa ja pitää sanoa, jos ei tuleva puoliso kiinosta. Miksi yleensä mennä naimisiin? Suhde on parempi ilman naurettavia lupauksia. Aamen ei kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605790Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064747En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164242Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k663724- 513691
- 113431
- 913393
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693233- 332931
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342591