Miehet, kenen julkkisnaisen aisankannattaja haluaisitte olla?

Anonyymi-ap

Itse fantasioin, että olisi Satu Tuomiston aisankannattaja. Haluaisin katsella vierestä joko siveysvyöhön lukittuna tai runkkaillen, kun hän ottaa isoa kyrpää suuhun ja pilluun ja miksei myös perseeseen. Pääsisin ehkä korkeintaan säälistä liukkaille ajoittain, mutta suurimman osan ajasta saisin tyytyä vain katselemaan ja kuuntelemaan, miten hän kehuu muiden miesten kaluja samalla moittien omaani,

14

516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluisin nussia Janni Hussia 😘😍

• Ei huono toi Tuomisto!! kiira korpi ois tiukka ja moni muu

• Anonyymi

Kirsi Alm-Siira tietysti.

• Anonyymi

Hai sie Saga on tummia ja siksi kuuma pakkaus kuten koko heimonsa!
      Niin myös tumma tähtönen upea Mirella kuumaa huumaa!

• Anonyymi

Onha tuo aiemmin mainittu Satu Tuomisto ihan mielenkiintoinen, mutta kun ei tiedä yhtään millainen hän on oikeasti tyyppinä. Se millainen ihminen on merkitsee todella paljon. Oma ikäisistä olen miettynyt Anne Kukkohovia, mutta hänen persoonansa tiedetään. Jos millän ei olisi väliä, niin Lotta Saahko olisi myös ihan mielenkiintoinen tapaus. Mutta oikeassa elämässä nämä asiat punnitaan ja naiset osaa pelin.

• Anonyymi

Tuli mieleen yksi aamu-tv hahmo useamman vuoden takaa. On kait jäänyt pois toisen raskauden jälkeen. Sanna.

• Anonyymi

Vappu Pimiä on upea nainen..! T.62v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vappu Pimiä on upea nainen..! T.62v

Anonyymi
        2025-10-18 15:26:15
        Kommentti

Tuo sanna on minua reilut kymmenen vuotta nuorempi, ja menee jo vähän yli oman ikähaarukan. Mutta toinen juttu on myös se millainen tyyppi ihminen on. Sannakin taitaa olla vähän pissis ja tietää sen.

• Anonyymi

Veisin Tytti Tuppuraisen kymmenien sysi mustien Afrikkalaisten joukkonussittavaksi ja katselisin kun Tytin huulipunat leviäisi pitkin naamaa sperma sotkuista. Musta kulli suussa, pillussa ja perseessä saisi Tytti usean tunnin lakkaamattoman panon että sen jälkisessä lehditötilaisuudessa Tytti ei kykenisi kuin mikkiin voihkimaan yhä jälkiorgasmeissaan pillu sykkivän arkana!
      T. Orpo

• Anonyymi

Hauska.

• Anonyymi

Pistetään lisää nimiä.

Aiempi tangokuningatar Jenna B. Ikäero vajaa 20, eli liikaa

Näyttelijä Katariin Kaitue, ikäeroa neljä vuotta, olen nuorempi

Näyttelijä Inka Kaleen, ikäeroa reilut 10v.

Mutta minkään psykopaatin kanssa en tekisi mitään.

• Anonyymi

TV-komedia Seitsemän pienessä roolissa oleva Karolina Vanne. Vanne on myös roolissa Korpelan Jujanjuoksussa. Syntynyt 1977.

• Anonyymi

Riitta Purra on mun mielestä paras.

• Anonyymi

Et sä pääse liukkaille vaan kontalleen ja saat seuraavaksi kyrvän perseeseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2206
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1288
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe