Eli Kio Vassa ei ole sähköö moni kerros hanpurilais taloissa, ei lämmityksellistä,heijän elämänsä on muuttunut ramaattisesti vain yhes tuhonpäiväs, Putinillisen tekemissä sotarikoksissa kaikenkattava sähkökatko Kio Vassa, ei inter nättii, ei yhteyksii, ei vettä, ei lämmitystä, paitti niis mestois mis kene raato reittei onpi.
Heil asunnoissa kylmää jo on.
Onko sulla paljon paksullisii peittoi joijen alla ola länpimänä sitte ku sullakin mänöö sähkönsaantisuus ja henkis säilymisest tulee suomalaisil lähimmimäisil vähimmäis tehtävä elollisena pysytellen niin kauvan kunnes kupsahjus tapahtuu.
Onko sulla kene raato riittii?
Aijotko männä tänään nukkumaan ja nukkuu makijaisest?
Näin erikoisen unen, jossa oli kolme suomilaista ihmistä.Mä, maallinen äitein ja mun kai paras ystävä. Tai miten se paras määritetään, en mä tiijä, ainakin mulla on hänen kanssaan suunnilleen niinkö hyvä olla silloin kun leikitään ja vietetään aikaa muuten sosijaalisoijen.
No siin unes sitten. Unes asuttiin kaikki kolmistaan samas asunnos, tilavas kerostalokänpäs, jokaisellla oma huone oli ainakin. Mä omistin sen kämpän ja asuin eka siinä itte yksin. Sitten mun äiti muutti siihen ja asuttiin kaksistaan, sitten muutti mun ystäväkin sinne asumaan kolmanneksi. Sitten mun ystävä löi mun mutsia ja mä sanoin että saat muuttaa pois täältä tuon takija.
Jotakin siinä ystävän kanssa juteltiin häätöönsä liittyen kun tuli seuraava aamu ja näin äitein sänkyn petaamattomana ja tyhjänä. Katsoin petaamatonta sänkyä ja tiesin siinä ettei mun äiti tuu siihen sänkyyn enää takas ja petaaminen jää mun hommaksi. Muistan että mietin hetken että olisiko hän ylösotettu ja samalla tajusin että silloinhan minäkin olisin lähtenyt samalla laukauksella.
Mulla oli siinä tyhjä olotila kun mun äitini oli jumalaton ennen sänkysest poislähtöönsä. Tunsin kuitenkin pysyväni tasapainollisuuves vaikka koin asetelman toivottomaksi kun tajusin etten voi enäää yrittää auttaa mun äiteetä vaan nyt olis rukoiltava niijen puolest, joillla viel on mahjollisuus saaha järkee kaaleihinsa.
Mitähän uni tarkoitti?
Selef Urge
Tilanne Kio Vassa: Totaalinen lacka aut aafter russijan ätäk
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä että mus li mi gazalaiset haluavat jatkaa edelleen juutalaisten murhaamista.
https://www.youtube.com/watch?v=NESQya3R43Q - Anonyymi
Joko paastokisa lähtee käyntiin vai tuliko pupu pöksyyn kun kuulit neljänkymmenen päivän tavoitteesta. Ei huolta. Otin viikon etumatkan. Olen paastonnut pelkällä vedellä viikon. HALLLUJAA. Pistä paremmaksi. Näin myös enteellisen unen maailmanlopusta. Tänne jääneet kärventyivät tuskan liekkimeressä. Minäpä poika sain nojata Jeesuksen rintaa vasten. Siinä oli lämmin ja rauhallinen olla.
-Jyrki- Anonyymi
Päätin saamani palautteen johtosta että salaan paastomiseni mahtollisen Herralta saajun palkan saamisen takija. En tiijä mikä se palkka on, mutta olen kiinnostunut saamaan sen. Mainitsin asijasta palstalla silloin viikko sitten kun siihen tuli se eräs tuomaan tämän palkansaantipuolen ja se sai miettimään että se voi olla jotakin sellaista, että katuisin myöhemmin jos mulla ei olisi ikuisuujes sitä palkkaa ja tietäisin monilla muilla sellaisen palkaksi saadun asijan olevan. Se voi olla jotain henkilökohtaiseen viihtyvyyteen suuresti liittyvää.
Kaikenlaisija vaihtoehtoja pyörii mielessä alkaen kermakakkuasijoista muunlaisuuksiinkin. Uuves maas kun on ilmeisesti muitakin kaupunkeja kuin uusi Jerusalem niin voipi olla konditorioitakin, joista hakea kermaleivoksija, kermaisija kakkuja.
Selef Urge
- Anonyymi
Mitähän uni tarkoitti?
Oletan että uni tarkoitti ja tarkoittaa:
LUE Raamattua ja ole hiljaa Herran edessä!
15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne;
ja vanha hyvä käännös 1776
15 Sillä näin sanoo Herra, Herra Israelin Pyhä: kääntymisellä ja hiljaisuudella te tulette autetuksi, hiljaisuudessa ja toivossa te väkeväksi tulette,
Kääntyninen, lopettaa kaiken pahan tekemisen ja ei sitten enää tee sitä.
hiljaisuus ja lepo ja rauhallisuus.
Lue yksin hiljaisuudessa Raamattua ja
PIDÄ paastoa tästä ja muista netti-pakoista :) - Anonyymi
Ukrainan sodan luonne on muuttunut nyt kuin Putin hermotutti Trumpin. Nyt Ukraina voi iskeä mihin haluaa ja sille annetaan siihen tiedustelutietoa sekä aseita. Ukraina on jopa pantannut ohjusiskuja Venäjälle eikä tehnyt niitä siinä mittakaavassa kuin mitä nyt pysyisi.
Enää eivät Kiovassa odota kädet ristissä ettei Venäjä ennen talvea pommita sitä niin, että lämpö ja sähkö katkeaa, vaan Venäjälle on annettu ukaasi, että jos niin käy Kiovassa ennen talvea, niin myös Moskovasta sammuu valot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14910982Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393913Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643883Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1873611PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,993304Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.701940Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151257Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155948Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun264899