Oisko iisalmen seudulla 50+ miestä joka tulisi mökille saunomaan ? Annettais vaimolleni unohtumaton seksikokemus. Hierontaa ja panoa. M57 n53
Vaimolleni vierasta ja hieronyaa
37
1880
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tässä joku juljus takana?
- Anonyymi
Ihan vaan seksi seuraa haemme. Vaikka vakkariksi joka pääsis silloin tällöin käymään. Mielellään yli 50v. Vaimo on 165/64kg 53v. Mies 57v 175/100kg hetero
- Anonyymi
Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies
Niin, halukas kyllä olisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, halukas kyllä olisin
Mistäpäin olet? Vakkari ois kiva löytää.
- Anonyymi
Uuh,mies savosta 050 354 38 92
- Anonyymi
Numero on tallessa. Ikäsi ja kokosi kiinnostaa. Mistäpäin olet jottei ihan naapureita olla
- Anonyymi
57v,172cm,65kg,n66 km päässä
- Anonyymi
Moi
Olisitteko kiinnostunut parin seurasta?
M54v 191/90// N 49v 158/66
Pohjois-Savo etelä osasta ollaan.kik ja s-posti on meillä.T pari 50v- Anonyymi
Moikka täällä olisi 53 ukm joka voisi tulla seuraksenne kun kotona seksi harvassa kik virillimies51
- Anonyymi
voisin molemille antaa parrua pyllyyn m71v
- Anonyymi
Ihana ilmoitus? Olen 65v mies vähän kauempaa. Olisko tämä teille ensimmäinen kerta? Mulle olisi.
- Anonyymi
On aiempaa kokemusta. Mistä olet. Millä varoajalla pääset tulemaan?
- Anonyymi
Ois kiva saunoo teidän kaa 050 354 38 92
- Anonyymi
Läheltä Kuopiota löytyy halukas sinkkumies. 176/74, 55v
- Anonyymi
Kimppa mies on edelleen haussa. Vakkari miestä muutamaksi kerraksi kuussa vaimon iloksi.
- Anonyymi
Sepä oiskin kun löytyisi tämmöinen luotettava mies jolla olisi henkilökohtainen hygienia ja pääkoppa kunnossa. Pyhäinpäivä viikonloppuna ollaan menossa vuokattiin ja siellä olisi tarjolla+50 vuotiasta L kokoista naista pantavaksi, oma mies tottakai hommassa mukana.
- Anonyymi
Juu,mä vaan kiinostaa 050 354 38 92
- Anonyymi00027
Viikonloppu ollaan taas mökillä ja seura kiinnostaisi. Siis vanhempi mies kerro itsestäsi tarkemmin esim. Kokosi ja mitä toiveissa. Yhteys tieto ois tärkeä. Joku pääsee taas mukaan
- Anonyymi00028
Seisokissa 12.. tuplaa...
- Anonyymi00029
Olisin valmis tulemaan kolmanneksi m.67
- Anonyymi00030
Asuja ja sex leluja on mökillä mukana. Seura puuttuu edelleen?
- Anonyymi00031
Oletteko se pari mikä on kiinnostunut saamaan seuraa hieronnan ja muun kivan merkeissä?Laittakaa s-postia johannes 250662 gmailiin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oletteko se pari mikä on kiinnostunut saamaan seuraa hieronnan ja muun kivan merkeissä?Laittakaa s-postia johannes 250662 gmailiin.
Vahingossa pieni virhe johannes250662 ja loppu mitä gmailiin tulee
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vahingossa pieni virhe johannes250662 ja loppu mitä gmailiin tulee
Oletko hieoja vai muuten liikenteessä? Mistäpäin. Sama pari ollaan.
- Anonyymi00034
Varkaus hieroja ja palomies vapailla!pitkä mutta asiallisen kokoinen kaikinpuolin.54v mies
- Anonyymi00035
Myös mies kaverukset voi ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00037
Myös mies kaverukset voi ottaa yhteyttä
- Anonyymi00038
Myös mies kaverukset voi ottaa yhteyttä
- Anonyymi00039
Täällä olisi 58 pari kiinnostunut.voisimme olla neljästään.olisiko kiinnostusta.
M 1.80/85
N 173/68
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p907158Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3576228Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite583583Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293319Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1911811Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os171528Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181256- 601253
Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11160Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11137