Vaimolleni vierasta ja hieronyaa

Anonyymi-ap

Oisko iisalmen seudulla 50+ miestä joka tulisi mökille saunomaan ? Annettais vaimolleni unohtumaton seksikokemus. Hierontaa ja panoa. M57 n53

33

1618

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tässä joku juljus takana?

• Anonyymi

Ihan vaan seksi seuraa haemme. Vaikka vakkariksi joka pääsis silloin tällöin käymään. Mielellään yli 50v. Vaimo on 165/64kg 53v. Mies 57v 175/100kg hetero

• Anonyymi

Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies

Niin, halukas kyllä olisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, halukas kyllä olisin

Mistäpäin olet? Vakkari ois kiva löytää.

• Anonyymi

Uuh,mies savosta 050 354 38 92

• Anonyymi

Numero on tallessa. Ikäsi ja kokosi kiinnostaa. Mistäpäin olet jottei ihan naapureita olla

• Anonyymi

57v,172cm,65kg,n66 km päässä

• Anonyymi

Moi
      Olisitteko kiinnostunut parin seurasta?
      M54v 191/90// N 49v 158/66
      Pohjois-Savo etelä osasta ollaan.kik ja s-posti on meillä.T pari 50v

• Anonyymi

Moikka täällä olisi 53 ukm joka voisi tulla seuraksenne kun kotona seksi harvassa kik virillimies51

• Anonyymi

voisin molemille antaa parrua pyllyyn m71v

• Anonyymi

Ihana ilmoitus? Olen 65v mies vähän kauempaa. Olisko tämä teille ensimmäinen kerta? Mulle olisi.

• Anonyymi

On aiempaa kokemusta. Mistä olet. Millä varoajalla pääset tulemaan?

• Anonyymi

Ois kiva saunoo teidän kaa 050 354 38 92

• Anonyymi

Läheltä Kuopiota löytyy halukas sinkkumies. 176/74, 55v

• Anonyymi

Kimppa mies on edelleen haussa. Vakkari miestä muutamaksi kerraksi kuussa vaimon iloksi.

• Anonyymi

Sepä oiskin kun löytyisi tämmöinen luotettava mies jolla olisi henkilökohtainen hygienia ja pääkoppa kunnossa. Pyhäinpäivä viikonloppuna ollaan menossa vuokattiin ja siellä olisi tarjolla+50 vuotiasta L kokoista naista pantavaksi, oma mies tottakai hommassa mukana.

• Anonyymi

Juu,mä vaan kiinostaa 050 354 38 92

• Anonyymi00027

Viikonloppu ollaan taas mökillä ja seura kiinnostaisi. Siis vanhempi mies kerro itsestäsi tarkemmin esim. Kokosi ja mitä toiveissa. Yhteys tieto ois tärkeä. Joku pääsee taas mukaan

• Anonyymi00028

Seisokissa 12.. tuplaa...

• Anonyymi00029

Olisin valmis tulemaan kolmanneksi m.67

• Anonyymi00030

Asuja ja sex leluja on mökillä mukana. Seura puuttuu edelleen?

• Anonyymi00031

Oletteko se pari mikä on kiinnostunut saamaan seuraa hieronnan ja muun kivan merkeissä?Laittakaa s-postia johannes 250662 gmailiin.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Oletteko se pari mikä on kiinnostunut saamaan seuraa hieronnan ja muun kivan merkeissä?Laittakaa s-postia johannes 250662 gmailiin.

Vahingossa pieni virhe johannes250662 ja loppu mitä gmailiin tulee

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Vahingossa pieni virhe johannes250662 ja loppu mitä gmailiin tulee

Oletko hieoja vai muuten liikenteessä? Mistäpäin. Sama pari ollaan.

• Anonyymi00034

Varkaus hieroja ja palomies vapailla!pitkä mutta asiallisen kokoinen kaikinpuolin.54v mies

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7286
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      504
      5439
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3355
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2651
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      50
      2358
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe