Oisko iisalmen seudulla 50+ miestä joka tulisi mökille saunomaan ? Annettais vaimolleni unohtumaton seksikokemus. Hierontaa ja panoa. M57 n53
Vaimolleni vierasta ja hieronyaa
20
476
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tässä joku juljus takana?
- Anonyymi
Ihan vaan seksi seuraa haemme. Vaikka vakkariksi joka pääsis silloin tällöin käymään. Mielellään yli 50v. Vaimo on 165/64kg 53v. Mies 57v 175/100kg hetero
- Anonyymi
Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies
Niin, halukas kyllä olisin
- Anonyymi
Uuh,mies savosta 050 354 38 92
- Anonyymi
Numero on tallessa. Ikäsi ja kokosi kiinnostaa. Mistäpäin olet jottei ihan naapureita olla
- Anonyymi
57v,172cm,65kg,n66 km päässä
- Anonyymi
Moi
Olisitteko kiinnostunut parin seurasta?
M54v 191/90// N 49v 158/66
Pohjois-Savo etelä osasta ollaan.kik ja s-posti on meillä.T pari 50v- AnonyymiUUSI
Moikka täällä olisi 53 ukm joka voisi tulla seuraksenne kun kotona seksi harvassa kik virillimies51
- AnonyymiUUSI
voisin molemille antaa parrua pyllyyn m71v
- AnonyymiUUSI
Ihana ilmoitus? Olen 65v mies vähän kauempaa. Olisko tämä teille ensimmäinen kerta? Mulle olisi.
- AnonyymiUUSI
On aiempaa kokemusta. Mistä olet. Millä varoajalla pääset tulemaan?
- AnonyymiUUSI
Heips! Kiva juttu. Olen vanhempi vapaa siisti mies Kuopiosta. Kysele lisätietoja 044-9477282
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744016- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382769- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141061