Oisko iisalmen seudulla 50+ miestä joka tulisi mökille saunomaan ? Annettais vaimolleni unohtumaton seksikokemus. Hierontaa ja panoa. M57 n53
Vaimolleni vierasta ja hieronyaa
33
1618
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tässä joku juljus takana?
- Anonyymi
Ihan vaan seksi seuraa haemme. Vaikka vakkariksi joka pääsis silloin tällöin käymään. Mielellään yli 50v. Vaimo on 165/64kg 53v. Mies 57v 175/100kg hetero
- Anonyymi
Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies
Niin, halukas kyllä olisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, halukas kyllä olisin
Mistäpäin olet? Vakkari ois kiva löytää.
- Anonyymi
Uuh,mies savosta 050 354 38 92
- Anonyymi
Numero on tallessa. Ikäsi ja kokosi kiinnostaa. Mistäpäin olet jottei ihan naapureita olla
- Anonyymi
57v,172cm,65kg,n66 km päässä
- Anonyymi
Moi
Olisitteko kiinnostunut parin seurasta?
M54v 191/90// N 49v 158/66
Pohjois-Savo etelä osasta ollaan.kik ja s-posti on meillä.T pari 50v- Anonyymi
Moikka täällä olisi 53 ukm joka voisi tulla seuraksenne kun kotona seksi harvassa kik virillimies51
- Anonyymi
voisin molemille antaa parrua pyllyyn m71v
- Anonyymi
Ihana ilmoitus? Olen 65v mies vähän kauempaa. Olisko tämä teille ensimmäinen kerta? Mulle olisi.
- Anonyymi
On aiempaa kokemusta. Mistä olet. Millä varoajalla pääset tulemaan?
- Anonyymi
Ois kiva saunoo teidän kaa 050 354 38 92
- Anonyymi
Läheltä Kuopiota löytyy halukas sinkkumies. 176/74, 55v
- Anonyymi
Kimppa mies on edelleen haussa. Vakkari miestä muutamaksi kerraksi kuussa vaimon iloksi.
- Anonyymi
Sepä oiskin kun löytyisi tämmöinen luotettava mies jolla olisi henkilökohtainen hygienia ja pääkoppa kunnossa. Pyhäinpäivä viikonloppuna ollaan menossa vuokattiin ja siellä olisi tarjolla+50 vuotiasta L kokoista naista pantavaksi, oma mies tottakai hommassa mukana.
- Anonyymi
Juu,mä vaan kiinostaa 050 354 38 92
- Anonyymi00027
Viikonloppu ollaan taas mökillä ja seura kiinnostaisi. Siis vanhempi mies kerro itsestäsi tarkemmin esim. Kokosi ja mitä toiveissa. Yhteys tieto ois tärkeä. Joku pääsee taas mukaan
- Anonyymi00028
Seisokissa 12.. tuplaa...
- Anonyymi00029
Olisin valmis tulemaan kolmanneksi m.67
- Anonyymi00030
Asuja ja sex leluja on mökillä mukana. Seura puuttuu edelleen?
- Anonyymi00031
Oletteko se pari mikä on kiinnostunut saamaan seuraa hieronnan ja muun kivan merkeissä?Laittakaa s-postia johannes 250662 gmailiin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oletteko se pari mikä on kiinnostunut saamaan seuraa hieronnan ja muun kivan merkeissä?Laittakaa s-postia johannes 250662 gmailiin.
Vahingossa pieni virhe johannes250662 ja loppu mitä gmailiin tulee
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vahingossa pieni virhe johannes250662 ja loppu mitä gmailiin tulee
Oletko hieoja vai muuten liikenteessä? Mistäpäin. Sama pari ollaan.
- Anonyymi00034
Varkaus hieroja ja palomies vapailla!pitkä mutta asiallisen kokoinen kaikinpuolin.54v mies
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153