Oisko iisalmen seudulla 50+ miestä joka tulisi mökille saunomaan ? Annettais vaimolleni unohtumaton seksikokemus. Hierontaa ja panoa. M57 n53
Vaimolleni vierasta ja hieronyaa
25
1150
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tässä joku juljus takana?
- Anonyymi
Ihan vaan seksi seuraa haemme. Vaikka vakkariksi joka pääsis silloin tällöin käymään. Mielellään yli 50v. Vaimo on 165/64kg 53v. Mies 57v 175/100kg hetero
- Anonyymi
Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mhh. Kuulostaa kyllä mukavalle. Tosin itse olen naimisissa ja vaimolleni ei voisi edes ehdottaa tällaista mukavaa asiaa . Olen 57 mies
Niin, halukas kyllä olisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, halukas kyllä olisin
Mistäpäin olet? Vakkari ois kiva löytää.
- Anonyymi
Uuh,mies savosta 050 354 38 92
- Anonyymi
Numero on tallessa. Ikäsi ja kokosi kiinnostaa. Mistäpäin olet jottei ihan naapureita olla
- Anonyymi
57v,172cm,65kg,n66 km päässä
- Anonyymi
Moi
Olisitteko kiinnostunut parin seurasta?
M54v 191/90// N 49v 158/66
Pohjois-Savo etelä osasta ollaan.kik ja s-posti on meillä.T pari 50v- Anonyymi
Moikka täällä olisi 53 ukm joka voisi tulla seuraksenne kun kotona seksi harvassa kik virillimies51
- Anonyymi
voisin molemille antaa parrua pyllyyn m71v
- Anonyymi
Ihana ilmoitus? Olen 65v mies vähän kauempaa. Olisko tämä teille ensimmäinen kerta? Mulle olisi.
- Anonyymi
On aiempaa kokemusta. Mistä olet. Millä varoajalla pääset tulemaan?
- Anonyymi
Ois kiva saunoo teidän kaa 050 354 38 92
- Anonyymi
Läheltä Kuopiota löytyy halukas sinkkumies. 176/74, 55v
- Anonyymi
Kimppa mies on edelleen haussa. Vakkari miestä muutamaksi kerraksi kuussa vaimon iloksi.
- Anonyymi
Sepä oiskin kun löytyisi tämmöinen luotettava mies jolla olisi henkilökohtainen hygienia ja pääkoppa kunnossa. Pyhäinpäivä viikonloppuna ollaan menossa vuokattiin ja siellä olisi tarjolla+50 vuotiasta L kokoista naista pantavaksi, oma mies tottakai hommassa mukana.
- Anonyymi
Juu,mä vaan kiinostaa 050 354 38 92
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15414512Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant408346Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va486092SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1745727Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.734355Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm684130Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot263995"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1011566