Onnibus ajaa jälleen 10-tiellä!

Anonyymi-ap

Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!

35

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylistetään Onnibusia, täällä VT 23:n varrella, ylistetään ylistetään.

      • Anonyymi

        No tuu pois sieltä vt 23 varrelta! Muuta vaikka 3-tien varteen.


    • Anonyymi

      Vain pe, su

      • Anonyymi

        Mitä sitten? Kohta ajaa JOKA PÄIVÄ! Helisköön Pekola!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Kohta ajaa JOKA PÄIVÄ! Helisköön Pekola!

        Mikä on Ex-perspussukan kohtalo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Kohta ajaa JOKA PÄIVÄ! Helisköön Pekola!

        En hyväksy Pekolan helinää.


    • Anonyymi

      Flixbus on vienyt Onnibussilta niin paljon matkustajia vilkkaimmilla reiteillä, että nyt OB joutuu katsomaan missä olisi vielä sellaista tilaa missä FB ei liikennöi - vielä.

      • Anonyymi

        Vaikea hyväksyä tätä kommenttia.


      • Anonyymi

        Kuulin juuri toissapäivänä Johtajalta että Flixbus on hätää kärsimässä Pupun ja Hirven puristuksessa. Ja että pian tulee romahdusuutisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin juuri toissapäivänä Johtajalta että Flixbus on hätää kärsimässä Pupun ja Hirven puristuksessa. Ja että pian tulee romahdusuutisia.

        Uutisia Flixbussin osalta on todellakin tulossa, mutta ei mitään romahdusuutisia. Pidetään hulluja vielä hetki jännityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisia Flixbussin osalta on todellakin tulossa, mutta ei mitään romahdusuutisia. Pidetään hulluja vielä hetki jännityksessä.

        Hienoa, että päästään pari kertaa viikossa ylellisen, 25-vuotiaan Kabusin kyytiin.
        Toki täytyy myöntää, että Kabusin istuimet, joiden suunnittelussa oli vahvasti mukana Martti Tommola, olivat mukavammat kuin missään muussa bussissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että päästään pari kertaa viikossa ylellisen, 25-vuotiaan Kabusin kyytiin.
        Toki täytyy myöntää, että Kabusin istuimet, joiden suunnittelussa oli vahvasti mukana Martti Tommola, olivat mukavammat kuin missään muussa bussissa.

        Martti olikin vielä oikea ammattilainen. Kaikki ammattitaito ja koko toimialan arvostus vajosi nollaan siinä vaiheessa kun tyhjänpuhujat Pekka ja Lauri tulivat sotkemaan alaa. Sotkivat siinä sivussa myös omat asiansa ja aiheuttivat suuren loven pelastajiensa talouteen ja kaiken huipuksi koko valtion talouteen. Saavutus sekin omassa lajissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martti olikin vielä oikea ammattilainen. Kaikki ammattitaito ja koko toimialan arvostus vajosi nollaan siinä vaiheessa kun tyhjänpuhujat Pekka ja Lauri tulivat sotkemaan alaa. Sotkivat siinä sivussa myös omat asiansa ja aiheuttivat suuren loven pelastajiensa talouteen ja kaiken huipuksi koko valtion talouteen. Saavutus sekin omassa lajissaan!

        Ala ei tunne suurempia nimiä kuin Pekka ja Lauri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala ei tunne suurempia nimiä kuin Pekka ja Lauri.

        Ja sitten on Kimmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten on Kimmo.

        Saako neljännen sijan Harri, Heini vai Souter?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala ei tunne suurempia nimiä kuin Pekka ja Lauri.

        Julistan tämän totuudeksi; Pekka ja Lauri ovat suurimmat vahingontekijät Suomen joukkoliikenteelle.
        Heini ja Kimmo tekevät harmia vain edustamalleen yhtiölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala ei tunne suurempia nimiä kuin Pekka ja Lauri.

        Löytyy ainakin yksi edesmennyt Jalmari, vuorineuvos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy ainakin yksi edesmennyt Jalmari, vuorineuvos.

        Satakunnan Liikenteen suurin kukoistus oli Laurin kaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan Liikenteen suurin kukoistus oli Laurin kaudella.

        Et kai tuohon oikeasti usko? Tai jos uskot, on sokea uskosi pyhään Lauriin sekoittanut pääsi lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai tuohon oikeasti usko? Tai jos uskot, on sokea uskosi pyhään Lauriin sekoittanut pääsi lopullisesti.

        Hyväksyn vain ilman sukuoikeuksia saavutetun kukoistuksen kukoistukseksi. Sukuoikeuksin voi saavuttaa kukoistuksen vaikka sokea apinakin. Sellaista en lue kukoistukseksi lainkaan. Lauri kukoisti ilman sukuoikeuksia. Yksin sen hyväksyn kukoistukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyn vain ilman sukuoikeuksia saavutetun kukoistuksen kukoistukseksi. Sukuoikeuksin voi saavuttaa kukoistuksen vaikka sokea apinakin. Sellaista en lue kukoistukseksi lainkaan. Lauri kukoisti ilman sukuoikeuksia. Yksin sen hyväksyn kukoistukseksi.

        Hienoa, että käytit imperfektimuotoa kuihtuneesta kukoistuksesta. On reilua myöntää tapahtunut lakastuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että käytit imperfektimuotoa kuihtuneesta kukoistuksesta. On reilua myöntää tapahtunut lakastuminen.

        SL:hän on nyt osa KA Länsi Oy:tä. Jos lakastumista on tapahtunut, se menee sitten kaffekokaren piikkiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SL:hän on nyt osa KA Länsi Oy:tä. Jos lakastumista on tapahtunut, se menee sitten kaffekokaren piikkiin!

        Etkös osaa edes lukea? Oli kyseessä pyhän Laurin kukoistuksesta ja kuihrtumisesta.
        "Lauri kukoisti ilman sukuoikeuksia."

        Onhan tuollainen sekoilu ymmärrettävää, kun joutuu itse ostamaan kalliin kahvin peruspäivärahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että käytit imperfektimuotoa kuihtuneesta kukoistuksesta. On reilua myöntää tapahtunut lakastuminen.

        Satakunnan Liikenteen suurimmat tappiovuodet osuvat sopivasti juuri Laurin aikakaudelle. Sitä ennen tehtiin hyvää tulosta ja "sattumalta" tulos lähti hiljalleen nousu-uralle heti kun Lauri oli saanut potkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan Liikenteen suurimmat tappiovuodet osuvat sopivasti juuri Laurin aikakaudelle. Sitä ennen tehtiin hyvää tulosta ja "sattumalta" tulos lähti hiljalleen nousu-uralle heti kun Lauri oli saanut potkut.

        En viitsinyt uutta ketjua aloittaa, niin laitan tänne asian, jota en ole aiemmin Onnibusista huomannutkaan, nimittäin tuota Matkahuolto-osuutta;

        OnniBus-vuoroilla sekä osalla kumppanien vuoroista on käytössä OnniPikalähetys. Tämän lisäksi kuljetamme MyXlinen kautta tehtyjä pikarahtilähetyksiä sekä Matkahuollon Pikarahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan Liikenteen suurimmat tappiovuodet osuvat sopivasti juuri Laurin aikakaudelle. Sitä ennen tehtiin hyvää tulosta ja "sattumalta" tulos lähti hiljalleen nousu-uralle heti kun Lauri oli saanut potkut.

        Laurihan ei saanut potkuja vaan oli tähyillyt rautateille siirtymistä jo pitkään. Työ bussimarkkinan pelastamiseksi oli tullut tehdyksi ja nyt oli muiden vuoro jatkaa uusilla ideoilla alan ja etenkin Onnibussin edelleen kehittämiseksi. Jutussa todetaan myös että huippujohtajat vaihtavat yritystä ja jopa alaa aika ajoin sillä yksi ihminen ei useinkaan ole yhdessä yrityksessä loputon runsaudensarvi:

        https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000009066421.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurihan ei saanut potkuja vaan oli tähyillyt rautateille siirtymistä jo pitkään. Työ bussimarkkinan pelastamiseksi oli tullut tehdyksi ja nyt oli muiden vuoro jatkaa uusilla ideoilla alan ja etenkin Onnibussin edelleen kehittämiseksi. Jutussa todetaan myös että huippujohtajat vaihtavat yritystä ja jopa alaa aika ajoin sillä yksi ihminen ei useinkaan ole yhdessä yrityksessä loputon runsaudensarvi:

        https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000009066421.html

        Voi, voi Lauri. Vaikka kuinka täällä ja mediassa koitat kääntää totuutta muuksi, niin kyllä se fakta on ja pysyy. Sinä sait nöyryyttävät potkut itse aloittamastasi firmasta. Olet yksi bussialan suurista luusereista. Muita on esim. K.H. ja T.V. ja nekin on mokannut pahasti, mutta ei ne sulle vedä vertoja. Tai, no K.H. ehkä vetää, se sulatti sentään isin miljoonat ja elämäntyön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurihan ei saanut potkuja vaan oli tähyillyt rautateille siirtymistä jo pitkään. Työ bussimarkkinan pelastamiseksi oli tullut tehdyksi ja nyt oli muiden vuoro jatkaa uusilla ideoilla alan ja etenkin Onnibussin edelleen kehittämiseksi. Jutussa todetaan myös että huippujohtajat vaihtavat yritystä ja jopa alaa aika ajoin sillä yksi ihminen ei useinkaan ole yhdessä yrityksessä loputon runsaudensarvi:

        https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000009066421.html

        Hyväksyn tämän kommentin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurihan ei saanut potkuja vaan oli tähyillyt rautateille siirtymistä jo pitkään. Työ bussimarkkinan pelastamiseksi oli tullut tehdyksi ja nyt oli muiden vuoro jatkaa uusilla ideoilla alan ja etenkin Onnibussin edelleen kehittämiseksi. Jutussa todetaan myös että huippujohtajat vaihtavat yritystä ja jopa alaa aika ajoin sillä yksi ihminen ei useinkaan ole yhdessä yrityksessä loputon runsaudensarvi:

        https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000009066421.html

        Mutta sukuoikeusparonien oli pakko jumittaa iäksi sukuoikeusfirmoihinsa koska eivät he osanneet muuta kuin taantua ja imeä sukuoikeusmettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sukuoikeusparonien oli pakko jumittaa iäksi sukuoikeusfirmoihinsa koska eivät he osanneet muuta kuin taantua ja imeä sukuoikeusmettä.

        "Mutta sukuoikeusparonien oli pakko jumittaa iäksi sukuoikeusfirmoihinsa koska eivät he osanneet muuta kuin taantua ja imeä sukuoikeusmettä."

        Näinhän tuo Pekkakin tekee, istuu isänsä perustaman sukuoikeusfirman hallituksessa, eikä näytä osaavan tehdä mitään mikä onnistuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta sukuoikeusparonien oli pakko jumittaa iäksi sukuoikeusfirmoihinsa koska eivät he osanneet muuta kuin taantua ja imeä sukuoikeusmettä."

        Näinhän tuo Pekkakin tekee, istuu isänsä perustaman sukuoikeusfirman hallituksessa, eikä näytä osaavan tehdä mitään mikä onnistuisi.

        Pekka teki mittavat urotyöt (ja tekee edelleen):

        1. Linja-autoalalla
        2. Taksialalla
        3. YKSITYISESSÄ rautateiden henkilöliikenteessä

        Suurin Pekan ansio kaikissa kohdissa on TAISTELU VAPAAN YRITTÄMISEN JA TERVEEN MARKKINAN PUOLESTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka teki mittavat urotyöt (ja tekee edelleen):

        1. Linja-autoalalla
        2. Taksialalla
        3. YKSITYISESSÄ rautateiden henkilöliikenteessä

        Suurin Pekan ansio kaikissa kohdissa on TAISTELU VAPAAN YRITTÄMISEN JA TERVEEN MARKKINAN PUOLESTA.

        On tuon Pekan bisnesidea kummallinen, tehdä mittavia urotöitä, joista ei itse hyödy mitään.
        Ajattelisi edes jälkikasvuaan, ja heidän tulevaisuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuon Pekan bisnesidea kummallinen, tehdä mittavia urotöitä, joista ei itse hyödy mitään.
        Ajattelisi edes jälkikasvuaan, ja heidän tulevaisuuttaan.

        Pekka on HYVIN varakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuon Pekan bisnesidea kummallinen, tehdä mittavia urotöitä, joista ei itse hyödy mitään.
        Ajattelisi edes jälkikasvuaan, ja heidän tulevaisuuttaan.

        Pekka, kuten Laurikin, on nöyrä ja pyyteetön yleisön palvelija. Hän tekee vaivojaan säästämättä tinkimätöntä työtä oikeudenmukaisuuden ja kohtuuden hyväksi.


    • Anonyymi

      Olen pettynyt sinuun lauri, käyt täällä poistattelemassa epäkivoja viestejä. Missä on se vanha kelpo lauri, mitä ei kiinnostanut muiden mielipiteet

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

      (Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

      Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

      Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

      …ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

      Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

      Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

      Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

      Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

      Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

      Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22
      512
    Aihe