Oikea Jeesus ei julistanut korvasyyhyä

Anonyymi-ap

Julistettu puhe ja siitä ammennettu usko ei voi olla korvasyyhyä.
Korvasyyhy on yleisintä harhaoppia tänä päivänä.
Jumala suhtautuu kielteisesti syntiin ja Jumalan lain rikkojiin eli laittomuuden tekijöihin.

Herramme Jeesus Kristus ei edes tunne lainrikkojia.
"Menkää pois" hän sanoo ja tähän on uskottava.

>>> Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

11

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Parkukaa, te paimenet, ja huutakaa, vieriskelkää tuhassa, te lauman valtiaat; sillä aika on tullut teidän joutua teurastettaviksi. Te hajoatte pirstoiksi, te kaadutte niinkuin kallisarvoinen astia."

• Anonyymi

"Kuka on sen alunpitäen ilmoittanut, että olisimme sen tienneet, ja edeltäpäin, niin että voisimme sanoa: "Hän oli oikeassa"? Ei kukaan sitä ilmoittanut, ei kukaan sitä kuuluttanut, ei kukaan kuullut teiltä sanaakaan."

• Anonyymi

2Joh 1:10:
      "Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;"

• Anonyymi

Job 21:22: "Onko opetettava ymmärrystä Jumalalle, hänelle, joka taivaallisetkin tuomitsee?"

Ps 9:7: "Mutta Herra hallitsee iankaikkisesti; hän on pystyttänyt istuimensa tuomitaksensa."

Joh 5:30: "En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt."

• Anonyymi

Oikea Jeesus Kristus teki Taivaan Isän tahdon.

"Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni.""

• Anonyymi

"Jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen."

Istutaan kymmeniä vuosia kokouksissa mutta ei se usko siitä kummene.
      Onko vika kuulijoissa vai puhujissa vai peräti molemmissa ?

• Anonyymi

Liberaalipapittarilta ja saarnaajattarilta ei saa edes sanan maitoa uskon alkutaipaleelle, saati kypsyvän uskonelämän tarvitsemaa lihaa.

Maito on uskon perusasioita; Jeesus, veri, sovitus, taivas, synti...

Lihaa on syvemmälle menevä tieto niille, jotka ovat jo uskossa ja haluavat oppia ja ymmärtää lisää. Näihin aiheisiin kuuluu ylöstempaus, kristittynä eläminen ym.

• Anonyymi

Miettikääpä, mitä Jeesus olisi saarnannut putoavassa lentokoneessa. Olisiko hän hyssytellyt, että Jumala rakastaa kaikkia, ja että ei ole mitään hätää, ottakaa iisisti, rentoutukaa, kaikki on hyvin, olette rohkeita sankareita, hymyilkää vierystovetille, olemme yhdessä tässä?

Vai olisiko hän kehottanut heti uskomaan häneen ja ottamaan vastaan sovitus niin että väistämättömän kuoleman jälkeen havaitsisvat olevansa taivaassa, ansaitsemansa helvetin sijaan?

Mitä väliä, mitä ihmeen väliä olisi sillä, miten 'onnellisessa' mielentilassa maata kohti putoavat ihmiset olisivat, jos kuoleminen merkitsi heille ikuisuutta helvetissä?

• Anonyymi

Eikä helvetistä selviä vaikka miten toiset eivät muka lakia noudata kuten harhappppinen haluaa.

• Anonyymi

Me ei olla Jeesuksia? Hän puhui arvovallalla ja voimalla. Minä olen Ylösnousemus ja elämä.

Muuten ei syyttäjäkään ja Perkele puhu mitään korvasyyhyä, vaan yrittävät lannistaa kuulijan itsetunnon ja pelastusvarmuuden. Esittelemällä että olet kirottu ja vajaa etkä kelpaa mihinkään.

Miten itse sitten esittelisit EVANKELIUMIN, JOKA ON ILOSANOMA. Jeesus sanoi olkaa ovelia kuin käärmeet (joka lupasi Aadamille ikuisen elämän ja Jumalan kaltaisuuden) mutta viattomat kuin kyyhkyset.

Ilosanomaa voi julistaa kyllä maallisia toiveitakin esillä pitäen eikä pelkästään taivaallisia ja hengellisiä. Tietenkin Ikuinen Elämä ja paluu Paratiisioloihin on suurinta evankeliumia monille. Kun ei kirkko reagoinut tarpeeksi nopeasti 1800 luvulla maalliseen oikeudettomuuteen syntyi sosialismi ja kommunismi.

jne.

Mä tykkään välillä kunnella ihan vain korvasyyhyyn tarkoitettua KAUNOPUHEISUUTTA JA ILOSANOMAA.

• Anonyymi

Voihan ne hurmahenget tarjota hetkellistä iloa.
      Raamatussa on varoitettu korvasyyhystä.

Jaak 4:9:
      "Tuntekaa kurjuutenne ja murehtikaa ja itkekää; naurunne muuttukoon murheeksi ja ilonne suruksi."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      77
      3392
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1284
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1071
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1036
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      810
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      42
      760
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      729
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      683
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      667
    Aihe