Hamasin pitäisi vapauttaa panttivangit tulevana yönä

Anonyymi-ap

Trump saapuu Ben Gurionille sinulla 9:20 ja panttivangit pitäisi olla silloin vapautettu.
Seuratkaa ulkomaisia kanavia niissä kerrotaan totuus!

32

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ranskan TV näyttää jos ei pääse Isrselin kanaville.

    • Anonyymi

      Pitääkin herätä aikaisin.

    • Anonyymi

      Kiva että tiedotatte - Suomi on luultavasti irtisanonut jo kaikki toimittajatkin. Kun esimerkiksi Espanjan uutiset kestää yli tunnin, runsain kuva-aineistoin, niin Suomessa uutiset on 4 minuuttia. Käsittämätöntä.

      • Anonyymi

        Facebookissa on Israel-ryhmiä joissa Israelissa asuvat suomalaista jakavat uutisia Israelin mediasta.


    • Olisikohan niin, että Hamas suostui vapauttamaan panttivangit siksi, että olisi joka tapauksessa menettänyt heistä koituvan hyödyn hyvin nopeasti, koska panttivangit eivät enää kauaa olisi jaksaneet sinnitellä elossa.

      • Anonyymi

        No, ne panttivangit olivat kuin tulossa punttisalilta ravintolan kautta, pisti ihan epäilemään, että ovatko edes vankina olleet.


    • Panttivangit on kai nyt vapautettu?

      • Anonyymi

        Juu on vapautettu erittäin hyvin voivina.


    • Ilmeisesti kaikki 20 elossa olevaa panttivankia on vapautettu. Paljonkohan panttivankeja otettiin kaikkiaan ja moniko selvisi hengissä?

      • Anonyymi

        250 niitä otettiin ja vapautettiin ne, joita Israel ei tappanut.


      • Wikipedian mukaan kaikkiaan 251 panttivankia, joista 168 on selvinnyt hengissä.


    • Anonyymi

      Parikymmentä panttivankia vain enää elossa
      niistä miltei kolmestasadasta panttivangista.
      Juutalaiset eivät vieläkään ole turvassa noilta
      islamin ihmispedoilta.

      • Anonyymi

        Nitä vapautettin jo aiemmin, mutta Israel jatkoi kansanmurhaa ja panttivankien tappamista. Niitä on yhä raunioissa.


    • Anonyymi

      Eihän sieppaaja tapa panttivankeja kuin vasta siinä tilanteessa kun peli on menetetty.

      Elävä panttipanki on kuin rahaa pankissa. Kuollut kuin väärennetty raha.

      Siksi Israel pyrki ne tappamaan, että Hamas menettää sen valttikortin.

      Ja siksi Trump Jumalasta seuraava Israelissa kun esti sen.

    • Anonyymi

      Eihän Israelin pommituksilla ollut mitään muuta tarkoitusta kuin saada tapettua panttivangit ettei tarvitse neuvotella.

      Kaupan päälle tuli kansanmurha.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nyt Israel vielä uhoo että pitää saada nopeasti palautettua ne kuolleet panttivangit, mitkä tappanut pommituksilla. Nehän on tietenkin haudattu eikä palsamoitu odottamaan palautusta sekä osa on jäänyt Israelin pomittamiin raunioihin ja voi olla että ei koskaan löydetä. Israel haluaa vain olla taasen kerran hankala ja perää tappamiensa ihmisten mädäntyneitä ruumita takaisin kauhealla kiireellä toimitettuna.

    • Anonyymi

      Ei se tietenkään mikään ilon päivä ole, kaivaa mädäntyneitä ruumita esille ja toimittaa kiirellä Israeliin, että tässä nämä haisevat jätökset ovat kun tapoitte pommituksilla sekä sen lisäksi hirveän määrän muita ihmisiä. Ja terrorismi voi silti paksusti.

      • Anonyymi

        Kyllä noita tapettuja panttivankejakin pidettiin tunneleissa ja siellähän Hamasin porukka ampui myös ne kuusi panttivankia, jotka yrittivät karata ja IDF:n joukot löysivät ruumiit.
        Hamas vedättää ja yrittää säilyttää edes vähän neuvotteluvaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noita tapettuja panttivankejakin pidettiin tunneleissa ja siellähän Hamasin porukka ampui myös ne kuusi panttivankia, jotka yrittivät karata ja IDF:n joukot löysivät ruumiit.
        Hamas vedättää ja yrittää säilyttää edes vähän neuvotteluvaraa.

        Hamas osoitti taas "rauhantahtoaan" ja palautti yhden arabinaisen ruumiin juutalaisen ruumiin sijasta.
        Näinhän se on tehnyt aikaisemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas osoitti taas "rauhantahtoaan" ja palautti yhden arabinaisen ruumiin juutalaisen ruumiin sijasta.
        Näinhän se on tehnyt aikaisemminkin.

        Toinen peräkkäinen viesti samalta hamasia ihailevalta kirjoittalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen peräkkäinen viesti samalta hamasia ihailevalta kirjoittalta.

        Kymmenes tyhmä viesti tuolta trollilta, joka päivystää palstalla ja laskee toisten kirjoittamia viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen peräkkäinen viesti samalta hamasia ihailevalta kirjoittalta.

        Aina pelkkiä typeriä viestejä sinulta, trolli kun olet


    • Anonyymi

      Israelhan ampui pakenevat vangit jo sodan alussa.

      Mutta kansanmurha ohi, ei Israel tapa enää panttivankeja, kiihkoilun voi unohtaa.

      • Anonyymi

        Hamas on ottanut etuoikeuden tappaa ja ampuu nyt omiaan. Tuohan ei tietenkään ole kansanmurhaa, kun muslimi tappaa toista muslimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas on ottanut etuoikeuden tappaa ja ampuu nyt omiaan. Tuohan ei tietenkään ole kansanmurhaa, kun muslimi tappaa toista muslimia.

        Käsitteet vähän sekaisin..

        Kansanmurha ja sen epäily on , kun pommitetaan siviilikaupunki maan tasalle, aiheuttaen suunnattomasti tuhoa ja koko kansalle kärsimystä.


        Kyllä YK, siitä tulee huomauttamaan jos on epätietoisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitteet vähän sekaisin..

        Kansanmurha ja sen epäily on , kun pommitetaan siviilikaupunki maan tasalle, aiheuttaen suunnattomasti tuhoa ja koko kansalle kärsimystä.


        Kyllä YK, siitä tulee huomauttamaan jos on epätietoisuutta.

        Kyllä luulisi, että jos joku tekee kansanmurhan, niin siitä syntyisi myös vainajia??
        Nyt kuitenkin puoli miljoona ihmistä on jo PALANUT Gazaan. Osaavatko vainajat kävellä?


      • Anonyymi

        Miksi kiihkoilet yhdestä traagisesta vahingosta, joita ukrainalaistenkin parista on tehty, eli ammuttu vahingossa omia..? Miksi leikit tuollaisilla rumasti ja mitä kerrotkaan sillä itsestäsi..
        Et muka ymmärrä sotatilanteista mitään ja sivuutat ja unohdat trollina kaiken tärkeän uuden faktan ja jatkat vanhoilla valheillasi ja vääristelyilläsi. vain jotta saat harjoittaa antisemitistiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luulisi, että jos joku tekee kansanmurhan, niin siitä syntyisi myös vainajia??
        Nyt kuitenkin puoli miljoona ihmistä on jo PALANUT Gazaan. Osaavatko vainajat kävellä?

        ”Kansanmurha”-väitteitä on esitetty Israelia syyttäen jo yli 70v, samaa sarjaa natseiksi, fasisteiksi haukkumisten ja muiden israelilaisia/juutalaisia epäinhimillistämispyrkimysten kanssa. Israelia ei ole tuomittu kansanmurhasta ja israelilaisilla/juutalaisilla on sama ihmisarvo kuin muillakin. Heitä ei pidä demonisoida, mikä on vaarallista ja on johtanut antisemitisten iskujen kasvuun.


    • Anonyymi

      Kannattaa seurata kansainvälisten järjestöjen kannanottoja eikä tehdä itse tyhmiä päätelmiä

    • Anonyymi

      Omituisinta aina vaan odotella jauhelihan säilyvän kuukausitolkulla helteessä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe