Eikös siellä käyneet ne, joilla oli isoja ongelmia?
Pitäisi olla tuollainen koulu olemassa aikuisillekin. Sinne voisi laittaa ne joilla ei ole käytöstapoja, empatiakykyä eikä mitään itsereflektiota. Lisäksi tuollaiseen kouluun olisi hyvä rakentaa oma pehmeä huoneensa, jonne voisi näitä sitten yksinään laittaa oman päänsä seuraksi. Mieluiten ikuisiksi ajoiksi!
Kuka muistaa Tarpilan koulun
7
260
Vastaukset
- Anonyymi
Totta viserrät! Olisi hyvä, jos siellä olisi kaltaistaan seuraakin, niin voisivat siellä sitten tasavertaisessa seurassa pahoinpidellä toisiaan, henkisesti ja fyysisesti. Sellainen vähän kuin narskujen oma oppikoulu! Ei ulos pääsyä!!!
- Anonyymi
Ihan järkyttävää miten sairasta porukkaa liikkuu vapaana!
- Anonyymi
125e elään kuussa.
- Anonyymi
Yritti ohjautua ihmisten hauista kontaktin poispäin???????
Tarvitaan tulkkia tai manaajaa!!!!! Sen verran sekavaa settiä 😂
- Anonyymi
Onkohan nämä koulun oppilaat olleet älykkyysosamäärältään täysin normaaleita?
- Anonyymi
Tuskin nekään on ollut normaaleja mutta se nykyinen add mitä nyt adh diagnoosit oli vähemmän tiedossa! Monella isät ja äitititkin oli sillon vailla diagnoosia! Ja sitä kautta tyttäretkin sai olla vaan mielikuvitus luokissaan!!
- Anonyymi
Oli se outoo sillon kun sahalahdestakin mietittiin mihin ne työntää noi ns normaalit silloset ns adhd ja mielikuvituksen puolikkaat! No silloin saatiin päätettyä että ihmisiä ei liikutella turhaan. Olin opettaja vuosina 1985-2007vuosina ennen kun jäin eläkkeelle. Nykyäänhän oppilaitten muuttelu on siirtynyt minun mielestä erikoiseen jamaan!🤔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26214465Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1503950PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293775Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1691659En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351609Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3931607Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491306Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81091Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1111005Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok48992