Eki on ansainnut luonnonsuojelun Noopelin palkinnon säästämällä monen suden hengen ja näin sallimalla luonnon tasapainon kehittymisen sellaiseksi, jossa luonto hoitaa kasvikunnan ja eläinkunnan toimivuuden ja myös sitä kautta eläinkuntaan kuuluvan ihmisen hyvinvoinnin. Kiitos!
Perhon Ekille Noopeli
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatetaan. Ei muuta kuin pyydetään Sari Essaja Lapinlahdelta laatimaan hakemus nobelin palkinnon saamiseksi.
- Anonyymi
Myös Lapinlahden keksusta luopui aseistaan käräjien jälkeen ja siirtyivät luonnonsuojelijoiden joukkoon ja lopettivat lapsellisen rauhoitettujen eläinten lahtaamisen. Heillä voisi antaa Paavo Väyrynen mitalin nauhoilla.
- Anonyymi
Moni keskustalainen huntteri on osallistunut luonnonsuojeluun ultimate ratkaisulla ampua kepu huntteri. Vuosittain näitä kepun pupujussipalkinnon saajia löytyy. Hirvijahdissa taas uusi uljas kepulainen huntteri sai pupujussipalkinnon.
- Anonyymi
Tässä ketjussa on tosi osuvia huomiota ansioista joita keskustalaiset metsästäjät ovat aikaansaaneet luonnon tasapainon ylläpidolle tasavallassamme. Kiitos kuuluu keskustalaisille hunttereille.
Toisin on talosektorin Noopelin palkinnon suhteen. Edellisen hallituksen talolusminisereitän toimineet Kulmuni, Vanhanen ja Saarikko ryssivät valtiontalouden paskaksi. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011555503.html- Anonyymi
Velka-Riikka hautaa Suomen ennätysvelkaan.
- Anonyymi
Myös maatalouskemia noobeli kepulle, miten maailman korkeimmilla maataloustuilla voi tuottaa nuo huonoa moskaa. Kukaan muu ei siihen kykene.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161