He menevät sinne!
Uskovat eivät pyri taivaaseen!
21
350
Vastaukset
- Anonyymi
Aika tiukkaa on sinunkin kanssa.
- Anonyymi
Miten sinä siihen liityt?
- Anonyymi
Finnairilla?
- Anonyymi
Uskovaisia höynäytetään taivaspaikalla, päämäärän ollessa rahankeruu saarnamiesten ja seurakuntien haltuun.
Oliko tämä jollekulle yllättävä tieto?- Anonyymi
Yllättyneitä ovat:
sekä:
ja myös: Anonyymi kirjoitti:
Yllättyneitä ovat:
sekä:
ja myös:Raamatussa on tosiaan muidenkin ajatuksia siitä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Raamatussa on tosiaan muidenkin ajatuksia siitä.
SauIikin se roidkéet perääsi
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Raamatussa on tosiaan muidenkin ajatuksia siitä.
Kovaa peräänajoa kun Kuutio jyystää.
- Anonyymi
Ainakin Allahiin uskovat pääsevät paratiisiin
- Anonyymi
Kahvin ääressä voi hyvistä itselleen https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011555302.html
- Anonyymi
Tarjoavat muuten maksuttomasti arvokasta viihdykettä senioreille vapaaehtoistyönä, niin ei saa edes kahveja heille enää keittää, kun tulee kuluja siitä.. älytöntä.
- Anonyymi
Uskikset lentää kuin heittoistuimella taivaaseen pilven päälle. Niin se käy, kun kuollaan. Kuuluu vain huisp.
- Anonyymi
Kyllä, löytyy 1.Korinttolaiskirje, luku 3:11-13. Ja varsinkin luvun viimmeinen jae "te olette Kristuksen (tosi Jumala), mutta Kristus onkin Jumalan (juutalaisten uhrikultti- ja tulivuorenjumala Baal).
Siinä taivaassa palaa tuli.- Anonyymi
Tämä on aivan selvästi Raamattuun kirjoitettu, mitä sitten mukailee kirkon vainajan tuleen siunaaminen fyysisellä ylösnousemuksellaviimmeisenä päivänä, kun koko maailma palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aivan selvästi Raamattuun kirjoitettu, mitä sitten mukailee kirkon vainajan tuleen siunaaminen fyysisellä ylösnousemuksellaviimmeisenä päivänä, kun koko maailma palaa.
Ei eksy, kun tuntee kirjoitukset, kuten Jeesus sanoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei eksy, kun tuntee kirjoitukset, kuten Jeesus sanoi.
Ja olisi tietysti hienoa, kun kuusi vuotta - kohta seitsemän - olen joka päivä teille näitä jakanut, että olisi edes yksi kirjoittaja, minun lisäksi, joka olisi ne jo oppinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olisi tietysti hienoa, kun kuusi vuotta - kohta seitsemän - olen joka päivä teille näitä jakanut, että olisi edes yksi kirjoittaja, minun lisäksi, joka olisi ne jo oppinut.
Tämän ajan opetuksella täyspäiset olisivat jo väitelleet tohtoreiksi, ettekä te ole edes oppineet, että mihin vie Raamatun mukaan kristinuskon ja uskovaisten tie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo paljon siitä opuksesta.
- Anonyymi
Eikö siinä portilla väitetään olevan joku valvonta ja esiseulonta, ketkä menevät alakertaan. Että älä ole ollenkaan varma pääsystäsi taivaaseen. Saattaa hyvinkin tulla käteen menolippu "lämpimälle puolelle" 👹
- Anonyymi
Niin, mitenkähän sen taivaaan kanssa olikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitenkähän sen taivaaan kanssa olikaan.
oli miten oli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741