SDP synkkääkin synkempi historia

Anonyymi-ap

Vasemmistolaiset vain pääsee sukua jatkamaan vasemmistolaisessa ay-liitossa.
SDP aiheutti 60000 Suomalaista vainajaa 1918 ja jälestä 30 -luvulla Stalinin tappamat Venäjälle paenneet punaiset.

7

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hassulta tuntuu yhä, että punaiset olisi hallituksessakin. Sen käsittää kun lakkoilevat yhäkin hallitusta vastaan.

• Anonyymi

Hallitusta vastaan lakkoilevat demarit ja vasurit, myös kommunistit, ja sitten tulla hallitukseen itsekkin.

• Anonyymi

Persut on päässyt vauhtiin
        Valehtelijoita ha vääristelijöitä

• Anonyymi

• Niinhän se on, vasuri kuten SDP kannattaja ei halua demokratiaa vaan kansandemokratian Moskovan malliin. Siitähän se kansalaissotakin 1918 tammikuussa syttyi, kun hävisivät vaaleissa ja menettivät enemmistön eduskunnassa.

Nyt Orpon alkaessa sama toistui onneksi hieman pienemmässä muodossa mutta samoin päämäärin, ei demokratiaa haluta!!

• Anonyymi

Taisi olla ihan muuta porukkaa nämä lahtarit kuin vasemmistoa. Hiukan tarkkuutta.

Ja eikös nyt jo kaikki tyhmemmätkin tiedä että oikeisto ja etenkin Kokoomus ole se tuho. Vai mitä hyvää Kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi? Tiedän että kaheleimmat pitää nykyisen hallituksenkin tekemiä tuhoja erittäin positiivisina.

• Anonyymi

Olisin demarina hiljaa; SDP aiheutti 60000 Suomalaista vainajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      444
    3. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    4. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    7. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    8. 0
      90
    9. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    Aihe