Olin tilannut tätä viikonloppua varten 12 litraa pitäviä vaippoja paketillisen, en tiedä pitävätkö oikeasti nii paljon mutta olivat tosi ”tyydyttävät” kaikin puolin. Perjantaina pääsin töistä ja vaipat testiin siiderin kera. Paisuivat ja pullistuivat aivan valtavasti ja kiihoituin orgasmiin saakka paksusta vaipasta. Nukuin samoissa vaipossa koko yön koska ne imivät kaiken pissan ja vaippa vaan turposi. Lauantaina heräsin ihanan täyden vaipan kanssa ja sain heti orgasmin. Koko lauantai vaippailua lähinnä kotona mutta kävin myös kaupassa. Ennen kauppaa olin juonut kolme litraa siideriä ja kauppamatkalla annoin toppatakin suojissa kaiken tulla vaippaan. Ostin lisää juotavaa ja pissasin vaippaan missä lisää koko kassalla olo ajan. Menin kotiin ja vaipan ollessa aivan täysi vaihdoin sen. Join lisää ja muutaman jälkeen lähdin lenkkeilemään puhdas ja hyvin imevä vaippa päällä. Voitte kuvitella loput! Vähän väliä kuuden kilometrin kävelyn aikana vaippa kastui lisää ja lisää ja pullistui aivan massiiviseksi ja kun se oli valtava niin kyllä se myös tiukkojen farkkujen välistä hieroi miut moneen orgasmiin, huhhhh. Semmoinen viikonloppu. Mites muiden vaippailijoisen syksy on lähtenyt käyntiin?
Vaippailuviikonloppu
Anonyymi-ap
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
Mullaki vaippa tälki hetkel laita kikis viestii kik: luukas13v
EN OLE 13 VUOTIAS OLEN 18 Vuotias - AnonyymiUUSI
pidän vaippaa ja pissaan siihen tuntuu kiihottavalta märkä vaippa mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla missä kohtaa tulee niin märäksi että valuu kinttuja pitkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst9110670- 2474586
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1633943Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1713454PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija723262Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,733046Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322782Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.651776Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1641510