Miksi Eränkävijät on mielestäsi niin suosittu tv-sarja? Kommentoi alle!
Eränkävijät palasi televisioon ja vuorossa oli suosikkisarjan 10. kausi.
Lue lisää uudesta kaudesta:
https://www.suomi24.fi/viihde/suosikkisarja-erankavijat-tekee-paluun-aija-koiralta-ikavia-terveyshuolia-surullisena-uutisena?s24
Suosikkisarja Eränkävijät teki paluun - Äijä-koiralta ikäviä terveyshuolia surullisena uutisena

7
594
Vastaukset
- Anonyymi
Yhden jakson katsoin enkä katso enempää. Minua ärsytti se koiralle lässyttäminen ja se, että kun kala pyydettiin ja rääkättiin niin suu revittynä ja suomujen lima käsin pilalle lämittynä päästettiin takaisin veteen. Rumaa eläinrääkkäystä ja sairasta ruualla leikkimistä.
- Anonyymi
Iljettää ajatuskin, että torrakkomies, joka luonnossa kivuliaasti teurastaa viattomia luontokappaleita ja humalassa sohii ja ampuu sinne tänne, tappaa ja invalidisoi sienien poimijoita ja marjastajia, kuvataan telkassa jonkinlaisena sankarina, eränkävijänä.
- Anonyymi
Kirjota selvinpäin seuraavat tarinasi, kokeile ainakin.
Ehkä paras jos vain ruutuvihkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjota selvinpäin seuraavat tarinasi, kokeile ainakin.
Ehkä paras jos vain ruutuvihkoon.Itse tosiasioista et pystynyt lausumaan vastakommenttia, vaan yritit hyökkäystä pilkkaamalla persoonaa.
Uljaat rääkkäys- ja metsästysryhmät, 'luonnon ystävät', ovat melkein aina humalassa kuin pelimannit ja siten turruttavat huonoa omaatuntoansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tosiasioista et pystynyt lausumaan vastakommenttia, vaan yritit hyökkäystä pilkkaamalla persoonaa.
Uljaat rääkkäys- ja metsästysryhmät, 'luonnon ystävät', ovat melkein aina humalassa kuin pelimannit ja siten turruttavat huonoa omaatuntoansa.Tietenkin ovat humalassa vain todellisuudessa, eivät tietenkään tv-sarjassa, jossa heistä annetaan kuva kuin pulmusista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tosiasioista et pystynyt lausumaan vastakommenttia, vaan yritit hyökkäystä pilkkaamalla persoonaa.
Uljaat rääkkäys- ja metsästysryhmät, 'luonnon ystävät', ovat melkein aina humalassa kuin pelimannit ja siten turruttavat huonoa omaatuntoansa.No varsinkin sun kannattaisi lukea kyseinen keskustelu: https://keskustelu.suomi24.fi/t/16771685/siggekortit
- Anonyymi
isot kurjuudet maailmassa minua itkettää enemmän kuin joku erä koira... ottakaa äly käteen jos sitä on...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.17410491- 552853
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822598- 862442
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1492162Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2442008- 451441
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131415Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211245Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34893