kuten varmasti myös muiden oikeistopuolueiden kannattajia.
Minäkin tulen kokoomuslaisesta yrittäjäperheestä ja puoluetta olen tietysti äänestänyt, ja aika usein olen täällä pistänyt vasemmistoa halvalla, koska se nyt vaan on helppoa.
Ja eihän tänne tarvitse kirjoittaa fiksusti koska kyseessä on huuhaapalsta, eihän vasemmistolaisetkaan kirjoita ainuttakaan asiallista juttua tänne.
Kyllä tänne kirjoittelee myös meitä kokoomuslaisia
17
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoat edes vähänkin asialliset ja totta olevat kirjoitukset palstalle tulevat vasemmalta.
Kaikki roska tulee oikealta ja sitä tuleekin paljon. Valehtelu ja solvaaminen näkyy olevan ainoa, mitä kokoomuslaisissa yrittäjäperheissä on kukaan koskaan oppinut. Eipä ihme, että kokoomuslaiset yrittäjät eivät pärjää kilpailussa edes kommunisteille kiinalaisille.- Anonyymi
Noin se vassari valehtelee. Jokainen tolkun ihminen näkee, että vasemmistolaiset lähinnä häiriköi, valehtelee ja vääristelee, äly kun ei muuhun riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se vassari valehtelee. Jokainen tolkun ihminen näkee, että vasemmistolaiset lähinnä häiriköi, valehtelee ja vääristelee, äly kun ei muuhun riitä.
Mikä obsessio sinulla on tuosta älystä jankuttamiseen? Ei sinulla sitä kovin paljon ole. Jos olisi, kuluttaisit aikasi jossain muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä obsessio sinulla on tuosta älystä jankuttamiseen? Ei sinulla sitä kovin paljon ole. Jos olisi, kuluttaisit aikasi jossain muualla.
No koska palstavassuilla on selvästi huono ÄO.
- Anonyymi
"Mr. Perfect" on kirjoitellut hyviä ja asiallisia juttuja.
- Anonyymi
Perfeck kehuu itseään tietenkin...😂
- Anonyymi
Miksi palstalla on niin paljon Persuvastaisia viestejä?
Koska miltei 90% ei kannata Perussuomalaisia.- Anonyymi
Siinä näyte vasemmistolaisesta valehtelusta. Ja nytkin piti selittää persuista, vaikka he eivät avaukseen liity.
Persujen kannatus on muuten enemmän kuin kepulla, ja paljon enemmän kuin vihreillä ja vassuilla.
Miltä tuntuu olla noin tyhmä? - AnonyymiUUSI
Yli 90% kansasta ei kannata vihreitä tai vassuja....hohohohohoho.
- Anonyymi
Ainoat asiallisesti kirjoittavat kokoomuslaiset jotka tänne jotain on laittanut, ovat:
-Extyökkäri
-YXKAXEX
-Karvanaamari
-Työeläkeläinen
On liikkunut ajatusta, että joku noista olisi itse nestoriedustaja!- Anonyymi
Työeläkeläinen on varmaankin kokoomusnuorista.
- AnonyymiUUSI
Persut kiukkuaa kun kannatus on ennätys alhaalla.
- AnonyymiUUSI
Vaikka nousi yli 2% yksikköä.
Olet tyhmä.
- AnonyymiUUSI
Persut kusettivat taas Suomen normaalia palkkatyötä tekevää Suomen kansaa.
- AnonyymiUUSI
Eivät ole, ja sinähän et ole koskaa ollut töissä.
- AnonyymiUUSI
Yrittäjäperheet ovat Suomen eliittiä, teette arvokasta työtä, toivottavasti rikastutte.
- AnonyymiUUSI
Suomessa on sitoutumattomia ja politiikastasta paskat veisaavia noin 30 % jotka eivät edes äänestä koskaan. Hekin kirjoittelevat tänne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst305650- 2154378
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473847Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1433319PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija253052Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361938Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191708Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.581682Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251425Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368