Pelleillään loppuelämämme toisiamme miettien hamaan tappiin asti?
Joo ollaan rakastuneita, mitäs nyt?
66
1030
Vastaukset
- Anonyymi
Et halua mitään muutakaan. Et koskaan lähesty ja päinvastoin juokset karkuun. Miten se pitäisi mielestäsi tulkita?
- Anonyymi
Ei varmaan sitten sulle.. äly hoi.
- Anonyymi
Viimeistään vanhainkodissa aletaan seukkaamaan. 🤣
- Anonyymi
Haluan hänet nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan hänet nyt.
❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan hänet nyt.
Olen sinun kokonaan aina ❤️
- Anonyymi
Ai jos?
- Anonyymi
Ei mitään jossitteluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään jossitteluja
Luin väärin. Pahoittelut siitä. Mut minähän en pelleile, toivottavasti ei hänkään enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin väärin. Pahoittelut siitä. Mut minähän en pelleile, toivottavasti ei hänkään enää.
Miten niin enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin enää?
Usein vaikuttaa, että haluut vaan pelleillä mun kustannuksella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kuitenkaan tee mitään oletuksia toisen puolesta. Tuskin pelleilee vaikka kuinka vaikuttaisi ja miltä. Osaat varmaan puhua? Mene ja kysy, äläkä päättele omiasi. Varsinkaan palstalta!
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä ettet ymmärrä huumoria ollenkaan, koetahan kestää.
- Anonyymi
Siltä vähän näyttää kyllä
- Anonyymi
Eikö sulla ollu muita suunnitelmia?
- Anonyymi
Mitä esimerkiksi?
- Anonyymi
Enemmän sä vaikutat pelleilevän.
- Anonyymi
Saatko jotain mielihyvää siitä, että auot päätä näihin palstaäijän väsyneisiin virsiin? Vaikutat todella ankealta
- Anonyymi
Sua tuun tapaamaan, ei mitään jos ja kun, niin sua tavataan.
Rauhallisesti, turvallisesti.
T.miau
https://m.youtube.com/watch?v=ixGv5oGjsPM&list=RDixGv5oGjsPM&start_radio=1&pp=oAcB- Anonyymi
Viirupöllö alkanu jo maukumaan. Tietääkö siskos viel totaka? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viirupöllö alkanu jo maukumaan. Tietääkö siskos viel totaka? ;)
Muista laitella palstaäijällä vielä niitä ärmäköitä ace of spades musiikkilinkkejä kuten silloin joskus. Mitähän tietoa sulla on toisten sisaruksista? Varmaan joku palstalta revitty päähänpisto taas. Oliko rankkaa kun tämä äijä kirjoitti aikoinaan, että ky ky kyttyrä, vai miten se erittäin merkittävä teesi sillä menikään?
- Anonyymi
Ootko säkin rakastunu?
- Anonyymi
Sehän teitä kiinnostaa ja totuuden tietää vain meikä
- Anonyymi
Ai, te ootte rakastuneet? Onnee ny teille sit...
- Anonyymi
Pelleilyä voi olla, jätän ne miettimiset kyllä muille.
- Anonyymi
Olen kyllä jo matkallasi ja otan kyllä vastuun sinusta ja arjesta. Onnea arkeemme kulta rakkain
- Anonyymi
❤️🙂
- Anonyymi
"Hiihtäjälegenda jo sammuessaan, vain sukset puuttuu". -sivusta
- Anonyymi
Sivusta Huom.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta Huom.
Oli minä legenda tahansa niin se ei vaan käy..
- Anonyymi
Ole keskenäsi. Minusta pois. Amen
Siunausta.
https://m.youtube.com/watch?v=stlTo1OpB0s&list=RDstlTo1OpB0s&start_radio=1&pp=oAcB - Anonyymi
Oli ja meni.
- Anonyymi
Hän ei kyllä taida sitä vielä ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei kyllä taida sitä vielä ymmärtää.
En. Haluan vain entistä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka vain samaan malliin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ymmärrä loukanneensa ja loukkaa edelleen, niin onhan se aikamoista.
- Anonyymi
Älytöntä....
- Anonyymi
Oltiin hetken varmasti rakastuneita
Ei olla enää eikö pelkillä elämän loppuu asti .
Sun pitää sitä etsiä uusi pelle pieleileen sulle!
Naiselta miehelke - Anonyymi
En pelleillyt, enkä pelannut missään vaiheessa... Toisin kuin eräät. Se meni sitten siinä.
- Anonyymi
En minäkään kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään kyllä.
Ehkä ei sitten ollut sulle.
- Anonyymi
Sinä et muuta tehnytkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et muuta tehnytkään!
En todellakaan missään vaiheessa.
- Anonyymi
En todellakaan olisi täällä, jos hänkin olisi rakastunut, ellei kyseessä ole joku salainen rakkaus. Epäilen erittäin vahvasti, kun omastani kerroin jo aikoja sitten.
- Anonyymi
En minä kyllä koe tätä pelleilyksi. On tuntunut pitkään että tämä vaatii kasvotusten törmäämisen, jotta lähtee aukeamaan. Minun tunteeni ei todellakaan ole mitään pelleilyä!
- Anonyymi
Vtut
- Anonyymi
Jos ollaan molemmat, se selviää kyllä. Lähestytään, tutustutaan, jutellaan siitä, mitä halutaan: toisiltamme, suhteelta, elämältä. Jos halutaan samoja asioita, ehkä meistä tulee me?
- AnonyymiUUSI
Kommunikointi on hyvä tapa edetä. Jos olet sinä, niin mielelläni tutustun.
- Anonyymi
Ei todellakaan pelleilyä! Ei vaan olla nähty kylillä?
- Anonyymi
Ei vai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vai
Ohimennen autosta, siinä se. Miten siinä sitten tarinoi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohimennen autosta, siinä se. Miten siinä sitten tarinoi.
Jaaaa
- Anonyymi
Missä välissä se nainen olisk minuun rakastunut? Kaukaa haettua on, mutta silti haaveissa.
- Anonyymi
Ihan just viime viikkoina. Päättelin sen siitä, että mulle tulee ikävä.
- Anonyymi
Epäuskon takia on pilattu vähäpätöisempiäkin asioita
- AnonyymiUUSI
tuskin naiselle joka saa vihaisia katseita kylällä etenkin muilta naisilta ja näyttää vähän mieheltä. eli OHI.
- AnonyymiUUSI
Miksi saa vihaisia karseita muilta naisilta?
- AnonyymiUUSI
Näin jonku siistin kärryn vähän aikaa sit
- AnonyymiUUSI
Minkä siistin kärryn?
- AnonyymiUUSI
Eiku vakavasti aletaan olla yhdessä, jos ja kun molemmat kerran halutaan 🤗❤️
- AnonyymiUUSI
Ei aleta. Vttu todellakaan, mutta näpäytyksen saa kyllä
- AnonyymiUUSI
Just meinasin sanoa ettei ainakaan vakaviksi aleta 🤣 Se ei sovi sulle, mulle, eikä meille 🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just meinasin sanoa ettei ainakaan vakaviksi aleta 🤣 Se ei sovi sulle, mulle, eikä meille 🤗
No ei nii 🤣 mut sillai kumminki sopivasti höpsöilyä ja sopivasti vakavuutta sopivassa suhteessa ettei vallan pelkäksi pelleilyksi mee koko touhu 🤗☺️
- AnonyymiUUSI
Mä oon ainaki oikeasti, joten pliis älä satuta 🥺❤️
- AnonyymiUUSI
Karma.....kaaarmaaaaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15411034Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474305Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58654042Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1953653PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964