Samassa kerrostalossa asuva ei avaa ovea

Anonyymi-ap

Hän ehkä aiheuttaa ääniä, häiritseviä ääniä. Haluaisin keskustella asiasta mutta ei avaa ovea. Pari kertaa käynyt päivällä. Sitten katsoin että on valot päällä ja kävin soittamassa ovikelloa. Ei silti avannut. Luuleeko minua uskonnollisen ryhmän edustajaksi tai myyjäksi. Saa olla avaamatta mutta vähän erikoista.

47

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ettei äänet ole oman pään tuotosta.

• Anonyymi

Päivällä saa kuulua asumisen ääniä.

• Anonyymi

Joku lyö lattiaan ja huutaa solvauksia.

• Anonyymi

Elämisen äänia kerrostamossa kuuluu

• Anonyymi

Häirintä ja melu ei.

• Anonyymi

Tähän ei auta muu kuin ankara tuijottaminen

• Anonyymi

En tiedä miltä hän näyttää...

• Anonyymi

pudota lappu postilukusta , mutta jos se ei osaa lukea 🤣

• Anonyymi

Vaikuttaa sellaiselta ettei lapuilla mitään väliä

• Anonyymi

eikös nykyään ole muotia päästää potilaat ikluusion mukaan ihmisten ilmoille ja lääkkeitähän ne ei sitten ota 🤔

tallovat hämähäkkejä ja muuta mukavaa

• Anonyymi

avopotilaita katoaa , mutta minne 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Tiputa savupommi postiluukusta ehkä sitten avaa oven

• Anonyymi

Jos kerrostalossa asuu eikä kukaan ilmoita tulostaan ja ovikelloa pimputetaan niin miksi avata,kun kuitenkin jehova,imurimyyjä,kakarat,Prkl hiippareita. Toki sillon avais kun naapurilla tosiaan asiaa.

• Anonyymi

Korva seinässä kiinni jahas taas kuulu ääni niin hankkikaa oma elämä.Perhana jossain harhoissa soitteleen naapureiden ovikelloja kun kuuluu ääniä ni ei ihme ettei ovia avata.

• Anonyymi

Jos naapuri ei avaa ovea ni jättää lappu missä on asia ja puhelinnumero ni tuolla se selviää.

• Anonyymi

En minäkään avaisi oveani aloittajalle.

• Anonyymi

Tuo "naapuri" on välinpitämätön. Ei numeroon soittaisi.

• Anonyymi

Älä hyvä lapsi mene soittelemaan toisten ihmisten ovikelloja,
      ja häiritsemään kansalaisia,
      koskaan,
      ikinä,
      paina tämä syvälle mieleesi ja lujaa.

• Anonyymi

Taloyhtiö neuvonut keskustelemaan häiriöistä heidän kanssa jotka niitä aiheuttaa.

• Anonyymi

Hän itse häritsee. En minä muuten vain soittele muiden ovikelloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän itse häritsee. En minä muuten vain soittele muiden ovikelloja.

Kyllä melkoinen häirikkö on, jos soittelee jo ovikellojakin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä melkoinen häirikkö on, jos soittelee jo ovikellojakin..

Se on asiallista. Taloyhtiö pyytänyt keskustelemaan häirikön kanssa.

• Anonyymi

Ei kaikille pitäiskään avata ovea,jos en ketään odota ja ovikello soi ni en avaa.

• Anonyymi

Sinut tunnetaan jo turhana valittajana ja Taalasmaana yhtiössä ja siksi sinulle ei kukaan avaa ovea ja välttelevät sinua.
      Laita lappua postiluukusta sisään ja kerro tuskasi, niin riittää yhtiössä taas naurua.

• Anonyymi

Tässä talossa asuu outoja asukkaita jotka ei tervehdi eikä puhu toistensa kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä talossa asuu outoja asukkaita jotka ei tervehdi eikä puhu toistensa kanssa.

Olet yksi heistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet yksi heistä.

Kyllä tervehdin ja voisin puhua jos joku vain puhuisi.

• Anonyymi

Mutta kun kuuluu ääniä.

• Anonyymi

Keinoja ja ihmisiä on todellakin erilaisia,
      kaikille löytyy ohjeistaja joka toimii...............

• Anonyymi

Kerro nätisti asia lapulla. Lyhyesti.

• Anonyymi

Ei se vaikuttaisi.

• Anonyymi

Emmäkää avaa ovea tuntemattomille

• Anonyymi

Mikset

• Anonyymi

Tyhmä toteamus Mikset.... jos kukaan ei ole soittanut tulostaan niin miks aukoa ovea. Kerrostaloissa sais ulko ovet olla lukossa ja ovisummeri. Nykyään niin paljon hiippareita liikenteessä että ei ikäihmisten ja lapsien kannata avata ovia yksinollessaan.

• Anonyymi

Ei se ole tyhmä. Jos jollain joka asuu samassa talossa on valitettavaa. Pelkäätkö ihmisiä.

• Anonyymi

Joku jälleen arvelee että kyllähän hänellä nyt on oikeus marssia ihan kenen tahansa asuntoon ihan tuosta vaan ja ihan koska huvittaa.

• Anonyymi

Kuka mistään "marssimisesta asuntoon" on kirjoittanut. Älä väännä asioita joksikin mitä ne ei ole.

• Anonyymi

Usein kuuluva pauke ja huuto. Herään joskus siihen muutaman kerran kesken unien.

• Anonyymi

Keskellä päivää vielä kun olen käyttänyt aineita ja on vieroitusoireita hallut

• Anonyymi

Onko aloittaja työelämässä niin ei ole.

• Anonyymi

Ei taida olla nämä häirikötkään. Kaikki pahimmat häiriköt ei lähes ikinä lähde asunnosta ettei vaan saisi edes hetkeä olla rauhassa. Ikuinen piina.

• Anonyymi

Hommata häätö ja ei kaikkien ovikelloja parane lähteen soitteleen.Soitto isännännöitsijälle ja muiden naapureiden kanssa puhuminen.Voi olla päihde ja mielenterveysongelmaa juu sinne vaan valittaan.

• Anonyymi

On käynyt mielessä...taitaa olla vain minä jota häiritään. Se on myös vaikea paikantaa mistä ääni tulee. Olen katsonut milloin on ollut valoja päällä kun ryskäystä on ollut.

• Anonyymi

missä tollasia on.ainakin käräjätörmässä on samassa talossa pari häirikköä.toinen koputtelee naapurien seiniä ja toinen juoksee ympäri kämppää ja paiskoo ovia .mutta vaan 12 jälkeen yöllä .kaksi naapuria jo muuttanut noiden häirikköjen takia pois.

• Anonyymi

Vuoreksessa. En usko että käyttää alkoholia tai huumeita nämä. Ehkä hieman jotain mielenterveys asioita voi olla mutta ei vakavia. Se on jokin tamperelaisten tapa viskoa asioita ja huutaa.

• Anonyymi

Saakeli itse en kauaa möykkää kuuntele niin muiden naapureiden kanssa jutuissa ja häiritsijälle huomautus noi prkl voi tulla päälle.Itsellä asu joskus kaljaukkeli niin ei häneltä kuulunut mitään ääniä ni yksin tais vaan hörppiä tais siirtyä hoitolaitokseen.Helvetin möykät yöllä niin päivät tietysti makaa.

• Anonyymi
      UUSI

Onkohan Kuusiston kämppä jo mamutettu? Siinä taas nähtiin ku ei jaksa tän kaiken kanssa. Oli mukava häiskä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3119
    2. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2289
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      67
      2263
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      19
      1930
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      174
      1443
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      8
      1317
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1119
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1016
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      90
      901
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      101
      882
    Aihe