Hän ehkä aiheuttaa ääniä, häiritseviä ääniä. Haluaisin keskustella asiasta mutta ei avaa ovea. Pari kertaa käynyt päivällä. Sitten katsoin että on valot päällä ja kävin soittamassa ovikelloa. Ei silti avannut. Luuleeko minua uskonnollisen ryhmän edustajaksi tai myyjäksi. Saa olla avaamatta mutta vähän erikoista.
Samassa kerrostalossa asuva ei avaa ovea
47
376
Vastaukset
- Anonyymi
Ettei äänet ole oman pään tuotosta.
- Anonyymi
Päivällä saa kuulua asumisen ääniä.
- Anonyymi
Joku lyö lattiaan ja huutaa solvauksia.
- Anonyymi
Elämisen äänia kerrostamossa kuuluu
- Anonyymi
Häirintä ja melu ei.
- Anonyymi
Tähän ei auta muu kuin ankara tuijottaminen
- Anonyymi
En tiedä miltä hän näyttää...
- Anonyymi
pudota lappu postilukusta , mutta jos se ei osaa lukea 🤣
- Anonyymi
Vaikuttaa sellaiselta ettei lapuilla mitään väliä
- Anonyymi
eikös nykyään ole muotia päästää potilaat ikluusion mukaan ihmisten ilmoille ja lääkkeitähän ne ei sitten ota 🤔
tallovat hämähäkkejä ja muuta mukavaa - Anonyymi
avopotilaita katoaa , mutta minne 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tiputa savupommi postiluukusta ehkä sitten avaa oven
- Anonyymi
Jos kerrostalossa asuu eikä kukaan ilmoita tulostaan ja ovikelloa pimputetaan niin miksi avata,kun kuitenkin jehova,imurimyyjä,kakarat,Prkl hiippareita. Toki sillon avais kun naapurilla tosiaan asiaa.
- Anonyymi
Korva seinässä kiinni jahas taas kuulu ääni niin hankkikaa oma elämä.Perhana jossain harhoissa soitteleen naapureiden ovikelloja kun kuuluu ääniä ni ei ihme ettei ovia avata.
- Anonyymi
Jos naapuri ei avaa ovea ni jättää lappu missä on asia ja puhelinnumero ni tuolla se selviää.
- Anonyymi
En minäkään avaisi oveani aloittajalle.
- Anonyymi
Tuo "naapuri" on välinpitämätön. Ei numeroon soittaisi.
- Anonyymi
Älä hyvä lapsi mene soittelemaan toisten ihmisten ovikelloja,
ja häiritsemään kansalaisia,
koskaan,
ikinä,
paina tämä syvälle mieleesi ja lujaa.- Anonyymi
Taloyhtiö neuvonut keskustelemaan häiriöistä heidän kanssa jotka niitä aiheuttaa.
- Anonyymi
Hän itse häritsee. En minä muuten vain soittele muiden ovikelloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän itse häritsee. En minä muuten vain soittele muiden ovikelloja.
Kyllä melkoinen häirikkö on, jos soittelee jo ovikellojakin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä melkoinen häirikkö on, jos soittelee jo ovikellojakin..
Se on asiallista. Taloyhtiö pyytänyt keskustelemaan häirikön kanssa.
- Anonyymi
Ei kaikille pitäiskään avata ovea,jos en ketään odota ja ovikello soi ni en avaa.
- Anonyymi
Sinut tunnetaan jo turhana valittajana ja Taalasmaana yhtiössä ja siksi sinulle ei kukaan avaa ovea ja välttelevät sinua.
Laita lappua postiluukusta sisään ja kerro tuskasi, niin riittää yhtiössä taas naurua.- Anonyymi
Tässä talossa asuu outoja asukkaita jotka ei tervehdi eikä puhu toistensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä talossa asuu outoja asukkaita jotka ei tervehdi eikä puhu toistensa kanssa.
Olet yksi heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet yksi heistä.
Kyllä tervehdin ja voisin puhua jos joku vain puhuisi.
- Anonyymi
Mutta kun kuuluu ääniä.
- Anonyymi
Keinoja ja ihmisiä on todellakin erilaisia,
kaikille löytyy ohjeistaja joka toimii............... - Anonyymi
Kerro nätisti asia lapulla. Lyhyesti.
- Anonyymi
Ei se vaikuttaisi.
- Anonyymi
Emmäkää avaa ovea tuntemattomille
- Anonyymi
Mikset
- Anonyymi
Tyhmä toteamus Mikset.... jos kukaan ei ole soittanut tulostaan niin miks aukoa ovea. Kerrostaloissa sais ulko ovet olla lukossa ja ovisummeri. Nykyään niin paljon hiippareita liikenteessä että ei ikäihmisten ja lapsien kannata avata ovia yksinollessaan.
- Anonyymi
Ei se ole tyhmä. Jos jollain joka asuu samassa talossa on valitettavaa. Pelkäätkö ihmisiä.
- Anonyymi
Joku jälleen arvelee että kyllähän hänellä nyt on oikeus marssia ihan kenen tahansa asuntoon ihan tuosta vaan ja ihan koska huvittaa.
- Anonyymi
Kuka mistään "marssimisesta asuntoon" on kirjoittanut. Älä väännä asioita joksikin mitä ne ei ole.
- Anonyymi
Usein kuuluva pauke ja huuto. Herään joskus siihen muutaman kerran kesken unien.
- Anonyymi
Keskellä päivää vielä kun olen käyttänyt aineita ja on vieroitusoireita hallut
- Anonyymi
Onko aloittaja työelämässä niin ei ole.
- Anonyymi
Ei taida olla nämä häirikötkään. Kaikki pahimmat häiriköt ei lähes ikinä lähde asunnosta ettei vaan saisi edes hetkeä olla rauhassa. Ikuinen piina.
- Anonyymi
Hommata häätö ja ei kaikkien ovikelloja parane lähteen soitteleen.Soitto isännännöitsijälle ja muiden naapureiden kanssa puhuminen.Voi olla päihde ja mielenterveysongelmaa juu sinne vaan valittaan.
- Anonyymi
On käynyt mielessä...taitaa olla vain minä jota häiritään. Se on myös vaikea paikantaa mistä ääni tulee. Olen katsonut milloin on ollut valoja päällä kun ryskäystä on ollut.
- Anonyymi
missä tollasia on.ainakin käräjätörmässä on samassa talossa pari häirikköä.toinen koputtelee naapurien seiniä ja toinen juoksee ympäri kämppää ja paiskoo ovia .mutta vaan 12 jälkeen yöllä .kaksi naapuria jo muuttanut noiden häirikköjen takia pois.
- Anonyymi
Vuoreksessa. En usko että käyttää alkoholia tai huumeita nämä. Ehkä hieman jotain mielenterveys asioita voi olla mutta ei vakavia. Se on jokin tamperelaisten tapa viskoa asioita ja huutaa.
- Anonyymi
Saakeli itse en kauaa möykkää kuuntele niin muiden naapureiden kanssa jutuissa ja häiritsijälle huomautus noi prkl voi tulla päälle.Itsellä asu joskus kaljaukkeli niin ei häneltä kuulunut mitään ääniä ni yksin tais vaan hörppiä tais siirtyä hoitolaitokseen.Helvetin möykät yöllä niin päivät tietysti makaa.
- AnonyymiUUSI
Onkohan Kuusiston kämppä jo mamutettu? Siinä taas nähtiin ku ei jaksa tän kaiken kanssa. Oli mukava häiskä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4083119Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12289Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k672263Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll191930Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1741443Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel81317Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011119Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441016- 90901
Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee101882