Samaan aikaa paavi mies itse ja kardinaali hoviväkensä elää korskeassa Vatikaanissa⛪️
He elää ja asuu turvamuurien, turvautojen, luotiliivien, henkivartoiden, turvahälyttimien, liiketunnistimien, turvakameroiden, Sveitsiläskaartin, Rooman poliisin, Italian poliisin, Italian armeijan, jesuiitta järjestön, siivojien, palvelusväen, kokkien, vaatturien, autokuskien, obusdei järjestön, nunnien, lentäjien, autokuskien, hengellisten ritarikuntien, miljardien eurojen käyttövarojen, lakimiesten, pankkineuvojien, sijoitusneuvojien, henkilääkärien, suojaamaan arjen elämää 24h/vrk.
Eikä hänen rappukäytävässä tai seinänaapurina ole muslimeita ja mamuja.
Vatikaanissa saavat äänensä ja asiansa valtamedian kautta julkisuuteen.
Koittaisi nyt paavi muutaman päivä tai muutaman kuukauden elää Roomassa yksin niinkuin muutkin kristityt.
Ala yksin matkusta julkisilla kulkuneuvoilla ja metrolla, käy töissä tekemässä telttoja tai viittoja, käy kaupassa, tankkaa autoasi, käy kahviloissa, syömässä ruokaa ravintolasta, osta pastaa tai pizzaa paikallista ravintoloista, äläkä eristäydy hoviväkesi kanssa norsunluutorniin.
Voisit paavi kohdata kristinuskosta uskostaosattomia ihmisiä ja voittaa sieluja Herra Jeesus Kristus nasaretilaiselle.
Montako moskeijaa on Vatikaanissa ja montako muslimia elää Vatikaanissa? Ei tietääkseni yhtää. Montako kirkkoa ja synagoogaa on Saudi-Arabian Medinassa ja Mekassa, tietääkseni ei yhtään.
Vaikeesti kannettavia taakkoja laittavat ihmisten harteille mutta eivät itse koske niihin taakkoihin sormellakaan.
Puola on Rooman katollinen valtio ja heillä on tiukka linja mamuväestön vaihtoon.
Katsokaa YouTubesta haulla... Agenda 2030 Pekka Sartola
Ekumenia ja Rooman katollisuus haluaa yhdistää kaikki maailman uskonnot yhdeksi sekametelisopaksi se on YK Agenda 2030 hanketta. Pekka Sartola varoittaa siitä videollaan.
Suosittelen myös Rooman katollisuudesta kiinnostuneita katsomaan Petri Paavolan nettisivun kirjoituksia ja hänen YouTube videoita Rooman katollisuus aiheesta.
Turun torvi ja Keritin puro YouTube kanavat puhujina Tomi Pönni ja Timo Lindroos.
Rooman katollisuus ja ekumenia Ilm.17-18, Ilm.18:1-5 24, Joh.3:16-21, Jer.33:3, Psalm.50:15
Vatikaanin paavi ja hoviväkensä haluaa valtioiden rajat auki
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
joka uskoo kaveria jolla on pannulappu päässä , niin sillä ei ole kaikki kohdallaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1221580
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016