Mistä johtuu että Trump onnistui muttei Biden?
Miksi demokraatit (Biden) eivät saaneet rauhaa lähi-itään?
18
90
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Yrittivätkö edes?
- AnonyymiUUSI
No no. Että rauha? Katsotaan katsotaan. Ehkä Trump saa vielä jopa sen himoitsemansa Rauhanpalkinnon, mutta ei tässä sen ihmeellisempää rauhaa ole, kuin raunioissa yleensä voi yleensä olla. Berliini , Sarajevo jne. Onhan näitä "rauhoja".
Kun toinen osapuoli näin kovasti ylistää rauhan "neuvottelijaa", niin syytä on myös vähän jarrutella.- AnonyymiUUSI
Tyypillinen äärivasurin kommentti. Ei halutakaan rauhaa kuten Hamas tappamalla palestiinalaisia osoittaa.
- AnonyymiUUSI
Ei rauhaa ole vielä kirkoissa kuulutettu! Netanjahu halusi olla mieliksi TRUMPILLE nimenomaan tuon Trumpin niin kiihkeästi haluaman Nobelpalkinnon vuoksi, mutta ei tuo sopimus vielä takaa rauhaa!
Palestiinalaiset eivät ole vielä hyväksyneet kaikkia sopimuksen kohtia eikä pidäkään hyväksyä,, koska siinä ahdetaan taas GAZALAISET nurkkaan!
Kun Trump poistuu noilta alueilta, pelkään, että kahinat alkavat uudelleen!! En luota Netanjahuun pätkääkään! Se on roisto! Tuo herra haluaa pysyä vallassa, jotta välttää oikeusistunnot!! Kyllä rähinää riittää vielä eteenkin päin!!
- AnonyymiUUSI
Liian löysät otteet terroristeja kohtaan ja liikaa myönnytyksiä hamasille.
Kaikkia (pahimpia rikollisiakin) paapova kiiltokuvakulissi on demareille tärkeä. Oikeistossa ei juuri julkisuuskuvasta välitetä vaikka se ryvettyykin mutta se toisaalta antaa vapaammat kädet rymytä ja harjoittaa laittomuuksiakin eikä kannattajakunta välitä vaikka siviiliuhreja tulee tai teot ovat sanojen kanssa ristiriidassa.- AnonyymiUUSI
Juuri niin, hempeily ei auta paatuneita rikollisia vastaan.
- AnonyymiUUSI
Ruotsissa on rikollisille tarjoiltu mehua ja pullaa, ja keskustelua loputtomiin, tehty julisteita: 'skjut inte, snälla', ja tilanne vain pahenee kokoajan...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa on rikollisille tarjoiltu mehua ja pullaa, ja keskustelua loputtomiin, tehty julisteita: 'skjut inte, snälla', ja tilanne vain pahenee kokoajan...
Israelilaisille vois näyttää noita julisteita myös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Israelilaisille vois näyttää noita julisteita myös.
Israel vastaa tulitukseen, kai ymmärrät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sen ymmärrän. Ja sen verran ja enemmänkin olen historiaa harrastanut, että olen todellakin ymmärtänyt, mitä juutalaisten osalta tarkoittaa "ei koskaan enää". Sympatiat on ollut aina Israelin puolella, kun lapsesta saakka olen näitä sotia seurannut arabeja vastaan. Mutta Gaza on tuollaista käänteistä "Varsovan geton" tuhoamista.
Ihmiskilpiä, naamioituja terroristileirejä, isku aavikkofestareille, juutalaiset mereen-periaate jne. En sympatisoi noita, mutta ei Gazassa ole rauhaa, siellä on rauniot. Kuten Varsovan getossa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sen ymmärrän. Ja sen verran ja enemmänkin olen historiaa harrastanut, että olen todellakin ymmärtänyt, mitä juutalaisten osalta tarkoittaa "ei koskaan enää". Sympatiat on ollut aina Israelin puolella, kun lapsesta saakka olen näitä sotia seurannut arabeja vastaan. Mutta Gaza on tuollaista käänteistä "Varsovan geton" tuhoamista.
Ihmiskilpiä, naamioituja terroristileirejä, isku aavikkofestareille, juutalaiset mereen-periaate jne. En sympatisoi noita, mutta ei Gazassa ole rauhaa, siellä on rauniot. Kuten Varsovan getossa.Israelin kärsivällisyys sai viimeisen iskun silloin 2 vuotta sitten, padot murtuivat sen terroristien raukkamaisen siviilien tappamisen jälkeen, se oli liikaa, siksi myös Israel teki ns. liikaa kostamisessaan. Gazan vertaaminen Varsovan ghettoon on aika huono.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minäkin tulittaisin ja runsaasti, jos minulta maata ja puutarha-alueita varastettaisiin! Sitten rakennetaan yhdyskuntia palestiinlaisilta ryöstetyille alueille!
Onko sitten ihme, että cazalaiset vihaavat israelilaisia! Hehän ovat olleet kuin suuressa vankilassa vuosikausia muurien takana ja israelilaispoliisien väkivallan uhreina!!
Nyt Israel on tuhonnut suurin piirtein koko gazalaisalueen! Mene sinne nyt sitten lapsiasi hoitelemaanm ja elämää jatkamaan! Tuo on suorastaan hirtehistä isrelilaisten taholta, tuo palestiinalaisten kohtelu!
En usko,, että tuo loppuu tuohon rauhanneuvotteluun! Cazalaisilla tuskin on mitään sanottavaa noihin rauhanehtoihin! Israelilaiset sanelee kaiken!! Taitaa Trump olla Netanjahun vietävissä!!
- AnonyymiUUSI
Biden oli jo vähän seniili eikä mikään pelimies.
Israelin ja Gazan rauhan runnominen vaati että osaa runnoa Vegasilaisella Hold'em taktiikalla. Se oli riskipeliä, mutta Trump on tottunut ottamaan riskejä. Toisinaan siinä ei onnistu, mutta nyt onnistui. Palkintona on taisteluiden taukoaminen ja mahdollisuus rauhaan.
Pysyvä rauha on sitten kiinni israelilaisista ja palestiinalaisista. Ja siitä että rauhansopimuksen ponsista pidetään kiinni. - AnonyymiUUSI
Sanaa rauha ei ole demarien sanakirjassa?
- AnonyymiUUSI
Ai että rauha siellä nyt hamas telotta väkeä minkä kerkiää että sellanen rauha tuli.
- AnonyymiUUSI
Hamas piti eliminoida täysin eikä päästää sitä hulinoimaan! Taisi ollakin israelilaisten taktikoimaa päästää nuo irti hulinomaan Cazaan!!
Saavat aiheen aloittaa uuden tuhon CAZASSA nuo israelilaiset!!!
- AnonyymiUUSI
Ainoastaan jos suomalaiset muuttaa Gaazaan niin silloin voidaan saada pitempiaikainen rauha.
- AnonyymiUUSI
Saamatonta on ollut demokraattien toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1565071- 1934040
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403705Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia512981Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat452448- 1461987
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441737Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351478Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319