Tunteet perustui siihen. Järki ymmärtää ettei mikään voi perustua tuollaiselle pohjalle. En mä halua olla mikään hoivaaja. En halua olla kenenkään hengellinen tukipilari, mitä käytännössä ehdotit.
Todellinen yhteys on ollut koko ajan hyvin ohut. Järki suojelee mun tulevaisuutta, vaikka tunteet kuinka tappelisivat vastaan. Tunne on ehkä väliaikaisesti voittanut ja siksi yhteys on palannut, mutta onneksi järki on aina saanut yliotteen.
Sussa oli säröjä jotka herätti mussa empatian
24
288
Vastaukset
- Anonyymi
Se, että annoit vähän, ihan minimaalisesti, tuntui valtavalta. Se sai minut näkemään sinut salaperäisenä, mystisenä ja kiehtovana, mutta myös varautuneena, haavoittuneena ja sulkeutuneena. Se herätti minussa halun avata sinut. Kuvittelin, että löydän sieltä ihmisen, jolla on aito halu jakaa elämänsä toisen kanssa.
Vaikka pelkäsin ja tiesin, että olen oikeassa siitä, miten näin asioiden olevan heti ensi hetkestä alkaen, tunteet vetivät minua aivan järjettömästi puoleensa. - Anonyymi
Arvostan sun voimaa just tolle
- Anonyymi
Sä lopulta kuuntelet mitä sun sisällä tapahtuu
Etkä hössötä kuin päätön känä🤭 - Anonyymi
Olisin ollut elämässäsi ikuisesti ulkopuolinen, ehkä jopa jäänyt salaiseksi. Jossain muualla olisi aina ollut sinulla oikeampi paikka kuin minun kanssa.
Tässä tilanteessa, missä elät, et oikeastaan ole vapaa edes itsellesi. Olisin ollut elämässäsi vain irrallinen projekti. Olisin varmasti saanut hetkiä, mutta en yhteistä elämää, matkaa.- Anonyymi
Hyvin olet päätellyt. Juuri näin. Luulin että sinäkin halusit samaa tai että olet sen tyyppinen että tämä olisi ollut ihanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olet päätellyt. Juuri näin. Luulin että sinäkin halusit samaa tai että olet sen tyyppinen että tämä olisi ollut ihanne.
Sinä olet sivusta kirjoittaja. En ole sen tyyppinen, että tuollainen olisi ihanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sivusta kirjoittaja. En ole sen tyyppinen, että tuollainen olisi ihanne.
Olet nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletin että olet aloittaja.
- Anonyymi
Meni varmaan miehelle?
- Anonyymi
Mies miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies miehelle.
Olisit heti sanonut, ettei naisen tarvitse näitä väitteitä ihmetellä.
- Anonyymi
Jälkikäteen ymmärrän, että joskus ihmiset kohtaavat niin, että jokin sisällä syttyy heti. En tiedä miksi se piti käydä juuri niin, mutta ehkä siksi, että mun piti tuntea jotain, mikä herättää mut eloon.
Sussa oli jotain, joka kosketti minua syvästi. En tiedä oliko se hiljaisuus, äly, rauha vai hauraus, varmaan kaikkia niitä.
Mä oon ottanut asian raskaasti, koska olen kokenut samaan aikaan entistä vahvemmin niin, että tässä olisi ollut mun ihminen, mutta silti yhä enemmän tajunnut, että tämä tuntuu samalla äärettömän pahalta. Mistä se paha tulee, niin se tulee realiteeteista. Tiedostan ne. Tiedostan, miten asiat menisivät. - Anonyymi
Toi ja sitten se jos on vaikka semiruma, niin kaikki ajattelee, että totahan ei kukaan varmaan oikeasti halua, tällee salaisuutenahan mä voisin ottaa ton, ku kukaan ei taatusti huomaa, että tossa on kuitenkin vähän jotain tjsp..en tiedä.
- Anonyymi
Ei liity ulkonäköön tuo.
- Anonyymi
Vai että sellaiset tarinat tänään.
- Anonyymi
Niitä jengi rakastaa
- Anonyymi
Sen yhden kommentin seurauksena en koe enää tarvetta meidän käydä asioita läpi. Ilmaisit sillä selväsanaisesti, että et halua keskustella mitään vakavia. Siksi en ole ottanut yhteyttä millään tavalla. Ehkä epätietoisuus on parempi kuin suuri suru.
- Anonyymi
Ai joku palstakommentti? Semmosta sitten. Huokaus.
- Anonyymi
Sellaiset tarinat tänään ja kiitos vaan kysymästä. Voin oikein mainiosti. Se on party party ja moro.
- Anonyymi
Tämä nainen meinasi kommentoida jotain samansuuntaista.😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nainen meinasi kommentoida jotain samansuuntaista.😄
No sit ei muuta kuin jatkaan..
elämän eliksiirit lärviin ja tekeen niitä juttuja, joista tulee hyvä fiilis. Party party muijat ja äijät. Tää jättää nyt palstan 4ever. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sit ei muuta kuin jatkaan..
elämän eliksiirit lärviin ja tekeen niitä juttuja, joista tulee hyvä fiilis. Party party muijat ja äijät. Tää jättää nyt palstan 4ever.Ehkä joku toinen palsta sopii paremmin näille mies miehelle-keskusteluille.
- Anonyymi
Moni, jolla on lämmin ja empaattinen sydän, etsii sellaista ihmistä, jolle voisi antaa kaiken sen mitä sisällä on.
Mutta jos kohde on emotionaalisesti kylmä tai sulkeutunut, sydämesi alkaa tehdä ylitöitä: rakastaa enemmän, jotta saisi vastakaikua. Se ei ole heikkoutta. Se on rakastamisen kyky, joka vain osui väärään maaperään. - Anonyymi
Mä haluan nimenomaan tukipilarin puolin ja toisin. Eli heippa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311008Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i444091Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1923640PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924