Ja sä et oo sellainen
Tiedän minkälaisia naiset on rakastuneena
60
647
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ai en vai?
- AnonyymiUUSI
Erilaista tällä kertaa.
- AnonyymiUUSI
Minkälainen olen rakastuneena? Ja en olekaan kuten muut.
- AnonyymiUUSI
No kyllä olen. Mä teen sen vaan salaa.
- AnonyymiUUSI
nii. oon ns ääripää. hyvä ku huomasit
- AnonyymiUUSI
No kuule en mää oo muutenkaa samanlaine☺️exä sano aina että oon ihan erilaine ko muut naiset
- AnonyymiUUSI
Rauhotu. Vastahan me tutustutaan.
- AnonyymiUUSI
Mulla ainakin on sellaiset muurit ja panssarit, ettei edes Houdini pääse läpi. Minusta ei näe tunteita, mitä tunnen.
- AnonyymiUUSI
Eri-ikäisinä rakkaus näyttäytyy erilailla.
- AnonyymiUUSI
Ei tod.
-ap
- AnonyymiUUSI
Se oli ja meni, kun ryssit ja Ilmeisesti, et tiedä tai tiennyt.
- AnonyymiUUSI
Lisäys. Jos on muita tuotu väliin, niin ei siinä paljon tunteita näytetä, jos ei edes tiedä onko naisystävä vai mikä.
- AnonyymiUUSI
En niin. Oon pilkattu ja satutettu vain.
- AnonyymiUUSI
Älä yleistä.
- AnonyymiUUSI
En ole lähellekään kuin muut naiset.
- AnonyymiUUSI
Nä en ainakaan ole ku muut
- AnonyymiUUSI
En liity asiaa mutta millaisia me ollaan??
- AnonyymiUUSI
Mua myös kiinnostaa tämä. Ollaan siis kaikki yhdestä muotista... Mielenkiintoista.
- AnonyymiUUSI
Mun näkemys on että rakastunut nainen haluaa mut
-ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun näkemys on että rakastunut nainen haluaa mut
-apKyllä se nyt on kahden kauppa, ei mikään että sinä vaan odotat, että sinut halutaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se nyt on kahden kauppa, ei mikään että sinä vaan odotat, että sinut halutaan.
Miten niin odottaa, se tapahtuu tai on tapahtumatta? Ja toisinaan se on jopa molemminpuolista
-ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin odottaa, se tapahtuu tai on tapahtumatta? Ja toisinaan se on jopa molemminpuolista
-apMiten olet itse panostanut ja halunnut?
Kiinnostaa oikeasti tietää, jos mielestäsi naisen pitää selkeästi haluta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten olet itse panostanut ja halunnut?
Kiinnostaa oikeasti tietää, jos mielestäsi naisen pitää selkeästi haluta.Sen verran että huomasin ettei mulle ollut kysyntää. Eli tarpeeksi -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran että huomasin ettei mulle ollut kysyntää. Eli tarpeeksi -ap
Osoitit siis selkeästi haluavasi sen tietyn naisen?
Pyysit hånet jonnekin, menit juttelemaan?
Vai heititkö vain katseita ja rukouksia ilmaan?
- AnonyymiUUSI
Olen ollut höpsö ja yrittänyt kaikkeni, enkö muka ole rakastunut?
- AnonyymiUUSI
Et oo hän siinä tapauksessa -ap
- AnonyymiUUSI
Naiset ovat yksilöitä.
- AnonyymiUUSI
Oon rauhallisempi nykyään. Yritän välttää konflikteja.
- AnonyymiUUSI
Se on juuri näin. Jalat maassa ja katse pallossa.
- AnonyymiUUSI
Nainen rakastuessaan on käytävä tapaamassa, vaikka olisikin tavattavissa, niin.
https://m.youtube.com/watch?v=QB49HlDrVkc&list=RDQB49HlDrVkc&start_radio=1&pp=ygUWaSdsbCBzdGFuZCBieSB5b3UgbGl2ZaAHAQ== - AnonyymiUUSI
Mitä sä haluat et teen?!?!
- AnonyymiUUSI
Laita viesti jos haluat ja älä laita jos et halua. Jos et pelkää menettää niin älä laita viestiä. Jos pelkäät menettää niin laita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita viesti jos haluat ja älä laita jos et halua. Jos et pelkää menettää niin älä laita viestiä. Jos pelkäät menettää niin laita.
Oletko ollut naiseen yhteydessä milloin viimeksi? Laita tarkka pvm.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut naiseen yhteydessä milloin viimeksi? Laita tarkka pvm.
Enpä taida -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enpä taida -ap
Itse olet liian varovainen.
- AnonyymiUUSI
Jos nainen aavistaa, että sinä et rakasta häntä takaisinpäin, niin ei halua turhaan pettyä/rikkoa itseään. Eikö rakkaus ole kahden kauppa. Et toimi niin, että nainen tuntee olevansa rakastettu, tai hänellä olisi turvallinen olla kanssasi.
- AnonyymiUUSI
Tämä vastaus ei taida kelvata AP:lle. AP kun on vähän ylpeä.
- AnonyymiUUSI
Eli jos rakastaa niin ei sovita yhteen ei tulevaisuutta -ap
- AnonyymiUUSI
Ja mitenkä muka sen tiedät sen perusteellako mitä joku on sinulle väittänyt
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö itkeä sun perään kaiken jälkeen vai? On mulla sentään jonkinlainen oman arvon tunne nykyään.
- AnonyymiUUSI
Sama.
- AnonyymiUUSI
Hyvä ettei jääny kaivelemaan -ap
- AnonyymiUUSI
Jos ei saa vastakaikua, miksi en peittäisi ja koittaisi unohtaa. En alenna arvoani roikkumalla, kun toinen ignoraa
- AnonyymiUUSI
Millasia me sitten ollaan rakastuneina? Olis mielenkiintosta tietää meneekö edes sinne päin. ☺
- AnonyymiUUSI
Vastausten perusteella vaikuttaa siltä, että ap:lla on vähän suuret luulot itsestään ja saattaisi olla pienen mietintätuokion paikka.
- AnonyymiUUSI
Mä tiedän että riitän ja olen tarpeeksi. Ei mulla ole mitään todistettavaa kenellekään joka ei nää arvoani silloin kun sillä on merkitystä -ap
- AnonyymiUUSI
Saattaa jopa olla, ettei ole valmis myöntämään itse mokanneensa koko juttua 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa jopa olla, ettei ole valmis myöntämään itse mokanneensa koko juttua 🤔
Jos juttu kuolee heti alussa johonkin pikku mokaan niin viimeistään seuraava moka kaataisi koko paskan -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos juttu kuolee heti alussa johonkin pikku mokaan niin viimeistään seuraava moka kaataisi koko paskan -ap
Ihan kuinka vaan 😉
Mikä on sitten pikkumoka ja mikä onkin vähän laajempi juttu, niin tietysti tuolla käsitys kyvyllä voi olla vähän vaikea hahmottaa... Tai onhan se helpompi kieltää koko juttu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuinka vaan 😉
Mikä on sitten pikkumoka ja mikä onkin vähän laajempi juttu, niin tietysti tuolla käsitys kyvyllä voi olla vähän vaikea hahmottaa... Tai onhan se helpompi kieltää koko juttu.Mä en voi mitään sille jos sun ymmärryksessä on vikaa. Ei mun olemassaolo ole mikään moka vaan kyse on siitä ettei kaikki ihmiset pärjää keskenään. -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en voi mitään sille jos sun ymmärryksessä on vikaa. Ei mun olemassaolo ole mikään moka vaan kyse on siitä ettei kaikki ihmiset pärjää keskenään. -ap
🤣 Hyvä vastaus, jatka samaan malliin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Hyvä vastaus, jatka samaan malliin.
Hyvä nollapostaus, niin jatkankin -ap
- AnonyymiUUSI
Olen intohimoinen rakastaja. Jos en koe saavani samaa tunnetta takaisin, en ala väkisin yrittämään.
- AnonyymiUUSI
Mä niin toivoisin, että olisit eräs s mies, ei tarvitsisi enää kyllä ihmetellä, miksi asiat meni, niin kuin meni 😄
- AnonyymiUUSI
Otan hiljaisuuden myöntymisen merkkinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otan hiljaisuuden myöntymisen merkkinä.
En ole. Nyt mä poistun enkä palaa tähän aloitukseen enää ikinä -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Nyt mä poistun enkä palaa tähän aloitukseen enää ikinä -ap
🤣👍
- AnonyymiUUSI
Tere
- AnonyymiUUSI
Joo mut jotkut naiset onneksi oppii suojaamaan itseään rakastuneena, ja näyttelemään muuta.
- AnonyymiUUSI
Miksi kirjoittelet täällä naiselle, josta tiedät, ettei hän välitä sinusta? Rakastatko itse silti häntä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024238
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1313225Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431599Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191478Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341410Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161140Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063